Poca serietat en el tema futbol base? En quin sentit?Doncs jo si la cosa queda entre els d'Almacelles i la Junyent prefereixo abans la Junyent. No me'n fio gens dels primers. Potser estic del tot equivocat però tinc la sensació que els d'Almacelles veuen al Lleida com el "capritxo" del moment i si les coses no van bé es treuran de sobre el Lleida i serà el començament de lo mateix de sempre. I l'Anabel esta clar que ha fet coses malament, però confio més amb les seves intencions i crec que me sentiré més identificat amb aquest Lleida (encara que no us agradi l'Anabel sempre ha manifestat que vol un Lleida amb els valors de Lleida).
Això si, sobre lo que comento del grup d'Almacelles són suposicions meves i igual estic del tot equivocat. Lo que guanyi qui guanyi i encara que estiguem a tercera jo seré d'aquest nou Lleida.
I els administradors per mi no són cap herois, simplement han fet la seva feina i estaven obligats a aquesta transparència ja que per algo han estat designats pel jutge corresponent.
Ja se'm podeu tirar a sobre xD
+0,5
No m'agrada la Junyent. Penso que en el fons és una titella del Tatxo i ha demostrat poca serietat durant tot l'any. Primer amb el tema del futbol base, després amb el xalet, el no ser presidenta legalment i ara amb la darrera parida del canvi de claus... Ves, em sembla que ha tingut molta sort que el primer equip ha funcionat de p*** mare, perquè si no, ens tiraríem al seu coll cada vegada que passi pel carrer.
Candidats a donar el relleu a la UE LLEIDA
Escrito 06 junio 2011 - 02:37
Escrito 06 junio 2011 - 02:56
Doncs jo si la cosa queda entre els d'Almacelles i la Junyent prefereixo abans la Junyent. No me'n fio gens dels primers. Potser estic del tot equivocat però tinc la sensació que els d'Almacelles veuen al Lleida com el "capritxo" del moment i si les coses no van bé es treuran de sobre el Lleida i serà el començament de lo mateix de sempre. I l'Anabel esta clar que ha fet coses malament, però confio més amb les seves intencions i crec que me sentiré més identificat amb aquest Lleida (encara que no us agradi l'Anabel sempre ha manifestat que vol un Lleida amb els valors de Lleida).
Això si, sobre lo que comento del grup d'Almacelles són suposicions meves i igual estic del tot equivocat. Lo que guanyi qui guanyi i encara que estiguem a tercera jo seré d'aquest nou Lleida.
I els administradors per mi no són cap herois, simplement han fet la seva feina i estaven obligats a aquesta transparència ja que per algo han estat designats pel jutge corresponent.
Ja se'm podeu tirar a sobre xD
+0,5
No m'agrada la Junyent. Penso que en el fons és una titella del Tatxo i ha demostrat poca serietat durant tot l'any. Primer amb el tema del futbol base, després amb el xalet, el no ser presidenta legalment i ara amb la darrera parida del canvi de claus... Ves, em sembla que ha tingut molta sort que el primer equip ha funcionat de p*** mare, perquè si no, ens tiraríem al seu coll cada vegada que passi pel carrer.
Jo entenc perfectament el malestar. Jo mateix m'he sentit força decebut en alguns assumptes dels que comentes. Però particularment a mi els d'Almacelles no m'agraden gens. Si es cosa de dos prefereixo l'Anabel
Escrito 06 junio 2011 - 04:21
Poca serietat en el tema futbol base? En quin sentit?
Al començament de la temporada hi va haver força problemes amb els entrenadors de la base, que van acusar la presidenta d'haver usat els diners de les fitxes dels xavals per pagar la primera plantilla. Pel que sembla, aquest tema va ser una de les raons que hi va haver darrera la creació del Lleida FC.
Escrito 06 junio 2011 - 08:01
Vaja, a esperar que diuen segre i la manyana perquè aquí entre tots no sóm capaços d'aportar una unça d'informació!!
Escrito 06 junio 2011 - 08:55
Encara no he vist cap informació que s'hagi aportat de cap dels grups que es puguin presentar. Tot es basa en "sensacions", "opinions", "feelings".
Vaja, a esperar que diuen segre i la manyana perquè aquí entre tots no sóm capaços d'aportar una unça d'informació!!
Avui al Segre, EFAC es l' únic que s' ha comunicat amb els jugadors i entrenador que compta amb ells per la propera temporada.
Escrito 06 junio 2011 - 09:20
Escrito 06 junio 2011 - 09:40
]
Encara no he vist cap informació que s'hagi aportat de cap dels grups que es puguin presentar. Tot es basa en "sensacions", "opinions", "feelings".
Avui al Segre, EFAC es l' únic que s' ha comunicat amb els jugadors i entrenador que compta amb ells per la propera temporada.
això es bàsic a l'hora de decidir-se... un gest de professionalitat per part de la gent d'almacelles i cia... i la junyent que ha fet tots aquets dies al camp d'esports si ni tansols ha parlat amb la plantilla de si seguiran o no l'any que be??
No diré qui em sembla pitjor o no perque lannabel ha demostrat ser una fulera de cuidado, pero esque aqui lleida ha pasat tanta xusma que ilusions no ens en podem fer gaires.
Que sigui el que tingui que ser...
Escrito 06 junio 2011 - 10:47
Ens veus cara de periodistes???Encara no he vist cap informació que s'hagi aportat de cap dels grups que es puguin presentar. Tot es basa en "sensacions", "opinions", "feelings".
Escrito 06 junio 2011 - 10:56
Ens veus cara de periodistes???Encara no he vist cap informació que s'hagi aportat de cap dels grups que es puguin presentar. Tot es basa en "sensacions", "opinions", "feelings".
i afegiria, ens veus cara de tenir tant temps lliure com per fer la feina que haurien de fer els senyors del segre i la manyana, que per aixo els paguen? xD
Amb carinyo <3
Escrito 06 junio 2011 - 11:25
Escrito 07 junio 2011 - 07:56
En un principi els calers del grup d'Almacelles serien aportats per una empresa o empresari de Barcelona si no m'equivoco, aixi que tècnicament quedem enganxats tant per un costat com per altre al que un paio/a de bcn decideixin.
pitjor que els de lleida no ho farà.,, el trist es que vinguin de fora, i que desde Lleda no hi vulgui donar la cara ningú., la culpa es nostra , no de Barcelona.
Escrito 07 junio 2011 - 10:20
No hem de fer la feina de periodistes, però sí aprofitar coneguts que cadascú té per saber informacions més certeres i properes (sempre que es pugui, assegurar-se que no és un bulo qualsevol).
en aquest exemple de dalt, és una "informació" que d'algun costat l'ha treta, no és una opinió, un em sembla, un m'agrada o no m'agrada. És aportar algo que els altres potser no sabem (jo en aquest cas, no sabia que els calers d'Almacelles poden provenir de Bcn).
a això em refereixo, crec que és facil d'entendre
Escrito 07 junio 2011 - 10:49
La creació del Lleida FC no va venir per aquest tema creu-me, en tot cas ens posem en terrenys pantanosos i en altres temes tan interesants com polèmics. Seguim parlant del que toca :wink:Poca serietat en el tema futbol base? En quin sentit?
Al començament de la temporada hi va haver força problemes amb els entrenadors de la base, que van acusar la presidenta d'haver usat els diners de les fitxes dels xavals per pagar la primera plantilla. Pel que sembla, aquest tema va ser una de les raons que hi va haver darrera la creació del Lleida FC.
Escrito 07 junio 2011 - 01:26
Només volia aportar la informació que hi ha un petit grup d'empresaris de Barcelona que han començat a fer diverses gestions per participar a la subhasta del Lleida. Us puc dir de primera mà que ja han començat a contactar amb patrocinadors del club per saber si estarien disposats a continuar participant els propers anys i que ja tenen alguns primers pactes de cara a la temporada que ve.
No són un grup gran com dels que s'està parlant fins ara però sembla que volen fer una bona aposta pel futbol base i en paraules pròpies d'ells, tornar a engrescar a l'afició del Lleida amb l'equip. La seva idea principal és mantenir el nom, l'escut, tot tal i com està fins ara. Sembla que alguns dels temes més importants que volen tractar és la relació amb el soci.
Volen baixar els preus dels abonaments pels socis per intentar captar-ne més (segons ells volen llançar una promo amb un objectiu clar, arribar als 5.000 socis). A més també volen baixar els preus de les entrades ja que hi ha hagut molt poca venda durant la temporada 2010-2011.
A més, estan completament disposats a parlar amb els jugadors, cosa que segons tinc entès volen fer aquesta setmana o la propera i volen mantenir la base de la plantilla, sabent que alguns dels jugadors és més que probable que marxin.
En definitiva, venen de Barcelona, però per fer que el Lleida continuï sent de Lleida i que l'equip estigui completament integrat i participi de la ciutat.
Qualsevol novetat que tingui ja us aniré comentant. Sembla que no és un grup tan assentat i que de moment només estan valorant, però sembla que ho estan valorant amb ganes. :wink:
Escrito 07 junio 2011 - 02:27
si tot el que dius es veritat i acaben sortint em sembla que ja tinc un grup preferitHola a tothom, sóc nou per aquest fòrum així que espero que em rebeu i pugui donar la meva opinió. Primer de tot, veient que la cosa no està gaire bé, dir-vos que sóc de Barcelona, ho sento :wink: però he sigut del Lleida de tota la vida.
Només volia aportar la informació que hi ha un petit grup d'empresaris de Barcelona que han començat a fer diverses gestions per participar a la subhasta del Lleida. Us puc dir de primera mà que ja han començat a contactar amb patrocinadors del club per saber si estarien disposats a continuar participant els propers anys i que ja tenen alguns primers pactes de cara a la temporada que ve.
No són un grup gran com dels que s'està parlant fins ara però sembla que volen fer una bona aposta pel futbol base i en paraules pròpies d'ells, tornar a engrescar a l'afició del Lleida amb l'equip. La seva idea principal és mantenir el nom, l'escut, tot tal i com està fins ara. Sembla que alguns dels temes més importants que volen tractar és la relació amb el soci.
Volen baixar els preus dels abonaments pels socis per intentar captar-ne més (segons ells volen llançar una promo amb un objectiu clar, arribar als 5.000 socis). A més també volen baixar els preus de les entrades ja que hi ha hagut molt poca venda durant la temporada 2010-2011.
A més, estan completament disposats a parlar amb els jugadors, cosa que segons tinc entès volen fer aquesta setmana o la propera i volen mantenir la base de la plantilla, sabent que alguns dels jugadors és més que probable que marxin.
En definitiva, venen de Barcelona, però per fer que el Lleida continuï sent de Lleida i que l'equip estigui completament integrat i participi de la ciutat.
Qualsevol novetat que tingui ja us aniré comentant. Sembla que no és un grup tan assentat i que de moment només estan valorant, però sembla que ho estan valorant amb ganes. :wink:
Escrito 07 junio 2011 - 04:38
De moment continuen treballant sobretot en el tema econòmic que es el que més el preocupa ja que no tenen un gran suport econòmic darrer i és per això que encara ho han de mirar tot un cop i un altre.
Per altra banda, han assegurat que, tot i que esperen que la llicència de l'equip es mantingui a 2ªB, pensen continuar endavant, no es pensen retirar encara que l'equip hagi de baixar a 3ª divisió sempre i quan aconsegueixin trobar el recolçament econòmic necessari.
Escrito 07 junio 2011 - 05:13
Hola a tothom, sóc nou per aquest fòrum així que espero que em rebeu i pugui donar la meva opinió. Primer de tot, veient que la cosa no està gaire bé, dir-vos que sóc de Barcelona, ho sento :wink: però he sigut del Lleida de tota la vida.
Sembla que ara mateix estan analitzant la situació econòmica segons les dades que s'han penjat al blog i sembla que l'equip no estava tan malament com per tenir aquests problemes econòmics. Com diria en Sanchez-Llibre, no volen dir que hi hagués algunes irregularitats però hi ha algunes irregularitats. :lol:
De moment continuen treballant sobretot en el tema econòmic que es el que més el preocupa ja que no tenen un gran suport econòmic darrer i és per això que encara ho han de mirar tot un cop i un altre.
Per altra banda, han assegurat que, tot i que esperen que la llicència de l'equip es mantingui a 2ªB, pensen continuar endavant, no es pensen retirar encara que l'equip hagi de baixar a 3ª divisió sempre i quan aconsegueixin trobar el recolçament econòmic necessari.
Si no és broma, sembla perfecte!
Escrito 07 junio 2011 - 05:54
A veure què passarà fins el dia de la subhasta. De moment, els administradors deuen estar parlant ara mateix amb el jutge. Confio que demà tinguem (bones) notícies.
Escrito 07 junio 2011 - 06:23
el que sí et puc dir és que ja es poden mirar tots els temes ben ràpidament ja que si no m'equivoco, la setmana que ve és la que tindran per presentar tots els papers/avals/acords al jutge.
Agrair la teva informació i esperar que en segueixis aportant més!!
Escrito 07 junio 2011 - 07:55
0 usuario(s) estan leyendo este tema
0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos