Ir al contenido


Foto
- - - - -

Toni Seligrat és l'escollit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#1 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 18 junio 2012 - 05:47

Toni Seligrat nou entrenador del Lleida per les properes dos temporades.

Posted Image

Trajectoria: Alcampell, Teruel, Atlético Ciutadella, Sporting Mahonés, Aris Salónica, Gandía, Olímpic Xátiva.

http://www.segre.com...rat-es-lelegit/

#2 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 junio 2012 - 06:53

Tot apuntava a ell.

#3 lleidavisca

lleidavisca

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 14 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2012 - 07:09

Quin estil de joc te?

#4 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 07:42

No hem sembla una mala opció, tot i que hagués preferit un míster de la casa.

No li exigiré resultats més enllà de la permanència però mantenir el bloc i donar preferència al planter és una cosa innegociable a dia d'avui.

El presenten avui a les dotze.

#5 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 09:54

Bé, si ho diu el Segre, s'ha d'agafar en pinçes.. xD

#6 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 09:58

Un cop no hi és l'Emili semblava la millor opció.

El que no acabo d'entendre és el que ha ficat Dani Badia que el segon entrenador i el preparador físic els ficarà el Lleida...

#7 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 10:06

Un cop no hi és l'Emili semblava la millor opció.

El que no acabo d'entendre és el que ha ficat Dani Badia que el segon entrenador i el preparador físic els ficarà el Lleida...


Doncs això, que pujaran algú del juevenil/categories inferioris o els buscaran pels equips de la zona.

Al menys és el que jo entenc.

#8 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 10:30

Un cop no hi és l'Emili semblava la millor opció.

El que no acabo d'entendre és el que ha ficat Dani Badia que el segon entrenador i el preparador físic els ficarà el Lleida...


Doncs això, que pujaran algú del juevenil/categories inferioris o els buscaran pels equips de la zona.

Al menys és el que jo entenc.


uf, doncs jo crec que la figura de preparador físic és com per pendresela més en serio

#9 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 18 junio 2012 - 10:33

Crec que s'ha encertat de ple i em dóna la sensació que és algú que pot fer alguna cosa important aquí.


Quin estil de joc te?


Defensiu i moltes jugades d'estratègia, ara bé tampoc a disposat de jugadors per fer gran cosa més.

#10 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 junio 2012 - 10:44

Defensiu i moltes jugades d'estratègia, ara bé tampoc a disposat de jugadors per fer gran cosa més.

Doncs aquí tampoc disposarà de jugadors per fer gaire més que el que ha fet a Xàtiva. Almenys de moment.

#11 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 10:53

Defensiu i moltes jugades d'estratègia, ara bé tampoc a disposat de jugadors per fer gran cosa més.

Doncs aquí tampoc disposarà de jugadors per fer gaire més que el que ha fet a Xàtiva. Almenys de moment.


Una mica d'optimisme, no? :roll:

Jo no veig el canvi del tot; L'Emili ha fet bona feina, però també s'ha de dir que les dues últimes temporades (la primera amb més excusa, potser) hem arribat al final amb opcions (depenent de nosaltres) i l'hem acabat cagant en partits claus (Alzira i Badalona), i això, en part, també ñes culpa de l'entrenador crec (tot i que hi ha molts factors, esclar).

Potser amb el nou entrenador aconseguim aquest "plus" per assolir els play-off (que, pel que s'ha vist aquestes últimes temporades, tampoc és un objectiu molt irreal), tot i que l'objectiu principal és la permanència.

#12 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 junio 2012 - 11:12

Trobo que el més destacable de l'Emili és la capacitat de fer reaccionar l'equip a mitja tamporada. De fet, nomès l'any del Rayo l'equip semblava funcionar més o menys bé durant gairebé tot l'any (bueno, si no recordo malament, el començament va ser lamentable, però va millorar).

Si el Seligrat és capaç de fer funcionar l'equip des del primer dia, potser tindrem més opcions. Ara mateix la sensació és de decepció però, si més no, se li ha de donar una oportunitat. A veure quin equip es construeix i quin estil de joc promou. Jo la veritat és que no el tinc gens present.

#13 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 junio 2012 - 11:21

Com ja vaig comentar en algun altre post, tot dependrà de si entra la piloteta o no. Ara cal mirar endavant, l'Emili ja no hi és, i com algú altre ha comentat, el fet de tenir nou entrenador pot aportar un plus de motivació i ambició als jugadors que amb l'Emili ja no es tenia.

Com en tot, se li haurà de donar un marge de confiança.

Crec que tractant-se d'una categoria tant igualadada, és fonamental començar mitjanament be, per poder aspirar a quelcom més que la permanència. Potser un dels pocs aspectes negatius de l'equip en les respectives temporades de l'Emili al Lleida, és que precissament els començaments de temporada eren bastant fluixos, i això provocava pèrdues de punts, que potser al final de lliga trobàvem a faltar per poder aspirar a jugar el play off.

FORÇA LLEIDA!!!

#14 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 junio 2012 - 11:23

Bé, si ho diu el Segre, s'ha d'agafar en pinçes.. xD


Ja pots anar a buscar les pinces...

#15 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 junio 2012 - 11:33

Defensiu i moltes jugades d'estratègia, ara bé tampoc a disposat de jugadors per fer gran cosa més.

Doncs aquí tampoc disposarà de jugadors per fer gaire més que el que ha fet a Xàtiva. Almenys de moment.


Una mica d'optimisme, no? :roll:

Jo no veig el canvi del tot; L'Emili ha fet bona feina, però també s'ha de dir que les dues últimes temporades (la primera amb més excusa, potser) hem arribat al final amb opcions (depenent de nosaltres) i l'hem acabat cagant en partits claus (Alzira i Badalona), i això, en part, també ñes culpa de l'entrenador crec (tot i que hi ha molts factors, esclar).

Potser amb el nou entrenador aconseguim aquest "plus" per assolir els play-off (que, pel que s'ha vist aquestes últimes temporades, tampoc és un objectiu molt irreal), tot i que l'objectiu principal és la permanència.

No se si has entés el meu missatge.

No estic parlant de l'entrenador sino dels jugadors amb els que disposarà aquí en comparació amb els que diposava a l'Olímpic, si fa no fa tindrà algo semblant.

I el "almenys de moment" fa referència a que depen de lo que s'acabi fitxant.

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 11:50

Aquest paio treia molt de suc a pilota aturada (de fet, era l'unica manera de guanyar al camp del Xativa) i si aconsegueix millorar aquesta part, estic segur que serem molt competitius, ja que llençant corners o faltes som un equip nul en tots els sentits.


PD: El Fisio... segons he vist a la foto no es dirà pas Joel?

#17 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 junio 2012 - 11:55

uf, doncs jo crec que la figura de preparador físic és com per pendresela més en serio


Només cal recordar que va passar al marxar Edu Pons i on ha acabat ell...

#18 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 18 junio 2012 - 12:07

M'agrada moltíssim.

He assitit a la presentació oficial i m'ha causat una grata sorpresa la confiança que transmet.

Ha comentat que és un plaer tornar a la que considera la seva 2a casa, ja que va estudiar aquí, i que el seu equip serà guanyador.

Firma per dos anys més un tercer opcional.

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 12:15

uf, doncs jo crec que la figura de preparador físic és com per pendresela més en serio


Només cal recordar que va passar al marxar Edu Pons i on ha acabat ell...


Pero es que com l'Edu Pons n'hi ha pocs... i a 2na A el nivell es molt mes alt, al fisio noues molt treballador, encara recordo com tancave el bar de Les Forques i ens feia fora a tots els trompes a les 5 de la matinada i a les 8 o 9 del mati ja estave al Sicoris currant un altre cop.

Li desitjo molta sort

#20 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 12:25

https://twitter.com/...678728154955776

Està taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan clar que NO el volien.

Quin fàstig de tios.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos