Ir al contenido


Foto
- - - - -

Resum altes, baixes, rumors 2011/2012


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
333 respuestas en este tema

#21 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2011 - 05:30

Doncs jo l'Edu el vec un porter molt correcte per lo que es 2na B, no es un porter determinant com el De Navas o el Maestro, pero es un porter correcte i com a capità la seva feina es increible, per altra banda, penso que ens cal un porter nou i que sigui determinant.


Potser que et pregunti que és per tú un porter determinant... un porter que salvi molts punts pel seu equip? un porter que tingui un cert nom? quina diferència hi trobes entre un porter determinant i Eduardo?


Un porter determinant es un porter que quan saps que jugues contra ell, tens molt clar que si li fots un gol no sera xq estave mirant a babia, nomes cal veure De Navas al Sabadell que li ha salvat mil punts, Maestro amb l'Alcoia va ser increible o com a exemple, l'Edu Navarro que tambe era determinant xq sabies que et salvaria un partit.

#22 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2011 - 06:36

Un porter que hem va agradar molt va ser Rafa Leva del Santboia hem va semblar un porteras, aqui ens va parar un penalty i va fer parades increibles

#23 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 julio 2011 - 06:47

Grande Edu! Espero que es quedi almenos 1 anyet més.

#24 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2011 - 07:17

Un porter que hem va agradar molt va ser Rafa Leva del Santboia hem va semblar un porteras, aqui ens va parar un penalty i va fer parades increibles

El penal se'l va parar per sort, t'ho dic jo que estava darrere de la porteria, i aquest porter també és bastant ******. :oops:

#25 futbolero01

futbolero01

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2011 - 08:39

Eduardo es un dels pitjors porter de la 2aB, qui digui el contrari menteix.

Un dels punts debils que em tingut aquests anys es la porteria. L'Edu ens ha pres molts punts amb les seves cagades infantils i en canvi molt poques vegades ens ha donat punts de més. D'un porter nomes demano que pari el que sigui facil de parar, Eduardo ni aixo.

Total y absolutamente de acuerdo con tu comentario y con el comentario de Shunsuke Nakamura creo que la pura realidad.
Eduardo coincido plenamente es uno de los peores porteros de la Segunda B, fallón a más no poder con los pies, siempre mal colocado, nefasto en las salidas, tremendamente inseguro en los balones aereos y lo peor de todo que a veces se come cada balón fácil absolutamente imperdonable.
Puede ser lo buena persona que querais pero un portero que nos haga perder puntos como Eduardo...........NO, GRACIAS!!
Eduardo aún me estoy acordando de él y no precisamente positivamente de un error imperdonable el dia contra el Ontinyent, se come un gol que lo para cualquier portero de 3a Regional y mira que son malos.
Eduardo bajo mi humilde punto de vista cuanto más lejos del Camp d'Esports mejor que mejor porqué altera el ritmo cardíaco de de mi corazón y el de muchos leridanistas también.

Saludos. :wink:

#26 futbolero01

futbolero01

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 27 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2011 - 08:45

Doncs jo l'Edu el vec un porter molt correcte per lo que es 2na B, no es un porter determinant com el De Navas o el Maestro, pero es un porter correcte i com a capità la seva feina es increible, per altra banda, penso que ens cal un porter nou i que sigui determinant.


Potser que et pregunti que és per tú un porter determinant... un porter que salvi molts punts pel seu equip? un porter que tingui un cert nom? quina diferència hi trobes entre un porter determinant i Eduardo?


Un porter determinant es un porter que quan saps que jugues contra ell, tens molt clar que si li fots un gol no sera xq estave mirant a babia, nomes cal veure De Navas al Sabadell que li ha salvat mil punts, Maestro amb l'Alcoia va ser increible o com a exemple, l'Edu Navarro que tambe era determinant xq sabies que et salvaria un partit.

Exactamente,De Navas es un porterazo y lo demostrará en Segunda A con el Sabadell, Maestro otro igual y como bien dices Eduardo Navarro en Segunda B era buenecillo pero en Segunda A tuvo suerte de tener una gran defensa e hizo una gran temporada porqué la temporada siguiente fué también un coladero por culpa de una lesión y por culpa de Miguel Rúbio que al volver lo dejó en el banquillo y dejó al inútil de Rangel de titular que aquello tenia mas peligro que una colleja del capitán Garfio y así nos fué de cabeza a Segunda B porqué a Eduardo Navarro lo volvió loco, vuelve de titular, lo deja otro partido en el banquillo contra el Nàstic en el Camp d'Esports y a final de temporada lo vuelve a meter de titular, asi nos fué de cabeza a Segunda B, entre otras muchas "lindezas" que nos "brindó" aquel año el Lleida, un equipo que podia estar perfectamente en media tabla pues de cabeza al infierno......

#27 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2011 - 09:09

Jo te'n puc dir molts de dies on ha estat fatal.

Comença:


A mi el Edu em semblá un porter normalet per a 2a B, potser si vols optar als play-off necessites aun de més segur.

La primera errada que em ve al cap: Partit a casa contra el Sabadell, gol d'Hiroshi, que després Rayo va fallar un penal.

També a salvat partits, només cal veure el resum de futbolcat el partit contra el Terol fora de casa... Als últims minuts les mans que va treure!! si mal no recordo van ser 3! Parades al temps de descompte.

Eduardo li pots discutir errors però en els moments importants..... per exemple el partit aquest del Terol o també la gran parada a l'últim minut a Alacant que ens va deixar somiar, ademés és un gran capità que no es raja a l'hora de criticar als culpables de la situació esportiva, per tot això jo li donaria una temporada més, ara no sé si de suplent o titular.

#28 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2011 - 10:18

si Eduardo tiene que seguir una temporada mas, que sea como guardameta suplente no como titular.
yo ya hace tiempo que le hubiera dado la oportunidad a Sergi Palau.

simple opinion

#29 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 08:04

I l'Edu a l´Hospitalet també ni va parar unes cuantes a la 2a part.

#30 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 04 julio 2011 - 08:15

Aquest Ricardo que sona com a futurible juga de porter?? I no es ja el temps de donar-l'hi una oportunitat a Sergi Palau!!!! Osti nois, els que l'hem vist jugar algún cop (dacord, només amistosos i partit sense "tensió competitiva), hem vist un porter segur, solvent, molt més que correcte.

Sergi Palau, segons el meu criteri, hauria de ser el porter d'enguany del Lleida.

Eduardo crec que pot ser una peça clau dins del vestuaria, ja que té un gran ascendent en la plantilla. Ara bé, ha de acceptar el seu rol com a porter suplent. Si això pot "quadrar", endavant les atxes!!

#31 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 08:20

Aquest Ricardo que sona com a futurible juga de porter?? I no es ja el temps de donar-l'hi una oportunitat a Sergi Palau!!!! Osti nois, els que l'hem vist jugar algún cop (dacord, només amistosos i partit sense "tensió competitiva), hem vist un porter segur, solvent, molt més que correcte.

Sergi Palau, segons el meu criteri, hauria de ser el porter d'enguany del Lleida.

Eduardo crec que pot ser una peça clau dins del vestuaria, ja que té un gran ascendent en la plantilla. Ara bé, ha de acceptar el seu rol com a porter suplent. Si això pot "quadrar", endavant les atxes!!

Jo crec que l'Edu encara pot jugar ni que sigui mitja temporada més

#32 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 10:32

Respecte al tema del Rayo, jo no hi estic d'acord, fins que ell no confirmi que es baixa no el fiqueu com ha baixa, per molt que ens sembli a tots que marxara.

Aixi que sisplau, borreu-lo de la llista de dalt.

#33 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 04 julio 2011 - 10:36

Sobre Rayo: Coincideixo. Encara que estigui cantat, ara per ara encara no ha firmat per cap altre equip (oficialment). Tant legalistes que som de vegades i tant poc que ho som d'altres.

Sobre Edu: Penso que té el nivell de la major part de porters de 2ªB. Ni gaire més ni gaire menys. Però també se li han de valorar altres aptituds a l'equip.

#34 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 julio 2011 - 12:01

Tres cosetes:

1) Edu és un bon porter, no és un excel·lent porter però està prou bé.

2) A més és un paio que fa molta feina de vestidor i cal tenir algú així a la plantilla.

3) Ara mateix no sabria dir si aquest porter de l'Oriola és bo o dolent, sé que és poc golejat però això no és cap informació significativa. Una temporada vam fitxar Gonzalo i CAstilla com els 2 porters menys golejats del nostre grup de 2aB i, que us voleu queus digui, cap dels 2 em va agradar. El que sí vull dir és que, no hi ha algun porteret a Lleida aprofitable? No hem de tornar als nostres orígens? O és que això no compta ja?

#35 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 12:08

Edu és un bon porter, no és un excel·lent porter però està prou bé.

Jo tb vui donar la meva opinió. A mi l'edu no em transmet seguretat. El seu pes al vestuari no es pot discutir, per una cosa no treu l'altra.

Es un dels punts que es deurien intentar reforçar.


Cadascú es fa la seva propia opinió i aquesta es la meva :wink: :wink: :wink:

#36 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 12:17

Un bon porter i a baix cost pot ser el Felip Ortiz (si no ha plegat i esta en bones condicions físiques). Te experiència, es d'aqui i no crec que surti molt car. Algú sap con esta, encara que l'Ascó ha baixat. Torno a recordar que el pressupost d'aquest anys será molt justet per fer un super equip.
M'han parlat d'algun jugador del Binefar (no recordo els noms) que ho pot fer molt bé a Segona B.
Per una altre banda el Eric Pla, tanta història amb anar al Murcia, te lloc en un equip com el Lleida??? Ha progressat aquesta temporada?

#37 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 04:37

Un porter que hem va agradar molt va ser Rafa Leva del Santboia hem va semblar un porteras, aqui ens va parar un penalty i va fer parades increibles


Bon porter ,però aquest any ha muntat l´espectacle en diversos partits amb vàries tanganes a casa seva i fora, no el vull ni en pintura.

Bé, de fet, a regional tampoc vindria ningú.

#38 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 julio 2011 - 11:17

Sisplau podeu treure al Rayo ja!!! ¿Quanta gent i vegades ho hem de demanar? :roll:

#39 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 05 julio 2011 - 09:17

Mal Rayo te parta Shinji aaaai :evil:

#40 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 julio 2011 - 11:09

Gracies Shinji




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos