Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IDEES PER AMBIENTAR EL PARTIT


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
152 respuestas en este tema

#101 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 junio 2013 - 08:27

 

Com molts sabeu soc dede fa mes de 30 anys seguidor, soci i sentimental del Lleida; ara estem jugant els play off per pujar a 2ª A.
Voldria que alguns aficionats del Lleida Esportiu reflexionessin sobre un assumpte; no dubto del seu amor al blau de la nostra samarreta, però el que crec que sobrem son els insults i barrejar política i esport; sovint al camp d'esports s'escolten els crits " puta Espanya" entre altres; dons voldria que els criden aquestes paraules, siguin coherents i vegin que si insulten de aquesta manera, tambe estan insultant als jugadors del Lleida que no son catalans, i n'hi ha uns quants, entre ells el madrileny Mario Fuentes que diumenge a Leganés ens va donar la classificació per la següent eliminatoria. El que no val es cridar contra els espanyols, però es clar, als que juguen al Lleida no; aixo no funciona així companys. Animem, cridem, si es passa molt fins i tot algun insult al arbitre ( no deuria de ser) però fins i tot jo ho he fet quant ens han atracat esportivament, però deixem la política fora del estadi.
Ara ens visita el Jaen, i el nostre entrenador ja ha manifestat que voldria que rebessim a la afició rival amb respecte i cordialitat.
Vull destacar que moltes aficions rivals nostres, han destacat a la penya " Es Un Sentiment " per la seva tasca de germanor davant de les aficions que ens visitan.
Dediquemos a animar a mort al Lleida i deixem els mals modals a part. Crec que per twitter se estan fen contactes amb gent de Jaen perque la eliminatoria sigui una festa a les grades, desprès cadascun vol que guanyin els seus, com ha de ser.
Visca el Lleida!!!
Me gusta · 

 

 

Et dono tota la raó! 

 

Aquest post no es per parlar de si s'hauria de porta globos, fer coses etc...?

Merda politica que cansina!


  • o han agraït

#102 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 junio 2013 - 08:37

 

Al lleida se l'ha d'animar perdi o guanyi, plogui o nevi, i crec que els que no ho fan no tenen cap tipus de dret a criticar els que si que portem molts anys fent-ho.

 

Anirmal al Lleida = Insultar bona part dels nostres jugadors, l'altre equip i l'afició rival ?

 

Ningú parla de deixar d'animar, tothom us reconeix que us curreu cada partit i sou els que més xivarri feu! (Ep, tots em estat més joves i cridaners al camp del Lleida, eh? Pel Gol Nord ja hi vaig estar uns quants anys i a crits no em guanyava ningú!)

 

Parlem de deixar d'insultar o almenys afluixar una mica, i penso que ja no és una cosa que tingui a veure amb la política, sinó que parlo de ser inteligents per part nostra! Ho ha demanat l'entrenador i segurament la meitat de la plantilla.  Ah, i no sé qui serà l'àrbit, però si per exemple ens en posen un del colegio madrileño... segur que li encantarà escoltar aquests càntics motivadors. Si fos jo diria "ah sí? no quereís ser españoles? pues tampoco debéis querer jugar en segunda división española, ¿no? Permitidme que os ayude a quedaros con los vascos"

 

Tant costa, deixar el puta espanya i puta jaén durant 90 minuts? Aquests càntics l'únic que poden fer és perjudicar-nos, i ara tota ajuda és bona!


  • o han agraït

#103 Semprefidel

Semprefidel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 junio 2013 - 08:59

Deixant de banda el tema polític.

 

Tothom sap la por i el mal rotllo que donava anar a jugar als gloriosis camps del Sadar del Osasuna, o a la catedral del futbol San Mamés. Sobretot si erets d'equips odiats com el Madrid, però el barça també ho ha pasat força malament.

 

Doncs crec que no ere per la nombrosa cuantitat de globos que tiraven els espectadors, sino que aquells camps eren autentics inferns pels jugadors.

 

Veure any rere any, jugadors desquiciats per que no els hi surt cap jugada, per exemple algun jugador del madrid, cuan l'estan insultant tot el partit, i en canvi, s'infla a fotre gols cuan va al camp del Getafe, on l'aficio es completament del madrid i tot i jugar com a visitant es sent més arropat que al propi estadi local.

 

El camp d'esports ha de ser un fortí, ni els seus jugadors s'han de sentir comodes al camp, sobretot el seu porter, ni la seva afició.

 

I els arbitres, no vingueu a dir que es senten ofesos amb algo que sels pugui dir sobre espanya, perque un arbitre esta acostumat a tot, i dir algo contra espanya es el que menys els importa. Recordo el meu primer partit que vaig anar a veure el lleida, petit, sentat a l'escala (perque no tenia seient) i tot l'estadi, tot, cridant Fill de p... durant 5 min, contra l'arbitre.

 

Senyors, els insults al futbol no els ha inventat Rudes Lleida, ara es per la vena independentista pero no deixarem de molestar mai a tothom que vingui de fora contra nosaltres.


  • o han agraït

#104 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 06 junio 2013 - 09:10

Sou uns cansats!!!

 

Mireu, els qui no estigueu d'acord amb els insults podeu fer una cosa:  us ajunteu tots (que veig que sou colleta), feu una peña, compreu bombos i megàfons i cada cop que s'inicii un crit insultant (PUTA ESPANYA, per exemple), canteu vosaltres "Força Lleida".

 

Aconseguireu un doble efecte: silenciar els crits insultants (a mi també m'agrada més animar al Lleida que insultar a l'Aspañistán) i animar al equip.

 

Però ara us ficaré un cas: Tots aquests nois que es fiquen al gol nord i de tant en cuant insulten a Espanya, també es passen la resta del partit animant, cantant, ballant, fent tifos...... Sense ells, el Camp d'Esports sería un vetllatori.


  • Escoda y Semprefidel ho han agraït

#105 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2013 - 01:30

Per altra banda, puc arribar a entendre els crits de "¡Puta España!", però els de "puta Jaén"?????? Què us hem fet nosaltres????  :pensant:



#106 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 06 junio 2013 - 01:34

Per altra banda, puc arribar a entendre els crits de "¡Puta España!", però els de "puta Jaén"?????? Què us hem fet nosaltres????  :pensant:

De moment ningú ho ha cridat Puta Jaén, i espero de tot cor que no es façi, si es crida puta Espanya es pot compendre, però tal com han dit, Jaén no en té cap culpa.

Força Lleida!!!!

PD: Tornant al tema del post, més de 2000 entrades venudes aquestes alçades, senyors m'oloro algo molt gran i el tema mosaic amb aquest ritme de venda no queda tant lluny...



#107 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 06 junio 2013 - 01:40

Per altra banda, puc arribar a entendre els crits de "¡Puta España!", però els de "puta Jaén"?????? Què us hem fet nosaltres????  :pensant:

 

Amb això estic d'acord que, si no hi ha una provocació prèvia, no cal.


  • o han agraït

#108 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 junio 2013 - 09:38

A veure, crec que tot es una mica més fàcil del que sembla.

 

La gent que ofereix insults o el que sigui, ho ha a titol personal, si ho criden un grup de gent, es perque pensen absolutament el mateix, per tant, tothom que no hi estigui d'acord que s'aixequi del seient i cridi ben fort el que vulgui.

 

Es sentirà? Jo crec que no, perque la gent parla molt pel foro i twiter, de que menys insultar i mes animar, pero cuan esta al camp, es senta a menjar pipes i a renegar dels que si que ens deiem la veu partit rere partit. Ah calla, que aquests ultims partits si que la gent cap als ultims minuts obre la boca, serà que es guanya, igual que cuan s'aplaudeix la santa espina, etc.

 

Tants partits iniciant cantics mirant a lateral i tribuna i 3 persones de 2000 aplaudeixen al ritme i canten per lo bajini alguna estrofa que se saben.

 

Al lleida se l'ha d'animar perdi o guanyi, plogui o nevi, i crec que els que no ho fan no tenen cap tipus de dret a criticar els que si que portem molts anys fent-ho.

Jo visc a Sabadell i plogui, nevi, faci boira, baixo al camp, vaig a desplaçaments i animo copm el que mes. En el que si que estic d'acord, es en que quant es guanya la gent es puge al carro, i el que te merit de veritat es els que estem tot l'any picant pedra al camp d'esports.

Salut!!


  • o han agraït

#109 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 06 junio 2013 - 11:05

Per mi el problema ve quan es prioritza la politica abans que el nostre equip. (dins del camp d'esports o qualsevol altre camp de futbol)
  • o han agraït

#110 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 junio 2013 - 11:20

El problema no està en fer política; el problema està en l'insult.



#111 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2013 - 06:41

Podrieu canviar el titol del post a critiques a rudes vist el vist, només parleu del que voleu "insults" "puta espanya" però qui de veritat mobilitza gent és rudes lleida i quant ningu pensava en play-off ells es recorreien km i km per animar l'equip, si si en aquells busos que mai s'omplien. I que era s'omplen volant. Però no em fico amb això l'important es sumar gent. Entre poc i massa... Sense ells el camp d'esports semblaria un vellatori...

#112 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 junio 2013 - 06:54

Tampoc entrem en demagogia...

La gent no està criticant als Rudes, de fet més d'un cop des d'aquest forum s'ha donat les gracies perque si no fos x ells alguns partits al camp d'esports semblarien un enterro. Simplement ara estem donant la nostra opinió sobre uns cantics en concret.

Jo mai havia dit res al respecte perque veia que els jugadors de fora de catalunya no els hi molestave o almenys no ho semblave xk per ejemple Mata i Molo sempre van a celebrar els gols amb els Rudes. Pero l'altre dia va sortir el mister ha demanar respecte i des d'aquest moment s'ha de reflexionar i escoltar el que demanen des del club.
  • rlm y pluspu ho han agraït

#113 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 07 junio 2013 - 08:06

Sabeu si hi ha algo de cert en certa informació que he sentit que diu que a una vintena de Rudes no els van deixar accedir a BUtarque?



#114 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 07 junio 2013 - 08:32

No es tracta de criticar al rudes o qui sigui que insulta. Es tracta de mirar pel bé del Lleida, del nostre equip que té jugadors també d'arreu d'Espanya i per una qüestió d'educació. El camp de futbol no és lloc per fer crits i insults independentistes. Entenc que només teniu un dia a l'any per manifestar-vos obertament i cridar tot el que vulgueu i que estigueu afamats de febre independentista però el camp de futbol no és lloc per insultar ni cridar cap ofensa contra ningú. Això és futbol i som del Lleida. I si ve afició rival, sigui de Madrid o de Jaén, crec que ens hauríem de comportar exemplarment i fomentar la bona estància i per tant el consum a la nostra ciutat d’aquestes persones; ser educats i no crispar als fòrums d’Internet i fer d’un partit de futbol una festa de l’esport lleidatà i no una petita guerra política amb enfrontaments a vegades més que verbals. Es pot portar estelades i senyeres al camp si voleu manifestar la vostra posició política però no insulteu, si us plau. Penseu en el que deia de l’àrbitre: veieu difícil que l’àrbitre se senti molest i actuï en contra del Lleida? L’àrbitre esta acostumat a aquestes coses? Heu vist molt pocs partits al Camp d’Esports doncs..

Animem al Lleida i si s’ha de protestar o cridar alguna cosa, que siguin totes i cadascuna (que no se’ns escapi cap) de les patades que rebin els nostres jugadors!!

VISCA EL LLEIDA!!!


  • o han agraït

#115 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 junio 2013 - 09:34

Deixaré d'insultar a Espanya quan:

 

- Espanya deixi d'atacar la meva llengua i cultura a diari utilitzant tots els seus instruments d'estat.

- Espanya deixi competir internacionalment la meva selecció i deixi de fer joc brut per evitar el nostre reconeixement internacional i deixi d'amargar la vida als atletes que prefereixen competir per Catalunya tot i la repercussió que això els hi comporta. .

- Espanya deixi de robar 16.000 milions d'euros al nostre poble i ens deixi per tant autogestionar-nos (tenint la clau de la caixa).

- Espanya reconegui que som una nació i tenim dret a decidir el nostre futur demcoràticament.

- El fet de ser català i parlar català no sigui motiu suficent al anar per les Espanyes d'haver d'aguantar tot tipus de comentaris i retrets per part d'una minoria (però molt gran). 

 

Llavors fins i tot, estic segur que ens entendrem bé. Però portem 300 anys intentant que ens escoltin, ens entenguin i ens respectin tal com som. I si a més de cridar visca Catalunya, ara cridem Puta Espanya és que s'ho han guanyat dia a dia i em de demostrar que n'estem fins als ous!

 

I que quedi clar que quan dic: Puta Espanya no em refereixo a cap persona de carrer, simplement a l'estat espanyol i al patriotisme ranci hereu del franquisme. No tinc cap problema en reconeixer l'enrequiment que em suposa el castellà i la cultura de tots els pobles de l'estat ni en cridar viva castilla, andalucía, aragó o galícia...

 

 

Si quereis hacer política ir al Parlament, el Camp d'Esports es un recinto deportivo y creo que lo suyo sería animar al Lleida simplemente.


  • o han agraït

#116 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 junio 2013 - 09:39

Podrieu canviar el titol del post a critiques a rudes vist el vist, només parleu del que voleu "insults" "puta espanya" però qui de veritat mobilitza gent és rudes lleida i quant ningu pensava en play-off ells es recorreien km i km per animar l'equip, si si en aquells busos que mai s'omplien. I que era s'omplen volant. Però no em fico amb això l'important es sumar gent. Entre poc i massa... Sense ells el camp d'esports semblaria un vellatori...

 

 

Una cosa no quita la otra. Esta visto que les importa muy poco lo que piensa el club y el propio entrenador y buena parte de la afición.



#117 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 junio 2013 - 10:37

Una cosa no quita la otra. Esta visto que les importa muy poco lo que piensa el club y el propio entrenador y buena parte de la afición.

:perfecte:



#118 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 07 junio 2013 - 10:38

No es tracta de criticar al rudes o qui sigui que insulta. Es tracta de mirar pel bé del Lleida, del nostre equip que té jugadors també d'arreu d'Espanya i per una qüestió d'educació. El camp de futbol no és lloc per fer crits i insults independentistes. Entenc que només teniu un dia a l'any per manifestar-vos obertament i cridar tot el que vulgueu i que estigueu afamats de febre independentista però el camp de futbol no és lloc per insultar ni cridar cap ofensa contra ningú. Això és futbol i som del Lleida. I si ve afició rival, sigui de Madrid o de Jaén, crec que ens hauríem de comportar exemplarment i fomentar la bona estància i per tant el consum a la nostra ciutat d’aquestes persones; ser educats i no crispar als fòrums d’Internet i fer d’un partit de futbol una festa de l’esport lleidatà i no una petita guerra política amb enfrontaments a vegades més que verbals. Es pot portar estelades i senyeres al camp si voleu manifestar la vostra posició política però no insulteu, si us plau. Penseu en el que deia de l’àrbitre: veieu difícil que l’àrbitre se senti molest i actuï en contra del Lleida? L’àrbitre esta acostumat a aquestes coses? Heu vist molt pocs partits al Camp d’Esports doncs..

Animem al Lleida i si s’ha de protestar o cridar alguna cosa, que siguin totes i cadascuna (que no se’ns escapi cap) de les patades que rebin els nostres jugadors!!

VISCA EL LLEIDA!!!

No es pot explicar de manera més clara, gràcies.

 

Visca el Lleida!!



#119 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 junio 2013 - 09:13

Parleu de demagògia i els primers demàgogs sou vosaltres. Preocupeu-vos de lo vostre, i si no us agrada el que hi ha, com bé han dit abans, us monteu la vostra penya, i a correr.



#120 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2013 - 12:11

Sembla mentida que després de tants anys sense tenir aquest ambient a la ciutat ens discutim entre nosaltres, diumenge animem tots a una al nostre Lleida i res més, segurament els cants polítics sobren però ja sabem lo que hi ha. Els que vulguin cantar coses polítiques i insultar allà ells, jo vaig a animar a l'equip de la meva ciutat i dónar suport als jugadors, no estic pendent de l'afició rival ni de que fica al meu DNI durant els 90 minuts. Aquest és un debat que no s'acaba mai.. però siusplau diumenge tots a animar com mai.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos