Ir al contenido


Foto
* * * * - 2 votos

Round 2, Lleida - Jaén


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
347 respuestas en este tema

#261 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 07 junio 2013 - 08:58

En serio... BRUTAL!!!! I queda tot el dia de demà i les taquilles de diumenge. A veure si algú per aquí dalt se l'haurà de tallar i fer-se monja....



#262 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 07 junio 2013 - 08:58

 

Heu vingut a recollir més de 7000 entrades!! Demà més!! De 10:00-14:00 i de 16:00-21:00

 

 

 

:sorpresa: :sorpresa: :sorpresa: :sorpresa: :sorpresa: :sorpresa:  BRUTAL! lleida_esportiu_zps8e138cde.gif



#263 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 junio 2013 - 09:29

Jo he arribat just avui de Barcelona i quan hem arribat al camp ens hem donat compte que no duiam prous diners per les 8 entrades, aixi que dema a les 10 estarem alli fent cua xD



#264 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 07 junio 2013 - 09:37

La cito per si t'apeneixes i la edites.... :sisi: :sisi:

 

 

En serio... BRUTAL!!!! I queda tot el dia de demà i les taquilles de diumenge. A veure si algú per aquí dalt se l'haurà de tallar i fer-se monja....

 

Començo a patir per la meva titoleta  :trist:



#265 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 junio 2013 - 09:45

Dimecres a la tarde 1000 entrades, dijous 2000 més, avui 4000 més...tota la pinta que superarem els 10000 espectadors i qui sap si arribem a 12000 o ple absolut.

 

Si passem a 3a ronda no cabem al camp...



#266 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 junio 2013 - 02:09

Be, son les 3 del mati, estic nervios, no puc ni dormir, plenarem el camp, collons mes de 7000 i encara falte tot el disabte!!!!!!

 

A Lleida som els amos, i diumenge guanyarem :aplaudiment:



#267 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 08 junio 2013 - 08:38

El segre en la seva edició d'avui no parla de 7000... entrades venudes.

 

PARLA DE 8000!!!!

 

http://www.segre.com...itme-de-record/



#268 Butter

Butter

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 500 mensajes
  • 24 topics

Escrito 08 junio 2013 - 09:50

Aquests del segre sempre exagerant...
Com a butarque, parlaven de mes de 500, pero no eram ni 400...
Igualment sigui com sigui, cada cop tenim mes a prop el veure al RoD de monja!!
  • o han agraït

#269 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 junio 2013 - 11:03

Em fa gràcia veure comentaris de gent preguntant "Encara us queden entrades a la venta per al Lleida?"

 

Aquest equip és molt i molt i molt i molt GRAN.



#270 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 junio 2013 - 11:16

Aquests del segre sempre exagerant...
Com a butarque, parlaven de mes de 500, pero no eram ni 400...
Igualment sigui com sigui, cada cop tenim mes a prop el veure al RoD de monja!!

Mai s'han de fer apostes tan arriscades, sino despres les has de cumplir :sisi:



#271 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 junio 2013 - 11:24

Un tema serios, em fa patir:

 

SOM-HI, #LLEIDA! No us encanteu que a #CampdEsportsPLE només en cabem 13.500! @Lleida_Esportiu v @RealJaenCF, l'afició ha de marcar el 1r

 

En aquet twit, el Lleida diu que hi caben 13.500, ok, pero ells han fet 13.500 entrades? no seran capasos de vendre les localitats on hi han les propagandes no?? tenen en compte que alli no s'hi pot sentar ningu??

 

Mare de deu, espero que les hagin restat de la capacitat total perque si algu paga i li toca veure tot el partit dret, no fa ni....gracia, em preocupo per alguns aficionats que els hi pot pasar, a mi no perque soc soci, i tinc cadira, pero be, deixo la pregunta al aire.

 

Visca el Lleida!!



#272 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 junio 2013 - 11:34

Un tema serios, em fa patir:

 

SOM-HI, #LLEIDA! No us encanteu que a #CampdEsportsPLE només en cabem 13.500! @Lleida_Esportiu v @RealJaenCF, l'afició ha de marcar el 1r

 

En aquet twit, el Lleida diu que hi caben 13.500, ok, pero ells han fet 13.500 entrades? no seran capasos de vendre les localitats on hi han les propagandes no?? tenen en compte que alli no s'hi pot sentar ningu??

 

Mare de deu, espero que les hagin restat de la capacitat total perque si algu paga i li toca veure tot el partit dret, no fa ni....gracia, em preocupo per alguns aficionats que els hi pot pasar, a mi no perque soc soci, i tinc cadira, pero be, deixo la pregunta al aire.

 

Visca el Lleida!!

No hi haurà cap problema amb això, a més, aquest tuit no és oficlal del club. I a més a més, a la Copa Cat se'n van vendre unes 12.000 i pel que vai veure per la tele quedaven alguns seients buits per dalt, així que ja tenen la referència.



#273 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 junio 2013 - 11:42

No hi haurà cap problema amb això, a més, aquest tuit no és oficlal del club. I a més a més, a la Copa Cat se'n van vendre unes 12.000 i pel que vai veure per la tele quedaven alguns seients buits per dalt, així que ja tenen la referència.

OK, no es oficial el twit, pero aixo no treu de context la meva pregunta, la cual continua tenint sentit, i m'agradaria saber si el club esta venent 13.500 o per lo contrari, n'esta venen 12.600. A la copa quedaven alguns seients buits, que son els 600 que resten de 12.000 fins a 12.600, pero si aquest cop la demanda d'entrades es major......que pasara? les vendran amb tot el morro fins les 13.500?

 

La referencia que em dius, ok, pero per donar resposta a la meva pregunta no serveix de res, solament m'agradaria saber si han fet 12.500 entrades o estan venent tot el camp sense restar les que s'han de restar?

 

 

Pregunto aixo perque ningun mai ha dit res del tema perque tampoc mai s'ha donat el cas de plenar el camp d'esports desde fa anys, pero jo crec que son suficienment responsables com per no vendre uns seients que no es poden utilitzar!, solament que m'agradaria saber-ho oficialment o si a veure algu del foro en te constancia.

 

Visca el Lleida!!



#274 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 08 junio 2013 - 11:50

El dia de la Copa Catalunya es va possar el cartell de no hi ha billets, i l'assitència oficial va ser uns 12.000 aficionats o 11.000 molt llargs.

Això ho tenen en compte, "el aforo total serà 13.500" però en els ùltims anys, han tret grades a lateral, han inhabilitat grades per la publicitat etc.

 

Així que la capacitat real de seients a la venta deu ser de 12.000 - 12.500


  • o han agraït

#275 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 08 junio 2013 - 11:52

No en vendran més de les que hi caben, pots estar tranquil samilof xD



#276 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 08 junio 2013 - 12:27

Home, ya em suposo que no ho farien pero em volia asegurar, pero ves a saber, per diners.....



#277 Blau19

Blau19

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 474 mensajes
  • 15 topics

Escrito 08 junio 2013 - 12:28

OK, no es oficial el twit, pero aixo no treu de context la meva pregunta, la cual continua tenint sentit, i m'agradaria saber si el club esta venent 13.500 o per lo contrari, n'esta venen 12.600. A la copa quedaven alguns seients buits, que son els 600 que resten de 12.000 fins a 12.600, pero si aquest cop la demanda d'entrades es major......que pasara? les vendran amb tot el morro fins les 13.500?

 

La referencia que em dius, ok, pero per donar resposta a la meva pregunta no serveix de res, solament m'agradaria saber si han fet 12.500 entrades o estan venent tot el camp sense restar les que s'han de restar?

 

 

Pregunto aixo perque ningun mai ha dit res del tema perque tampoc mai s'ha donat el cas de plenar el camp d'esports desde fa anys, pero jo crec que son suficienment responsables com per no vendre uns seients que no es poden utilitzar!, solament que m'agradaria saber-ho oficialment o si a veure algu del foro en te constancia.

 

Visca el Lleida!!

No jo del club no ho sóc i tampoc tinc constància, però ja et dic, si a la Copa ni avia 12.000 i estava casi ple pos no crec que en venguin 13.500 amb tot el morro jaja
Força Lleida!!!!


  • o han agraït

#278 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2013 - 05:35

ROD ho sento ves preparant l´adeu del teu membre viril.

 

Demà ens veiem, gràcies al GTS ja tinc assegurada la meva entrada, realment fa molt de goig seguir per aquí o per les vostres piulades com s´està vivint aquesta eliminatòria per la ciutat, mai hagués imaginat haver de fer alguna gestió per trobar una entrada per si s´esgotaven, fins i tot pel meu poble em para alguna gent i em pregunta!..

 

El que més desitjo és que aquest ambient faci que molta gent es plantegi seguir a aquesta entitat, o al Llista o al basquet, que creixi l´orgull de ser lleidatà en l´aspecte esportiu també.

 

I avui,en un dia de molta il.lusió  esperem assolir un futur bonic, però mirant també el passat em surt un VISCA LA UE LLEIDA!, perque som i serem, mai morirem i aquestes paraules veient com es viu tot aquest play-off cada vegada són més possibles.

 

Sou collonuts, RUDES, És un Sentiment i els irreductibles, els de "pedrapicada" una ovació per vosaltres, també sou protagonistes d´aquest èxit.

 

Entre tots , a per totes! 


  • o han agraït

#279 JIENNENSE

JIENNENSE

    Newbie

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 junio 2013 - 05:58

Buenas tardes a los seguidores del Lleida. Soy un aficionado del Real Jaén residente en Tarragona y viendo el gran ambiente que se respira para el partido de mañana hemos decidido toda la familia desplazarnos a Lleida para verlo, hacía muchos años que no veía un partido del Jaén y me hace mucha ilusión volver a verlo aquí en Cataluña. Como nuestra intención es llegar al mediodía, nos gustaría visitar la ciudad, vivir el ambiente en las calles antes del partido y comer en algún sitio recomendable, a ser posible a un precio razonable. Alguno de vosotros me podría aconsejar sobre esto? HALA JAÉN y VISCA EL LLEIDA

#280 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 junio 2013 - 06:14

Buenas tardes a los seguidores del Lleida. Soy un aficionado del Real Jaén residente en Tarragona y viendo el gran ambiente que se respira para el partido de mañana hemos decidido toda la familia desplazarnos a Lleida para verlo, hacía muchos años que no veía un partido del Jaén y me hace mucha ilusión volver a verlo aquí en Cataluña. Como nuestra intención es llegar al mediodía, nos gustaría visitar la ciudad, vivir el ambiente en las calles antes del partido y comer en algún sitio recomendable, a ser posible a un precio razonable. Alguno de vosotros me podría aconsejar sobre esto? HALA JAÉN y VISCA EL LLEIDA

 

Depende de que sitios los domingos cierran, pero bueno, si quereis comer a precio razonable y de mas o menos calidad yo iria al Bar Roma, hacen de las mejores bravas de Lleida y tapas y tal.. y no es caro (almenos no lo era hace poco menos de 1 año) el Bar esta cerca del Rectorado de la Universidad y queda cerca del campo andando (5-10 minutos) ademas que por alli hay bastantes mas bares. Pero bueno, no tendreis problema en encontrar sitios para comer en el campo y alrededores ya que esta en el centro. Eso si, subir a la Seu Vella que es una pasada ;)


  • o han agraït




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos