Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comunicat de Gabernet


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
99 respuestas en este tema

#1 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 agosto 2011 - 04:19

El Xavi Gabernet s'ha posat en contacte amb mi per a que faci arribar aquest escrit al Portal.

Estimats seguidors/es:

Després d’una llarga espera per poder formar part de la plantilla del nostre equip, us comunico
que no seguiré al Camp d’Esports, tot i el meu desig de continuar.

Vull agrair tot el suport que m’heu donat al llarg de les tres temporades que he vestit la
samarreta del Lleida. Tot i viure moments molt complicats els quals m’han servit per a créixer
com a jugador i com a persona, em quedo amb els bons records viscuts durant aquest temps,
especialment l’últim partit a casa de la temporada anterior on es van viure moments molt
emotius.

Agrair també a tots els meus companys d’equip, cos tècnic, membres dels serveis mèdics i tots
els empleats del Club el tracte rebut i l’ajuda que m’han ofert per poder competir al màxim. De
tots ells només tinc paraules d’agraïment, desitjant-los-hi els màxims èxits.

Desitjo el millor al nou Lleida i a tots vosaltres en aquesta nova etapa, i qui sap si més
endavant podrem retrobar-nos defensant els colors del nostre estimat Lleida.

Salut i una forta abraçada! Un servidor i amic,

Xavier Gabernet Solé #21.



#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:22

Quina vergonya i més sabent que Emili volia que renoves pero l'Esteve no. Sort que Emili tindrie poder 100% en tema esportiu... Vergonya tinc ara mateix sabent que el Xabal a rebutjat varies ofertes per seguir aqui!

#3 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 agosto 2011 - 04:24

He parlat amb ell aquest migdia i està desfet. Aquí la directiva ja s'hi ha lluit. Comencem bé.

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:25

Una llastima, era un bon jugador i havia evolucionat molt aquests 3 anys i penso que aquest any era el seu. Pero be, estic segur que el Xavi tornara al Lleida tard o d'hora.

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 agosto 2011 - 04:27

Per cert, ha fitxat pel Balaguer.

#6 tneynuja

tneynuja

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:28

Quina vergonya i més sabent que Emili volia que renoves pero l'Esteve no. Sort que Emili tindrie poder 100% en tema esportiu... Vergonya tinc ara mateix sabent que el Xabal a rebutjat varies ofertes per seguir aqui!

Suposo que millor que no comenti res del cas veritat? Poc a poc us adonareu qui està i com es el que es al davant d'aquest nou lleida. Però ja que els moderadors em bloquejen tot, doncs no us puc dir mes coses.

#7 Azcona9

Azcona9

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 119 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:29

No ho entenc, es l'unic jugador de casa que no han renovat volen ell continuar, a veure si algú ho explica perque com minim un lloc a la plantilla habia demostrat que el tenia. Per diners? em costa creure que s'hagi pujat a la parra saben ell millor que ningú, perque porta aqui un temps, la situacio del club. En fi molts anims Xavi i molta sort d'aqui en endavant.

#8 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:31

Per cert, ha fitxat pel Balaguer.


Aixó és potser lo pitjor que tenint oferta del Reus acabi anant al Balaguer :oops: Sense anim d'ofendre als del Balaguer.

#9 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 agosto 2011 - 04:35

Ja ho he dit, havia rebutjat la del Reus per quedar-se a Lleida.

I ara suposo que el senyor Esteve, com a representant de jugadors, ens portarà al Joaquinito Pérez lateral del Botafumeiro CF i ens l'empassarem amb patates.

#10 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:35

Per cert, ha fitxat pel Balaguer.


Pel Balaguer? Ara sí que no entenc res de res...

En fí, que tingui tota la sort que es mereix, i que no és poca, en el seu retorn a la capital de la Noguera. Molts ànims Gaber!!!!

#11 tneynuja

tneynuja

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:35

He parlat amb ell aquest migdia i està desfet. Aquí la directiva ja s'hi ha lluit. Comencem bé.

i mes coses que veureu. no es tenia que apostar per gent de la terra? No dic que es fixi malament, ja veurem, però portar jugadors de fora de 29-30 anys, no se jo. Molts diners deu tenis aquesta directiva.

#12 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:37

He parlat amb ell aquest migdia i està desfet. Aquí la directiva ja s'hi ha lluit. Comencem bé.

i mes coses que veureu. no es tenia que apostar per gent de la terra? No dic que es fixi malament, ja veurem, però portar jugadors de fora de 29-30 anys, no se jo. Molts diners deu tenis aquesta directiva.


Jo en se d'una que 70 mil euros ja no els te :lol:

#13 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:38

He parlat amb ell aquest migdia i està desfet. Aquí la directiva ja s'hi ha lluit. Comencem bé.

i mes coses que veureu. no es tenia que apostar per gent de la terra? No dic que es fixi malament, ja veurem, però portar jugadors de fora de 29-30 anys, no se jo. Molts diners deu tenis aquesta directiva.

Annabel, tu ens vas portar el Hector Miguel :roll:

#14 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:43

He parlat amb ell aquest migdia i està desfet. Aquí la directiva ja s'hi ha lluit. Comencem bé.

i mes coses que veureu. no es tenia que apostar per gent de la terra? No dic que es fixi malament, ja veurem, però portar jugadors de fora de 29-30 anys, no se jo. Molts diners deu tenis aquesta directiva.


Ens estem oblidant que aquella etapa era del Nacho Rivadulla. Ni l' Anabel, ni tampoc el Esteve tenen perquè seguir amb aquella etapa que la va iniciar el Nacho. Cuan es canvia la directiva el projecte canvia.

#15 tneynuja

tneynuja

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 04:44

jo de vosaltres canviaria el nom de lleida esportiu per jordi esteve esportiu, ja que serà el puto amo del lleida. no voldrà que ningu tingui mes protagonisme que ell. I a la minima d'uns mal resultats fotrà l'emili al carrer

#16 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 agosto 2011 - 05:07

Lo que no entenc és que si l'Emili el volia i ell volia continuar com s'ha pogut arribar a aquest desenllaç. Jo m'he quedat flipat. Com que m'imagino que llegirà aquest post...molta sort al Balaguer i si algun dia tornes et rebrem amb els braços oberts!!

#17 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 05:39

Jo tampoc entenc res. Més val que no comencin amb coses rares i a voler manar dins el terreny esportiu qui no ha de manar que per això tenim un entrenador.

Molta sort Xavi, jo també pensava que aquest seria el teu any. Que tot et vagi molt bé.


PD: Rod que són aquests contactes? :lol:

#18 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 06:57

Jo sincerament tampoc m'alarmaria tant. És cert que aquesta última temporada ho ha fet bé, però dels de la temporada passada, personalment crec que és dels més prescindibles.

Això no treu, no obstant, que hagués estat encantat de que continues, ja que malament tampoc ho feia, però per mi tampoc és que sigui una pèrdua irreparable. Crec que no hem de confondre el fet que els jugadors siguin de la terra, de Lleida, amb el fet que siguin bo o dolents. És a dir, un jugador, per molt que sigui de Lleida, si és dolent, doncs és dolent, i si no és vàl·lid per jugar a 2aB, doncs no ho és. No crec que haguem de tenir jugadors a l'equip només per que siguin jugadors de la terra (Parlo en general, no en el cas del Gabernet)

PD: Edito. vagi per davant que jo sempre he estat del parer que perquè vingui un inútil de fora més val que juguin els d'aqui. En aquest sentit sempre m'ha semblat bé donar oportunitats a Sergi Palau, Jesús Imaz, etc, etc..

#19 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 07:15

He parlat amb ell aquest migdia i està desfet. Aquí la directiva ja s'hi ha lluit. Comencem bé.

i mes coses que veureu. no es tenia que apostar per gent de la terra? No dic que es fixi malament, ja veurem, però portar jugadors de fora de 29-30 anys, no se jo. Molts diners deu tenis aquesta directiva.

Annabel, tu ens vas portar el Hector Miguel :roll:


i a l'altre Jordi Esteve, que qui sap on para ja..

#20 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 agosto 2011 - 07:19

Penso que Xavier Gabernet tindria que haver seguit com a mínim un any més al Lleida, crec que és un jugador necessari per nosaltres, ja no entro a discutir si titular o suplent, però és un luxe tenir un tio que és polivalent i et pot jugar a les dos bandes, ara tocarà fitxar com a mínim un lateral, perquè podem dir que sol tenim a Verdú com a especific a la banda esquerra i a la dreta podem posar Pau i Dani Pujol però no és la seva posició habitual.


Em sembla de molt mal gust el que ha fet el Jordi Esteve, i més quan el jugador i l'entrenador volien seguir, realment em sembla penòs.


Molta sort Xavier!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos