Ir al contenido


Foto
* * * * - 2 votos

Round 2, Lleida - Jaén


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
347 respuestas en este tema

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:12

Be, ens ha tocat el rival mes fluix pero el de més lluny de casa nostra.

 

El Lleida jugara la segona ronda contra el Jaén.

 

Aquest cap de setmana a deixar la nostra porteria a 0 i a per ells!!!!!

 

Visca el Lleida :aplaudiment:



#2 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2013 - 04:16

Els collons més fluix, aquell equip és una roca.

 

Amb l'afició blava envaint L'Hospitalet passàvem segur!



#3 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:18

Uffffffffffffffffffff....doncs a mi em donava més por el JAEN que no l'Hospi....encara que pensant en un hipotètic pas de ronda, el jugar-te el possible ascens amb el Hospi, és sens dubte millor que contra el JAEN, més que res pel desplaçament massiu.

 

Bueno...començarem a parlar del partit d'anada....Quant es juga?? Ahir pel bus a LEGANES, parlaven de que havien dit del dissabte. Algú ho pot confirmar??

 

P.D.: Lo d'ahir...IMPRESSIONANT NO............lo següent...!!! Quin equipas i quins collons que tenen...(sobretot MOLO....m'encantaaaaaaaaaaaaaaaa!!!) 

 

Per cert, algú te foto de FALETE??? Jajajajajaja....quin fenomeno, el xaval del LEGANES que no va para de donar pel ....... tot el partit.....jajajajajajaja



#4 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:18

Be, ens ha tocat el rival mes fluix pero el de més lluny de casa nostra.

 

El Lleida jugara la segona ronda contra el Jaén.

 

Aquest cap de setmana a deixar la nostra porteria a 0 i a per ells!!!!!

 

Visca el Lleida :aplaudiment:

Un equip al qual el Alavés, líder indiscutible del G-II (que está demostrant ser el grup més fort) només li ha pogut ficar 2 gols en 180 minuts i de penal (algún més que discutible) i tenim els nassos de dir-l'hi rival més fluix.

 

No sé nois, jo no ho veig tant clar com vosaltres. A banda de que Hospitalet era un desplaçament per a arrossegar gent. En canvi Jaén ja és un esforç titànic!



#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:19

Els collons més fluix, aquell equip és una roca.

 

Amb l'afició blava envaint L'Hospitalet passàvem segur!

Es mes fluix el Jaen, mira les estadistiques, el Hospi te mes jugadros, el Jaen no en te cap de allo que diguis quina por, tipo Dioni del Lega.

 

Aqeust diumenge guanyem segur!



#6 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:19

Va que passarem!!!



#7 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:20

Un equip al qual el Alavés, líder indiscutible del G-II (que está demostrant ser el grup més fort) només li ha pogut ficar 2 gols en 180 minuts i de penal (algún més que discutible) i tenim els nassos de dir-l'hi rival més fluix.

 

No sé nois, jo no ho veig tant clar com vosaltres. A banda de que Hospitalet era un desplaçament per a arrossegar gent. En canvi Jaén ja és un esforç titànic!

Fesme cas, aquell dia debien tenir molta sort, com nosaltres ahir.

 

Entre Hospi i Jaen ere millor Jaen, pero pel desplasament estave clar que ere millor Hospi.

 

Ara ja esta el sorteig fet.

 

A plenar el camp d'esports i a guanyar!!!!!!!!!!!!!! :aplaudiment:



#8 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:21

Ep, que l'euforia no pugui amb nosaltres.

 

Senyors, em sigut 4arts, i ells primers, sol per això tenim que tindre el màxim respecte pel Jaen.

 

No anem de sobrats perquè sino l'ostia pot ser molt gran.

 

Dit això, crec que podem passar l'eliminatòria, però és molt i molt important portar un bon resultat de l'anada, i aquí nosaltres tenim que fer-nos notar. 

Allí serà molt complicat ja que ells plenaran el camp fins la bandera.


  • o han agraït

#9 KiMi

KiMi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.438 mensajes
  • 2 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:24

Aquest cap de setmana.
Que voti, que voti, que voti el camp d'esports!!!

Em d'aconseguir un bon resultat per anar alla tranquils.
Sobretot porteria a cero.

#10 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2013 - 04:25

Webmaster fica un botó de "NO agraïr". Vull fundir tots els missatges d'en samilof  :enrabiat:



#11 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:26

Ep, que l'euforia no pugui amb nosaltres.

 

Senyors, em sigut 4arts, i ells primers, sol per això tenim que tindre el màxim respecte pel Jaen.

 

No anem de sobrats perquè sino l'ostia pot ser molt gran.

 

Dit això, crec que podem passar l'eliminatòria, però és molt i molt important portar un bon resultat de l'anada, i aquí nosaltres tenim que fer-nos notar. 

Allí serà molt complicat ja que ells plenaran el camp fins la bandera.

Tens raó, ara euforia que no pugui, pero yo tenia clar que es millor el Jaen ara que no l'hospi, una hipotetica final amb hospi ens afavoreix un mun a nosaltres.

 

Ara em de plenar el camp aquest finde i guanyar.

 

A per totes foreros!!

 

Visca el Lleida!!



#12 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:27

Tenint en compte que allí a JAEN no anirem ni una cuarta part de la gent que varem estar ahir a LEGANES (a no ser que el club faci un viatge realment atractiu en temps i econòmic), hem d'omplir de gom a gom el Camp d'Esports aquest dissabte o diumenge.

 

A casa hem de jugar un partidás i anar allí amb un 2-0 o 3-0... , veient la defensa i mig camp que tenim amb els collons de Molo, Fuentes, Medina i Pau Bosch....amb aquest resultat, allí no necessitaran tant a l'afició com si que la necessitaven ahir a LEGANES.

 

...I després l'HOSPI i a celebrar l'ascens al camp d'ells amb mig Lleida a les grades......(mmmmmmmmmmmmmmm que bonic es somniar.....!!!!)


  • o han agraït

#13 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:27

Webmaster fica un botó de "NO agraïr". Vull fundir tots els missatges d'en samilof  :enrabiat:

Tranquil home, aixo a sigut la mano inocente de la federacion jajaj

 

em pots treure l'agraiemeent! :sisi:

 

RECORDATORI: tots els equips del grup 4 estan eliminats, aixi que el Jaen es el millor dels "fluixos".



#14 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:29

Bona tarda, lleidatàs!!!

 

Sóc un aficionat del Reial Jaén i m'acabo de registrar al vostre fórum per a saber més del vostre equip, ja que aquí no sabem més que heu sigut el 4 classificat del grup II.

 

De la mateixa manera, si voleu informació del nostre equip, la ciutat de Jaén o la provincia en general, què veure o a on menjar, no teniu més que preguntar-me, estaré més que encantat de respondre!!

 

Això si, us demano que disculpeu el meu català, perquè no porto més d'un any aprenent (des del valencià i per gust) i encara no el parlo molt bé.

 

Hala Jaén!!!!


  • RoD y drinet ho han agraït

#15 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:32

el partit sera aquest diumenge a les 7 de la tarda al Camp d'esports!!



#16 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2013 - 04:32

Bona tarda, lleidatàs!!!
 
Sóc un aficionat del Reial Jaén i m'acabo de registrar al vostre fórum per a saber més del vostre equip, ja que aquí no sabem més que heu sigut el 4 classificat del grup II.
 
De la mateixa manera, si voleu informació del nostre equip, la ciutat de Jaén o la provincia en general, què veure o a on menjar, no teniu més que preguntar-me, estaré més que encantat de respondre!!
 
Això si, us demano que disculpeu el meu català, perquè no porto més d'un any aprenent (des del valencià i per gust) i encara no el parlo molt bé.
 
Hala Jaén!!!!


 
Bienvenido Segureño!
 
Nose si se animará mucha gente a desplazarse hasta Jaén (ojalá que si). Dependerá también del resultado de la ida.
 
He leído que estáis sin delanteros, es así realmente?



#17 hool

hool

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:34

Sabeu si sera dissabte o diumenge???

#18 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:35

Bona tarda, lleidatàs!!!

 

Sóc un aficionat del Reial Jaén i m'acabo de registrar al vostre fórum per a saber més del vostre equip, ja que aquí no sabem més que heu sigut el 4 classificat del grup II.

 

De la mateixa manera, si voleu informació del nostre equip, la ciutat de Jaén o la provincia en general, què veure o a on menjar, no teniu més que preguntar-me, estaré més que encantat de respondre!!

 

Això si, us demano que disculpeu el meu català, perquè no porto més d'un any aprenent (des del valencià i per gust) i encara no el parlo molt bé.

 

Hala Jaén!!!!

 

Enhorabona pel teu català/lapao/valencià ;) com a minim l'escrius millor que molts de nosaltres jajaja

 

D'altra banda, estic molt content que ens hagi tocat el Jaen, equip poc golejat pero tambe poc golejador, me feia un por tremenda trobar-me amb en Sergio Cirio de l'Hospi i amb en Craviotto que sempre fot partidassos contra nosaltres.

 

Ademès seria una bona oportunitat d'anar a veure als familiars de Jaen que no vec mes que un cop cada 10 anys. Aixo si, tandebo el tracte entre ambdues aficions sigui millor que amb els del Lega.



#19 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 junio 2013 - 04:36

Aixo si, tandebo el tracte entre ambdues aficions sigui millor que amb els del Lega.

 

Ho dubto. Al Camp d'Esports s'insultarà sistemàticament als aficionats del Jaén tot i que vinguin de bon rotllo i a Jaén passarà lo mateix.



#20 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 junio 2013 - 04:39

Muchas gracias, RoD.

 

Lo que tenemos es una falta palpable de gol. Nuestro máximo goleador, Diego Cascón, tan sólo ha marcado 8 goles en toda la temporada y lleva unos cuantos meses sin ver puerta. Los últimos 3 goles que hemos marcado (ante Almería B, San Fernando y Deportivo Alavés) han venido de jugadas a balón parado, todas córners. Pero, por contra, somos un equipo que defiende bien y le gusta atacar controlando la posesión del balón, jugando muy al toque y volcando el ataque a las bandas. Quizás lo único que echamos en falta es ese plus a la hora de dar el último pase.

 

Algunos aquí en Jaén preferían jugar contra el Lleida por el tema del césped, aunque veo difícil que el desplazamiento que hagamos sea tan numeroso como a Vitoria, ya que hacer dos viajes de esta envergadura en tan sólo una semana es una matada física y de dinero para nuestros aficionados. Pero gente de Jaén seguro que habrá allí.


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos