Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

Lleida Esportiu - Reus Deportiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
85 respuestas en este tema

#21 xorxi93

xorxi93

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 486 mensajes
  • 33 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 07:57

HEM TRIUNFAT A LO GRAN SI SENYOR!!!! 3-2  :aplaudiment:  :aplaudiment:  :aplaudiment:



#22 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 08:19

Bfff.. la primera part tothom que tenia la intenció de fer-se soci nou crec que s'ha tirat enrere. La 2a part crec que farà fer cues demà a les oficines. I el gol de Molo, ja em perdonaran però mereix menció a part, dels millors que he vist al Camp d'Esports, tot i que el porter del Reus se la menjat una mica, però la bolea sensacional.

Semble que no tenim sostre..



#23 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 08:32

Imagino q vols dir 1500 no 15000. Y penso que superem els 2000... A primer cop d'ull clar, ja ho sabrem amb més exactitud més endavant ;)

Per cert, que us ha semblat el penal? A mi un autentic robo. Esta clar que no li agrada el lleida amb aquest arbit...ho pasarem malament, gracies hem de donar su podem empatar el partit...(cosa imposible veient com estan les coses...).

 

:copdecap: :copdecap:  Si, errada meva volia dir 1.500.

 

Bé segons els club son 2.300, si els ha comptat el mateix de l'any passat ho deixem en un 1.700 :senyorverd:



#24 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 08:33

Doncs a mi m'ha semblat que hi havia bona entrada, nose, com per vorejar els 3000. Em dec equivocar, però m'ha donat la sensació de bona entrada avui.



#25 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 septiembre 2013 - 08:36

Bé, doncs 2300 persones que han pogut veure el golàs de Molo!!



#26 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 08:48

Bé, doncs 2300 persones que han pogut veure el golàs de Molo!!

 

Doncs jo no l'he vist, quan m'he adonat la bola estave entrant a la porteria xD  Avui ja he amortitzat el carnet.



#27 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 09:12

Jo no he pogut anar al camp però he vibrat molt amb la ràdio: s'ha de millorar l'entrada als partits, no pot ser que quan ens despertem ja anem perdent i a remar altre cop.

 

Pero bones sensacions al cap i a la fi   :)



#28 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 09:45

Bua, jo crec que erem uns 2.300 o aixi, en serio. De totes formes he de dir que es una entrada penosa, m'esperava més gent al camp. Esperem que aquest super inici de temporada faci creure a la gent amb el club i s'apuntin més socis els proxims dies.

 

Vaya golas de Molo desde 35 metres, impresionant, espectacular, no te digo na i te lo digo to.


  • o han agraït

#29 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:13

ESPIRITU MOLO! 

 

impressionant avui, primera part més que decepcionant, i la segona com es diu casta y honor

 

Això si hem guanyat per posar-los ben quadrats, ser quin es el tipus de joc de Seligrat, però per portar-lo millor a la pràctica he trobat en falta algú al mig del camp que les posi bé. Tot eren pilotes penjades a dalt per part de Biel, Mario o Pau, crec que posant a Monforte les hagués penjat amb més criteri



#30 Alston

Alston

    Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 22 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:17

Collons com hem disfrutat avui!! No fotem, això és molt gran. Aquest equip segueix enganxant, i la segona part ha estat per enmarcar. I després de que Molombauer clavés el golàs de l'última dècada al Camp d'Esports, lluny d'arreplegar-nos hem seguit apretant fort i fins i tot l'hem tingut per matar el partit.

 

Falla l'entrada al partit, tous i sense guanyar cap bola dividida, però sembla l'estratègia d'enguany, aguantar la primera part en un tanteig i a la segona mossegar com a llops.

 

Una pena la fluixa entrada... A mi m'havia semblat que rascavem els 3000 per sota, sincerament. Molta gent tornant de vacances... Espero que la gent es comenci a creure aquest equip i s'apunti a la festa.



#31 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:20

Collons com hem disfrutat avui!! No fotem, això és molt gran. Aquest equip segueix enganxant, i la segona part ha estat per enmarcar. I després de que Molombauer clavés el golàs de l'última dècada al Camp d'Esports, lluny d'arreplegar-nos hem seguit apretant fort i fins i tot l'hem tingut per matar el partit.

 

Falla l'entrada al partit, tous i sense guanyar cap bola dividida, però sembla l'estratègia d'enguany, aguantar la primera part en un tanteig i a la segona mossegar com a llops.

 

Una pena la fluixa entrada... A mi m'havia semblat que rascavem els 3000 per sota, sincerament. Molta gent tornant de vacances... Espero que la gent es comenci a creure aquest equip i s'apunti a la festa.

 

Vui pensar com tu i creure que el periode de vacances haura fet que molta gent que arribe a casa avui per la nit no hagi pogut assistir al camp, pero si la cosa continua aixi sera decepcionant, pero penso i vui creure'm que no es així!

 

Visca el Lleida! :aplaudiment:



#32 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:27

Per mi la principal diferencia entre aquest any i l'any passat és la banqueta, l'any passat els canvis que tenie Seligrat eren tan "lamantablas" que fins i to a vegades pensave que ere millor que jugues algú del 11 inicial tot i que estigues cansat a que entres cert jugador de la banqueta. I aquest any, o almenys avui els canvis han sigut totalment revulsius i no han baixat el nivell de l'equip, i han aportat el que buscavem velocitat i toc.



#33 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:42

500 espectadors més que la primera entrada del any passat, oi? Ara parlo de memòria pero durant la primera volta, principi de la segona de la temporada passada deuriem ser uns 1500 potser sumant cap amunt. Si d'aquí a Nadal les entrades s'apropen a 3000, ja s'haurà guanyat molt...



#34 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:46

Euforic he arrivat a casa!! ha sigut espectacular lo d'avui al camp d'esports! L'unic negatiu l'entrada del camp, molt fluixeta, lo demés excel·lent!

 

M'encanta chupe, ha jugat molt bé, i barreda també ha estat genial avui.

 

Això si, penós lo del arbit, de veritat, molt malament l'arbitratge, sort que al final queda tot com una anecdota...

 

Y menció especial al GRAN MOLO i el seu GOLÀS, i també a la peña Es un Sentiment, fantastics han estat avui animant els 90 minuts!



#35 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:46

ESPIRITU MOLO! 

 

impressionant avui, primera part més que decepcionant, i la segona com es diu casta y honor

 

Això si hem guanyat per posar-los ben quadrats, ser quin es el tipus de joc de Seligrat, però per portar-lo millor a la pràctica he trobat en falta algú al mig del camp que les posi bé. Tot eren pilotes penjades a dalt per part de Biel, Mario o Pau, crec que posant a Monforte les hagués penjat amb més criteri

 

 

jejejeje posar Monforte per penjar boles amb més criteri? Home, jsi el posen, que la remeni una mica per la gespa no? QUe per penjar boles ja estem a temps. Sento impotència en veure que tenim gent per remenar la pilota i proposar un futbol atractiu i no ho fem. Si ja ho vam veure al Mini Estadi que podem!!!! 



#36 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:54

Per mi la principal diferencia entre aquest any i l'any passat és la banqueta, l'any passat els canvis que tenie Seligrat eren tan "lamantablas" que fins i to a vegades pensave que ere millor que jugues algú del 11 inicial tot i que estigues cansat a que entres cert jugador de la banqueta. I aquest any, o almenys avui els canvis han sigut totalment revulsius i no han baixat el nivell de l'equip, i han aportat el que buscavem velocitat i toc.

 

I aquesta setmana gent "important" com Raul Fuster ha tingut que quedar-se fora de la convocatoria, i la setmana passada va ser Osado. Sense tenir en compte a Konate o Artur..



#37 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 10:58

I aquesta setmana gent "important" com Raul Fuster ha tingut que quedar-se fora de la convocatoria, i la setmana passada va ser Osado. Sense tenir en compte a Konate o Artur..

 

 

M'han dit que Konate avui o ahir va anar / ha anat amb el Lleida B. Es veritat o m'han fotut la pua?



#38 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 septiembre 2013 - 11:05

Una cosa a dir és que segurament l'Emili Vicente és l'entrenador que millor sabria com jugar-nos perquè l'any passat seguia els partits del Lleida i seguim amb el mateix estil de joc. A mi el partit d'avui me feia por i l'hem superat, patint però hem guanyat.



#39 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 01 septiembre 2013 - 11:06

A tot això Osado m'ha sorprès gratament! L'estona que ha jugat ho ha fet molt bé.

Pel que fa a l'aforament, crec que el partit clau serà el pròxim a casa, potser hi ha gent que encara no és soci (servidor) i que li feia mal pagar els 15 euros d'avui. 

El pròxim a casa crec que és el que valdrà.



#40 33ngel

33ngel

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 655 mensajes
  • 15 topics

Escrito 02 septiembre 2013 - 08:03

avui ha sigut espectacular l'esperit de sacrifici i de confiança de l'equip!

a la mitja part, amb el 0-2, tots confiabem amb la remontada

si be el penalty contra el Lleida ha sigut un robo, l'arbitre l'ha volgut arreglar amb un altre penalty q nomes ha vist ell a la segona meitat... aixi que tot queda amb una anecdota....

 

m'ha agradat molt veure com despres de perdre temps els jugadors del Reus... i dspres de que l'Emili, fent gala dels seus plantejaments, tregues defenses i mes defenses..... han acabant anant ells amb les presses... jajajajjaj

 

i si nomes erem 2300 espectadors a l'estadi... MILLOR... no sabeu lo afortunats que som de ser socis del Lleida esportiu.... som un equip de culte, només per a uns pocs privilegiats.... no volem que el nostre equip arribi a tothom... llavors perdria l'encís! jajajajja

 

i menció especial pels culers que han anat al bar a vere el barsa enlloc de al camp a veure el lleida.... QUE US FOLLIN PERRES! jajajjaaj






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos