Ir al contenido


Foto
* * * * - 2 votos

Round 2, Lleida - Jaén


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
347 respuestas en este tema

#321 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 09 junio 2013 - 09:27

Jo també crec que a la segona part no hem jugar a res, mes que a aguantar el resultat i si sonaba la flauta fer el 2-0, i crec que ens hem equivocat de totes totes!!! Crec que els teniem esfonsats anímicament i a poc que haguessim apretat al començament de la segona i anar a fer el segon, la eliminatoria era nostra.... solament calia veure als aficionats del Jaén!!!
Obro un post nou que anomenare OPERACIÓ REMONTADA A LA VICTORIA!!!! Crec perfectAment que es pot... a ellS no els he vist res de l'altre mon i nosaltres hem jugat la segona part mes dolent a de tota la temporada.....ara mes que mai.....SI SE PUEDE!!!!!

#322 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 09 junio 2013 - 09:37

Jo personalment no he entes els canvis que ha fet l'entrenador.

 

Sol puc dir que encara esta tot obert, anirem alli a guanyar!!!!!!!!!!!



#323 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 09 junio 2013 - 09:45

Jo no he entés el canvi de Pere Milla... estava fent el partit de la seva vida, pilota que tocava era perill, però bé. De totes maneres, crec que sóm bastant més equip que el Jaén i que es pot aconseguir la victòria allà. El seu gol ha estat un gerro d'aigua freda, però ens recuperarem!

 

SÍ SE PUEDE!!



#324 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2013 - 09:59

Nosaltres hem aconseguit a Lleida més del que, sincerament, hem merescut. El gol de Migue Montes ens dóna tota la vida perquè ara tenim algo d'avantatge quan amb el 1-0 la cosa es tornava massa complicada... però la veritat és que no hem jugat un bon partit.

 

En la meva opinió, Herrero deuria haver jugat amb Montes d'inici, amb Machado entrant per la banda esquerra en lloc d'usar-lo com a fals 9. Però ha rectificat i ha sortit bé finalment. Una pena no haver sentenciat l'eliminatòria amb eixa última ocasió de Machado sol davant el porter... però bueno.

 

Ara màxima concentració, que no hem aconseguit RES encara, a pesar de que el resultat d'avui és molt bó. Vosaltres heu demostrat ser un molt bon equip, un bloc molt ben fet i al que és moooolt complicat fer-li gols (i nosaltres no som precisament un equip golejador, com heu vist).

 

PD: Què ha passat amb l'electricitat a l'estadi??? La senyal de TV i de ràdio s'ha tallat i no hem pogut veure el final de la primera part.



#325 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2013 - 11:09

PD: Què ha passat amb l'electricitat a l'estadi??? La senyal de TV i de ràdio s'ha tallat i no hem pogut veure el final de la primera part.

 

Ha sigut etrany, al final de la 1ra i al final de la 2na la llum s'ha tallat, no anaven els focus ni el videomarcador (no sabiam quant quedava, quina agonia!) molt estrany ja que feia temps que aixo no passava.

 

D'altra banda, el Jaen m'ha semblat un equip que si arriba a jugar al Grup 2 li hagues costat fer play-off, pero be, s'ha de dir que la remenaven molt i molt be, aixi que alli patirem com començin a tocarla d'aquesta manera, pero bueno, crec que tenim millor equip que ells i que ja ens toca guanyar fora de casa collons!

 

Tot i aixo, si no passem tampoc sera un fracas, l'ambient d'avui paga amb escreix tota la temporada, pero be, estic segur que jugarem un 3r partit al estadi.



#326 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2013 - 11:18

És que el nostre joc es basa tocarla d'aquesta manera i intentar tindre la posessió, el que ens falla és que no marquem molts gols i la falta de profunditat.



#327 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2013 - 11:31

És que el nostre joc es basa tocarla d'aquesta manera i intentar tindre la posessió, el que ens falla és que no marquem molts gols i la falta de profunditat.

 

Amb tots els respectes avui se us ha aparegut la verge i naltres hem perdonat quan haviam de matar el partit, la toqueu molt pero no creeu perill, aixo si, me fot una por a la tornada ja que el ritme del partit el marcareu vosaltres si jugueu aixi i no ens sera gens facil



#328 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 junio 2013 - 11:51

Bé, avui per mi hem fet una gran primera part, però a la segona hem baixat fisicament i això s´ha notat.

 

Crec que el futbol avui ens ha tret allò que ens va donar a l´anada contra el Leganés, per a mí, avui el resultat just era un 2 a 0 i fa quinze dies amb l´empat la cosa hagués estat justa la cosa.

 

La baixada de la segona part, crec que ha sigut també perque ells han estirat una mica línees, i els he vist millor fisicament.

 

La tornada costarà, però crec que encara hi ha moltes possibilitats, no l´he vist un equip tan fort defensivament com el Lega.

 

El Camps d´Esports extraordinari, i els RUDES d´onze.



#329 Segureño

Segureño

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 46 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 01:17

Amb tots els respectes avui se us ha aparegut la verge i naltres hem perdonat quan haviam de matar el partit, la toqueu molt pero no creeu perill, aixo si, me fot una por a la tornada ja que el ritme del partit el marcareu vosaltres si jugueu aixi i no ens sera gens facil

 

Hi estic d'acord i hauria sigut una conya tremenda si Machado marca eixa última ocassió. ;) Com he dit abans, hem aconseguit més del que hem merescut, això és així, no ho discuto.

 

El Jaén a casa juga sempre aixi, com hui però arribant més, principalment en les primeres parts dels partits. La Victoria enguany ha sigut un autèntic fortin; sol hem perdut un cop (davant el Melilla, 1-2) i empatat crec que 4, a més d'haver rebut molt poquets gols. Jo tinc molta confiança en el partit de tornada i estic segur de que, si fem bé la nostra feina i controlem el ritme del partit jugant amb el resultat favorable de l'anada, hi guanyarem.



#330 JIENNENSE

JIENNENSE

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 08:57

Buenos días a los foreros del Lleida, es de justicia que se os reconozca la gran afición que sois, nos tratasteis con toda la amabilidad del mundo, no esperaba sinceramente un recibimiento y una despedida tan afectuosa como la de ayer. Mencion aparte los cuatro energúmenos de ambas aficiones, no hay que hacerles caso con sus provocaciones. En cuanto al Lleida, un equipo con gran proyección de futuro, con juventud y descaro, aparte de las individualidades como Mata, Imaz o Pere Milla, grandes futbolistas a los que la Segunda B se les queda pequeña. Un saludo y OS deseo t

#331 JIENNENSE

JIENNENSE

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 08:58

Un saludo y os deseo todo lo mejor en el futuro.

#332 Ilerda

Ilerda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 413 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 junio 2013 - 09:02

el Jaén ns com jugue al seu camp... pro si el LLEIDA apreta li poden fotre un parell de golets, ja que ells cara a portar son una mica negats, apart que cada partit el lleida te ocasions



#333 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2013 - 09:13

Hi estic d'acord i hauria sigut una conya tremenda si Machado marca eixa última ocassió. ;) Com he dit abans, hem aconseguit més del que hem merescut, això és així, no ho discuto.

 

El Jaén a casa juga sempre aixi, com hui però arribant més, principalment en les primeres parts dels partits. La Victoria enguany ha sigut un autèntic fortin; sol hem perdut un cop (davant el Melilla, 1-2) i empatat crec que 4, a més d'haver rebut molt poquets gols. Jo tinc molta confiança en el partit de tornada i estic segur de que, si fem bé la nostra feina i controlem el ritme del partit jugant amb el resultat favorable de l'anada, hi guanyarem.

 

Llavors dona per fet que perdreu xD ;)  Som l'equip al qual li ve l'ultim classificat i ens fot un 0-5 i alhora som l'equip que anem al camp del lider sense haver guanyat fora de casa en tota la temporada i li fotem un 0-3. Me preocuparia mes si haguessiu perdut mes partits a casa jajajaja


  • o han agraït

#334 jiennenseblanco

jiennenseblanco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 31 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 09:52

Bueno lo primero comentar que en la primera mitad el Lleida nos ha pasado por encima y que podia haber conseguido más renta, pero la segunda mitad se ha venido abajo por el miedo a encajar gol o porque el Jaén se ha crecido que creo que no ha sido el mismo Lleida, el Jaén ha empezado a tocar y en una jugada pues ha llegado el empate que quizás no sea justo puede pero injustisimo tampoco es que sea. Por cierto, en el gol nuestro previamente hay una mano que tengo dudas de si es penalti porque no hay repetición ¿ como se vió en el campo o como lo habeis visto por la tele vosotros?

 

Me extraña bastante que aficionados del Alavés comentaran que el Lleida era un equipo muy leñero, que no juega al futbol etc etc etc porque me ha gustado el Lleida mucho más que el Alavés.

 

Quien vengais a Jaén lo pasareis bien por nuestra ciudad luego en el futbol se pasa mal con los nervios  y eso.



#335 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2013 - 10:03

Bueno lo primero comentar que en la primera mitad el Lleida nos ha pasado por encima y que podia haber conseguido más renta, pero la segunda mitad se ha venido abajo por el miedo a encajar gol o porque el Jaén se ha crecido que creo que no ha sido el mismo Lleida, el Jaén ha empezado a tocar y en una jugada pues ha llegado el empate que quizás no sea justo puede pero injustisimo tampoco es que sea. Por cierto, en el gol nuestro previamente hay una mano que tengo dudas de si es penalti porque no hay repetición ¿ como se vió en el campo o como lo habeis visto por la tele vosotros?

 

Me extraña bastante que aficionados del Alavés comentaran que el Lleida era un equipo muy leñero, que no juega al futbol etc etc etc porque me ha gustado el Lleida mucho más que el Alavés.

 

Quien vengais a Jaén lo pasareis bien por nuestra ciudad luego en el futbol se pasa mal con los nervios  y eso.

 

Ha sido un penalty como una casa, y eso que estaba en el gol contrario, pero bueno, si no la llega a tocar tampoco la hubiera dejado muerta para que la rematase vuestro jugador, una cagada inmensa en el peor momento.



#336 pluspu

pluspu

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 118 mensajes
  • 7 topics

Escrito 10 junio 2013 - 11:57

Ha sido un penalty como una casa, y eso que estaba en el gol contrario, pero bueno, si no la llega a tocar tampoco la hubiera dejado muerta para que la rematase vuestro jugador, una cagada inmensa en el peor momento.

 

Penalti como una casa, que dudo que lo hubiera pitado si no llegais a meter gol. El arbitro no estaba muy bien colocado y yo creo que con el barullo del area, no se hubiera visto....

 

Mención especial a vuestro portero suplente...todo un crack!! En el descanso se hizo una parada parecida a la del "escorpión" que tan famosa hizo el bueno de Higuita...jejejeje.

 

Por cierto...menuda figura el "flipao" del JAEN, que sale hoy en el periódico arrestado por los mossos d'Esqueadra...jajajajaja....lo tuve al lado de uno de los bares de fleming y llevaba un pelotazo que te mueres...!!!!!

 

Suerte para el domingo que viene y enhorabuena por la afición del JAEN que en ningún momento del partido se ha dedicado a provocar a nadie del Lleida...no he oido en todo el partido ni PUTA CATALUÑA nni PUTO LLEIDA ni nada que se le parezca....Otra cosa, creo yo, será a la vuelta en su estadio...!!!



#337 jiennenseblanco

jiennenseblanco

    Advanced Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 31 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2013 - 12:05

Penalti como una casa, que dudo que lo hubiera pitado si no llegais a meter gol. El arbitro no estaba muy bien colocado y yo creo que con el barullo del area, no se hubiera visto....

 

Mención especial a vuestro portero suplente...todo un crack!! En el descanso se hizo una parada parecida a la del "escorpión" que tan famosa hizo el bueno de Higuita...jejejeje.

 

Por cierto...menuda figura el "flipao" del JAEN, que sale hoy en el periódico arrestado por los mossos d'Esqueadra...jajajajaja....lo tuve al lado de uno de los bares de fleming y llevaba un pelotazo que te mueres...!!!!!

 

Suerte para el domingo que viene y enhorabuena por la afición del JAEN que en ningún momento del partido se ha dedicado a provocar a nadie del Lleida...no he oido en todo el partido ni PUTA CATALUÑA nni PUTO LLEIDA ni nada que se le parezca....Otra cosa, creo yo, será a la vuelta en su estadio...!!!

Pues si seguramente en la vuelta habrá algún subnormal que la líe para no variar, pero en fin 40 energumenos entre 10 o 12 mil lo mejor es ignorarlo y a pasar a otra cosa.



#338 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2013 - 12:33

Bueno lo primero comentar que en la primera mitad el Lleida nos ha pasado por encima y que podia haber conseguido más renta, pero la segunda mitad se ha venido abajo por el miedo a encajar gol o porque el Jaén se ha crecido que creo que no ha sido el mismo Lleida, el Jaén ha empezado a tocar y en una jugada pues ha llegado el empate que quizás no sea justo puede pero injustisimo tampoco es que sea. Por cierto, en el gol nuestro previamente hay una mano que tengo dudas de si es penalti porque no hay repetición ¿ como se vió en el campo o como lo habeis visto por la tele vosotros?

 

Me extraña bastante que aficionados del Alavés comentaran que el Lleida era un equipo muy leñero, que no juega al futbol etc etc etc porque me ha gustado el Lleida mucho más que el Alavés.

 

Quien vengais a Jaén lo pasareis bien por nuestra ciudad luego en el futbol se pasa mal con los nervios  y eso.

 

Yo tenía buena visión de la jugada desde mi posición y me pareció que si lo era, aunque todo fue muy rápido.



#339 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 10 junio 2013 - 12:35

Suerte para el domingo que viene y enhorabuena por la afición del JAEN que en ningún momento del partido se ha dedicado a provocar a nadie del Lleida...no he oido en todo el partido ni PUTA CATALUÑA nni PUTO LLEIDA ni nada que se le parezca....Otra cosa, creo yo, será a la vuelta en su estadio...!!!

 

Tampoc els desplaçats del Leganés van insultar i mira el que va passar després a Butarque xD Vull dir que insults allà segur que n'hi haurà però per part d'una minoria, com al Camp d'Esports.



#340 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2013 - 12:37

Yo tenía buena visión de la jugada desde mi posición y me pareció que si lo era, aunque todo fue muy rápido.

 

 

Para mi son manos claras...






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos