Ir al contenido


Foto
- - - - -

A tercera? a quarta catalana?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
340 respuestas en este tema

#281 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:50

ojala fos per nosaltres pero la federació fa molt temps que va per nosaltres i al final sen surtira.


Què la federació va per nosaltres? Van a per un equip que ha volgut fer la major fulleria que s'hagi vist per treure's el deute d'una estocada i quedar-se tots els drets, sense ni tant sols canviar d'amo!

Moralment el Lleida 1939 NO TE CAP DRET a estar a 2ªB.


Jo, mal que ens pesi a tots, estic molt d'acord amb aquesta opinió.

#282 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 julio 2011 - 08:54

Gràcies Seyton. A mi també em pesa dir-ho, però crec que és la realitat. Si la temporada 2011-12 estem a 2ªB serà un greuje comparatiu i una injustícia amb molts d'altres equips que sí estan cumplint, d'altres que han baixat per deutes i d'altres que directament han desaparegut per no poder-hi fer front.

Però això ja se sabia des del primer dia que va començar aquesta història, i lo trist és que en el fonts, vull que funcioni la fulleria per no perdre el futbol professional o el poc que queda de la UE Lleida...

#283 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 09:16

Què és moral?, Que és legal?, en el món esportiu actual, on els clubs estan obligats a ser SAD, tot és relatiu, pensem que hi ha un buit legal, i que, ara per ara, el dret mercantil, és el que obliga a aquestes entitats.

Que el club degui uns diners i es refundi, és legal ,però poc ètic, la plaça de 2B era de la UE Lleida, si la ven i li compren en una subasta, no hi ha res més a dir, fins que la llei canvii.

Si una empresa que fa pantalons, quiebra, vendrà en una subasta els seus actius (la maquinària, la nau idustrial), amb aquest diners cobraran els creditors el màxim possible, però NNGÚ, li pot dir a la persona que ha comprat les màquines, que no les faci servir , ja les ha pagades, pertanyen a un altre empresa.

És legal i ètic, el repartiment actual, dels drets televisius de la lliga de primera divisió?.

És legal i ètic l´agravi comparatiu de Sevilla i Celta,o Castelló?

Que parli el senyot paer, o com no hi ha eleccions més val no dir res?.

#284 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 09:24

Doncs la veritat a mi no hem faria re veure el nostre Lleida a la quarta catalana, i no perquè puguem veure el Lleida esportiu a 2b hem de fer-nos seguidors d'aquest club, jo sóc de la UE Lleida, com a molt podria arribar a simpatitzar amb el Lleida 1939, i sincerament, si baixem a quarta catalana i conservem nom, colors, escut... podríem arribar a fer com el Manchester. Crec que un seguidor es de un club estigui a la divisió que estigui. I si és necessari jo m'ofereixo a juga xdd



JA!!! i veure 180 persones al Camp d Esports. Si a 2a som 1000 i pico, a tercera seriem 400 i a 3a regional doncs 180




Almenys seriem els que estimem el Lleida de veritat i no tindríem falsos que sol van quan guanyen xd

#285 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 06 julio 2011 - 09:29

ojala fos per nosaltres pero la federació fa molt temps que va per nosaltres i al final sen surtira.


Què la federació va per nosaltres? Van a per un equip que ha volgut fer la major fulleria que s'hagi vist per treure's el deute d'una estocada i quedar-se tots els drets, sense ni tant sols canviar d'amo!

Moralment el Lleida 1939 NO TE CAP DRET a estar a 2ªB.


Jo, mal que ens pesi a tots, estic molt d'acord amb aquesta opinió.


que opines del tema asco-benavent?
del tema sevilla celta??
del tema malaga, burgos logroñes etc etc etc.
De que el Castelló pagui fora de plaç??

La UE LLEIDA ha desaparegut, i un dels seus actius que s'han subastat es el dret esportiu a jugar a segona B, i es normal que qui guanyi la subhasta jugui a segonaB, independentment si es un nou cluib o un ja creat, com per exemple el Magraners o Balafia.

#286 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 09:36

ojala fos per nosaltres pero la federació fa molt temps que va per nosaltres i al final sen surtira.


Què la federació va per nosaltres? Van a per un equip que ha volgut fer la major fulleria que s'hagi vist per treure's el deute d'una estocada i quedar-se tots els drets, sense ni tant sols canviar d'amo!

Moralment el Lleida 1939 NO TE CAP DRET a estar a 2ªB.


Jo, mal que ens pesi a tots, estic molt d'acord amb aquesta opinió.


que opines del tema asco-benavent?
del tema sevilla celta??
del tema malaga, burgos logroñes etc etc etc.
De que el Castelló pagui fora de plaç??

La UE LLEIDA ha desaparegut, i un dels seus actius que s'han subastat es el dret esportiu a jugar a segona B, i es normal que qui guanyi la subhasta jugui a segonaB, independentment si es un nou cluib o un ja creat, com per exemple el Magraners o Balafia.

Lo del asco es diferent, pq hi ha una compra d'un club per part d'un altre. es a dir...es el mateix club pero canviant el lloc de la seu, i portant-se jugadors, cos tecnic...tota la UP (no soc cap expert, pero es lo que entenc jo).

La resta...fa cagar (lo del castelló encara potser permisible).

#287 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 julio 2011 - 09:52

Tots aquests cassos són la demostració que el futbol espanyol fa cagar. És ben cert.

Però per molt que aquests facin cagar, no deixa de posar-nos a nosaltres al mateix nivell, o pitjor en alguns casos.

#288 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 10:06

Tots aquests cassos són la demostració que el futbol espanyol fa cagar. És ben cert.

Però per molt que aquests facin cagar, no deixa de posar-nos a nosaltres al mateix nivell, o pitjor en alguns casos.

Si jo estic d'acord amb tú. Es deplorable...jo no vui que el lleida baixi ni desaparegui ni res, i lo que estem intentan fer, per mi es trampa i desvirtuacio de la competició.

Pero evidentment, jo desitjo que el Lleida no desaparegui i que mantingui la categoria.

#289 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 julio 2011 - 10:15

Tots aquests cassos són la demostració que el futbol espanyol fa cagar. És ben cert.

Però per molt que aquests facin cagar, no deixa de posar-nos a nosaltres al mateix nivell, o pitjor en alguns casos.

Si jo estic d'acord amb tú. Es deplorable...jo no vui que el lleida baixi ni desaparegui ni res, i lo que estem intentan fer, per mi es trampa i desvirtuacio de la competició.

Pero evidentment, jo desitjo que el Lleida no desaparegui i que mantingui la categoria.



Tots estem d'acord que es un greuje comparatiu i es desvirtuar la competicio, pero tots volem veure futbol de 2na B

#290 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 julio 2011 - 10:23

Tots estem d'acord que es un greuje comparatiu i es desvirtuar la competicio, pero tots volem veure futbol de 2na B


Exacte. Fa mania, però crec que és el que tots volem...

#291 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 11:14

tweet de jordi guardiola:

El jutge adjudicarà la UP del Lleida a Sisco Pujol dilluns que ve, però li reclama que augmenti l'aval de 200.000 euros a 600.000


Més detalls sobre el Lleida, en mitja hora a @LaGraderia

#292 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 11:19

No diguem tonteries perfavor! S'ha de fer el que calgui per mantenir-nos a la categoria que ens toca esportivament, encara que haguem de fer les mil i una.

Abans, durant i després de nosaltres hi haurà molts equips que faran coses pitjors i se'ls perdonarà coses que a nosaltres no se'ns perdonaria mai. Prou de ser tant durs amb nosaltres, el problema que tenim és per culpa dels directius però també de la pèrdua de massa social, socis i simpatitzants per culpa d'un sistema d'informació públic que ens ha aplastat, no sortim als telenotícies ni de la ràdio ni de la tv i això s'acaba pagant. Al final som 4 gats els que estimem aquest club, perquè els altres no saben ni que existeix. Ara que hauriem d'estar a primera plana de l'informació esportiva ens estan ignorant com la merda, que el club més important d'una província catalana desaparegui per a ells és menys important que l'Alexis jugui bé amb Xile, i això que no és ni jugador del Barça i potser ni ho sigui.

Amb això vull dir que el problema és molt més greu que una mala gestió, sinó hi ha alarma social creada pels mitjans de comunicació les decisions de la federació no seran influenciades.

#293 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 12:01

No diguem tonteries perfavor! S'ha de fer el que calgui per mantenir-nos a la categoria que ens toca esportivament, encara que haguem de fer les mil i una.

Abans, durant i després de nosaltres hi haurà molts equips que faran coses pitjors i se'ls perdonarà coses que a nosaltres no se'ns perdonaria mai. Prou de ser tant durs amb nosaltres, el problema que tenim és per culpa dels directius però també de la pèrdua de massa social, socis i simpatitzants per culpa d'un sistema d'informació públic que ens ha aplastat, no sortim als telenotícies ni de la ràdio ni de la tv i això s'acaba pagant. Al final som 4 gats els que estimem aquest club, perquè els altres no saben ni que existeix. Ara que hauriem d'estar a primera plana de l'informació esportiva ens estan ignorant com la merda, que el club més important d'una província catalana desaparegui per a ells és menys important que l'Alexis jugui bé amb Xile, i això que no és ni jugador del Barça i potser ni ho sigui.

Amb això vull dir que el problema és molt més greu que una mala gestió, sinó hi ha alarma social creada pels mitjans de comunicació les decisions de la federació no seran influenciades.


tota la raó amb tu Xikket, ala culpa no és nostra, de la gent que s'estima el lleida, per això no cal dir que és antiesportiu, que ja ho sabem, l'unic que volem és que les coses és facin bé sense tenir que arribar a aquests extrems

#294 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 06 julio 2011 - 01:28

Si ens quedem a 2b, jugarem copa del rei?

#295 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 01:42

No diguem tonteries perfavor! S'ha de fer el que calgui per mantenir-nos a la categoria que ens toca esportivament, encara que haguem de fer les mil i una.

Abans, durant i després de nosaltres hi haurà molts equips que faran coses pitjors i se'ls perdonarà coses que a nosaltres no se'ns perdonaria mai. Prou de ser tant durs amb nosaltres, el problema que tenim és per culpa dels directius però també de la pèrdua de massa social, socis i simpatitzants per culpa d'un sistema d'informació públic que ens ha aplastat, no sortim als telenotícies ni de la ràdio ni de la tv i això s'acaba pagant. Al final som 4 gats els que estimem aquest club, perquè els altres no saben ni que existeix. Ara que hauriem d'estar a primera plana de l'informació esportiva ens estan ignorant com la merda, que el club més important d'una província catalana desaparegui per a ells és menys important que l'Alexis jugui bé amb Xile, i això que no és ni jugador del Barça i potser ni ho sigui.

Amb això vull dir que el problema és molt més greu que una mala gestió, sinó hi ha alarma social creada pels mitjans de comunicació les decisions de la federació no seran influenciades.


tota la raó amb tu Xikket, ala culpa no és nostra, de la gent que s'estima el lleida, per això no cal dir que és antiesportiu, que ja ho sabem, l'unic que volem és que les coses és facin bé sense tenir que arribar a aquests extrems


Amb això teniu tota la raó del mon! el que es horrible és que els mitjans ni els de la pròpia ciutat donguin suport al LLEIDA!

#296 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 julio 2011 - 01:49

be seguim a segona b, que es el que interessa de veritat, ara veurem que passe amb el tema dels avals, suposo que el tatxo benet seguira al radere de tot

#297 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 01:49

Si ens quedem a 2b, jugarem copa del rei?


Això és veritat, suposo que si perquè el futur club hereda els drets federatius... (UP)

Mireu això del ABC, el grup de Sisco té només fins demà:
http://www.abc.es/ag...?noticia=869028

#298 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 julio 2011 - 01:59

Acaben de dir a Catalunya Ràdio que AJ perdria els 70.000€ que va pagar l'altre dia. Esta tia és encara més ruc del que podia imaginar-me, de nou.

La p...tada és que ara la palurda aquesta recorrerà i el procés s'allargarà.

ES DE SER INÚTILES EH!!!!





PD: AJ, carinyet, perquè no te'n vas a casa teva, t'asseus al sofà i mires un partit de curling? Potser descobreixes una nova vocació i acabes sent president del Aalborg 1939 Curling Club.

I si no, sempre pots agafar una pedra de 100 kilos i anar-te'n a nedar pel Llobregat. M'és igual, lo important és que no tornis mai més per la Terra Ferma.

#299 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 02:22

jaja mireu el que diu:
Junyent assegura que compleix els requisits. "Entenem que hem complert amb tot el que ens ha demanat el jutge", motiu pel qual va dir que espera que avui li sigui entregada la interlocutòria d'adjudicació definitiva de la unitat productiva de la UE Lleida.

Perdona pero vas dir 1 milió per temporada i 340000x3=1020000. pero no eren 3 milions en 3 anys?

Després. Gran mentida:
"L'únic que em preocupa és que Lleida tingui futbol a Segona B la pròxima temporada. Qualsevol altra cosa em preocupa menys. El que vull és que hi continuï havent futbol d'elit al Camp d'Esports."

#300 lateral

lateral

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 10 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 06 julio 2011 - 06:17

Tweet d'en Jesus Imaz:

"Sembla que les coses a lleida s'estan arreglant i tindrem futbol de 2b a Lleida!"

Suposo que deu tenir més informació que nosaltres.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos