Ir al contenido


Foto
- - - - -

A tercera? a quarta catalana?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
340 respuestas en este tema

#181 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 julio 2011 - 11:10

Un tweet del Guardiola...

Em diuen que l'opció de Junyent queda del tot descartada i que avui es podria adjudicar la unitat productiva del Lleida al grup d'Almacelles


Però el Lleida Esportiu sí que podria mantenir plaça a 2na B?


Segons tinc entès al ser un club i no una SAE és més fàcil que hagin fet els tràmits bé, però la federació ja va dir ahir que les dos candidatures tenien defectes de forma

#182 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:12

Un tweet del Guardiola...

Em diuen que l'opció de Junyent queda del tot descartada i que avui es podria adjudicar la unitat productiva del Lleida al grup d'Almacelles


Però el Lleida Esportiu sí que podria mantenir plaça a 2na B?


Tinc entès que el Lleida Esportiu tampoc pot mantenir la plaça, a no ser que ells si haguèssin presentat els papers en una forma correcta, ja que el grup d'Annabel Junyent segons la RFEF no.

Això es un circo!!!!!!

#183 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 julio 2011 - 11:13

Jo també llegia les declaracions del Subies mentres esmorzava al bar i m'han semblat de mal gust... jo el veig que està content amb la desaparició del Lleida. Com si devés comptes a algú.

#184 PagesReusenc

PagesReusenc

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 18 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:14

Molts ànims lleidatans, esperem veure'ns aquesta temporada, perquè tot això que està passant, inclòs el tractament que estan fent de les notícies per part dels mitjans, és fastigós.

Per cert, sense tenir coneixement de tota la història aquesta de l'Annabel Junyent, ara no seria el moment encara de treure-ho tot contra tothom sinó d'estar units, com la vella UNIÓ Esportiva resa.
Esperem que això acai quan abans millor, i que a partir d'aquesta tarda els aficionats blaus hagueu d'estar preocupats en veure quan jugareu contra nosaltres ;).

Força Reus i Visca el Lleida a 2aB com a mínim!

#185 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 05 julio 2011 - 11:16

Molts ànims lleidatans, esperem veure'ns aquesta temporada, perquè tot això que està passant, inclòs el tractament que estan fent de les notícies per part dels mitjans, és fastigós.

Per cert, sense tenir coneixement de tota la història aquesta de l'Annabel Junyent, ara no seria el moment encara de treure-ho tot contra tothom sinó d'estar units, com la vella UNIÓ Esportiva resa.
Esperem que això acai quan abans millor, i que a partir d'aquesta tarda els aficionats blaus hagueu d'estar preocupats en veure quan jugareu contra nosaltres ;).

Força Reus i Visca el Lleida a 2aB com a mínim!


Gràcies, pero els mitjans no son els culpables, els culpables els tenim a Lleida....
i una mica a la rfef

#186 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:36

VENGAAAAAA... "Que siga la fiesta!!!". Ara cap a Almacelles... Au va, home, va... Ja en tinc prou de tot plegat. QUIN FÀSTIC!!!

Mireu senyors, el millor que podem fer és fer-nos a la idea que a Lleida (per culpa d'uns o altres i sobretot, dels lleidatans "importants" o algún pes significatiu dins l'entramat econòmic o social lleidatà) no ens mereixem gaudir de futbol. Teníem un equip i hem deixat que ens el facin malbé fins al punt que se l'han fet petar montant un circ del qual se n'ha rigut tot el país... Ens caldria recordar que això del futbol és un esport molt maco, no una PEL·LÍCULA DE POR com la que ens estan fent mirar...

TOT AIXÒ ÉS ESPERÈNTIC I VERGONYÓS. Que s'acabi ja, com sigui, però que s'acabi ja...

#187 kusfo

kusfo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:39

Jo crec que ja en he tingut prou. S'ha acabat el futbol per a mí.

#188 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:43

No oblideu amics de Lleida que el Lleida també té fans que no són de la vostra bonica província hehe i que estem patint tant com vosaltres, el problema va més enllà de Lleida.

Lennon estic amb tu, que això acabi ja!!!! Jo estic tot el dia de mala llet!!!

Avui aquest matí he vist les notícies del tonto del Cuní i he escoltat la ràdio i preferien parlar de si Alexis va jugar bé i de si Cesc comença a entrenar (dos jugadors que jo sapigui que no són ni del Barça) i de totes les tonteries que us pugueu imaginar, per així deixar al final de les notícies menys de 10 segons per parlar de nosaltres. Mitjans de comunicació publics? Hahahaha quina merda de gent que controla els nostres diners.

#189 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:47

Fiqueu COPE Lleida. Jordi Guardiola i Sergi Tor explicant com està el tema.

#190 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 05 julio 2011 - 11:51

Fiqueu COPE Lleida. Jordi Guardiola i Sergi Tor explicant com està el tema.


no puc... fes cinc cèntims...
gràcies.

#191 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:51

Fiqueu COPE Lleida. Jordi Guardiola i Sergi Tor explicant com està el tema.


Que diuen? Resum per la gent que no ho pot escoltar!!!

#192 kusfo

kusfo

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 92 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:51

No la puc escoltar desde Bcn, aneu posant si expliquen quelcom rellevant.

#193 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:53

La veritat és que cada vegada m'interessa menys el que passa amb aquest pseudo Lleida

#194 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:55

Perdo ho estaven explicant a ONA FM i no hi era el Sergi Tor xD

Doncs be sembla que Anabel Junyent no va apuntar el club a la FCF ni al CSD i aquests serien els defectes de forma.

Ara probablement es passarà al Lleida Esportiu però s'ha de fer tot molt rapit perque demà es fan ja els grups. Amb el Lleida Esportiu sembla que seria més facil perque es ja un club constituit. Veure'm.

#195 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:57

Perdo ho estaven explicant a ONA FM i no hi era el Sergi Tor xD

Doncs be sembla que Anabel Junyent no va apuntar el club a la FCF ni al CSD i aquests serien els defectes de forma.

Ara probablement es passarà al Lleida Esportiu però s'ha de fer tot molt rapit perque demà es fan ja els grups. Amb el Lleida Esportiu sembla que seria més facil perque es ja un club constituit. Veure'm.


Aquesta dona fa alguna cosa bé?

Mare meva... :roll:

#196 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:58

Perdo ho estaven explicant a ONA FM i no hi era el Sergi Tor xD

Doncs be sembla que Anabel Junyent no va apuntar el club a la FCF ni al CSD i aquests serien els defectes de forma.

Ara probablement es passarà al Lleida Esportiu però s'ha de fer tot molt rapit perque demà es fan ja els grups. Amb el Lleida Esportiu sembla que seria més facil perque es ja un club constituit. Veure'm.


Molt bé company, t'has cobert de gloria. T'has equivocat en alguna cosa més? jajaja

Ho dic de broma eh? No t'enfadis :P

#197 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 julio 2011 - 12:00

Però a la premsa va sortir que el Lleida 1939 s'havia inscrit a la CSD i que la catalana l'havia acceptat!!??

Que acabi ja aquest circ siusplau

#198 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 12:03

Patètic, penós, vergonyós, fotem pena!

Avere que vol destruir el futbol a Lleida!? Que marxi al seu poble avere si allí sent els colors i ens deixe d'emprenyar ostia!

#199 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 julio 2011 - 12:05

L'embolic es sensacional...

El jutge s'ha declarat incompetent amb lo que li va demanar Anabel.
Demà decidirà qui es queda amb la U.P., si s'ho queda Anabel el Lleida podria continuar a 2aB pero el podrien descendre després de recorrer a mitja temporada, si s'ho queda el Lleida Esportiu sembla que ens quedariem la plaça i sino deserta que es també probable...

8O 8O 8O

Que acabi ja !!!

#200 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 julio 2011 - 12:10

L'embolic es sensacional...

El jutge s'ha declarat incompetent amb lo que li va demanar Anabel.
Demà decidirà qui es queda amb la U.P., si s'ho queda Anabel el Lleida podria continuar a 2aB pero el podrien descendre després de recorrer a mitja temporada, si s'ho queda el Lleida Esportiu sembla que ens quedariem la plaça i sino deserta que es també probable...

8O 8O 8O

Que acabi ja !!!


Demà??? Dios quina agonia!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos