Ir al contenido


Foto
- - - - -

Toni Seligrat és l'escollit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#41 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 06:36

Xapó des de la presentació.

No fa el típic discurs pla d'"anar partit a partit" o "tots els rivals són difícils a aquesta categoria"...etc, etc que portem escoltant quatre anys. Es veu que té gana i mentalitat guanyadora.

A veure si aconseguieix que es guanyin els partits clau, que fa anys que no els sabem tirar endavant.

Molta sort.


I sobretot, donar l'importancia que te el Lleida com a club, que no som equip de 2na B i que el nostre futur proper ha de ser tornar cap a 2na A d'una **** vegada.


Ara us escolto, joder. Res de permanències! A pel playoff!

#42 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 junio 2012 - 06:39

Quan sapiguem amb els jugadors que podem comptar, llavors podrem parlar d'una cosa o una altra... Tot depen de la plantilla que es pugui montar.


FORÇA LLEIDA.

#43 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 junio 2012 - 07:04

Després d'escolta al Toni Seligrat, tot el meu suport!

M'encanta aquest discurs de anar a dalt de tot i no la permanència, sempre que es faci amb dos dits de front i depenen de la plantilla que disposem clar.

#44 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2012 - 07:39

Molt bona presentació és nota que te caràcter. Ara bé, l'objectiu de la temporada dependrà de la plantilla que tinguem.. Uns playoff amb Cheik, Pujol i companyia no és podran fer mai ni que tinguesim Guardiola.

#45 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 09:37

Quan sapiguem amb els jugadors que podem comptar, llavors podrem parlar d'una cosa o una altra... Tot depen de la plantilla que es pugui montar.


FORÇA LLEIDA.


Equips mes dolents han jugat playoff... i l'han guanyat.

#46 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 10:23

Per un jugador trobo bé fer 2 anys de contracte però per un entrenador em sembla una mica perillós.

Si un jugador surt malament el pots tenir a la banqueta i més endavant pot canviar la seva situació (bones actuacions quan surt al camp, millors entrenos, sort, canvi d'entrenador, etc).

En canvi si un entrenador té una mala ratxa i se'l vol fer fora se li han de pagar els 2 anys de contracte i gastar més diners en fitxar a un altre.


Doncs a la presentació han explicat que el club li havia ofert 3 anys i que ha estat el propi Seligrat el que va comentar que es sentia mes a gust amb la formula del 2+1.

D'altra banda el Toni ha dit que hi ha d'haver dedicació absoluta al futbol tan per part d'ell com pels jugadors, que s'entrenarà al matí i algun dia també per la tarda, a doble sessió. Ha comentat que els jugadors que estudiin hauràn d'adaptar-se i no pas el club adaptar-se a les seves necessitats.

A mi la veritat m'ha agradat molt la presentació i la resumiria amb la paraula AMBICIÓ. Jo crec que és un gran entrenador i m'ha donat bones sensacions. Jo crec que hauriem hasta arribat a entendre, no dic compartir, que se l'hagués canviat per l'Emili. Ara, el que no es pot acceptar són les formes.

#47 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 junio 2012 - 10:49

Depenent de l'equip que s'acabi confeccionant, se sabrà si l'objectiu és baixar a Tercera o pujar a 2aA... Total, Seligrat és expert en ascensos a 2a B i ha firmat 2 anys més 1... Tranquils!

#48 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 junio 2012 - 11:21

Estem a 19 de juny de 2012 i ja estem parlant del que farem al juny del 2013.

Penso que serà molt important qui triarà els jugadors. Aquest Jorge Miramon qui l'ha fitxat? Els Esteve Brothers o el Seligrat?

#49 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 11:31

Doncs a la presentació han explicat que el club li havia ofert 3 anys i que ha estat el propi Seligrat el que va comentar que es sentia mes a gust amb la formula del 2+1.

D'altra banda el Toni ha dit que hi ha d'haver dedicació absoluta al futbol tan per part d'ell com pels jugadors, que s'entrenarà al matí i algun dia també per la tarda, a doble sessió. Ha comentat que els jugadors que estudiin hauràn d'adaptar-se i no pas el club adaptar-se a les seves necessitats.

A mi la veritat m'ha agradat molt la presentació i la resumiria amb la paraula AMBICIÓ. Jo crec que és un gran entrenador i m'ha donat bones sensacions. Jo crec que hauriem hasta arribat a entendre, no dic compartir, que se l'hagués canviat per l'Emili. Ara, el que no es pot acceptar són les formes.


A mi la formula del 2+1 tambe me sembla perillosa, pero be, tandebo les coses vagin be i en Toni pugui fer un 3r i 4rt any al Lleida a 2na A, veig que tots estem d'acord amb que aquest home te unes ganes de guanyar i de fer alguna cosa gran amb el Lleida que feia anys que haviam oblidat i ens fa falta per recuperar l'autoestima.

Pero amics, el futbol depen de la pilota, si entra i començem a guanyar tot sera bonic i sino, be, començarem a rajar d'en Toni, dels Esteve i de la mare del Tano.

#50 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 junio 2012 - 10:15

Pregunto: A Toni seligrat tambe se li ha exigit fer funcions al futbol base pel mateix sou d'entrenador, com se li obligava a fer a l'Emili???

#51 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 19 junio 2012 - 02:16

Per un jugador trobo bé fer 2 anys de contracte però per un entrenador em sembla una mica perillós.

Si un jugador surt malament el pots tenir a la banqueta i més endavant pot canviar la seva situació (bones actuacions quan surt al camp, millors entrenos, sort, canvi d'entrenador, etc).

En canvi si un entrenador té una mala ratxa i se'l vol fer fora se li han de pagar els 2 anys de contracte i gastar més diners en fitxar a un altre.


Doncs a la presentació han explicat que el club li havia ofert 3 anys i que ha estat el propi Seligrat el que va comentar que es sentia mes a gust amb la formula del 2+1.

D'altra banda el Toni ha dit que hi ha d'haver dedicació absoluta al futbol tan per part d'ell com pels jugadors, que s'entrenarà al matí i algun dia també per la tarda, a doble sessió. Ha comentat que els jugadors que estudiin hauràn d'adaptar-se i no pas el club adaptar-se a les seves necessitats.

A mi la veritat m'ha agradat molt la presentació i la resumiria amb la paraula AMBICIÓ. Jo crec que és un gran entrenador i m'ha donat bones sensacions. Jo crec que hauriem hasta arribat a entendre, no dic compartir, que se l'hagués canviat per l'Emili. Ara, el que no es pot acceptar són les formes.


Això ja no m'acaba d'agradar... Per mi un dels problemes de la 2a B és que la gent es pensa que pot viure amb el que cobre del futbol. Amb el Pablo Infante del Mirandes, la gent no es creia que fos jugador i que treballes a un banc, i el dia després del partit hagues d'anar a treball al banc. Que passe si un equip té tot de jugadors que viuen del futbol? Que peteee! No és poden permetre els sous...

I si tanta "pedrera" voleu, quan tinguem un tio de 18 anys MOLT valit pel 1r equip (si encara no se l'ha emportat cap altre equip) que li diran, has de decidir entre el futbol o els estudis...

Val que has de voler que els jugadors estiguin implicats amb l'equip, però has de pensar que alguns no viuen del futbol. I si viuen del futbol, i no tenen estudis, doncs si segueixen a 2a B el futbol per ells ... "Pan para hoy, hambre para mañana".

#52 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 19 junio 2012 - 02:39

Això ja no m'acaba d'agradar... Per mi un dels problemes de la 2a B és que la gent es pensa que pot viure amb el que cobre del futbol. Amb el Pablo Infante del Mirandes, la gent no es creia que fos jugador i que treballes a un banc, i el dia després del partit hagues d'anar a treball al banc. Que passe si un equip té tot de jugadors que viuen del futbol? Que peteee! No és poden permetre els sous...

I si tanta "pedrera" voleu, quan tinguem un tio de 18 anys MOLT valit pel 1r equip (si encara no se l'ha emportat cap altre equip) que li diran, has de decidir entre el futbol o els estudis...

Val que has de voler que els jugadors estiguin implicats amb l'equip, però has de pensar que alguns no viuen del futbol. I si viuen del futbol, i no tenen estudis, doncs si segueixen a 2a B el futbol per ells ... "Pan para hoy, hambre para mañana".


+1

Però si alguns cobren menos de 1000 euros... que volen, que deixin la seva feina/estudis amb la situació econòmica que hi ha actualment? És increible.

#53 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 junio 2012 - 03:44

Tota la raó narmer. Els jugadors de futbol s'han de garantir la seua formació al mateix temps.

#54 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2012 - 06:58

Això ja no m'acaba d'agradar... Per mi un dels problemes de la 2a B és que la gent es pensa que pot viure amb el que cobre del futbol. Amb el Pablo Infante del Mirandes, la gent no es creia que fos jugador i que treballes a un banc, i el dia després del partit hagues d'anar a treball al banc. Que passe si un equip té tot de jugadors que viuen del futbol? Que peteee! No és poden permetre els sous...

I si tanta "pedrera" voleu, quan tinguem un tio de 18 anys MOLT valit pel 1r equip (si encara no se l'ha emportat cap altre equip) que li diran, has de decidir entre el futbol o els estudis...

Val que has de voler que els jugadors estiguin implicats amb l'equip, però has de pensar que alguns no viuen del futbol. I si viuen del futbol, i no tenen estudis, doncs si segueixen a 2a B el futbol per ells ... "Pan para hoy, hambre para mañana".


+1

Però si alguns cobren menos de 1000 euros... que volen, que deixin la seva feina/estudis amb la situació econòmica que hi ha actualment? És increible.



L'Esnaider va fer escollir l'any passat a un jugador seu entre la selectivitat o una plaça al equip, el molt talós.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos