Ir al contenido


Foto
- - - - -

A tercera? a quarta catalana?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
340 respuestas en este tema

#221 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2011 - 01:51

Sembla ser que el jutge si adjudica als d'Almacelles tindrem futbol a 2ª B.

#222 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 julio 2011 - 02:05

Per cert, quina merda de jutge (amb perdó). Tantes amenaces que va fer en el seu dia i al final s'ha cagat a les calces.

#223 kusfo

kusfo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 02:06

Per cert, quina merda de jutge (amb perdó). Tantes amenaces que va fer en el seu dia i al final s'ha cagat a les calces.


Jo crec que si s'ha inhibit, es per que ja ha vist problemes de fons en la inscripció...

#224 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 02:42

He sentit a l annabel a com radio e insisteix en que està tot en regla, que el jutge demà li donarà la raó i seguirem competint a 2b....increible, lo millor es tancar la radio fins demà al migdia i ja ens en enterarem del que hagi passat.

#225 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2011 - 02:44

Arribo a saber que hi hauria tot aquest merder i marxo 4 mesos a algun poble perdut enmig de la vall de Boi sense internet ni televisió.

#226 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2011 - 03:08

tenies que haber parlat amb dedo en la llaga de futbol catalunya, ell viu a ansovell, sense internet ni res de res, al cadi

#227 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 03:17

Ara la Unitat per productiva pel grup almacelles? Per la junyent?
Ja no m'entero de res enserio.

N'estic fins al capdemunt de lleida esportiu, junyents i etc.

Després d'aquesta gran temporada, amb molts jugadors de casa em quedat 5éns i aquest any hagués estat una continuitat de l'any passat amb més jugadors sortits de la base ara ens pasa tot aquet merder.

Prous enganys que diguin la veritat d'una puta vegada!

#228 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 04:42

Novetats?

#229 Marclleida

Marclleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 28 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 05:24

La Montañesa tendra una plaza que a mi me daria verguenza :lol:

#230 altorrico

altorrico

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 05:33

quin follon!! jo crec que el jutge la ha cagat però be perque no van convocar la subasta amb mes temps i no ficave als requisits que havien de presentar el canditats que haurie de cumplir estar inscrit a la fedaració catalana, csd,... L´unica clar que els administradors per un any de feina 100 mil euros a la butxaca que no esta nada malament,...

#231 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 05:34

La Montañesa tendra una plaza que a mi me daria verguenza :lol:


No crec que la Montanyesa pinti res aquí. Ells han fet una gran temporada i si no han pujat per mèrits propis ha estat per un únic gol de diferència en la última eliminatòria.

La meva opinió de tot plegat es que es una gran putada tot això i que el que es perd serà molt complicat tornar-ho a recuperar i que els afeccionants no en tenim cap (potser alguna petita part si) culpa, però si existeix un mínim de ètica al món de l'esport, el Lleida no podia estar el proper any a 2ª B amb deute 0.

#232 altorrico

altorrico

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 05:48

La Montañesa tendra una plaza que a mi me daria verguenza :lol:


No crec que la Montanyesa pinti res aquí. Ells han fet una gran temporada i si no han pujat per mèrits propis ha estat per un únic gol de diferència en la última eliminatòria.

La meva opinió de tot plegat es que es una gran putada tot això i que el que es perd serà molt complicat tornar-ho a recuperar i que els afeccionants no en tenim cap (potser alguna petita part si) culpa, però si existeix un mínim de ètica al món de l'esport, el Lleida no podia estar el proper any a 2ª B amb deute 0.


totalment d´acord, apart crec que la federació no vol que el lleida jugui a 2ªb ja que sino tots el clubs farien lo mateix i tots sanejats amb un any i jugadors, entrenadors,... sense veure un euro. pero bueno esperem que arribi un miracle i tinguem futbol de 2ªb l´any que ve

#233 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 05:54

Algú sap si el Ros està a Manchester, o ha fet alguna declaració?.

Gràcies.

#234 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 julio 2011 - 06:23

Aixó diuen al twitter del UA1
Fa 1 hora han dit aixó:

#ua1 Anabel Junyent confirma la presentació de l'aval i tota la documentacio requerida i espera decisio definitiva #lleida


I ara diuen aixó:
#ua1 Anabel Junyent ha presentat un aval q no correspont a l'import compromes de 1M€ . + info a les 20h a l'informatiu @Ua1FM

#235 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2011 - 06:28

Aixó diuen al twitter del UA1
Fa 1 hora han dit aixó:

#ua1 Anabel Junyent confirma la presentació de l'aval i tota la documentacio requerida i espera decisio definitiva #lleida


I ara diuen aixó:
#ua1 Anabel Junyent ha presentat un aval q no correspont a l'import compromes de 1M€ . + info a les 20h a l'informatiu @Ua1FM


jaja que chistosos! Em fa por això de la Junyent (A UA1 li tenen molta mania9. xD.

A veure si demà s'aclareix i seguim a 2ª B, sigui amb qui sigui dels 2 i fem un temporadon amb una patada als de la federació!

#236 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 05 julio 2011 - 06:29

És molt dur acceptar-ho, però nois, per la incompetència d'uns i la desídia d'altres, estem morts. I no hi ha volta de full. Igual que el jutge va trobar l'escletxa per a que no ens descendís la RFEF tant l'any passat com aquest any després de la liquidació, a dia d'avui, la Federació ha trobat l'escletxa, que s'escapa del legal, per enviar el Lleida a la tomba. Li tenia ganes i així es confirmarà demà.

Sense jutge pel mig, aquesta ja és una causa perduda. Ja pot enviar cartes l'Annabel a la Federació, que se'n netejaran el cul amb elles.

#237 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2011 - 06:35

M'acabes de deixar tocat xD

Mireu això: http://www.segre.com...utur-del-lleida
Encara queda una última opció que és que Junyent pugui tractar amb la rfef. Espero que se'n surti!

#238 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 julio 2011 - 06:49

Nou twit (o com s'escrigui) del Guardiola:

Junyent no ha pogut presentar l'aval d'un milió a que es va comprometre per obtenir la unitat productiva del Lkeida. N'ha aportat 350.000.

Això podria provocar que el jutge adjudiquès demà la UP a l'altre candidat, el Lleida Esportiu. L'altra opció és deixar la subasta deserta.

#239 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 julio 2011 - 06:52

Si, al meu tweet ja ho havia posat desde que hs dit lo de UA1.

A veure si no es pot aportar tota l quantía, perquè el jutge no li ha donat a Almacelles immediatament després de veure que Junyent no tenia la pasta?

#240 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 07:02

Jo ja no entenc res i passo i fins demà no vull saber res !!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos