Ir al contenido


Foto
- - - - -

Resum altes, baixes, rumors 2011/2012


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
333 respuestas en este tema

#81 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 11 julio 2011 - 08:54

Un porter interesant podria ser el Caballero del teruel!

Per les bandes el substitut del rayo podria ser pefectament el dani pujol!


Sí Caballero també el tenia a la meva llista "d'interessants" però crec recordar que a començament d'estiu ja va fitxar per algun equip.

#82 Losoci

Losoci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 688 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2011 - 09:33

Jugadors que podrien ser força interessants pel nou Lleida, que a priori no serien gaire cars, podrien ser: Trujillo (Sp.Mahones), Marcos (Sp.Mahones) Borrell (Logronyes), David Fas (Alzira), Fran Piera (Santboià), Etzeider (Gandía), Diop (At.Balears), Barragan (Gramenet), Serramitja (Alacant).

Tots aquests en principi estan sense equip, i podrien ser força interessants, en tenia alguns més però ja estan tots renovats o ja han trobat un nou equip, per això mateix tenim que començar a confeccionar la plantilla ràpidament.


Borrell dons aqui ja es va cobrir de gloria. Va fer una temporada justeta i no s'ha consolidat en cap dels équips on ha jugar. Una eterna "promesa".

#83 marco11

marco11

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2011 - 10:08

Un porter interesant podria ser el Caballero del teruel!

Per les bandes el substitut del rayo podria ser pefectament el dani pujol!


Dani Pujol es un xabal que magrada mol..pero nomes a jugat 4 partits aket any..si que ua fet molbe..el dia de gandia va revolucionar el partit, pero l'emili tampoc la tret massa...a que pot ser degut??

#84 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 11 julio 2011 - 10:38

Un porter interesant podria ser el Caballero del teruel!

Per les bandes el substitut del rayo podria ser pefectament el dani pujol!


Dani Pujol es un xabal que magrada mol..pero nomes a jugat 4 partits aket any..si que ua fet molbe..el dia de gandia va revolucionar el partit, pero l'emili tampoc la tret massa...a que pot ser degut??


Està clar, al seu lloc hi havia molta gent, Gallego, Rayo, els Xavi i Dani Gimenez...

#85 marco11

marco11

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2011 - 10:51

Un porter interesant podria ser el Caballero del teruel!

Per les bandes el substitut del rayo podria ser pefectament el dani pujol!


Dani Pujol es un xabal que magrada mol..pero nomes a jugat 4 partits aket any..si que ua fet molbe..el dia de gandia va revolucionar el partit, pero l'emili tampoc la tret massa...a que pot ser degut??


Està clar, al seu lloc hi havia molta gent, Gallego, Rayo, els Xavi i Dani Gimenez...


ojalá tingueu rao! la veritat es que magrada veurel correr per la banda es tipic extrem de la Premier!

#86 pivotixavi

pivotixavi

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 julio 2011 - 11:38

M'ha arribat a les orelles que un dels porters de la pròxima temporada pot ser el que va ser ex nostre Santi Ruiz de Loizaga però ja dic ara, per ara es un rumor que m'ha arribat, això si, es d'un jugador del club.

#87 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 julio 2011 - 01:28

M'ha arribat a les orelles que un dels porters de la pròxima temporada pot ser el que va ser ex nostre Santi Ruiz de Loizaga però ja dic ara, per ara es un rumor que m'ha arribat, això si, es d'un jugador del club.


Santi Ruiz de Loizaga? Qui és aquest porter? No em sona de res!!!

#88 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 julio 2011 - 08:23

M'ha arribat a les orelles que un dels porters de la pròxima temporada pot ser el que va ser ex nostre Santi Ruiz de Loizaga però ja dic ara, per ara es un rumor que m'ha arribat, això si, es d'un jugador del club.


Santi Ruiz de Loizaga? Qui és aquest porter? No em sona de res!!!


Pel poc que he pogut trobar per internet (http://www.as.com/to...nti-Ruiz/j15155), es veu que va estar al Lleida farà 9 anys o així. A mi tampoc em sona de res, la veritat xD

#89 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2011 - 08:46

Dani Pujol es un xabal que magrada mol..pero nomes a jugat 4 partits aket any..si que ua fet molbe..el dia de gandia va revolucionar el partit, pero l'emili tampoc la tret massa...a que pot ser degut??


Poder perque la lògica diu, que si una cosa funciona, el millor que es pot fer ,és no tocar-la.

#90 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 12 julio 2011 - 10:12

M'ha arribat a les orelles que un dels porters de la pròxima temporada pot ser el que va ser ex nostre Santi Ruiz de Loizaga però ja dic ara, per ara es un rumor que m'ha arribat, això si, es d'un jugador del club.


Santi Ruiz de Loizaga? Qui és aquest porter? No em sona de res!!!


Aquest noi va sortir del planter, crec recordar que sol va ser suplent i va jugar solament algun amistos, posteriorment va anar cap al Tàrrega, Fraga i actualment diria que estava al Binefar a 3a divisió aragonesa.

http://cdbinefar.com...del-cd-binefar/

PD: Tot i això no el vec com per jugar a 2a divisió B, però ja ho veurem.

#91 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2011 - 10:49

Em sembla que hauriem de fitxar un porter amb experiencia a 2B, a mí també m'ha arribat que volien fitxar a Chiné del Tárrega, em sembla que ens equivoquem si fitxem un porter d'aquestos. La porteria a 2B es clau...els equips que han fet play-off tenien uns porterassos. DAvid Valle, Ricardo, De Navas i Maestro...de totes maneres lo que digui l'Emili va a misa, ell n'enten molt mes..

#92 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 12 julio 2011 - 01:35

Jo crec que cal renovar primer tots els possibles dels que ens queden!

#93 brochard

brochard

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2011 - 01:38

Ara mateix, com diu el usuariantic, l'important és que no marxi ningú més, fer un parell de fitxatges i tirar de la pedrera, que per això hi és i segur que hi ha nanos que es deixaran la pell partit rere partit.

#94 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 julio 2011 - 01:40

Ara mateix, com diu el usuariantic, l'important és que no marxi ningú més, fer un parell de fitxatges i tirar de la pedrera, que per això hi és i segur que hi ha nanos que es deixaran la pell partit rere partit.

+1

#95 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2011 - 01:49

Jo creia que Edu ja podia deixar el lloc a un altre, però amb els noms que estan sortint... Edu els porta molta aventatja!!! Aquets estaria molt be David Valle, Ricardo, De Navas, Maestro i Craviotto...

PD: Però si ha de ser algun dels 2 pufos que e llegit per el post!! Que torni Edu ja!!

#96 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2011 - 01:52

Jo creia que Edu ja podia deixar el lloc a un altre, però amb els noms que estan sortint... Edu els porta molta aventatja!!! Aquets estaria molt be David Valle, Ricardo, De Navas, Maestro i Craviotto...

PD: Però si ha de ser algun dels 2 pufos que e llegit per el post!! Que torni Edu ja!!

El problema es que el Lleida fos capaç de pagar la fitxa del Craviotto per exemple...pero estaría be que un noi de la terra vingues a jugar aqui de nou :)

#97 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 12 julio 2011 - 01:55

De totes formes us deixo noms de jugadors dels quals per internet diuen que estan força bé:

* Bernardo , defensa central Sevilla Atl. (Per si marxa Paco Vázquez)
* Campaña , mediocentro organizador del Sevilla Atl. (Després de la marxa d'en Colorado)
* Nico, mediapunta/extremo Guadalajara
* Álvaro, extremo izquierdo del Alcoyano
* Pablo Infante, mediapunta Mirandés (Marxa de Xavi Giménez
* Iván Moreno , mediocentro organizador del Guadalajara (Després de la marxa d'en Colorado)

Paco Montañés - Alcorcón (interior izquierdo) Una puta máquina por esa banda, pero juega en 2ª.
Aitor Sanz - Real Oviedo (mediocentro creador) Es de otra categoría, muy difícil ficharle supongo.
Luismi Loro - Castellón (delantero) Pichichi el año pasado con el Benidorm y esta temporada 2º goleador del grupo.
Benja Martínez - Barcelona B - Ha quedado libre y parece un jugador interesante para 2ªB (LLIURE!)
------------------------------------------------------------------------

La Cultural Leonesa, atraviesa por unos momentos muy delicados en lo económico (varios meses sin cobrar toda la plantilla), e incluso se baraja la posibilidad de que se esconche como club.

Aquí les pongo los jugadores mas interesantes de algunos partidos que le he visto, contra el Oviedo, Eibar y Alavés precisamente.


Nombre Emilio Crusat
- DEMARCACIÓN: Portero
-Nacionalidad Argentina y española
- Talla: 1.81
- Peso:82,7
- Fecha de nacimiento: 09/02/1989
- Lugar de nacimiento: Buenos Aires
- Equipo de Procedencia: Chacaritas Juniors
Video del jugador: http://youtu.be/HOkZqzNn-Js



Nombre: Diego Calzado Pérez
español Edad 25 años
Nacido el 27 Agos 1985 en Leon
Club Cultural Leonesa
Posición portero (Portero famoso por su "mano a mano contra Messi", grandes reflejos y buena colocación)
Estatura 1m81 Peso 80 kgs
Video del jugador:


-Nombre Cedric Kisamba
- DEMARCACIÓN: Medio centro (no me cabe en la cabeza como este jugador está jugando en 2ªB un medio centro para ficharlo con los "ojos" cerrados)
- Talla:1,80 - Peso:71,5
- Fecha de nacimiento: 25/01/1985 (26 años)
- Lugar de nacimiento: República Democrática del Congo (posee la nacionalidad francesa)
- Equipo de Procencia: Najran S.C. (Liga de Arabia Saudí)
-Video del jugador.


Nombre: Esaú García Álvarez
español Edad 24 años
Nacido el 02 Ener 1987 en Leon
Club Cultural Leonesa
Posición delantero centro (Procede de la Primera División de Lituania, estuvo fichado en el Real Zaragoza)
Estatura 1m83 Peso 77 kgs
Video del jugador: http://www.youtube.com/watch?v=Z3Hsd9QVRxI

Modeste Gnakpa
- Nombre: Modeste Gnakpa
- Demarcación: Lateral diestro.
- Nacionalidad: Costa de Marfil, Francia.
- Talla: 1'78
- Fecha de nacimiento: 17/10/1988
- Lugar de nacimiento: Abiyán, Costa de Marfil.
- Trayectoria: Auxerre (2004-2008), AD Ceuta (2008-actualidad).
------------------------------------------------------------------------------------
També si teniu temps podeu passar per aqui:
http://cordobesista....esantes-de-2-b/

Trobo que algun podria ser interessant

#98 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 12 julio 2011 - 02:00

De totes formes us deixo noms de jugadors dels quals per internet diuen que estan força bé:

* Bernardo , defensa central Sevilla Atl. (Per si marxa Paco Vázquez)
* Campaña , mediocentro organizador del Sevilla Atl. (Després de la marxa d'en Colorado)
* Nico, mediapunta/extremo Guadalajara
* Álvaro, extremo izquierdo del Alcoyano
* Pablo Infante, mediapunta Mirandés (Marxa de Xavi Giménez
* Iván Moreno , mediocentro organizador del Guadalajara (Després de la marxa d'en Colorado)

Paco Montañés - Alcorcón (interior izquierdo) Una **** máquina por esa banda, pero juega en 2ª.
Aitor Sanz - Real Oviedo (mediocentro creador) Es de otra categoría, muy difícil ficharle supongo.
Luismi Loro - Castellón (delantero) Pichichi el año pasado con el Benidorm y esta temporada 2º goleador del grupo.
Benja Martínez - Barcelona B - Ha quedado libre y parece un jugador interesante para 2ªB (LLIURE!)
------------------------------------------------------------------------


Cap d'aquests vindrà a Lleida, ja que tots estan a 2a A o tenen nivell suficient i ofertes com per jugar-hi.
I alguns com Benja, Luismi Loro ja han firmat per altres equips.

#99 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 julio 2011 - 02:01

e incluso se baraja la posibilidad de que se esconche como club.

M'estic partint, que bo xDDDDDDDDDDDDD

D'on has tret aixo de "se esconche" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#100 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 12 julio 2011 - 02:02

e incluso se baraja la posibilidad de que se esconche como club.

M'estic partint, que bo xDDDDDDDDDDDDD

D'on has tret aixo de "se esconche" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


jaja de foros de còrdova...
pero bueno xD. Hi ha jugadors que podrien interessar.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos