Ir al contenido


Foto
* * * * * 1 votos

IDEES PER AMBIENTAR EL PARTIT


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
152 respuestas en este tema

#81 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 junio 2013 - 01:34

Qui digui que portar una bandera espanyola a un camp català (i fins i tot en qualsevol camp) no és fer política és un cínic o un il·lús. Demostrar la teua ideologia no és fer política? Des de quan? I seguint els teus arguments, mostrar una bandera espanyola és recordar a qui és independentista que no té dret a exercir la seva llibertat. Respecto les ideologies que no pretenen imposar que la meua no serveix.

 

I sí, el futbol és política perquè ho creiem i perquè fem que ho sigui. Les coses són perquè es creuen i es fa que siguin, sinó no serien. Totes, no només el futbol.



#82 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 01:34

Portar una bandera espanyola al camp és fer política. Cantar "Puta Espanya", també. I no em comparis el futbol, amb tot el que mou de gent o sentiments, amb la petanca i el tir amb arc.

Aqui, tu mateix m'estas donan la rao, primer em dius que el futbol es politica perque es de la societat, i despres mas dit que no ho comapri am el arc o la petanca perque el futbol el segueix molta gent. Osigui que segons tu tot lo que es seguit per molta gen es politica?

 

Pues posiblement si, pero perque sol hi ha crits d'aquest tipus al futbol? per exemple la formula 1 tambe es mol seguida i no vec yo als circuits que la poli hagues de acompañar als aficionats de jaume alguersuari escoltats perque els de Alonso sels volien menjar.

 

Sol pasa al futbol perque la gen es una mica animal. Hi han esports amb més respecte pero tambe amb un ampli nombre de seguidors.



#83 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 05 junio 2013 - 01:38

Aqui, tu mateix m'estas donan la rao, primer em dius que el futbol es politica perque es de la societat, i despres mas dit que no ho comapri am el arc o la petanca perque el futbol el segueix molta gent. Osigui que segons tu tot lo que es seguit per molta gen es politica?

 

Pues posiblement si, pero perque sol hi ha crits d'aquest tipus al futbol? per exemple la formula 1 tambe es mol seguida i no vec yo als circuits que la poli hagues de acompañar als aficionats de jaume alguersuari escoltats perque els de Alonso sels volien menjar.

 

Sol pasa al futbol perque la gen es una mica animal. Hi han esports amb més respecte pero tambe amb un ampli nombre de seguidors.

 

A la F1 no hi ha política? De veritat t'ho creus? Quins comentaris hi van haver quan va sonar l'himne espanyol a Montmeló?

 

I ho deixo aquí que això és un post sobre el partit de Jaén.



#84 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 01:39

Qui digui que portar una bandera espanyola a un camp català (i fins i tot en qualsevol camp) no és fer política és un cínic o un il·lús. Demostrar la teua ideologia no és fer política? Des de quan? I seguint els teus arguments, mostrar una bandera espanyola és recordar a qui és independentista que no té dret a exercir la seva llibertat. Respecto les ideologies que no pretenen imposar que la meua no serveix.

 

I sí, el futbol és política perquè ho creiem i perquè fem que ho sigui. Les coses són perquè es creuen i es fa que siguin, sinó no serien. Totes, no només el futbol.

Coñ, pero aixo es un peix que es mossega la cua, per altra gen, mostrar una bandera española et diran que es mostarar que vols la separacio del territorio nacional..... i si ho mires desde laltra banda tornem a estar en lo mateix.....

 

Pero recorda que ets tu el que has dit que si veus banderes es cridara puta españa, jo soc capas de veure banderes i no dir res, perque cadascu es lliure de fer el que vulgui, no????

 

Hi ha molta diferencia entre mostrar el que vulguis i respectaru, a insultar perque un altre a portat una bandera española. Jo soc catala i aixi em sentire sempre, pero si ve un tio amb una bandera Española al camp d'esports, ni el mirare, pasare de llarg, pero no em fotre a cridarli puta España. Qualsevol ment normal entendra que si no vols lios, que no arreglaran res de res, lo millor es pasar, aquesta capacitat de control, es el que en diem respecte. No val que em diguis que no te que vindre ya am la bandera  a provocar, perque cadascu pot fer el que vol, tal com tu pots anar a qualsevol camp am la catalana.



#85 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 01:40

A la F1 no hi ha política? De veritat t'ho creus? Quins comentaris hi van haver quan va sonar l'himne espanyol a Montmeló?

 

I ho deixo aquí que això és un post sobre el partit de Jaén.

Clar, algun cop aillat si, pero no comparis amb el futbol....... Si la politica en el futbol fos un fet aillat, ja no estariam parlant d'això.

 

OK, deixemu aqui perque aquets debats poden ser infinits jaja



#86 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 junio 2013 - 04:18

Qui digui que portar una bandera espanyola a un camp català (i fins i tot en qualsevol camp) no és fer política és un cínic o un il·lús. Demostrar la teua ideologia no és fer política? Des de quan? I seguint els teus arguments, mostrar una bandera espanyola és recordar a qui és independentista que no té dret a exercir la seva llibertat. Respecto les ideologies que no pretenen imposar que la meua no serveix.

 

Ho és, i per això jo penso que no té cap lloc a un camp de futbol. Jo no porto mai una bandera d'Espanya, primer perquè jo vaig a veure al Jaén i no a Espanya i, per tant, prefereixo sempre portar distintius del meu club, i segon per la simple raó de que no em representa a mi ni al meu sentir ni la meva forma de pensar; penso que això es deuría quedar a casa o als manifestacions polítiques. L'esport és l'esport, la política és política. Una altra cosa és que vosaltres aprofiteu el futbol, que és un joc de masses, com a altaveu per a transmitir les vostres idees polítiques, cosa que em sembla molt bé, aquest és una democràcia, però crec que no és el lloc.

 

Disculpeu per continuar amb el tema, però volia donar la meva visió de les coses.

 

Us espero en Jaén als que poden vindre per a tomar unes cervesses, ja que no serà possible per mi pujar a Lleida.



#87 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 04:25

Ho és, i per això jo penso que no té cap lloc a un camp de futbol. Jo no porto mai una bandera d'Espanya, primer perquè jo vaig a veure al Jaén i no a Espanya i, per tant, prefereixo sempre portar distintius del meu club, i segon per la simple raó de que no em representa a mi ni al meu sentir ni la meva forma de pensar; penso que això es deuría quedar a casa o als manifestacions polítiques. L'esport és l'esport, la política és política. Una altra cosa és que vosaltres aprofiteu el futbol, que és un joc de masses, com a altaveu per a transmitir les vostres idees polítiques, cosa que em sembla molt bé, aquest és una democràcia, però crec que no és el lloc.

 

Disculpeu per continuar amb el tema, però volia donar la meva visió de les coses.

 

Us espero en Jaén als que poden vindre per a tomar unes cervesses, ja que no serà possible per mi pujar a Lleida.

Gran resposta, em sumo a la teva resposta, pero suposo que ja havia quedat clar el meu punt de vista :be:



#88 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 junio 2013 - 04:33

Ho és, i per això jo penso que no té cap lloc a un camp de futbol. Jo no porto mai una bandera d'Espanya, primer perquè jo vaig a veure al Jaén i no a Espanya i, per tant, prefereixo sempre portar distintius del meu club, i segon per la simple raó de que no em representa a mi ni al meu sentir ni la meva forma de pensar; penso que això es deuría quedar a casa o als manifestacions polítiques. L'esport és l'esport, la política és política. Una altra cosa és que vosaltres aprofiteu el futbol, que és un joc de masses, com a altaveu per a transmitir les vostres idees polítiques, cosa que em sembla molt bé, aquest és una democràcia, però crec que no és el lloc.

 

Disculpeu per continuar amb el tema, però volia donar la meva visió de les coses.

 

Us espero en Jaén als que poden vindre per a tomar unes cervesses, ja que no serà possible per mi pujar a Lleida.

 

 

La cosa esta en que tu SI que pots veure a Espanya, tu SI que et sents espanyol, i a nosaltres NO ens deixen votar, NO tenim selecció propia oficial, SI ens menyspreen cada dia i ens volen exterminar com a poble.

 

Si l'esport no fos politica el CSD ni la tropa de la Federacio de Patinatge no hagues fet pressions a la FIRS per a que no acceptessin a Catalunya (la qual paradoxalment competeix amb les federacions Sud-americanes) L'esport es politica i ho ha estat sempre, ho era quan la URSS, els EUA i la DDR tenien programes de dopatge, i ho es ara quan el govern usa la Selecció Espanyola, al Rafa Nadal i al Alonso com a simbols de patriotisme.

 

El dia que nosaltres tinguem un pais normal, on poguem fer les coses com ens surti dels ous sense que vinguin uns imbecils monolingues a manar-nos ja en parlarem si n'hem de fer o no de politica.

 

I com a ultim apunt, un dels ultims detonants de la Guerra dels Balcans va venir precisament d'un partit de futbol.



#89 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 05 junio 2013 - 04:35

La senyera forma part de l´escut del nostre Lleida, es a dir que si la volem portar,la portem, i ni hem de donar explicacions a ningú ni demanar perdó.

 

Visca el Lleida i Visca Catalunya



#90 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 04:39

La senyera forma part de l´escut del nostre Lleida, es a dir que si la volem portar,la portem, i ni hem de donar explicacions a ningú ni demanar perdó.

 

Visca el Lleida i Visca Catalunya

 

Be, tornan al principi de tot, ningu ha dit que no la puguis portar, jo sol soc dels que penso que tan un bando com l'altre, pel fet de veure una bandera española o catalana, no justifique que ja pots insultar a l'altre.



#91 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 junio 2013 - 04:41

La cosa esta en que tu SI que pots veure a Espanya, tu SI que et sents espanyol, i a nosaltres NO ens deixen votar, NO tenim selecció propia oficial, SI ens menyspreen cada dia i ens volen exterminar com a poble.

 

 

Em cito de nou:

 

 

 

Ho és, i per això jo penso que no té cap lloc a un camp de futbol. Jo no porto mai una bandera d'Espanya, primer perquè jo vaig a veure al Jaén i no a Espanya i, per tant, prefereixo sempre portar distintius del meu club, i segon per la simple raó de que no em representa a mi ni al meu sentir ni la meva forma de pensar

 

Em sento espanyol? Amb aquest sistema de deficit democràtic, dificilment podria dir això... i jo sempre defenc el vostre dret a decidir, la llengua catalana (ja veus que inclús la parlo, bé o mal, però la parlo), com ja he dit un par de vegades, estic d'acord amb moltes de les vostres reivindicacions. La cosa és que jo penso que un estadi de futbol no és el lloc per a cridar reividicacions polítiques. 

 

És clar que vosaltres sou lluires per a cridar el que considereu. No era la meva intenció fer-us entendre això, per favor!!



#92 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 junio 2013 - 09:38

Com molts sabeu soc dede fa mes de 30 anys seguidor, soci i sentimental del Lleida; ara estem jugant els play off per pujar a 2ª A.
Voldria que alguns aficionats del Lleida Esportiu reflexionessin sobre un assumpte; no dubto del seu amor al blau de la nostra samarreta, però el que crec que sobrem son els insults i barrejar política i esport; sovint al camp d'esports s'escolten els crits " puta Espanya" entre altres; dons voldria que els criden aquestes paraules, siguin coherents i vegin que si insulten de aquesta manera, tambe estan insultant als jugadors del Lleida que no son catalans, i n'hi ha uns quants, entre ells el madrileny Mario Fuentes que diumenge a Leganés ens va donar la classificació per la següent eliminatoria. El que no val es cridar contra els espanyols, però es clar, als que juguen al Lleida no; aixo no funciona així companys. Animem, cridem, si es passa molt fins i tot algun insult al arbitre ( no deuria de ser) però fins i tot jo ho he fet quant ens han atracat esportivament, però deixem la política fora del estadi.
Ara ens visita el Jaen, i el nostre entrenador ja ha manifestat que voldria que rebessim a la afició rival amb respecte i cordialitat.
Vull destacar que moltes aficions rivals nostres, han destacat a la penya " Es Un Sentiment " per la seva tasca de germanor davant de les aficions que ens visitan.
Dediquemos a animar a mort al Lleida i deixem els mals modals a part. Crec que per twitter se estan fen contactes amb gent de Jaen perque la eliminatoria sigui una festa a les grades, desprès cadascun vol que guanyin els seus, com ha de ser.
Visca el Lleida!!!
Me gusta · 

  • RoD y Calderon ho han agraït

#93 drinet

drinet

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 junio 2013 - 09:44

La cosa esta en que tu SI que pots veure a Espanya, tu SI que et sents espanyol, i a nosaltres NO ens deixen votar, NO tenim selecció propia oficial, SI ens menyspreen cada dia i ens volen exterminar com a poble.

 

Si l'esport no fos politica el CSD ni la tropa de la Federacio de Patinatge no hagues fet pressions a la FIRS per a que no acceptessin a Catalunya (la qual paradoxalment competeix amb les federacions Sud-americanes) L'esport es politica i ho ha estat sempre, ho era quan la URSS, els EUA i la DDR tenien programes de dopatge, i ho es ara quan el govern usa la Selecció Espanyola, al Rafa Nadal i al Alonso com a simbols de patriotisme.

 

El dia que nosaltres tinguem un pais normal, on poguem fer les coses com ens surti dels ous sense que vinguin uns imbecils monolingues a manar-nos ja en parlarem si n'hem de fer o no de politica.

 

I com a ultim apunt, un dels ultims detonants de la Guerra dels Balcans va venir precisament d'un partit de futbol.

No fotem, com he escrit abans, insultant als espanyols, esteu insultant a Mario Fuentes, Colorado, Mata, etc, que recordo no son catalans. S'ha de ser coherent. A mes, sembla que haurá bon rollo amb la gent de Jaen; a que ve començar a cridar puta Jaen com he lleguit per varios llocs que se esta preparant?

No anem be, gens be, despres si aqui s'insulte, ens queixarem si a Jaen ens volen trencar la cara.



#94 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 09:49

No fotem, com he escrit abans, insultant als espanyols, esteu insultant a Mario Fuentes, Colorado, Mata, etc, que recordo no son catalans. S'ha de ser coherent. A mes, sembla que haurá bon rollo amb la gent de Jaen; a que ve començar a cridar puta Jaen com he lleguit per varios llocs que se esta preparant?

No anem be, gens be, despres si aqui s'insulte, ens queixarem si a Jaen ens volen trencar la cara.

Vec que la gent amb bons criteris va aflorant. Tot el que dius es el que he dit jo i recolzo la teva opinio.

 

Jo sempre dic, que qui no estigui d'acord amb la politica del pais o vulgui cambiar coses, s'ha de fer politic, afilieuvos al vostre partit, o si no n'hi ha cap que us representi segons les vostres ideologies o maneres de fer, sou lliures de crear un partit. Cridan la teva i insultant en un camp de futbol, sol us desfogareu, no cambiareu res, pero res de res.


  • o han agraït

#95 Semprefidel

Semprefidel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 76 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 junio 2013 - 09:50

A veure, crec que tot es una mica més fàcil del que sembla.

 

La gent que ofereix insults o el que sigui, ho ha a titol personal, si ho criden un grup de gent, es perque pensen absolutament el mateix, per tant, tothom que no hi estigui d'acord que s'aixequi del seient i cridi ben fort el que vulgui.

 

Es sentirà? Jo crec que no, perque la gent parla molt pel foro i twiter, de que menys insultar i mes animar, pero cuan esta al camp, es senta a menjar pipes i a renegar dels que si que ens deiem la veu partit rere partit. Ah calla, que aquests ultims partits si que la gent cap als ultims minuts obre la boca, serà que es guanya, igual que cuan s'aplaudeix la santa espina, etc.

 

Tants partits iniciant cantics mirant a lateral i tribuna i 3 persones de 2000 aplaudeixen al ritme i canten per lo bajini alguna estrofa que se saben.

 

Al lleida se l'ha d'animar perdi o guanyi, plogui o nevi, i crec que els que no ho fan no tenen cap tipus de dret a criticar els que si que portem molts anys fent-ho.

 

 



#96 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 09:55

A veure, crec que tot es una mica més fàcil del que sembla.

 

La gent que ofereix insults o el que sigui, ho ha a titol personal, si ho criden un grup de gent, es perque pensen absolutament el mateix, per tant, tothom que no hi estigui d'acord que s'aixequi del seient i cridi ben fort el que vulgui.

 

Es sentirà? Jo crec que no, perque la gent parla molt pel foro i twiter, de que menys insultar i mes animar, pero cuan esta al camp, es senta a menjar pipes i a renegar dels que si que ens deiem la veu partit rere partit. Ah calla, que aquests ultims partits si que la gent cap als ultims minuts obre la boca, serà que es guanya, igual que cuan s'aplaudeix la santa espina, etc.

 

Tants partits iniciant cantics mirant a lateral i tribuna i 3 persones de 2000 aplaudeixen al ritme i canten per lo bajini alguna estrofa que se saben.

 

Al lleida se l'ha d'animar perdi o guanyi, plogui o nevi, i crec que els que no ho fan no tenen cap tipus de dret a criticar els que si que portem molts anys fent-ho.

Qui parle de criticar?

 

Demanar cambiar o sustituir l'amplia majoria d'insults per crits de suport o d'exaltacio de la nostra terra en contes de cagarnos en la'altra, no es criticar.

 

També he de dir que durant els partits que hi han poques persones al camp d'esports, sou majoria, en un terme mig, pero cuan el camp d'esports esta ple, els que crideu puta españa i coses d'aquestes, sou minoria. Es la realitat.

 

Pero be, no diem que no s'animi, sol diem que es cridi mes per apoyar al Lleida i no per cagarse en les altres coses que no tenen res a veure, pero res......

 

Tambe em sap greu pels jugadors Españols que hi ha al nostre equip, i pensar que juguen a casa seva amb el seu equip, el Lleida, i de mentres senten com la seva aficio es cague amb la seva terra i la fot a parir.

 

Sobretot, respecte.



#97 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 junio 2013 - 10:04

Cadascú és responsable dels seus actes, i assumeix les conseqüències, però a mi em rebenta molt, que jo em comporti cívicament i "em tragui les conseqüències dels actes dels que no són responsables".

 

Os posaré un exemple (no estic senyalant a ningú, tothom és grandet i qui es senti al·ludit per alguna cosa serà).

El exemple és el següent: perquè uns "pocs graciosos" facin el borinot, jo no vaig poder gaudir de la ciutat de Leganés, i anar a dinar on jo vulgués, perquè s'havia escalfat l'ambient per quatre brètols d'aquí i quatre d'allà, estavem escoltats per la polícia com si fòssim "autèntics hooligans".



#98 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 05 junio 2013 - 10:10

Nois, recordeu el títol del post i intenteu respectar això! Podeu seguir amb el debat en un altre tema nou més adient, no? Aquí estem parlant d'idees per ambientar el partit.



#99 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 05 junio 2013 - 10:16

Nois, recordeu el títol del post i intenteu respectar això! Podeu seguir amb el debat en un altre tema nou més adient, no? Aquí estem parlant d'idees per ambientar el partit.

Tens tota la raó, ja no dire res mes, si algu obre un post ja parlarem per alli. :be:



#100 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 junio 2013 - 04:18

No volia entrar en aquest debat pero sols diré una cosa. Trobo patètic haver de recurrir a l'insult (tant d'una part com de l'altra), animar és un verb positiu i els insults fan que no s'animi durant uns instants.

El que volia dir, és que jo vec el futbol com una activitat de lleure de la cada disfruto el diumenge al camp amb la familia. Dins aquests familiars un parell de cops a l'any venen els meus cosins de 8 i 5 anys de fora de Lleida per veure l'equip de la seva mare. L'últim partit va haver un moment que van deixar de disfrutar el partit i començar a fer preguntes sobre els PUTA espanya i va ser una situació desagradable. Quan jo els sentoem foto de mala llet pero m'aguanto pero hem de pensar amb aquells més petits que van a disfrutar amb els seus pares i no esperen sentir paraules tan fortes per ells i que encara no relacionen futbol i politica perque no tenen nocions de politica. Deixem-los gaudir d'un bon espectacle i no d'un xou.

Cadascú és lliure de manifestar-se com vulgui al carrer pero un cop entres al Camp d'Esports els únics crits que no siguin animar a l'equip permesos haurien de ser sols per reclamar penals i similars.

A títol personal agrairia que si algú té ganes de cantics no esportius canvieu els puta espanya i derivats que fereixen a molts de la grada per un visca catalunya que no fa cap mal a ningu i mostres el mateix missatge. S'ha d'enaltir lo que un vol i no menysprear lo que un no vol.


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos