Ir al contenido


Foto
* * * * - 2 votos

Round 2, Lleida - Jaén


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
347 respuestas en este tema

#81 Jaen

Jaen

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2013 - 09:06

Buenas, sólo entraba para desearos suerte en la eliminatoria y para animaros a viajar a Jaén, aunque es verdad que seguramente, el partido sea el Domingo a una hora tardía (19:00-20:00) 

 

Al minero decirle que deje de pasarse por todos los foros de los equipos a los que nos enfrentamos para enmierdar la situación.

Erais pesaos cuando estabamos en la misma categoría, pero ni estando en Tercera os olvidáis de vuestra Capital.

 

De verdad, ni caso a la gente que venga buscando enturbiar la eliminatoria, es verdad que habrá 4 tontos en Jaén, como los hay en todos sitios, pero la afición del Real Jaén es señorial y respetuosa y no habrá ningún tipo de problema.

 

Un saludo y suerte a partir del Lunes 17



#82 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 03 junio 2013 - 09:12

Redeu quin mal  de cap entre uns i altres... suposo que esteu veient que ens jugarem l'ascens a camp de la feixa llarga, no?


  • o han agraït

#83 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2013 - 09:38

Redeu quin mal  de cap entre uns i altres... suposo que esteu veient que ens jugarem l'ascens a camp de la feixa llarga, no?

 

Tandebo, tot i que amb l'impresentable que es el Presi de l'Hospi, el nomes pensar en deixar pasta a la butxaca d'aquell feixistoide me provoca vomitera.



#84 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 03 junio 2013 - 09:41

Con respecto a lo de las pedradas a los autobuses del Alaves es verdad. Fueron dos autobuses de Vitoria y les rompieron una luna a cada una. Y cuando acabo el partido la Policia tuvo que escoltar a los aficionados hasta el centro de Jaen porque habia aficionados del Jaen esperandoles a la salida.En todos los sitios hay retrasados.
Todo lo demas estuvo genial y la gente en Jaen les trato muy bien

#85 malpensat

malpensat

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2013 - 09:58

Realment millor que toqui el Jaen a la 2ona ronda, aixi si passem i ens toca contra el hospi podrà haver un desplaçament massiu al ultim partit a donar el màxim suport!

Per anar bé , espero que a casa el lleida guanyi de una diferencia de minim 2 gols així anar mes tranquils a Jaen!

 

Si es pot! a per totes! 



#86 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 junio 2013 - 10:15

Ja he dit sempre que es millor que toqui el Jaen.

 

Sí, es el primer de grup, pero heu vist que sol a fet molts pocs punts mes que nosaltres, 4 punts que son? el grup de 2B on ha jugat el Jaen ere el grup mes debil amb diferencia, sense prepotencia, pero es la veritat, la pura veritat, el Jaen es el millor del grup dels "debils", si, per aixo dic que no cal vacilar com algu ha fet per aqui dien que el Jaen a quedado primero de grupo........com si haguesin set hiper superiors.

 

Si arriben a estar a un altre grup seguramen no haguesin fet ni playoff.

 

Al camp d'esports farem un bon resultat, creieume, i alli empatarem a 0, i la final es nostra.

 

Acabarem pujan a 2A al camp de l'Hospi, repeteixo que l'Hospi em fa mes por, pero lo de Jaen esta fet, i tota la gent que volia que ens toques l'Hospi, heu de saber que es millor aixi ja que es millor fer la final a Hospi que no pas la segona ronda. SI acabaem jugan alli, l'Hospitalet semblara Lleida!!!!!!!!!!!

 

VISCA EL LLEIDA :futbolista: 



#87 malpensat

malpensat

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2013 - 10:24

Al camp d'esports farem un bon resultat, creieume, i alli empatarem a 0, i la final es nostra.

Acabarem pujan a 2A al camp de l'Hospi.


Espero que tinguis rao i que les teves prediccions es cumpleixin!

#88 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 03 junio 2013 - 10:25

Tandebo, tot i que amb l'impresentable que es el Presi de l'Hospi, el nomes pensar en deixar pasta a la butxaca d'aquell feixistoide me provoca vomitera.

..i més després de lo de fa dos anys amb les "destrosses" o lo del any passat a la llotja...



#89 losocii

losocii

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 67 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 03 junio 2013 - 10:30

Em sembla perfecte l'horari tenint en compte el desplaçament que varem fer ahir.....es un motiu perque no vingui tanta gent d'alli i perque la gent que vulgui anar al futbol de la ciutat ho pugui fer al ser un dia festiu.

 

Un altre encert de la directiva...!!!!

 

P.D.: I l'afició del Jaen a LAteral, eh????????????? Al raconet.....!!!!

 

No és per criticar però NO és un encert ja que tampoc podran anar al camp tants lleidatans. Estudio a la Universitat a Barcelona i si juguen a les 19:00 jo no podrè veure'l. Fins diumenge a les 17:00 et dona temps de veure el partit i anar a Bcn pero a les 19:00 ja no dòna temps (no és per mandra, no tinc cotxe particular i el servei públic s'acaba abans).

Ho dic perquè no sòc l'únic. He parlat amb uns quants amics que també estan a Barcelona i vindrien a Lleida amb totala il·lusió del món pero a aquesta hora és imposible. Durant l'any igual seria capaç de saltarme la clase de dilluns per anar al camp pero aquesta setmana ja hem començat els examens finals i per tant és imposible. Si l'hora fos abans tots els que estem e aquesta situació podriem venir.



#90 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 junio 2013 - 11:10

No és per criticar però NO és un encert ja que tampoc podran anar al camp tants lleidatans. Estudio a la Universitat a Barcelona i si juguen a les 19:00 jo no podrè veure'l. Fins diumenge a les 17:00 et dona temps de veure el partit i anar a Bcn pero a les 19:00 ja no dòna temps (no és per mandra, no tinc cotxe particular i el servei públic s'acaba abans).

Ho dic perquè no sòc l'únic. He parlat amb uns quants amics que també estan a Barcelona i vindrien a Lleida amb totala il·lusió del món pero a aquesta hora és imposible. Durant l'any igual seria capaç de saltarme la clase de dilluns per anar al camp pero aquesta setmana ja hem començat els examens finals i per tant és imposible. Si l'hora fos abans tots els que estem e aquesta situació podriem venir.

 

Depenent de l'hora que tinguis classe sempre pots agafar l'Avant del matí. De tota manera els partits en diumenge a la tarda sempre han estat una putada per la gent que ha estudiat a Barcelona... però al mes de juny és estrany posar partits abans de les 6 de la tarda. 



#91 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 03 junio 2013 - 11:56

Escolteu, perdoneu la ignorància, el sorteig tornarà a ser dirigit? És a dir, si passem, ens haurà de tocar si o si un primer (si en queden) o en el seu defecte, un segon? Dels 4 que passin, no és sorteig pur tots contra tots?



#92 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 junio 2013 - 12:04

Escolteu, perdoneu la ignorància, el sorteig tornarà a ser dirigit? És a dir, si passem, ens haurà de tocar si o si un primer (si en queden) o en el seu defecte, un segon? Dels 4 que passin, no és sorteig pur tots contra tots?

 

També és condicionat.



#93 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 junio 2013 - 12:07

Losoci o gent que ha d´anar a Barcelona, jo tinc intenció de venir al partit, si voleu jo us portu fins al meu poble al acabar  i d´allí a BCN teniu 45 minuts en tren, només cal que us posseu en contacte amb mi, el tema entrades ja se sap com va?



#94 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 junio 2013 - 12:10

I ara una altre cosa, no pensem en L´Hospi ni en cap rival encara, tenim un equip que va de pujada,amb molta confiança i moral, però tot està massa igualat i la pressió i tensió és molta, seguim pensant en el dia a dia, partit a partit i al final, ja pensarem si anem a Hospitalet, Oviedo o on sigui, però pas a pas, és el camí.


  • o han agraït

#95 Linares Novena Provincia

Linares Novena Provincia

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLinares

Escrito 04 junio 2013 - 01:00

Fijaos a lo que se están dedicando por el whatsapp:

 

97XXXXXXX C/F********** Direccion y fijo del arbitro de ayer por si alguien quiere llamarlo a deshoras o mandarle cartas de "amor", a partir de ahora vamos a hacerle la vida imposible a todos los arbitros que nos piten mal por culpa de la FEF, a ver si se enteran que en Jaen tenemos un equipo de investigacion muy bueno y que sabemos jugar igual de sucio que ellos. Quiza otros arbitros se lo piensen antes de pitarnos mal(Por Favor Pasarlo Urgente)

 

 

Y todo por un puto penalty que no decidía nada de la eliminatoria.

 

PD: Donde hay aparece XXXX, en el mensaje de whatsapp que nosotros tenemos está el número completo.



#96 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 junio 2013 - 01:29

Fijaos a lo que se están dedicando por el whatsapp:

 

97******** C/F******. Direccion y fijo del arbitro de ayer por si alguien quiere llamarlo a deshoras o mandarle cartas de "amor", a partir de ahora vamos a hacerle la vida imposible a todos los arbitros que nos piten mal por culpa de la FEF, a ver si se enteran que en Jaen tenemos un equipo de investigacion muy bueno y que sabemos jugar igual de sucio que ellos. Quiza otros arbitros se lo piensen antes de pitarnos mal(Por Favor Pasarlo Urgente)

 

 

Y todo por un puto penalty que no decidía nada de la eliminatoria.

 

Pues si esto es verdad, como el arbitro se ponga chulo se le puede caer el pelo al que ha publicado datos personales y privados sin autorizacion, ademas que yo como arbitro, aparte de denunciarlo solo para joder les hago perder el partido por hijos de puta.



#97 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 junio 2013 - 05:21

Pues si esto es verdad, como el arbitro se ponga chulo se le puede caer el pelo al que ha publicado datos personales y privados sin autorizacion, ademas que yo como arbitro, aparte de denunciarlo solo para joder les hago perder el partido por hijos de puta.

 

¿Y qué culpa tendría yo, los jugadores u otros compañeros aficionados legales por culpa de cuatro gamberros sin escrúpulos de los que hay en todos lados? Que se les denuncie o se les coja de alguna forma, tanto a estos del Whatsapp como a los cafres que apedrearon los autobuses, pero a los demás que sólo queremos pasarlo bien, hacer migas con gente de otras ciudades y ver un simple partido de fútbol que nos dejen en paz y nos dejen disfrutar de un espectáculo limpio...

 

Por otra parte, qué poca vida social han de tener ciertas personas de Linares para entrar de forma sistemática a los foros de aficionados de nuestros rivales para soltar porquería sobre nosotros e intentar sembrar la discordia entre dos grupos de aficionados que no tienen ni por qué llevarse mal. No pensaba ni comentar, como dije antes, pero llega un momento en el que uno no se puede callar ya.

 

A veces se nos olvida que esto es sólo un deporte, que los piques y las rivalidades deportivas son sanas, pero siempre dentro de un límite. Desde luego que denuncio que se apedreen autobuses o cosas como las de los mensajes del whatsapp; los primeros os puedo asegurar que no los queremos y los segundos no representan para nada a nuestro club. Que parece por lo que os está diciendo este personaje de Linares que esta clase de individuos sólo existen aquí y resulta que, por desgracia, nadie nos libramos de que semejante escoria exista entre nosotros.

 

Parece que no son tiempos tampoco para los que sólo queremos ver un partido y pasarlo bien con la excusa del fútbol... en fin, una pena.



#98 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 junio 2013 - 08:08

Has d'anar a l'icono que hi ha a d'alt a la dreta (just a l'esquerra del teu nick). Apretes i se't desplega la finestra de notificacions. Allà vas a "Opciones" i ja pots marcar on vols que et notifiquin qualsevol cosa, si aquí a la web, a l'email o als dos puestos.

Companys... sento ser tan pesat, però habilito l'opció de notificació de resposta per email, i em segueixen sense arribar les notificacions per aquesta via. Em podrieu indicar com ho he de configurar exactament per a que m'arribin notificacions de resposta al meu correu electrònic?

 

Gràcies!!!



#99 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 04 junio 2013 - 08:54

Companys... sento ser tan pesat, però habilito l'opció de notificació de resposta per email, i em segueixen sense arribar les notificacions per aquesta via. Em podrieu indicar com ho he de configurar exactament per a que m'arribin notificacions de resposta al meu correu electrònic?
 
Gràcies!!!

 

Quan puguis envia'm un missatge privat a veure si a mi m'arriben notificacions al correu o només és cosa teva.



#100 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 junio 2013 - 09:18

No és per criticar però NO és un encert ja que tampoc podran anar al camp tants lleidatans. Estudio a la Universitat a Barcelona i si juguen a les 19:00 jo no podrè veure'l. Fins diumenge a les 17:00 et dona temps de veure el partit i anar a Bcn pero a les 19:00 ja no dòna temps (no és per mandra, no tinc cotxe particular i el servei públic s'acaba abans).

Ho dic perquè no sòc l'únic. He parlat amb uns quants amics que també estan a Barcelona i vindrien a Lleida amb totala il·lusió del món pero a aquesta hora és imposible. Durant l'any igual seria capaç de saltarme la clase de dilluns per anar al camp pero aquesta setmana ja hem començat els examens finals i per tant és imposible. Si l'hora fos abans tots els que estem e aquesta situació podriem venir.

 

Jo també estudio a Barcelona i bastants diumenges torno just al acabar el partit amb un altre forero (crec que és el Haivan) que també viu a Barcelona i no es perd cap partit. Per un preu molt econòmic ofereix la possibilitat d'anar i tornar amb ell. Si ho veus una bona solució envia-li un privat.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos