Ir al contenido


Foto
- - - - -

Comunicat de Gabernet


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
99 respuestas en este tema

#41 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 09:31

Encara sap més greu tenint en compte que va rebutjar una oferta del Reus. :(

#42 Azcona9

Azcona9

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 119 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 09:51

No sabem els detalls, ni les raons ben be... aixi que no crec que estigui be començar a desconfiar de la directiva.. jo que vosaltres esperaria a veure que pasa i no començaria a criticar, tinguem confiança per una vegada!! :wink:


Jo sí que els sé, que m'ho ha contat ell mateix. La directiva s'ha comportat de manera repugnant i no han estat qüestions econòmiques.


Pel tema economic ja imaginava que no era, llavors si no hi havia problemes de diners, l'entranador el volia i ell tambe desitjava continuar....aqui hi ha alguna cosa que em patina. Podries explicar alguna cosa mes?

#43 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 agosto 2011 - 10:36

És que aquest és el problema, almenys ahir (o abans d'ahir, no recordo ben bé quan vaig parlar-hi) al migdia no li havien donat cap explicació.

#44 Azcona9

Azcona9

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 119 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 10:45

Doncs no se m'acudeix res mes que o be, des de la direcció esportiva hagin considerat que no donava el perfil o que hi hagi algun problema personal o mala relació de per mig. En qualsevol cas a l'Emili no li haurà fet gens de gràcia i veurem, com ja s'ha dit abans, si això no porta conquencies.

#45 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 01:09

Jo sincerament SI que l'hagués renovat.

En tot cas molt bon fitxatge per al Balaguer, li desitjo molta sort!

#46 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 01:22

Jo sincerament SI que l'hagués renovat.

En tot cas molt bon fitxatge per al Balaguer, li desitjo molta sort!



Sens dubte fitxatge de luxe pel Balaguer, a veure si poden fer una bona temporada i jugar play off!

#47 mirmar2

mirmar2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 78 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 01:25

la bona relacio d'aquests ultimst anys entre la direccio esportiva i el cos tecnic, s'ha acabat. Inclus la bona relacio directiva-tecnic. Viurem un any convuls en aquest tema, ja veureu. I a la minima de mala ratxa es carregarant injustament a l'emili. Temps al temps.

#48 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 01:55

la bona relacio d'aquests ultimst anys entre la direccio esportiva i el cos tecnic, s'ha acabat. Inclus la bona relacio directiva-tecnic. Viurem un any convuls en aquest tema, ja veureu. I a la minima de mala ratxa es carregarant injustament a l'emili. Temps al temps.


de veritat mirmar2 ja et fas pesadeta!
Ves a treballar per aconseguir 70000€ i no molestis més!

#49 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 07:54

Lamentable.

Deu tenir enveja perque ell era canterà i de lo bo que era apenes va jugar amb el primer equip i ara li deu fer ràbia que tanta gent de la casa troimfi amb el primer equip.

Molt trist. Zero patatero. Espero que en Xavi torni aviat.

Visca el Lleida! Ara més que mai!

#50 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 08:01

Gallego i Gabernet, OUT!!! MALES NOTÍCIES...

Lo de mirar cap a CASA comença a ser "sospitòs".



FORÇA LLEIDA.

#51 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 agosto 2011 - 08:27

la bona relacio d'aquests ultimst anys entre la direccio esportiva i el cos tecnic, s'ha acabat. Inclus la bona relacio directiva-tecnic. Viurem un any convuls en aquest tema, ja veureu. I a la minima de mala ratxa es carregarant injustament a l'emili. Temps al temps.


Aquí et crec.

#52 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 08:32

Normal els que han ficat la pasta (tenen el 100% de les accions d'una empresa privada) i han buscat suport faran allò que'ls hi sortira dels OUS per que, i torno a repetir del mil.lessima vegada, el futbol és un negoci i la nostra Unió Esportiva Lleida ha mort.
I és una llastima per que el Xavi, desprès de moltes lesions, va fer una bona temporada i anava creixent. S'HAURIA DE RENOVAR. Pero les comissions son les comissions.

#53 Kiru

Kiru

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 242 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 08:44

Trista notícia que Gabernet hagi hagut de marxar. Pel bé del futur de l'equip, espero que només hagi sigut un "lapsus" de la Direcció Esportiva. Molta sort, Xavi!

#54 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 agosto 2011 - 09:30

Normal els que han ficat la pasta (tenen el 100% de les accions d'una empresa privada) i han buscat suport faran allò que'ls hi sortira dels OUS per que, i torno a repetir del mil.lessima vegada, el futbol és un negoci i la nostra Unió Esportiva Lleida ha mort.
I és una llastima per que el Xavi, desprès de moltes lesions, va fer una bona temporada i anava creixent. S'HAURIA DE RENOVAR. Pero les comissions son les comissions.


Home, el futbol es un negoci, OK. Pero a segona b? O_o

#55 mirmar2

mirmar2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 78 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 01:08

la bona relacio d'aquests ultimst anys entre la direccio esportiva i el cos tecnic, s'ha acabat. Inclus la bona relacio directiva-tecnic. Viurem un any convuls en aquest tema, ja veureu. I a la minima de mala ratxa es carregarant injustament a l'emili. Temps al temps.


Aquí et crec.

Repeteixo temps al temps però estic segur que viurem mes d'un merder i declaracions creuades. Tant de bo m'equivoqui

#56 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 01:34

home si l'Emili el volia, i Gabernet volia continuar també, s'ha demostrat que tenia interès i ganes de continuar al club al rebutjar diverses ofertes interessants, i tema econòmic no era el problema; si no es culpa de la directiva que ha decidit prescindir d'ell no sé de qui serà...

#57 DrBlau

DrBlau

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 09:56

No sé de què us estranyeu alguns...aquí tothom fot la cullerada que pot ! Em comenten que en un equip de la base, el Cadet de 1r any, han fet fora jugadors per fer-li lloc al fill de l'Emili i amics acompanyants.

No està gens clar que les capacitats esportives dels nouvinguts superin als exclosos...però els interessos foscos pesen molt al Lleida i mai ningú dona la cara per explicar-se.

Suposo que en el cas del Gabernet alguna cosa similar haurà passat...no deu tenir padrins i jo no me'n fiaria pas de l'Emili....

#58 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 11:59

Si d´una persona em refiu és de l´Emili.

#59 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 07 agosto 2011 - 12:18

Em va sorprendre molt la notícia quan la vaig llegir al diari, potser no és un jugador que destaqui molt, però quan ha sortit ha complert, i ha anat millorant amb el temps. Crec que és un jugador prou vàlid per Segona B, i més sent de casa...

#60 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 06:40

Home, el futbol es un negoci, OK. Pero a segona b? O_o


Comissions de fitxatges, contactes empresarials, subvencions, sous alts... Si el pressupost és de 1400000 Euros (segons vaig llegir a algun lloc??? no recordo la font) dons hi ha molt per sucar. No ho fan per amor al art.
Si no només cal veure el forat de a desapareguda U.E.Lleida amb un forat negre de més de 25 milions d'Euros (la majoria del temps a segona B). On van anar a parar??? Parleu amb el Menchon o amb el Tatxo (que repeteix).

Salut.

Cagada de no renovar al Xavi.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos