Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IDEES PER AMBIENTAR EL PARTIT


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
152 respuestas en este tema

#61 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 04 junio 2013 - 11:43

Al Gol Nord, com sempre cantarem el himne i com heu comentat estaria bé posar-lo al marcador pels no-habituals. Nosaltres posarem el tifo i decorarem el Gol Nord amb senyeres i banderes del Lleida i animem a la gent a seguir les iniciatives que per aquí heu comentat (globus, paper de WC...).   Tema batucada millor es quedi a casa.  Nosaltres seguirem fent el de sempre, animant a mort al nostre equip i seguirem cantant el puta España, agradi o no agradi.

 

 

Us deixo un video sobre la rebuda de l'afició del Alavés a Jaén:

 

http://www.youtube.c...d&v=jYN_SMU8fIg

 

 

Una llàstima, crec que no sou conscients del mal que li feu a l'equip amb això.

+1
Almenys que no sigui un constant.. animem al Lleida collons!!!!

 

 



#62 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 04 junio 2013 - 11:56

jo comprare una bosa d'aquestes

 

http://r.twenga.es/g...iNDJmMw==&dac=0

 

qui vulgui ja sap, son globos blaus, una bosa de 12 globos 1'50 euros (no es meva la web, solament ho dic perque es lo millor que he trobat i segur que a la festa d'aqui lleida son mes cars)



#63 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 junio 2013 - 12:00

A part dels globos que dieu, també estaria bé tirar paperets (desde totes les zones del camp) i rotllos de WC (tot i que vaig llegir per aquí que no els deixaven passar a l'entrada al camp, el dia del Leganés en vaig veure).

 

I com ja vaig dir fa dues setmanes, tothom de blau i bufandeo a l'himne



#64 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 junio 2013 - 12:01

Us deixo un video sobre la rebuda de l'afició del Alavés a Jaén:

 

http://www.youtube.c...d&v=jYN_SMU8fIg

 

Que bèstia!



#65 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 junio 2013 - 12:01

Al Gol Nord, com sempre cantarem el himne i com heu comentat estaria bé posar-lo al marcador pels no-habituals. Nosaltres posarem el tifo i decorarem el Gol Nord amb senyeres i banderes del Lleida i animem a la gent a seguir les iniciatives que per aquí heu comentat (globus, paper de WC...).   Tema batucada millor es quedi a casa.  Nosaltres seguirem fent el de sempre, animant a mort al nostre equip i seguirem cantant el puta España, agradi o no agradi.

 

 

Us deixo un video sobre la rebuda de l'afició del Alavés a Jaén:

 

http://www.youtube.c...d&v=jYN_SMU8fIg

 

O sigui, us diuen tant afició com entrenador que no ens agrada i a vosaltres us és igual? Genial..

De veritat tant costa substituir el puta españa pel visca catalunya?


  • o han agraït

#66 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 05 junio 2013 - 12:02

Al Gol Nord, com sempre cantarem el himne i com heu comentat estaria bé posar-lo al marcador pels no-habituals. Nosaltres posarem el tifo i decorarem el Gol Nord amb senyeres i banderes del Lleida i animem a la gent a seguir les iniciatives que per aquí heu comentat (globus, paper de WC...).   Tema batucada millor es quedi a casa.  Nosaltres seguirem fent el de sempre, animant a mort al nostre equip i seguirem cantant el puta España, agradi o no agradi.

 

 

Us deixo un video sobre la rebuda de l'afició del Alavés a Jaén:

 

http://www.youtube.c...d&v=jYN_SMU8fIg

Percert, des de Rudes no podríeu portar un rotllo de wc cadascú dels membres i llençar-lo? Crec que si entre tots els que sou, que segur que li fotreu ganes com sempre feu (gràcies) ho llançeu des de Gol Nord sobre la porteria donaria molt de caliu :D



#67 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 12:06

O sigui, us diuen tant afició com entrenador que no ens agrada i a vosaltres us és igual? Genial..

De veritat tant costa substituir el puta españa pel visca catalunya?

 

Jo també penso el mateix, no costa gaire fer això, en comptes d'insutlar, enalteix la teva terra i punt.



#68 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 05 junio 2013 - 12:23

Deixaré d'insultar a Espanya quan:

 

- Espanya deixi d'atacar la meva llengua i cultura a diari utilitzant tots els seus instruments d'estat.

- Espanya deixi competir internacionalment la meva selecció i deixi de fer joc brut per evitar el nostre reconeixement internacional i deixi d'amargar la vida als atletes que prefereixen competir per Catalunya tot i la repercussió que això els hi comporta. .

- Espanya deixi de robar 16.000 milions d'euros al nostre poble i ens deixi per tant autogestionar-nos (tenint la clau de la caixa).

- Espanya reconegui que som una nació i tenim dret a decidir el nostre futur demcoràticament.

- El fet de ser català i parlar català no sigui motiu suficent al anar per les Espanyes d'haver d'aguantar tot tipus de comentaris i retrets per part d'una minoria (però molt gran). 

 

Llavors fins i tot, estic segur que ens entendrem bé. Però portem 300 anys intentant que ens escoltin, ens entenguin i ens respectin tal com som. I si a més de cridar visca Catalunya, ara cridem Puta Espanya és que s'ho han guanyat dia a dia i em de demostrar que n'estem fins als ous!

 

I que quedi clar que quan dic: Puta Espanya no em refereixo a cap persona de carrer, simplement a l'estat espanyol i al patriotisme ranci hereu del franquisme. No tinc cap problema en reconeixer l'enrequiment que em suposa el castellà i la cultura de tots els pobles de l'estat ni en cridar viva castilla, andalucía, aragó o galícia...



#69 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 junio 2013 - 04:35

Deixaré d'insultar a Espanya quan:

 

- Espanya deixi d'atacar la meva llengua i cultura a diari utilitzant tots els seus instruments d'estat.

- Espanya deixi competir internacionalment la meva selecció i deixi de fer joc brut per evitar el nostre reconeixement internacional i deixi d'amargar la vida als atletes que prefereixen competir per Catalunya tot i la repercussió que això els hi comporta. .

- Espanya deixi de robar 16.000 milions d'euros al nostre poble i ens deixi per tant autogestionar-nos (tenint la clau de la caixa).

- Espanya reconegui que som una nació i tenim dret a decidir el nostre futur demcoràticament.

- El fet de ser català i parlar català no sigui motiu suficent al anar per les Espanyes d'haver d'aguantar tot tipus de comentaris i retrets per part d'una minoria (però molt gran). 

 

Llavors fins i tot, estic segur que ens entendrem bé. Però portem 300 anys intentant que ens escoltin, ens entenguin i ens respectin tal com som. I si a més de cridar visca Catalunya, ara cridem Puta Espanya és que s'ho han guanyat dia a dia i em de demostrar que n'estem fins als ous!

 

I que quedi clar que quan dic: Puta Espanya no em refereixo a cap persona de carrer, simplement a l'estat espanyol i al patriotisme ranci hereu del franquisme. No tinc cap problema en reconeixer l'enrequiment que em suposa el castellà i la cultura de tots els pobles de l'estat ni en cridar viva castilla, andalucía, aragó o galícia...

 

Tot això està molt bé... i, de veritat, estic d'acord amb algunes coses. Però la meva pregunta és... tot això que has dit... quina relació té amb el futbol com a esport?!

 

No oblidem mai que es tracta sol de futbol, no d'un mitin polític. Gaudim del que, estic segur, serà un partidàs i que guanyi el millor.

 

Salutacions des de Jaén. ;)

 

PD: Sobre el video... va ser una minoria de la nostra afició la que va cridar insults per als bascos, i és la veritat si us dic que passo molta vergonya cada vegada que veig el video o que algú es refereix a el... Pel que jo sé, l'afició de l'Alavés va ser molt benvinguda a Jaén i jo mateix vaig beure unes cervesses amb alguns d'ells. No va passar res excepte l'incident dels autobusos, però ja us dic que això no és normal aquí.



#70 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 junio 2013 - 08:17

Després de veure el video de la "cordial benvinguda" que alguns afeccionats del Jaén van oferir als seguidors del Alavés, només vull fer una reflexió: El operatiu policial a Madrid va estar de categoría, evitant en tot moment que hi hagués aldarulls tant dins com fora del camp.

 

El paio que es va encarregar de la seguretat al partit Jaén - Alavés (pel que veig al video) deia dissenyar l'operatiu després de dinar al bar i carregat de chupitos, perque... vaya tela fer passar tota l'afició vasca pel mig dels del jaén.



#71 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 05 junio 2013 - 08:18

O sigui, us diuen tant afició com entrenador que no ens agrada i a vosaltres us és igual? Genial..

De veritat tant costa substituir el puta españa pel visca catalunya?

 

 

Tant fàcil com això! Aguanteu-vos els dos partits de promoció i a Segona podreu cantar el puta espanya per la tele!



#72 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 junio 2013 - 08:25

Fot pena sentir independencia i insults al mitg del partit, es futbol i al Camp d'Esports tampoc s'arreglarà res, a vegades es canta perdent i es quan menys s'hauria de cantar i més animar al Lleida.

 

Es fa lo del globo o no??



#73 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 10:22

Tot això està molt bé... i, de veritat, estic d'acord amb algunes coses. Però la meva pregunta és... tot això que has dit... quina relació té amb el futbol com a esport?!

 

No oblidem mai que es tracta sol de futbol, no d'un mitin polític. Gaudim del que, estic segur, serà un partidàs i que guanyi el millor.

 

Salutacions des de Jaén. ;)

 

PD: Sobre el video... va ser una minoria de la nostra afició la que va cridar insults per als bascos, i és la veritat si us dic que passo molta vergonya cada vegada que veig el video o que algú es refereix a el... Pel que jo sé, l'afició de l'Alavés va ser molt benvinguda a Jaén i jo mateix vaig beure unes cervesses amb alguns d'ells. No va passar res excepte l'incident dels autobusos, però ja us dic que això no és normal aquí.

 

Totalment d'acord.



#74 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 junio 2013 - 10:45

Quan es canta "españoles hijos de puta" crec que el Lleida te jugadors d'arreu d'Espanya. Per dos dies no cal insultar i anar a quedar malament que inclus els del Jaen han vingut aquí de bon rollo no cal que diumenge al primer minut ja sels i falti el respecte



#75 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 junio 2013 - 11:03

Quan es canta "españoles hijos de puta" crec que el Lleida te jugadors d'arreu d'Espanya. Per dos dies no cal insultar i anar a quedar malament que inclus els del Jaen han vingut aquí de bon rollo no cal que diumenge al primer minut ja sels i falti el respecte

 

No home no, que quan canten "españoles hijos de puta" mentre miren a la zona on son els seguidors visitants no s'estan referint amb ells! No siguis malpensat.



#76 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 11:19

Deixaré d'insultar a Espanya quan:

 

- Espanya deixi d'atacar la meva llengua i cultura a diari utilitzant tots els seus instruments d'estat.

- Espanya deixi competir internacionalment la meva selecció i deixi de fer joc brut per evitar el nostre reconeixement internacional i deixi d'amargar la vida als atletes que prefereixen competir per Catalunya tot i la repercussió que això els hi comporta. .

- Espanya deixi de robar 16.000 milions d'euros al nostre poble i ens deixi per tant autogestionar-nos (tenint la clau de la caixa).

- Espanya reconegui que som una nació i tenim dret a decidir el nostre futur demcoràticament.

- El fet de ser català i parlar català no sigui motiu suficent al anar per les Espanyes d'haver d'aguantar tot tipus de comentaris i retrets per part d'una minoria (però molt gran). 

 

Llavors fins i tot, estic segur que ens entendrem bé. Però portem 300 anys intentant que ens escoltin, ens entenguin i ens respectin tal com som. I si a més de cridar visca Catalunya, ara cridem Puta Espanya és que s'ho han guanyat dia a dia i em de demostrar que n'estem fins als ous!

 

I que quedi clar que quan dic: Puta Espanya no em refereixo a cap persona de carrer, simplement a l'estat espanyol i al patriotisme ranci hereu del franquisme. No tinc cap problema en reconeixer l'enrequiment que em suposa el castellà i la cultura de tots els pobles de l'estat ni en cridar viva castilla, andalucía, aragó o galícia...

 

Tot aixo esta molt be, pero que te que veure en un partit de futbol?

 

Reuniuvos tots i aneu a fer una manifestacio a Madrid que segur que us sentiran de mes aprop! apart penseu que el camp d'esports es un conjunt de gen, no conte sol la vostra.

 

El presi demana que no hi hagi insults, la plantilla també, i crec que la majoria de l'aficio també. Pues crec que per 2 o 3 partits que son importants no costaria gaire cambiar els cantics desagradables per uns altres.



#77 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 junio 2013 - 01:18

Es vulgui o no, el futbol és part de la societat i, per tant de la política. És cert que hi ha cops que, almenys al meu entendre, la proporció d'insults en relació a crits d'ànim és massa gran. Però no es pot demanar "estalviar-se" cants de "Puta España" quan a la grada visitant segurament hi haurà unes quantes estanqueres onejant. Jo no deixaré de cantar-ho encara que, com he dit, el principal han de ser càntics de suport a l'equip.



#78 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 01:22

Es vulgui o no, el futbol és part de la societat i, per tant de la política. És cert que hi ha cops que, almenys al meu entendre, la proporció d'insults en relació a crits d'ànim és massa gran. Però no es pot demanar "estalviar-se" cants de "Puta España" quan a la grada visitant segurament hi haurà unes quantes estanqueres onejant. Jo no deixaré de cantar-ho encara que, com he dit, el principal han de ser càntics de suport a l'equip.

També es raonable, pero per exemple es com si jo dic que la petanca o el tir amb arc tambe es part de la societat i per tant de la politica?? no cuadre aixo

 

 

Pel que dius de justificar els crits perque hi han banderes, no em sembla gens correcte, no pots cridar a ningu per una ideologia, com tampoc ho han de fer cap a tu per duur una señera. La culpa sempre la te el que comensara a cantar tonteries primer.

 

Jo crec que les manifestacions s'han de fer devan dels organismes publics corresponents, alli hi ha la gent que ho ha descoltar, els aficionats no cambiarem res i menys dins dun camp de futbol.



#79 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 junio 2013 - 01:25

També es raonable, pero per exemple es com si jo dic que la petanca o el tir amb arc tambe es part de la societat i per tant de la politica?? no cuadre aixo

 

 

Pel que dius de justificar els crits perque hi han banderes, no em sembla gens correcte, no pots cridar a ningu per una ideologia, com tampoc ho han de fer cap a tu per duur una señera. La culpa sempre la te el que comensara a cantar tonteries primer.

 

Jo crec que les manifestacions s'han de fer devan dels organismes publics corresponents, alli hi ha la gent que ho ha descoltar, els aficionats no cambiarem res i menys dins dun camp de futbol.

 

Portar una bandera espanyola al camp és fer política. Cantar "Puta Espanya", també. I no em comparis el futbol, amb tot el que mou de gent o sentiments, amb la petanca i el tir amb arc.



#80 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 01:29

Portar una bandera espanyola al camp és fer política. Cantar "Puta Espanya", també. I no em comparis el futbol, amb tot el que mou de gent o sentiments, amb la petanca i el tir amb arc.

Se que la petanca no la segueix tanta gent, pero no es pot dir que el futbol es politica, es politica perque nosaltres ho creiem aixi. Que mou sentiments esta clar, pero no cal menysprear els sentiments dels aliens perque no coicideixen amb els teus. No et sembla?

 

 

No, portar una bandera determinada no es fer politica, es demostrar la teva ideologia, i es pot fer perfectament sense faltar el respecte a ningú. Ni per part d'uns ni per part dels altres. Estem en un pais en llibertat, cadascu expresa el que vol, pero recorda, la llibertat d'un, acaba on comensa la de l'altre.

 

Se que la petanca no la segueix tanta gent, pero no es pot dir que el futbol es politica, es politica perque nosaltres ho creiem i fem que sigui aixi.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos