Jump to content

Photo
* * * * - 2 votes

Round 2, Lleida - Jaén

• You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
347 replies to this topic

#121 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,146 posts
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 04 June 2013 - 01:11 PM

També extret del twitter, el bus per anar a Jaén 25 euros més entrada

#122 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • 7 topics

Posted 04 June 2013 - 01:30 PM

També extret del twitter, el bus per anar a Jaén 25 euros més entrada

A aquestos preus + les 10-12 hores de viatge, no anirà ningú!!!

Jo soc mes partidari de buscar ofertes de vols directes o AVE a Cordoba, combinat amb un bus o cotxes llogats per arribar a Jaen. Em sembla que la opció dels avions es la que varen agafar desde Vitoria.

#123 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 04 June 2013 - 01:31 PM

tots a comprar i a plenar l'estadi!!!!!!!!!!!!!

#124 Aristintin

Aristintin

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 2 topics

Posted 04 June 2013 - 01:32 PM

I les bufandes????? :(

#125 samilof

samilof

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 04 June 2013 - 01:39 PM

bua, els socis els i surt l'entrada per 6 euros, podem plenar el camp!!!!!!!!!

a veure si els hi arriben mes bufandes, suposo que si al anar a comprar l'entrada preguntes, t'informaran o et faran la reserva.

#126 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 04 June 2013 - 01:42 PM

A aquestos preus + les 10-12 hores de viatge, no anirà ningú!!!

Jo soc mes partidari de buscar ofertes de vols directes o AVE a Cordoba, combinat amb un bus o cotxes llogats per arribar a Jaen. Em sembla que la opció dels avions es la que varen agafar desde Vitoria.

De AVE no hi ha combinació directa. S'hauria de mirar quin transbord fer (suposo que a Madrid) i el cost d'aquest viatge seria enorme. Avió no ho he mirat però no crec pas que hi hagi un vol directe tampoc.

El club aquest any s'ho ha currat molt amb els busos. Aquest és un desplaçament molt llarg i per a que surti per 25 euros per cap (anada i tornada) segur que el Lleida hi posa molta pasta també.   Lo seu seria sortir de nit i dormir les 8 horetes de viatge, passar allà el dia i tornat de nit també.   

Jo hi aniré segur. L'equip ens necessitarà a Jaén i serà un partit històric. 

#127 RoD

RoD

Membre d'Honor

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 04 June 2013 - 01:47 PM

25€ per un viatge de 1.600 km és un regal.

#128 malpensat

malpensat

Junior Member

• Usuaris
  • PipPip
  • 21 posts
  • 0 topics

Posted 04 June 2013 - 01:51 PM

Els socis entenc que poden comprar els packs i després repartir les entrades no??? Si és així es una injusticia i molt gran!! La majoria de gent NO socia entrar al camp pagant 6 euros igual que jo.. que vaig afluixar la mosca a principi de temporada... Molta gent s'ha xupat els últims 6 partits al Camp d'Esports pagan ni 25 euros amb total. Molt péssim la veritat!

#129 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • 7 topics

Posted 04 June 2013 - 01:53 PM

De AVE no hi ha combinació directa. S'hauria de mirar quin transbord fer (suposo que a Madrid) i el cost d'aquest viatge seria enorme. Avió no ho he mirat però no crec pas que hi hagi un vol directe tampoc.

El club aquest any s'ho ha currat molt amb els busos. Aquest és un desplaçament molt llarg i per a que surti per 25 euros per cap (anada i tornada) segur que el Lleida hi posa molta pasta també.   Lo seu seria sortir de nit i dormir les 8 horetes de viatge, passar allà el dia i tornat de nit també.   

Jo hi aniré segur. L'equip ens necessitarà a Jaén i serà un partit històric. 

Posibles combinaciones además del BUS:

- AVE a CORDOBA y autobús o coche a Jaen (108kms)

- AVION a GRANADA y autobús o coche a JAen (97 kms)

LAs 2 opciones pueden resultar muy caras, aunque a nivel de grupo abundante y movido con tiempo, el club podría encontrar algo mucho más económico....yo prefiero pagar más, que no cascarme 12 horas de autobús.

#130 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • 7 topics

Posted 04 June 2013 - 01:55 PM

Els socis entenc que poden comprar els packs i després repartir les entrades no??? Si és així es una injusticia i molt gran!! La majoria de gent NO socia entrar al camp pagant 6 euros igual que jo.. que vaig afluixar la mosca a principi de temporada... Molta gent s'ha xupat els últims 6 partits al Camp d'Esports pagan ni 25 euros amb total. Molt péssim la veritat!

Ara es tracta d'omplir el camp, no de mirar si un paga més que un altre....tu has pagat com soci, igual que jo i molts més, pero suposo que estarás amb mi que prefereixes veure un Camp d'Esports ple hasta la bandera, que no solament amb els socis de pedra picada...

#131 sant_tornemi

sant_tornemi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 posts
  • 0 topics

Posted 04 June 2013 - 01:57 PM

Ara es tracta d'omplir el camp, no de mirar si un paga més que un altre....tu has pagat com soci, igual que jo i molts més, pero suposo que estarás amb mi que prefereixes veure un Camp d'Esports ple hasta la bandera, que no solament amb els socis de pedra picada...

Tampoc és això, si que tots volem veure un camp ple, però no pot ser que gent que ve al Camp desde mig marça pago 30 euros i gaudeixi de 6 partits. Les coses s'han de fe bé, i jo perquè sol en pago 55 però un que n'ha "cascat" 150 doncs molta gràcia no li farà.

#132 hool

hool

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 posts
  • 0 topics

Posted 04 June 2013 - 01:58 PM

Oye y los nanos? pk como yo tuve trifulca en la puerta y me hicieron pagar por mi hijo d 8 meses.....ya me espero cualquier cosa

#133 Awor

Awor

Un crack del Lleida

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,146 posts
  • 2 topics

Posted 04 June 2013 - 02:00 PM

Tinc un gran dubte, els packs de 18 euros són ensenyant 3 carnets? o un soci pot comprar un pack de 18 euros només amb el seu carnet?

#134 sant_tornemi

sant_tornemi

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 posts
  • 0 topics

Posted 04 June 2013 - 02:03 PM

Tinc un gran dubte, els packs de 18 euros són ensenyant 3 carnets? o un soci pot comprar un pack de 18 euros només amb el seu carnet?

Han dit que un soci el pot comprar.. és lo que s'estava comentant...

#135 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • 7 topics

Posted 04 June 2013 - 02:08 PM

Oye y los nanos? pk como yo tuve trifulca en la puerta y me hicieron pagar por mi hijo d 8 meses.....ya me espero cualquier cosa

Hasta 10 años gratis !!!!

#136 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • 7 topics

Posted 04 June 2013 - 02:09 PM

25€ per un viatge de 1.600 km és un regal.

Es un regal, pero un palazo de viatge !!!!!

#137 pluspu

pluspu

Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • 7 topics

Posted 04 June 2013 - 02:11 PM

Jo entenc que el soci pot comprar els packs de 3 que vulgui io després donar-les a qui vulgui....ells lo que volen es que es venguin entrades i els hi dona igual que les comprin d'una forma o una altra. 

Per cert, em semblen uns preus molt raonables i econòmics perque pugui reventar el Camp d'Esports..!!!!

#138 hool

hool

Junior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 posts
  • 0 topics

Posted 04 June 2013 - 02:14 PM

Menos mal que han puesto un poco d cordura con lo d los nanos...gracias por contestar.

#139 La veu de torres

La veu de torres

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 04 June 2013 - 02:19 PM

no t'en riguis que ja vaig dir al seu dia q si feiem play off pujavem... preguntali a la veu de torres... jajajaj

No sé qui ets, però el qui va dir (i se va jugar algún que altre sopar) que si feiem play off pujavam, vaig ser jo!!

El que no tenia clar es que entressim en playoff, però ara que hi som.... A PER TOTES!!

#140 ILER

ILER

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,540 posts
  • 69 topics

Posted 04 June 2013 - 03:19 PM

Com a soci ARA SI que trobo un encert l'oferta d'entrades que han fet. El soci no surt malparat. A partir d'aquí, espero que no es converteixi aquest tema en una història interminable com en el partit contra el LEganés.

D'altra banda, el tema bus crec que s'hauria de donar de plaç a la gent fins almenys dijous de la setmana vinent. Tot i així, jo també seria més partidari de buscar altres alternatives. 12 hores en bus i jugant en diumenge és molt dur (jo també soc de pagar més si hi ha altres combinacions).

Per últim, he llegit en algun foro del Jaen, que es bastant probable que el partit de tornada el televisi Canal Sur i, per tant, seria bastant lògic que també el fes Esport 3 ....si no hi ha cap acte més del Neymar :D . En aquest cas, espero que l'Ajuntament de LLeida estigui a l'alçada i hi habiliti algun pavelló per poder seguir el partit en una pantalla gegant pels que no puguin anar a Jaen.

P.D. M'oloro una entrada històrica al camp d'Esports aquest diumenge.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users