Ir al contenido


Foto
- - - - -

A tercera? a quarta catalana?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
340 respuestas en este tema

#261 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:06

SENYORS, DE MOMENT LA FEDERACIÓ ENS DONA A 2A B, tot i que sortim com a UE Lleida SAD, així que suposo que encara poden haver novetats.

http://www.rfef.es/i...?nodo=8&ID=2129

doncs si torneu a clicar al link ja no surt lo dels equips de 2ab encara serà un error

#262 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:07

SENYORS, DE MOMENT LA FEDERACIÓ ENS DONA A 2A B, tot i que sortim com a UE Lleida SAD, així que suposo que encara poden haver novetats.

http://www.rfef.es/i...?nodo=8&ID=2129

doncs si torneu a clicar al link ja no surt lo dels equips de 2ab encara serà un error


Doncs es veritat, suposo que deu ser perquè en principi aquests grups els tenien que fer oficials demà i no avui.

#263 altorrico

altorrico

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:09

me han comentat que han ofert la plaça del lleida al alzira per haver quedat 4rt per la cua.

#264 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:12

Ara diuen:

Agustin Castellote en twitter: Acaba de llegar un auto del juez a la federación de fútbol que le quita la razón al Lleida por lo que definitivamente no jugara en segunda B


Crec que tancare això i fins demà a la nit no tornare a obrir el foro..

#265 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:17

Ara diuen:

Agustin Castellote en twitter: Acaba de llegar un auto del juez a la federación de fútbol que le quita la razón al Lleida por lo que definitivamente no jugara en segunda B


Crec que tancare això i fins demà a la nit no tornare a obrir el foro..


ho e llegit al grup del face ara tambe,...

#266 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:20

me han comentat que han ofert la plaça del lleida al alzira per haver quedat 4rt per la cua.


Ara al alzira també? aixo es una MAFIA amb majuscules!

#267 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:22

S'envaixin la Federació, l'Annabel i tota la mafia a la puta merda!!! AIXÒ NO TE PERDO!

#268 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:53

http://www.abc.es/ag...?noticia=868648

Cal esperar a demà, el jutge crec que decidirà

#269 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 julio 2011 - 10:57



#270 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:24

Doncs la veritat a mi no hem faria re veure el nostre Lleida a la quarta catalana, i no perquè puguem veure el Lleida esportiu a 2b hem de fer-nos seguidors d'aquest club, jo sóc de la UE Lleida, com a molt podria arribar a simpatitzar amb el Lleida 1939, i sincerament, si baixem a quarta catalana i conservem nom, colors, escut... podríem arribar a fer com el Manchester. Crec que un seguidor es de un club estigui a la divisió que estigui. I si és necessari jo m'ofereixo a juga xdd

#271 aralleida

aralleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 8 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:36

Doncs la veritat a mi no hem faria re veure el nostre Lleida a la quarta catalana, i no perquè puguem veure el Lleida esportiu a 2b hem de fer-nos seguidors d'aquest club, jo sóc de la UE Lleida, com a molt podria arribar a simpatitzar amb el Lleida 1939, i sincerament, si baixem a quarta catalana i conservem nom, colors, escut... podríem arribar a fer com el Manchester. Crec que un seguidor es de un club estigui a la divisió que estigui. I si és necessari jo m'ofereixo a juga xdd



JA!!! i veure 180 persones al Camp d Esports. Si a 2a som 1000 i pico, a tercera seriem 400 i a 3a regional doncs 180

#272 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 julio 2011 - 11:37

Tweet d'Agustín Castellote: "Faltan 2 plazas por adjudicar en el grupo 2,una para el mejor clasificado del grupo catalán de 3 y otro,se da plazo de 1 semana para decidir"

Serà per naltres??

#273 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:42

Tweet d'Agustín Castellote: "Faltan 2 plazas por adjudicar en el grupo 2,una para el mejor clasificado del grupo catalán de 3 y otro,se da plazo de 1 semana para decidir"

Serà per naltres??

ho dubto molt babunski, espero equivocar-me, però vvec molt lluny les postures de cada un dels costats

#274 xavi92

xavi92

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 207 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 12:01

Doncs la veritat a mi no hem faria re veure el nostre Lleida a la quarta catalana, i no perquè puguem veure el Lleida esportiu a 2b hem de fer-nos seguidors d'aquest club, jo sóc de la UE Lleida, com a molt podria arribar a simpatitzar amb el Lleida 1939, i sincerament, si baixem a quarta catalana i conservem nom, colors, escut... podríem arribar a fer com el Manchester. Crec que un seguidor es de un club estigui a la divisió que estigui. I si és necessari jo m'ofereixo a juga xdd


jo també! Per molt que canviem el nom, el nostre (o almenys meu) Lleida sempre serà la UE Lleida. M'he emocionat per última vegada al llegir que la federació ens inclou entre els equips de 2aB (http://www.abc.es/ag...?noticia=868648).

Demà sabrem el futur del Lleida.. passi el que passi "som i serem, mai morirem!"

#275 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 12:24

Tweet d'Agustín Castellote: "Faltan 2 plazas por adjudicar en el grupo 2,una para el mejor clasificado del grupo catalán de 3 y otro,se da plazo de 1 semana para decidir"

Serà per naltres??


ojala fos per nosaltres pero la federació fa molt temps que va per nosaltres i al final sen surtira.

#276 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 julio 2011 - 07:15

ahir vaig sentir per la ràdio alguna cosa com que s'havien avançat en ficar els noms dels equips en l'article a la web i qu no havien de ser oficials fins avui

#277 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 julio 2011 - 08:33

ojala fos per nosaltres pero la federació fa molt temps que va per nosaltres i al final sen surtira.


Què la federació va per nosaltres? Van a per un equip que ha volgut fer la major fulleria que s'hagi vist per treure's el deute d'una estocada i quedar-se tots els drets, sense ni tant sols canviar d'amo!

Moralment el Lleida 1939 NO TE CAP DRET a estar a 2ªB.

#278 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:42

ojala fos per nosaltres pero la federació fa molt temps que va per nosaltres i al final sen surtira.


Què la federació va per nosaltres? Van a per un equip que ha volgut fer la major fulleria que s'hagi vist per treure's el deute d'una estocada i quedar-se tots els drets, sense ni tant sols canviar d'amo!

Moralment el Lleida 1939 NO TE CAP DRET a estar a 2ªB.

Estic d'acord amb tu. No mereixem estar a 2ªB, no per l'institució en si mateixa, si no pels gestors (dels ultims...10 anys?).

#279 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 julio 2011 - 08:46

A més, amb l'agravant que la institució ja no existeix!

Tant de bo m'equivoqui, perquè en el fons desitjo tenir "algun Lleida" competint professionalment l'any que ve, però és que no pot ser això! Tu no pots llevar-te un dia, fer una Quita, i a l'endemà, tot igual.

Les coses no van així.

#280 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:49

A més, amb l'agravant que la institució ja no existeix!

Tant de bo m'equivoqui, perquè en el fons desitjo tenir "algun Lleida" competint professionalment l'any que ve, però és que no pot ser això! Tu no pots llevar-te un dia, fer una Quita, i a l'endemà, tot igual.

Les coses no van així.

A part, que llavors "els equips de Lleida", serien el Mangraners i el Balafia, per ser els que estan mes adalt...em suicidaré abans de veure això!!! :twisted: :twisted: :twisted:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos