Ir al contenido


Foto
- - - - -

Resum altes, baixes, rumors 2011/2012


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
333 respuestas en este tema

#61 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 08 julio 2011 - 01:59

El Colorado a l'Albacete. Segur que tindrà aspiracions, però pensava que jugaria a segona. Té nivell més que de sobres.

#62 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 08 julio 2011 - 02:52

El gran handicap d'aquest any si aconseguim sortir a Segona B serà la pretemporada. Quan molts equips estan començant les seves pretemporades, o estan a una setmana vista de fer-ho, nosaltres no tenim cap jugador firmat.

Al grup d'Almacelles, si es fa amb el control del club, se li acumularà la feina. Aquesta incertesa que ho para tot, és demencial. Però bé, si aconseguim no desaparèixer, que això és l'important ara per ara, la felicitat serà immensa.

#63 lleidata1978

lleidata1978

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2011 - 06:07

Imaz no ha renovat que jo sapigui....

#64 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 julio 2011 - 07:26

Imaz no ha renovat que jo sapigui....


Ara per ara no ha renovat cap jugador dels que jugaven a la UE Lleida, alguns han marxat i d'altres es volen quedar, però no poden renovar perquè encara no hi ha cap equip que substitueixi a la UE Lleida

#65 MaNu_GiNoBiLi

MaNu_GiNoBiLi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 366 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 julio 2011 - 07:54

Ara fare la pregunta de cada any....i Jordi Marti?

#66 marco11

marco11

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2011 - 07:49

M'alegra moltissim veure Imaz com a renovació! M'extranya ja que de moment no hi ha noticia de cap mena pero seria una gran noticia! es el futur del lleida sortit de la base, espero que aquest any sigui molt productiu per ell!
igual que també ho espero de Sergi Palau i Dani Pujol (del que he vist poc aquet any..pero tot m'ha agradat!)

#67 indivil

indivil

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 45 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 julio 2011 - 08:12

Imaz encara no ha renovat! Donades les circumstàncies del club i la temporada amb pocs minuts xo molta efectivitat, crec k té algunes ofertes k s'han d'estudiar. Crec que ell sempre ha volgut jugar al LLeida però tal i com està el panorama... A veure què decideix! Esperem que es quedi!!

#68 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 09 julio 2011 - 08:20

Ara fare la pregunta de cada any....i Jordi Marti?


El dia de la marmota!!

Jo crec que quan tingui 30 anys potser algú del Lleida es plantejarà fitxar-lo. Llavors ens queixarem de que ja es vell. Rollo Iban Parra!

#69 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 10 julio 2011 - 10:19

Ricardo, porter que interessava de l'Oriola, ha firmat pel Badalona.. :roll:

#70 marco11

marco11

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2011 - 11:59

Ricardo, porter que interessava de l'Oriola, ha firmat pel Badalona.. :roll:

Ricardo es mol bon porter, haguès estat una bona incorporació en el cas que Edu no es trobi en condicions de seguir, però segueixo pensan que el problema de la porteria està controlat mentre continui Sergi Palau, ha demostrat ser un gran porter en els partits (sense transcendència) que ha jugat, però si se li dona confiança estic segur de que donarà la talla!

#71 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2011 - 01:01

Parlant de la porteria, un porter que jo li vaig veure potencial va ser, el del Mallorca B.

#72 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 julio 2011 - 01:49

Lo de Ricardo no té més importància, tan sols demostra que amb tot el percal institucional, esportivament arribem crec força tard a reforçar l'equip si no és que gran part dels jugadors de la temporada passada, excepte les baixes ja sabudes, continuen...

#73 marco11

marco11

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2011 - 05:18

el Cheick no continuarà de cap de les maneres no? totes les noticies que m'arriven es que ni el jugador té intenció de continuar, ni cap dels dos grups (Junyent i Ciutat de Lleida) conten amb ell...

tal com està tot l'ambient... l'exemple de Jesús Imaz de dir que no a Depor B (cosa que Gallego no va fer) i dir que no a Badalona (equip que ha jugat el playoff aquest any passat) es digne de admirar...espero que no s'arrepenteixi i el Lleida li doni moltes alegries!

Miki Massana, Jerson Bosch, Pau Bosch, Sergi Palau, Jesús Imaz, Dani Pujol, Xavier Gabernet... crec que em d'estar orgullosos d'aquests jugadors!

#74 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 julio 2011 - 06:10

el Cheick no continuarà de cap de les maneres no? totes les noticies que m'arriven es que ni el jugador té intenció de continuar, ni cap dels dos grups (Junyent i Ciutat de Lleida) conten amb ell...

tal com està tot l'ambient... l'exemple de Jesús Imaz de dir que no a Depor B (cosa que Gallego no va fer) i dir que no a Badalona (equip que ha jugat el playoff aquest any passat) es digne de admirar...espero que no s'arrepenteixi i el Lleida li doni moltes alegries!

Miki Massana, Jerson Bosch, Pau Bosch, Sergi Palau, Jesús Imaz, Dani Pujol, Xavier Gabernet... crec que em d'estar orgullosos d'aquests jugadors!


Exacte, mentre confiem en el bloc i el bloc sigui fidel, jo estic tranquil. Cal seguir amb aquesta política, donant continuant a la gent de davall.

Força Lleida! Ara més que mai!

#75 marco11

marco11

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2011 - 06:42

el Cheick no continuarà de cap de les maneres no? totes les noticies que m'arriven es que ni el jugador té intenció de continuar, ni cap dels dos grups (Junyent i Ciutat de Lleida) conten amb ell...

tal com està tot l'ambient... l'exemple de Jesús Imaz de dir que no a Depor B (cosa que Gallego no va fer) i dir que no a Badalona (equip que ha jugat el playoff aquest any passat) es digne de admirar...espero que no s'arrepenteixi i el Lleida li doni moltes alegries!

Miki Massana, Jerson Bosch, Pau Bosch, Sergi Palau, Jesús Imaz, Dani Pujol, Xavier Gabernet... crec que em d'estar orgullosos d'aquests jugadors!


Exacte, mentre confiem en el bloc i el bloc sigui fidel, jo estic tranquil. Cal seguir amb aquesta política, donant continuant a la gent de davall.

Força Lleida! Ara més que mai!

estic d'acord amb lo de donar continuitat a la gent d'avall...pero aquest any ojala sigui una mica mes..perque l'any passat amb l'excepció de Adrià Gallego, els demés no van jugar gaire...Sergi Palau ni un minut de lliga, Jesús Imaz si que va intervenir una mica pero menos del que (al meu gust) es mereixia i el Dani Pujol...va entrar en 4 ocasions o algo aixi només...

#76 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2011 - 09:38

Parlant de la porteria, un porter que jo li vaig veure potencial va ser, el del Mallorca B.

No em parlis d'aquell siusplau!! :evil:

#77 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 julio 2011 - 09:38

Colorado ha fitxat per l'Albacete.

8O

#78 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 11 julio 2011 - 12:34

Jugadors que podrien ser força interessants pel nou Lleida, que a priori no serien gaire cars, podrien ser: Trujillo (Sp.Mahones), Marcos (Sp.Mahones) Borrell (Logronyes), David Fas (Alzira), Fran Piera (Santboià), Etzeider (Gandía), Diop (At.Balears), Barragan (Gramenet), Serramitja (Alacant).

Tots aquests en principi estan sense equip, i podrien ser força interessants, en tenia alguns més però ja estan tots renovats o ja han trobat un nou equip, per això mateix tenim que començar a confeccionar la plantilla ràpidament.

#79 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 julio 2011 - 12:54

Jugadors que podrien ser força interessants pel nou Lleida, que a priori no serien gaire cars, podrien ser: Trujillo (Sp.Mahones), Marcos (Sp.Mahones) Borrell (Logronyes), David Fas (Alzira), Fran Piera (Santboià), Etzeider (Gandía), Diop (At.Balears), Barragan (Gramenet), Serramitja (Alacant).

Tots aquests en principi estan sense equip, i podrien ser força interessants, en tenia alguns més però ja estan tots renovats o ja han trobat un nou equip, per això mateix tenim que començar a confeccionar la plantilla ràpidament.


Molt bons jugadors, inclouria també a Pedro de la Grama.

#80 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2011 - 08:17

Un porter interesant podria ser el Caballero del teruel!

Per les bandes el substitut del rayo podria ser pefectament el dani pujol!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos