Ir al contenido


Foto
* * * * - 2 votos

Round 2, Lleida - Jaén


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
347 respuestas en este tema

#21 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:46

Muchas gracias, RoD.

 

Lo que tenemos es una falta palpable de gol. Nuestro máximo goleador, Diego Cascón, tan sólo ha marcado 8 goles en toda la temporada y lleva unos cuantos meses sin ver puerta. Los últimos 3 goles que hemos marcado (ante Almería B, San Fernando y Deportivo Alavés) han venido de jugadas a balón parado, todas córners. Pero, por contra, somos un equipo que defiende bien y le gusta atacar controlando la posesión del balón, jugando muy al toque y volcando el ataque a las bandas. Quizás lo único que echamos en falta es ese plus a la hora de dar el último pase.

 

Algunos aquí en Jaén preferían jugar contra el Lleida por el tema del césped, aunque veo difícil que el desplazamiento que hagamos sea tan numeroso como a Vitoria, ya que hacer dos viajes de esta envergadura en tan sólo una semana es una matada física y de dinero para nuestros aficionados. Pero gente de Jaén seguro que habrá allí.

 

Aqui hay mucho andaluz y te puedo asegurar que si se lo proponen, podrían llenar medio estadio.....



#22 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:50

el partit sera aquest diumenge a les 7 de la tarda al Camp d'esports!!


Esta confirmat aixo??

#23 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:53

En primer lloc, saludar al Segureño i felicitar-lo per escriure, i força be, en català.

 

Està clar que a aquestes alçades qualsevol rival és duríssim i jo tenia bastant dubtes entre quin rival era millor. Pel tema esportiu penso que el Jaen, però per una qüestió purament estadística. Han perdut més partits que nosaltres (8), han fet 12 gols menys que nosaltres i "solament" han tret 4 punts més que nosaltres. A més, si no vaig errat, he llegit que tenen lesionat al seu davanter (pot ser?). Tot i així és un equip que està acostumbrat a jugar promocions d'ascens i li han fet molt pocs gols. Com molt be heu dit...sobretot MÀXIM RESPECTE i no ens deixem portar per l'eufòria (estic oconvençut que els jugadors no ho faran).

 

L'Hospi era un rival que em feia més por, però el tema desplaçament era molt atractiu. Però també el fet de poder-nos jugar una hipotètica final amb ells, havent ells perdut dues eliminatòries i en un desplaçament que podria ser històric, crec que també és força atractiu.

 

En fi...diumenge el camp ha d'estar a petar...que pels que anem al camp aquests darrers anys, no crec que ningú pensés que podria passar fa 3 mesos.

 

P.D. ALGÚ EM POT DIR COM HE DE FER PER A QUE M'ARRIBIN LES NOTIFICACIONS AL MEU EMAIL SI ALGÚ CONTESTA EL QUE JO ESCRIC? GRÀCIES COMPANYS!!!



#24 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2013 - 04:53

Esta confirmat aixo??

 

@Lleida_Esportiu

https://twitter.com/...576893352534016



#25 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:53

Esta confirmat aixo??

 

Sí, twitter del club



#26 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2013 - 04:56

P.D. ALGÚ EM POT DIR COM HE DE FER PER A QUE M'ARRIBIN LES NOTIFICACIONS AL MEU EMAIL SI ALGÚ CONTESTA EL QUE JO ESCRIC? GRÀCIES COMPANYS!!!

 

Has d'anar a l'icono que hi ha a d'alt a la dreta (just a l'esquerra del teu nick). Apretes i se't desplega la finestra de notificacions. Allà vas a "Opciones" i ja pots marcar on vols que et notifiquin qualsevol cosa, si aquí a la web, a l'email o als dos puestos.



#27 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:58

Em sembla perfecte l'horari tenint en compte el desplaçament que varem fer ahir.....es un motiu perque no vingui tanta gent d'alli i perque la gent que vulgui anar al futbol de la ciutat ho pugui fer al ser un dia festiu.

 

Un altre encert de la directiva...!!!!

 

P.D.: I l'afició del Jaen a LAteral, eh????????????? Al raconet.....!!!!



#28 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2013 - 05:01

Moltes gràcies a ILER i a tots.

 

Diego Cascón es va lesionar dissabte avant l'Alavés i és dubte. Però tenim l'alternativa de jugar amb Migue Montes, que és el que vam fer al partit d'anada contra l'Alavés a casa.



#29 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 junio 2013 - 05:05

Crec que a nivell esportiu ere el millor que ens podie toca. He vist algun partit d'ells aquest any i hem sembla que són un equip molt i molt ordenat que sap al que juga i no es complica en les coses. A dalt tenen Cascon molt ràpid, estil Dioni del Leganes però amb molt menys gol. Però crec que s'ha de destacar un jugador per damunt de la resta, que es Quesada.  Jugue al mig del camp i hem sembla el pilar de l'equip es com Mikel Rico del Granada, per que tingueu una idea.



#30 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 03 junio 2013 - 05:05

Segureño....puede pesar mas en la asistencia de gente de JAen al partido, que se juegue el domingo a las 19h???



#31 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2013 - 05:12

Sí, yo creo que eso nos puede restar gente. Teniendo en cuenta que son muchos kilómetros, que llegaríamos a Jaén tarde de madrugada y que muchos el lunes tienen que ir a trabajar, a clases, etc...



#32 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 junio 2013 - 05:14

Oviedo   -  Eibar

Caudal   -  Hospitalet

Lleida     -  Jaén

Huracán -  Athletic B

 

Trobo que en aquesta eliminatòria hi haurà bufetades! L'Oviedo, amb el seu camp - olla a pressió posarà en problemes a l'Eibar, encara que crec que són un equip molt seriós i tenen possibilitats de passar l'eliminatòria. 

 

Segurament el Caudal Hospi sigui l'eliminatòria més desequilibrada. Els de barcelona haurien de passar, però atenció que el Caudal també deu estar amb la moral pels núvols després d'eliminar el Cartagena!

 

L'Huracán i Athletic B també serà molt igualat, partit molt difícil. 

 

Si passem de ronda, sembla que tenim molts números per l'Hospi, amb un partit de tornada a una Feixa Llarga envaïda de lleidatans... m'aborrono sol de pensar-hi, però de moment a guanyar al Jaén, que serà molt i molt difícil!!!

 

SOM-HI LLEIDA!!! 


  • o han agraït

#33 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2013 - 05:16

Crec que a nivell esportiu ere el millor que ens podie toca. He vist algun partit d'ells aquest any i hem sembla que són un equip molt i molt ordenat que sap al que juga i no es complica en les coses. A dalt tenen Cascon molt ràpid, estil Dioni del Leganes però amb molt menys gol. Però crec que s'ha de destacar un jugador per damunt de la resta, que es Quesada.  Jugue al mig del camp i hem sembla el pilar de l'equip es com Mikel Rico del Granada, per que tingueu una idea.

 

I tens raó. Quesada, en la meva opinió, és el millor jugador de l'equip ara mateix. ;)



#34 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 03 junio 2013 - 05:19

Yo he visto los dos partidos y creo que es un rival al que se puede ganar.
En el partido de ida el Jaen tiro 2 veces a puerta en el peor partido del Alaves de toda la temporada.
En el de vuelta el Alaves gano con un penalti injusto,pero es que el Jaen no tiro a puerta.Y asi es muy dificil remontar una eliminatoria...
Por supuesto que no vamos a meterles 3 goles en un partido porque defienden muy bien y son muy rocosos pero ellos tampoco nos los van a meter. Se va a decidir por detalles y visto lo de ayer tenemos experiencia en eso no??

#35 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 junio 2013 - 05:21

perdo kimi per no contestar-te abans

 

veus RoD, el que et dic de les estadístiques, el Lleida sol ha fet 4 punts menys que el Jaen, no el subestimo, pero tenim numeros per pasar, i tot i quedar primers sol han fet 4 punts mens que nosaltres



#36 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 junio 2013 - 05:21

I tens raó. Quesada, en la meva opinió, és el millor jugador de l'equip ara mateix. ;)

 

Es un orgullo poder tener a alguin de otro equipo que sea respetuoso con los otros en este foro.

 

Bienvenido :)


  • o han agraït

#37 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2013 - 05:23

perdo kimi per no contestar-te abans

 

veus RoD, el que et dic de les estadístiques, el Lleida sol ha fet 4 punts menys que el Jaen, no el subestimo, pero tenim numeros per pasar, i tot i quedar primers sol han fet 4 punts mens que nosaltres

 

No agraïr  :nono:

 

Però ara ja es igual, ens ha tocat el Jaén. A per ells!



#38 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2013 - 05:23

Es un orgullo poder tener a alguin de otro equipo que sea respetuoso con los otros en este foro.

 

Bienvenido :)

 

El respeto es siempre lo que se nos ha de quedar. Muchas gracias y aquí en Jaén sois todos bienvenidos los que decidáis venir al partido de vuelta. ;)



#39 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 03 junio 2013 - 05:25

Però la tornada, quin dia i hora seria? Algú ho sap?



#40 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2013 - 05:26

Però la tornada, quin dia i hora seria? Algú ho sap?

 

Aficionats del Jaén han dit que diumenge segur. La hora segurament les 7 o les 8.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos