Ir al contenido


Foto
* * * * - 2 votos

Round 2, Lleida - Jaén


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
347 respuestas en este tema

#301 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 09 junio 2013 - 01:32

Perquè a ningú no se li ha passa't pel cap que el Lleida s'està reservant "la sorpresa de l'entrada real"?.

 

Al principi del dia feien tweets de que preparaven per exhaurir entrades, al final de la tarda que a tribuna (el lloc més car estaven casi exhaurides).

El divendres, de fa dues setmanes havien 5000 entrades venudes, contra el Leganés i van acabar 9166 espectadors.

Aquest divendres hi havien 7200 (entrades venudes) i faltava dissabte més taquilla de diumenge.

 

Algú dubta que serem entre 10.000 - 11.000???



#302 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 09 junio 2013 - 01:46

Eeeeeeeeeeeeeeeh que és tant pesimisme? Cagundena nens, demà hi haurà un ambientasso que sus vais a cagar en las patas abajo home!!!! Més d'un es sorprendrà de l'entradón!! Descanseu bé que demà el Lleida ens necessita.

 

 

Bona nit!!!



#303 Tornarem

Tornarem

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 122 mensajes
  • 5 topics

Escrito 09 junio 2013 - 07:49

molt gran Lleida molt gran!!



#304 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 09 junio 2013 - 08:12

Eeeeeeeeeeeeeeeh que és tant pesimisme? Cagundena nens, demà hi haurà un ambientasso que sus vais a cagar en las patas abajo home!!!! Més d'un es sorprendrà de l'entradón!! Descanseu bé que demà el Lleida ens necessita.

 

 

Bona nit!!!

 

:partirsederiure:  :aplaudiment:

 

Que consti que lo meu no era pessimisme. Només que després de veure la possibilitat real d'un ple històric (possiblement culpa meva per emocionar-me xD) em va deixar fred la venda de només 1.000 entrades ahir.

 

Però hi haurà una entrada increíble així que content i amb ganes de que comenci el partit d'una vegada. Hem de treure un bon resultat avui.



#305 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 09 junio 2013 - 09:21

:partirsederiure:  :aplaudiment:

 

Que consti que lo meu no era pessimisme. Només que després de veure la possibilitat real d'un ple històric (possiblement culpa meva per emocionar-me xD) em va deixar fred la venda de només 1.000 entrades ahir.

 

Però hi haurà una entrada increíble així que content i amb ganes de que comenci el partit d'una vegada. Hem de treure un bon resultat avui.

Sortim tots guanyant... hi hauràun entradon i a sobre et deixem que conservis la teta titola i que no et fassis "monja", que no mola.


  • o han agraït

#306 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 09 junio 2013 - 09:47

Fora pesimisme!

 

Avui sembla ser que tindrem la millor entrada dels ultims 20 anys i llegeixes el foro i twitter i sembla tot un fracàs. Clar que és molt bonic omplir el camp, però sol ho em fet a 1a divisió!

 

Així que vinga, avui TOTS DE BLAU i animar al nostre equip ja desde l'escalfament!



#307 Lleida000

Lleida000

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 56 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2013 - 10:04

Cre que el que diu el mr-raulamn es veritat. Com pot ser que s'agin venut tantes entrades i en un dia nomes 1000? Es veritat que va ploure, pero també es podrien comprar avui, no? Crec que el club no diu les xifres reals per fer una sorpersa.



#308 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 09 junio 2013 - 11:15

Jo crec que FLIPAREM amb l'entrada d'avui. I no per les xifres que ha donat el club, les quals no tenim per que desconfiar, sinó pel boca a boca que hi ha en tota la ciutat...totohom parla del LLeida, ningú es vol perdre aquest partit i es respira un ambient que ni de bon tros es respirava abans del dia del Leganés.

 

A més, com més d'un heu dit, penseu en els nens menors de 10 anys que no paguen. Estem parlant facilment de 1000-2000 localitats més.

 

Ànims nois!!! QUe l'entrada que gaudirem avui per veure el LLeida, fa molt i molt temps que no es veu pel Camp d'Esports.

 

FORÇA LLEIDA!!!

 

P.D.CREC QUE AVUI TAMBÉ TINDRIEN QUE HAVER OBERT TAQUILLES PEL MATÍ.



#309 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 junio 2013 - 11:49

No se perque, pero jo tambe crec que ens han "trolejat".

 

No es poden vendre casi 4mil entrades divendres i de repen sol 1.000 el disabte......es mol raro aixo.

 

Una de dos: o ens van timar el dia de les 4mil, i navien venut menys pero fen ya la rpevisio dels dies seguents o per lo contrari, ens han timat i avui veurem 12.000 persones al camp d'esports.

 

De totes formes 10.000 serem segur.

 

 

Avui guanyarem, visca el Lleida!!!!



#310 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 09 junio 2013 - 12:36

A la eliminatòria passada, es van vendre 2000 entrades a la taquilla hores abans del partit, a part de que ens estan trolejant clarament, falta el taquillazo.



#311 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 09 junio 2013 - 01:50

Igual ya lo habéis comentado pero por si acaso os digo que investigando donde podían retransmitir el partido (que no fuera por Internet) he encontrado un canal de TDT llamado Canal Andalucía que tiene anunciado a las 19h partido de Play Off de ascenso. Aqui en Vitoria yo lo sintonizo en el TDT de Euskaltel. Espero haber ayudado a alguien que como yo ni puede asistir ni verlo por intenet

#312 sentisv

sentisv

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 138 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióAlmería

Escrito 09 junio 2013 - 02:26

Igual ya lo habéis comentado pero por si acaso os digo que investigando donde podían retransmitir el partido (que no fuera por Internet) he encontrado un canal de TDT llamado Canal Andalucía que tiene anunciado a las 19h partido de Play Off de ascenso. Aqui en Vitoria yo lo sintonizo en el TDT de Euskaltel. Espero haber ayudado a alguien que como yo ni puede asistir ni verlo por intenet

 

Canal Andalucía supongo que será lo mismo que Andalucía TV (por satélite Astra) emisión internacional de Canal Sur (canal autonómico andaluz). De hecho, en Canal Sur esta anunciado a las 19h el partido Lleida-Jaén, que es por donde lo veré. Espero llevarme una a gran alegría hoy y que el Lleida deje sentenciada la eliminatoria en su casa. Visca el Lleida!!



#313 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 junio 2013 - 03:44

Cues a les taquilles del Camp d'esports!!!!!!

 

i aixo que encara falten 20 minuts per a que les obrin

 

https://twitter.com/...9998976/photo/1

 

avui plenem el Camp d'esports

 

 

Visca el Lleida!!



#314 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 junio 2013 - 03:46

Vaig a fer la previa, sort a tots i visca el Lleida :aplaudiment:



#315 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 09 junio 2013 - 03:54

 

 

 

Avui als informatius de TV3 del migdia, ha sortit una notícia del Lleida Esportiu a la secció d'Esports. Han entrevistat a Pere Milla i Jesús Imaz i han parlat del partit. Ja que el 99% dels cops critiquem la política de la cadena , avui és just reconéixer que ho han fet bé. Llàstima que no sigui la tònica general.

 

Edito: Concretament, aquest és el vídeo: http://www.esport3.c...Lleida-a-Segona



#316 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 09 junio 2013 - 08:37

Perdoneu pero no entenc com amb un 1-0 i jugant a casa ens fotem tota la segona part a defensar els 11 jugadors a l'àrea local... 

 

SIusplau, val que s'ha d'assegurar el resultat, pero... mireu la 1ª part! Domini molt bo perque fem el nostre joc i es mantenen sòlids a dalt pero... si ens quedem a l'àrea a defensar esperant el gol doncs al final arriba...

 

Dit això, ara cal refer-se i anar a Jaén a pel 0-1. Encara es pot!



#317 Makoky

Makoky

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 263 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVITORIA

Escrito 09 junio 2013 - 08:44

Si que es un pena la verdad. Después de la primera media hora en que les hemos dado un baño teníamos que haber finiquitado el partido... Ahora hay que marcar y no perder... La esperanza no la perdemos, pero difícil la verdad...

#318 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 09 junio 2013 - 08:46

No ens vinguem abaix, queden 90 minuts i crec que tenim nivell per superar l'eliminatòria.



#319 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 09 junio 2013 - 08:46

No ens vinguem abaix, queden 90 minuts i crec que tenim nivell per superar l'eliminatòria.

O 120 minuts, qui sap



#320 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 09 junio 2013 - 09:21

Indiferenment del resultat jo vull destacar 2 coses.

 

1. El Camp d'Esports avui ha sigut indescriptible. Jo crec que els jugadors han flipat.

 

2. El gran detall de al sortir els jugadors ficar els nens amb les banderes al mig del camp a l'estil Champions. Per mi ha sigut brutal.

 

Dit això, n'estic segur, seguríssim que passarem l'eliminatòria.

 

Força Lleida!!!! :moltcontent:






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos