Ir al contenido


Foto
- - - - -

Toni Seligrat és l'escollit


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#21 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 junio 2012 - 12:28

El Pla B en realitat era el pla A, B, C, D, ..., Z :lol:

Pero bé ara ja està fet i sabem qui té la culpa. Aquest fil és per parlar i recolzar el nou mister.

#22 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 12:33

El Pla B en realitat era el pla A, B, C, D, ..., Z :lol:

Pero bé ara ja està fet i sabem qui té la culpa. Aquest fil és per parlar i recolzar el nou mister.


Evidentment, ara tots amb el Toni, amb el Xativa i el Gandia va fer bona feina, aixi que es mereix la nostra confiança i si pot transmetre caracter guanyador als jugadors encara millor, per que aixo era una de les coses que mancava als equips del Emili, que sortien adormits els primers 15 partits de la temporada.

#23 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 12:34

El Pla B en realitat era el pla A, B, C, D, ..., Z :lol:

Pero bé ara ja està fet i sabem qui té la culpa. Aquest fil és per parlar i recolzar el nou mister.


Per descomptat, una cosa no treu l'altra. I hem sembla un tio molt vàlid i de lo milloret dins de la categoria. Crec que ho fara bé.

#24 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 12:51

El Pla B en realitat era el pla A, B, C, D, ..., Z :lol:

Pero bé ara ja està fet i sabem qui té la culpa. Aquest fil és per parlar i recolzar el nou mister.


Per descomptat, una cosa no treu l'altra. I hem sembla un tio molt vàlid i de lo milloret dins de la categoria. Crec que ho fara bé.


Jo tambe crec que ho fara be, pero la directiva hauria d'aprendre a dir les coses a la cara i quan toquen, que aixo dels secretismes ho han fet 4 cops ja, amb Gabernet, Azparren, Canario i Emili.

#25 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 01:47

De la directiva ja no se que dir-ne que no es sapigui... cada cop es llueixen més. Però en fí, ells sabràn perquè ho fan d'aquesta manera tan i tan penosa i vergonyosa.
Pel que fa a Toni Seligrat, té tot el meu suport. Crec que ho pot fer bé, només els resultats diràn si és millor tècnic que Emili... cosa molt i molt complicada.
Tantdebó amb en Toni poguem fer l'ansiat play-off. SORT!!!

#26 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 18 junio 2012 - 01:47

Molta sort !

#27 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 junio 2012 - 02:01

De la directiva ja no se que dir-ne que no es sapigui... cada cop es llueixen més. Però en fí, ells sabràn perquè ho fan d'aquesta manera tan i tan penosa i vergonyosa.
Pel que fa a Toni Seligrat, té tot el meu suport. Crec que ho pot fer bé, només els resultats diràn si és millor tècnic que Emili... cosa molt i molt complicada.
Tantdebó amb en Toni poguem fer l'ansiat play-off. SORT!!!


El projecte comença de 0. No ens flipem! Tot el que no sigui pensar en la permanència, serà una pressió afegida. Paciència... Però com diria aquell, "ara no toca" parlar de Play Off...


MOLTA SORT. FORÇA LLEIDA!!!

#28 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 02:04

Notícia de Lleida TV sobre la seva presentació



#29 PapaNoel

PapaNoel

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 329 mensajes
  • 16 topics

Escrito 18 junio 2012 - 02:13

Notícia de Lleida TV sobre la seva presentació


Pues a mi me gusta...... Posted Image

#30 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 18 junio 2012 - 02:27

Doncs jo també estic content ...
Si realment el club hagués vulgut fitxar un anti-emili, no hagues fitxat al Toni seligrat,.. i es veu que ja va jugar al amateur, es a dir que encara que fa uns 20 anys segur que te un apreci al club i a la ciutat.

Tot el meu suport.

#31 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 02:31

Doncs jo també estic content ...
Si realment el club hagués vulgut fitxar un anti-emili, no hagues fitxat al Toni seligrat,.. i es veu que ja va jugar al amateur, es a dir que encara que fa uns 20 anys segur que te un apreci al club i a la ciutat.

Tot el meu suport.



Aquest home sembla tenir l'ambició i el caracter guanyador que li mancava a l'Emili, esperem que millori la cara de l'equip a pilota aturada i a veure si ens pot portar algun jugador interessant del Xativa.

#32 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 02:46

De la directiva ja no se que dir-ne que no es sapigui... cada cop es llueixen més. Però en fí, ells sabràn perquè ho fan d'aquesta manera tan i tan penosa i vergonyosa.
Pel que fa a Toni Seligrat, té tot el meu suport. Crec que ho pot fer bé, només els resultats diràn si és millor tècnic que Emili... cosa molt i molt complicada.
Tantdebó amb en Toni poguem fer l'ansiat play-off. SORT!!!


El projecte comença de 0. No ens flipem! Tot el que no sigui pensar en la permanència, serà una pressió afegida. Paciència... Però com diria aquell, "ara no toca" parlar de Play Off...


MOLTA SORT. FORÇA LLEIDA!!!


Ja home ja, soc el primer en dir que l'objectiu és la permanència. Però estaria bé fer play-off no? jaja

#33 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 02:59

Doncs jo vull jugar el play-off, collons.

Aquest conjunt de jugadors ens ha demostrat que són el suficientment bons per mantenir-se lluny de la zona roja de la clasificació. Un dia o altre hem de donar un pas endavant i jugar els maleïts PO.

#34 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 junio 2012 - 03:05

Doncs jo vull jugar el play-off, collons.

Aquest conjunt de jugadors ens ha demostrat que són el suficientment bons per mantenir-se lluny de la zona roja de la clasificació. Un dia o altre hem de donar un pas endavant i jugar els maleïts PO.


O enrere :lol:

De moment només tenim 14 jugadors en plantilla. Veurem quins jugadors arriben i després com comencem la temporada.

#35 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 18 junio 2012 - 03:41

La roda de premsa del nou entrenador m'ha agradat. Ha mostrat ambició, il.lusió i caracter, que si més no és el mínim que es pot demanar, també és cert que s'ha de tenir l'atreviment per dir a les primeres de canvi que l'objectiu és tornar al Lleida "a la catagoria que es mereix" (textualment).

Ara be, ja fa un any que aquesta directiva està al club i, per tant, ja no són passarells i no poden argumentar manca d'experiència. Per tant, a veure si s'estalvien situacions penoses de cara a l'imatge de l'entitat (casos Canario, Azparren, Emili). S'ha d'anar de cara i no amb "triquiñueles" que l'únic que fan és embrutar el nom i la imatge del nostre club. Més senyorio si us plau.

FORÇA LLEIDA.

#36 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 junio 2012 - 04:16

Shinji, el Joel Jové, que es l'altre que surt a la fotografía amb l'esteve i el Toni, es el coordinador del futbol base del Lleida. Miquel Gomila és un dels millors preparadors físics que mai tindrà el Lleida, es una greu error el haver prescendit dels seus serveis, aixó es no estar al dia del treball que es va en el futbol. Dir que el Toni va entrenar als principis a l'Amateur de la Bordeta, jo no el vaig tenir, però hem van comentar que era un "malalt" del futbol, en una categoria com primera regional, ell feia entrenar 4 dies els seus jugadors, com a anecdota es veu que al final de temporada, quan ja no es jugaven res, els jugadors van demanar entrenar 3 dies a la setmana, el Toni va acceptar, però només una sola setmana ja que els va comunicar que a ell aixó d'entrenar 3 dies no ho trobava serio, que no es sentia agust, que si volien farien jocs o el que sigui, però que entrenar 4 dies. Es una simple curiositat, de fa ja força anys, però bé, que no es pren les coses així com així precisament i tothom que l'ha tingut, me'n han parlat molt bé. tot i així, la guarrada de la directiva amb l'Emili no s'oblida.

#37 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2012 - 04:23

Xapó des de la presentació.

No fa el típic discurs pla d'"anar partit a partit" o "tots els rivals són difícils a aquesta categoria"...etc, etc que portem escoltant quatre anys. Es veu que té gana i mentalitat guanyadora.

A veure si aconseguieix que es guanyin els partits clau, que fa anys que no els sabem tirar endavant.

Molta sort.

#38 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 junio 2012 - 05:21

Xapó des de la presentació.

No fa el típic discurs pla d'"anar partit a partit" o "tots els rivals són difícils a aquesta categoria"...etc, etc que portem escoltant quatre anys. Es veu que té gana i mentalitat guanyadora.

A veure si aconseguieix que es guanyin els partits clau, que fa anys que no els sabem tirar endavant.

Molta sort.


I sobretot, donar l'importancia que te el Lleida com a club, que no som equip de 2na B i que el nostre futur proper ha de ser tornar cap a 2na A d'una puta vegada.

#39 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 18 junio 2012 - 05:43

Un altre detall a tenir en compte es que s´ha fitxat per dues temporades amb opció a una tercera...."lo mai vist al Lleida!!!"

#40 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 junio 2012 - 06:06

Per un jugador trobo bé fer 2 anys de contracte però per un entrenador em sembla una mica perillós.

Si un jugador surt malament el pots tenir a la banqueta i més endavant pot canviar la seva situació (bones actuacions quan surt al camp, millors entrenos, sort, canvi d'entrenador, etc).

En canvi si un entrenador té una mala ratxa i se'l vol fer fora se li han de pagar els 2 anys de contracte i gastar més diners en fitxar a un altre.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos