Ir al contenido


Foto
- - - - -

Resum altes, baixes, rumors 2011/2012


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
333 respuestas en este tema

#1 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2011 - 11:53

Altes: Azparren (Sabadell), Verdú (Llorca), Jorge Jimenez (Alcoià) Canario (Sp.Mahones), Ibañez (Eibar), Ballesteros (Lugo), Casquero (Extremadura UD).

Baixes: Gallego (Depor B), Rayo (Asteras Tripolis), X.Gimenez (St.Andreu), Colorado (Albacete), Dani Marin (retirat), Dupi (retirat), Eduardo (Entrenador porters al Girona) Joao (Linense) Cheikh (San Roque) Gabernet (Balaguer) Paco Vazquez (CD.Roquetas)

Renovacions: Imaz, Massana, Asier, Jerson, David Gimenez, Dani Pujol, Sergi Palau, Jaume Delgado, Pau, Emili Vicente.

#2 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2011 - 12:05

Mirant l'apartat merament esportiu, si finalment continuem competint a Segona B, penso que la porteria és la posició que primer s'hauria de reforçar. És cert que a Segona B quasi tots els porters tenen un nivell similar, és a dir, bastant trist, però també és cert que hi ha alguns porters que estan un pèl per sobre de la resta, per exemple el del Sabadell. Així que qualsevol cosa segur que serà millor que l'Eduardo dels collons, que serà molt bona persona, però com a porter deixa molt que desitjar.

#3 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 03 julio 2011 - 12:11

Doncs jo trobo que tan dolent no és i si finalment decideix retirarse crec que Ricardo seria un bon porter amb el Sergi

#4 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2011 - 01:22

Dos coses. Rayo encara no es segur que no renovi, el que si que pots incloure a baixes es Xavi Jimenez.

#5 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2011 - 01:32

L'Eduardo ens n'ha salvat de moltes aquesta temporada (cal que et recordi el penal aturat a Teruel, per exemple?), cert que ha tingut alguns errors, pero coi... si fins al que alguns diuen que és el millor porter del món, Iker Casillas, té errors (com la va arribar a pifiar el dia del Madrid-Saragossa!!!), com no n'ha de tenir un porter de Segona B?
Eduardo, un noi que mai ha tingut males paraules després de veure-les tant magres en la UE Lleida, que ha defensat el braçalet de capità com ningú i que ha defensat els colors de la samarreta a mort, es mereix un cert respecte, com ell ens respecta a nosaltres i com ha respectat, sempre, a la UE Lleida!!!

Després també voldria comentar que com pot dir el Shinji01 que Rayo ja és una baixa definitiva, ell ho ha dit? Que jo sapigui no i no crec que li faci cap gracia, tant com a jugador que com a persona, que se'l vegi com una baixa abans de que ell sapigui que marxa, no creieu?

#6 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2011 - 03:09

Eduardo es mereix seguir! per mi no es tan dolent pifies les te tothom, també com ni feia un porter anomenat victor valdes( amb asistencies de gol als contraris jaja!)

L'Edu es bon porter i sempre a tingut bones paraules cap a l'afició

#7 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2011 - 03:25

Eduardo ha estat un gran profesional dintre i fora del camp, que tingui sort tant si es retira com no,.

#8 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2011 - 03:51

Després també voldria comentar que com pot dir el Shinji01 que Rayo ja és una baixa definitiva, ell ho ha dit? Que jo sapigui no i no crec que li faci cap gracia, tant com a jugador que com a persona, que se'l vegi com una baixa abans de que ell sapigui que marxa, no creieu?


Cal ser innocent per no pensar que Rayo no marxara, te lloc a qualsevol equip de 2na A i es evident que no es quedara al Lleida, si ja tinc els meus dubtes de que Colorado es quedi, amb Rayo no me'n queda cap ni un.

#9 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2011 - 04:06

Jo penso igual que el shinji! penseu que el luismi loro del castellon o te practicament fet per l'elche pagan uns 90.000€ i el rayo que ja es jugador lliure li plouran les ofertes. el rayo jugara a segona divisio si o si!

Tot i que m'agradaria que es quedes 1 any més si, pero o veig complicat vist el gran cartell que té.

#10 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2011 - 04:39


Després també voldria comentar que com pot dir el Shinji01 que Rayo ja és una baixa definitiva, ell ho ha dit? Que jo sapigui no i no crec que li faci cap gracia, tant com a jugador que com a persona, que se'l vegi com una baixa abans de que ell sapigui que marxa, no creieu?


Cal ser innocent per no pensar que Rayo no marxara, te lloc a qualsevol equip de 2na A i es evident que no es quedara al Lleida, si ja tinc els meus dubtes de que Colorado es quedi, amb Rayo no me'n queda cap ni un.


Que té lloc a qualsevol equip de Segona A és indubtable, igual que Colorado... però fins que no firmi per cap altre equip no es pot dir res, no creus?

#11 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 03 julio 2011 - 04:44

Mirant l'apartat merament esportiu, si finalment continuem competint a Segona B, penso que la porteria és la posició que primer s'hauria de reforçar. És cert que a Segona B quasi tots els porters tenen un nivell similar, és a dir, bastant trist, però també és cert que hi ha alguns porters que estan un pèl per sobre de la resta, per exemple el del Sabadell. Així que qualsevol cosa segur que serà millor que l'Eduardo dels collons, que serà molt bona persona, però com a porter deixa molt que desitjar.


Que curta és la memòria de l'aficionat del Lleida, que passa d'elevar als altars a algú a deixar-lo com la més gran de les merdes. Sincerament, amb errors i encerts i fent una valoració global de la seva estada a Lleida fins ara, la qualificaria com de notable. El seu pic més alt el va tenir la primera temporada d'Emili Vicente, on va fer el récord de menys gols encaixats en una volta per un porter de la història de Lleida. En aquesta última, ha encaixat pocs gols també, si us hi fixeu. Potser no és dels porters més qualificats de segona B, però a la defensa li ha donat seguretat, i això és molt valorable. Per no parlar del seu carisma al vestidor, una qualitat impagable en un equip de futbol. Per mi, es mereix la renovació un any més, que se l'ha guanyada a pols!

Ara, si tu vols fer un anàlisi simplista del seu rendiment, agafant solament totes les seves errades garrafals, que n'ha tingut, doncs si, tens raó, és una basura de porter.

I que consti que entenc que prefereixis un altre porter, però almenys reconeix els mèrits ESPORTIUS que ha fet aquest porter al club.

PD: xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (per una vegada en una resposta teva, no ho has posat. Ja t'ho poso jo! :roll:

#12 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2011 - 04:51

Eduardo es un dels pitjors porter de la 2aB, qui digui el contrari menteix.

Un dels punts debils que em tingut aquests anys es la porteria. L'Edu ens ha pres molts punts amb les seves cagades infantils i en canvi molt poques vegades ens ha donat punts de més. D'un porter nomes demano que pari el que sigui facil de parar, Eduardo ni aixo.

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2011 - 04:59

Doncs jo l'Edu el vec un porter molt correcte per lo que es 2na B, no es un porter determinant com el De Navas o el Maestro, pero es un porter correcte i com a capità la seva feina es increible, per altra banda, penso que ens cal un porter nou i que sigui determinant.

#14 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2011 - 05:01

Eduardo es un dels pitjors porter de la 2aB, qui digui el contrari menteix.

Un dels punts debils que em tingut aquests anys es la porteria. L'Edu ens ha pres molts punts amb les seves cagades infantils i en canvi molt poques vegades ens ha donat punts de més. D'un porter nomes demano que pari el que sigui facil de parar, Eduardo ni aixo.


Ai que fàcil és centrar-se només en els errors... Quina ràbia em feu tots aquells que veieu que Eduardo és tant i tant dolent i que ho aneu pregonant per tots els llocs sense miraments, una mica de siusplau, home!!!

#15 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2011 - 05:04

Doncs jo l'Edu el vec un porter molt correcte per lo que es 2na B, no es un porter determinant com el De Navas o el Maestro, pero es un porter correcte i com a capità la seva feina es increible, per altra banda, penso que ens cal un porter nou i que sigui determinant.


Potser que et pregunti que és per tú un porter determinant... un porter que salvi molts punts pel seu equip? un porter que tingui un cert nom? quina diferència hi trobes entre un porter determinant i Eduardo?

#16 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2011 - 05:08

Eduardo es un dels pitjors porter de la 2aB, qui digui el contrari menteix.

Un dels punts debils que em tingut aquests anys es la porteria. L'Edu ens ha pres molts punts amb les seves cagades infantils i en canvi molt poques vegades ens ha donat punts de més. D'un porter nomes demano que pari el que sigui facil de parar, Eduardo ni aixo.


Ai que fàcil és centrar-se només en els errors... Quina ràbia em feu tots aquells que veieu que Eduardo és tant i tant dolent i que ho aneu pregonant per tots els llocs sense miraments, una mica de siusplau, home!!!


Si per mi es dolent es dolent. O es que s'ha de dir que tots els nostres jugadors son bons nomes perque us caiguin be?

#17 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 julio 2011 - 05:11

Doncs jo l'Edu el vec un porter molt correcte per lo que es 2na B, no es un porter determinant com el De Navas o el Maestro, pero es un porter correcte i com a capità la seva feina es increible, per altra banda, penso que ens cal un porter nou i que sigui determinant.


Potser que et pregunti que és per tú un porter determinant... un porter que salvi molts punts pel seu equip? un porter que tingui un cert nom? quina diferència hi trobes entre un porter determinant i Eduardo?


Un porter determinant es un porter que et dona punts. Com be ha dit en shinji01 De Navas o Maestro en son bons exemple, Maestro es un dels grans protagonistes en l'ascens del seu equip.

Apart del dia de Teruel quin altre dia ha fet grans parades l'Edu? Jo te'n puc dir molts de dies on ha estat fatal.

#18 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 03 julio 2011 - 05:21

Treieu al Rayo fins que sigui oficial !!! Semper ha dit estar molt agust a lleida i no sabem si se li ha proposat una bona oferta per continuar....

EDU n1

#19 -MVT13-

-MVT13-

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 105 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 julio 2011 - 05:23

Doncs la veritat és que, així a "bote pronto", l'Edu, aquesta temporada, ens ha pres més punts dels que ens ha donat (vs Teruel o Alicante per exemple). No obstant, el trobo un porter correcte per la 2naB i un 10 com a capità.

Però bueno, no venia a escriure això sinó que Dupi ja és també baixa definitiva, segons el diari Segre.

#20 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 03 julio 2011 - 05:25

Jo te'n puc dir molts de dies on ha estat fatal.

Comença:


A mi el Edu em semblá un porter normalet per a 2a B, potser si vols optar als play-off necessites aun de més segur.

La primera errada que em ve al cap: Partit a casa contra el Sabadell, gol d'Hiroshi, que després Rayo va fallar un penal.

També a salvat partits, només cal veure el resum de futbolcat el partit contra el Terol fora de casa... Als últims minuts les mans que va treure!! si mal no recordo van ser 3! Parades al temps de descompte.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos