Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comunicat de Gabernet


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
99 respuestas en este tema

#21 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 07:20

Que trist.. el Xavi era jugador per estar aquí, un jugador integrat a l'equip i que estimava els colors.. espero que tingui tota la sort del món en la seva nova etapa al Balaguer i que algún dia pugui tornar a l'equip.

#22 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 07:20

M´he quedat de pedra amb aquesta notícia, crec que era un jugador amb la classe suficient per jugar a Lleida, no ho entenc, i és més, potser amb aquest comunicat, no vol parlar malament de ningú,demostrant que s´estima al club, fora bó, que algú del club, dongués la cara.

Molta sort al Balaguer!, de ben segur que el pas per tercera divisió, només serà circunstancial.

Ànims!

#23 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 08:31

Independentment de que si Gabernet s'havia de quedar o no (per mi hagués pogut ser un bon recanvi per al teòric titular del lateral dret) el que em preocupa es com es pendrà Emili l'affaire Gabernet. Vull dir, Emili diu que vol que el jugador es quedi i la direcció esportiva de l'equip (Jordi Esteve) decideix prescindir del jugador. Sona a un pols entre míster i director tècnic, i aquests duels no acaben de sortir mai bé


Espero equivocarme

#24 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 08:33

Independentment de que si Gabernet s'havia de quedar o no (per mi hagués pogut ser un bon recanvi per al teòric titular del lateral dret) el que em preocupa es com es pendrà Emili l'affaire Gabernet. Vull dir, Emili diu que vol que el jugador es quedi i la direcció esportiva de l'equip (Jordi Esteve) decideix prescindir del jugador. Sona a un pols entre míster i director tècnic, i aquests duels no acaben de sortir mai bé


Espero equivocarme

per exemple Mou-Valdano i ja sabeu com va acabar

#25 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 08:35

Greu error no renovar-lo....

#26 -MVT13-

-MVT13-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 08:41

Em sap molt greu pel Xavier, que va rebutjar l'oferta d'un equip de 2naB com el Reus per seguir al "seu" equip. I ara li fan aquesta putada... en fí, molta sort i gràcies per aquests tres anys!

#27 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 08:49

pfff... que malament... No entenc com no es pot renovar un jugador que sent el colors, que no ho fa gens malament la seva tasca, es més amb un gran futur per devant, que l'estima la gent i que el entrenador que en teoria portaria el 100% de les desicions deportives el volie renovar...

#28 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 09:21

No sabem els detalls, ni les raons ben be... aixi que no crec que estigui be començar a desconfiar de la directiva.. jo que vosaltres esperaria a veure que pasa i no començaria a criticar, tinguem confiança per una vegada!! :wink:

#29 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 09:31

Puf....comencem bé....un jugador que es totalment vàlid per jugar al Lleida i ademés que sentia els colors..vaya cagada!!

#30 calco

calco

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 386 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 09:32

Jo personalment estic indignat. Aquest Xavi Gabernet va estar a aquella manifestació que es demanava que no desaparegués el LLEIDA, es un tio que estima al lleida,abans de que fitxés pel lleida l´havia vist anant a veure a l´equip als desplaçaments fora de casa i animant. O sigui que millor que ell per defensar els colors del lleida ningú.

Ima gineu-vos que nosaltres puguessim jugar al lleida,segur que aniriem a mort, doncs el GABERNET era un cas. ES INDIGNANT!!!!!! m´oposo totalment.

El que més m´indigna es que ara fitxarem un lateral dret del badajoz que serà igual que el xavi o pitjor,això si estimarà al lleida cero patatero.... jo ja veure si em faig soci

#31 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 10:29

ostia quina putada, gabernet ere un gran jugador per la nostra plantilla sentia els colors, esperem que algun dia torni!

#32 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 10:34

És un jugador que porta 3 anys al lleida, amb experiència a 2ªB, treballador, complidor, persona de vestuari. Segurament no és el millor lateral de la categoria, però sí un jugador molt regular i sacrificat.

Les raons de la no renovació no les sabem (no les han explicat encara), però si aquest perfil de jugador vol renovar, l'entrenador (la persona més important a l'hora de montar l'equip) vol que renovi, però no renova, aquí hi ha alguna cosa que no olora bé.

A més, si no tinc mal entès, ell té una feina que compagina amb el futbol, així que em sorprendria que fos perquè s'ha despenjat demanant una pastarada de calers.


Em sap molt greu que s'hagi vist forçat a tornar al Balaguer. Molta sort i que les coses li vagin el millor possible!!

#33 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 11:07

Collons quin greu, gabernet és un jugador molt estimat al lleida !! Deuen tenir aspiracions molt altes per no voler renovar-lo o esque demanava més calers dels que podien assumir, es podria simesnó fer públic, que quedi clar que es deixen perdre un gran jugador i persona.

Ànim Gabernet !!!

#34 ander13

ander13

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 59 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 12:51

Buff, quina jugada mes extranya.
Un tio de la terra, que ho ha donat tot, i ha demostrat que es mes que valid per estar en aquest equip.
Si realment, es un pols entre direccio esportiva i cos tecnic, malament, aquestes coses, no acaben mai be...
Ara, ens tocara buscar un defensa tambe al mercat, em sembla una mala decisio de principi a fi.

Sort Xavi.

#35 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 06 agosto 2011 - 01:01

Avui m'he anat a fer el carnet pel matí abans d'anar a currar i l'he vist entrant a una sala amb l'Emili i el Esteve. Feia mala cara i no m'ha dit res. El Emili també feia mala cara i tampoc ha ni saludat... Ara ho entenc tot...

Quin començament....


SEMPRE GABERNET!

#36 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 07:44

quina putada es una noticia per quedar-se de pedra la veritat! era un jugador molt estimat aqui!

Anims Xavi!

#37 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 agosto 2011 - 08:36

No sabem els detalls, ni les raons ben be... aixi que no crec que estigui be començar a desconfiar de la directiva.. jo que vosaltres esperaria a veure que pasa i no començaria a criticar, tinguem confiança per una vegada!! :wink:


Jo sí que els sé, que m'ho ha contat ell mateix. La directiva s'ha comportat de manera repugnant i no han estat qüestions econòmiques.

#38 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 09:01

No sabem els detalls, ni les raons ben be... aixi que no crec que estigui be començar a desconfiar de la directiva.. jo que vosaltres esperaria a veure que pasa i no començaria a criticar, tinguem confiança per una vegada!! :wink:


Jo sí que els sé, que m'ho ha contat ell mateix. La directiva s'ha comportat de manera repugnant i no han estat qüestions econòmiques.

Pots explicar aquests "detalls"? Altrament al twittet hi han jugadors indignitats per la seba no renovació

#39 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 09:20

S'ha lluit la nova directiva... Ell volia i els tecnics el volien, quin problema té la directiva amb en Gaber? Perque en un altre foro s'ha comentat que durant un temps no li agafaven ni el telefon.

Molta sort al Xavi, un gran professional i a més una persona que sent els colors. Crec que es una baixa important.

#40 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 agosto 2011 - 09:21

S'ha lluit la nova directiva... Ell volia i els tecnics el volien, quin problema té la directiva amb en Gaber? Perque en un altre foro s'ha comentat que durant un temps no li agafaven ni el telefon.

Molta sort al Xavi, un gran professional i a més una persona que sent els colors. Crec que es una baixa important.


Això del telèfon també és cert. Ha estat durant 2 setmanes intentant solventar la situació i no li agafaven el telèfon.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos