Ir al contenido


Foto
- - - - -

el lleida a punt de desapareixer


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
205 respuestas en este tema

#121 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 18 mayo 2011 - 09:42

Lamentablement, el que ens mereixem és baixar a 3a. Tot hi això, seguiriem venint els mateixos i hi hauria algunes aventatjes com per exemple que podriem anar a TOTS els desplaçaments, es podria veure cervesa al estadi i les bengales no estan prohibides a 3a...

Tot hi això, tant de bo ens puguem mantenir a 2a B!

#122 sopa_de_pedres

sopa_de_pedres

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 23 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 12:27

jo soc nou i vui dir la meva
com a lleidatà i català encara q de futbol no se gaire
perque ara q volen treure el lleida la gent no es pot estar quieta, la nostra veu s'ha de fer sentir
pq l'equip del Lleida és un sentiment pels seus aficionats, x la gent q l'estima partit rere partit, pels q canten i van a altres ciutats a deixar-se la pell com els jugadors, pq representa a la ciutat, a la terraferma i a catalunya quan toca anar a l'estranger
companys, no deixeu que el lleida mori per culpa de l'alcalde i els seus sequaços. no els interessa la gent del lleida, sols els que li llepen, i no saben q el jovent català molt esta cridant i cantant al camp d'esports, o treballant als casals, o fent la lluita als carrers
no permetrem q acabin amb el futbol del Lleida
visca el Lleida i visca Catalunya

#123 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 09:08

JO NO estic d'acord amb el RoD, no es poden pagar als jugadors els deutes de l'any passat mentres estem en Llei Concursal...la mateixa llei ho proibeix, o sigui que trobaria injust que ens baixessin a 3a....per altra part, el fet de acollir-nos a la Llei Concursal, es un ejercici de responsabilitat, perquè d'aquesta manera tots el deutors cobraran una part del seu deute...mentre que si no t'hi acolleixes i plegues directament, alli queda el pufo i no cobra ningú. Aqui tothom cobrarà, tard però cobrarà alguna cosa...i els jugadors de l'any passat cobraran fins al 80% dels 500.000 E. que se'ls hi deu...es a dir 400.000 E. em semblaria molt injust baixar per aquest motiu.

#124 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 09:18

JO NO estic d'acord amb el RoD, no es poden pagar als jugadors els deutes de l'any passat mentres estem en Llei Concursal...la mateixa llei ho proibeix, o sigui que trobaria injust que ens baixessin a 3a....per altra part, el fet de acollir-nos a la Llei Concursal, es un ejercici de responsabilitat, perquè d'aquesta manera tots el deutors cobraran una part del seu deute...mentre que si no t'hi acolleixes i plegues directament, alli queda el pufo i no cobra ningú. Aqui tothom cobrarà, tard però cobrarà alguna cosa...i els jugadors de l'any passat cobraran fins al 80% dels 500.000 E. que se'ls hi deu...es a dir 400.000 E. em semblaria molt injust baixar per aquest motiu.


Doncs ja hem diras d'on sortirà el 80% de 500.000€ si la unitat productiva s'acava venent per 60 o 70.000 € ...

i ja m'explicaras també quin percentatge cobraran els creditors dels altres 27 o 28 milions que es deuen, amb una mica de sort podran comprar-se una bossa de pipes ...

No ens enganyem, si el Lleida ens degués peles a qualsevol de nosaltres veuriem molt complicat cobrar res ...

#125 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 19 mayo 2011 - 09:32

JO NO estic d'acord amb el RoD, no es poden pagar als jugadors els deutes de l'any passat mentres estem en Llei Concursal...la mateixa llei ho proibeix, o sigui que trobaria injust que ens baixessin a 3a....per altra part, el fet de acollir-nos a la Llei Concursal, es un ejercici de responsabilitat, perquè d'aquesta manera tots el deutors cobraran una part del seu deute...mentre que si no t'hi acolleixes i plegues directament, alli queda el pufo i no cobra ningú. Aqui tothom cobrarà, tard però cobrarà alguna cosa...i els jugadors de l'any passat cobraran fins al 80% dels 500.000 E. que se'ls hi deu...es a dir 400.000 E. em semblaria molt injust baixar per aquest motiu.


Ja està bé, no tothom pot estar d'acord amb el meu escrit.

De totes maneres jo no parlo de lleis, ja se que tot lo que hem fet està amparat per les lleis.
Jo només parlo de lo que suposadament haurien de ser els valors i l'ètica de l'esport. A mi no m'agrada gens lo que vaig temporada rere temporada amb compres de places, equips que canvien de ciutat i tot tipus de xanxullos.

#126 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 19 mayo 2011 - 09:47

JO NO estic d'acord amb el RoD, no es poden pagar als jugadors els deutes de l'any passat mentres estem en Llei Concursal...la mateixa llei ho proibeix, o sigui que trobaria injust que ens baixessin a 3a....per altra part, el fet de acollir-nos a la Llei Concursal, es un ejercici de responsabilitat, perquè d'aquesta manera tots el deutors cobraran una part del seu deute...mentre que si no t'hi acolleixes i plegues directament, alli queda el pufo i no cobra ningú. Aqui tothom cobrarà, tard però cobrarà alguna cosa...i els jugadors de l'any passat cobraran fins al 80% dels 500.000 E. que se'ls hi deu...es a dir 400.000 E. em semblaria molt injust baixar per aquest motiu.


Doncs ja hem diras d'on sortirà el 80% de 500.000€ si la unitat productiva s'acava venent per 60 o 70.000 € ...

i ja m'explicaras també quin percentatge cobraran els creditors dels altres 27 o 28 milions que es deuen, amb una mica de sort podran comprar-se una bossa de pipes ...

No ens enganyem, si el Lleida ens degués peles a qualsevol de nosaltres veuriem molt complicat cobrar res ...


Els jugadors rebràn diners del FOGASA, Fons de Garantia Salarial

#127 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 10:00

JO NO estic d'acord amb el RoD, no es poden pagar als jugadors els deutes de l'any passat mentres estem en Llei Concursal...la mateixa llei ho proibeix, o sigui que trobaria injust que ens baixessin a 3a....per altra part, el fet de acollir-nos a la Llei Concursal, es un ejercici de responsabilitat, perquè d'aquesta manera tots el deutors cobraran una part del seu deute...mentre que si no t'hi acolleixes i plegues directament, alli queda el pufo i no cobra ningú. Aqui tothom cobrarà, tard però cobrarà alguna cosa...i els jugadors de l'any passat cobraran fins al 80% dels 500.000 E. que se'ls hi deu...es a dir 400.000 E. em semblaria molt injust baixar per aquest motiu.


Doncs ja hem diras d'on sortirà el 80% de 500.000€ si la unitat productiva s'acava venent per 60 o 70.000 € ...

i ja m'explicaras també quin percentatge cobraran els creditors dels altres 27 o 28 milions que es deuen, amb una mica de sort podran comprar-se una bossa de pipes ...

No ens enganyem, si el Lleida ens degués peles a qualsevol de nosaltres veuriem molt complicat cobrar res ...


Els jugadors rebràn diners del FOGASA, Fons de Garantia Salarial


Per tant no sortiran de les arques del Lleida ...

#128 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 10:19

No només el lleida, moltes empreses amb problemes els seus treballadors an rebut diners de FOGASA

#129 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 10:22

http://www.segre.com...-seguir-a-2a-b/

Els gestors exigeixen a l'Espanyola seguir a 2a B

Els administradors envien aquest dijous una carta en què recorden que preval la llei sobre la norma esportiva

Els administradors concursals que gestionen actualment la UE Lleida SAE en procés de liquidació exigiran avui a la Federació Espanyola de Futbol que el nou club que surti de la subhasta mantingui la plaça a Segona divisió B. Els tres gestors tenen previst enviar avui un burofax a la seu federativa amb prou arguments jurídics per recordar que, en aquests casos, la llei judicial preval sobre la normativa esportiva, al tractar-se d'una entitat concursada.

Com ja va publicar SEGRE, els administradors concursals estan disposats, fins i tot, a emprendre accions legals per danys i perjudicis contra la Federació Espanyola en el cas que compleixi l'amenaça de prendre-li la plaça esportiva, com va comuni- car dimarts al club l'assessoria jurídica de l'organisme federatiu.

Per la seua part, el jutge que tutela el procés concursal del Lleida, Eduardo María Enrech, també impedirà la pèrdua de la plaça esportiva a Segona B, ja que, segons fonts jurídiques, rebutjarà qualsevol petició que perjudiqui l'empresa concursada.

S'ha de recordar que al principi de la temporada la Federació ja va exigir el descens del Lleida, però el jutge ho va evitar emetent una suspensió cautelar d'aquesta mesura. El magistrat mantindrà aquesta postura mentre vetlli pel procés concursal del club.

En aquesta interlocutòria que el jutge va dictar el dia 30 de juliol, en què instava la Federació a suspendre cautelarment qualsevol tipus de sanció contra el Lleida, inclòs el descens, si es devia a temes econòmics, el magistrat especificava que era competència seua vetllar per l'empresa concursada. I afegia que és un dret que el club té fos el que fos l'òrgan que l'hagués demandat.

A més, s'ha d'assenyalar que al Lleida l'empara la llei per sobre del reglament de la Federació. De fet, el jutge Enrech ha assentat jurisprudència amb aquest cas, basant-se en el precedent del Terrassa. I, tot i que és cert que amb la reforma de la llei concursal, que sortirà del Congrés, les SAE que entrin en concurs aniran irremisiblemente a liquidació i les normes esportives prevaldran sobre la llei concursal, aquesta llei no entrarà en vigor, si és que tira endavant, com a molt aviat fins a finals d'any.

Per tant, ja no afectarà el Lleida perquè no tindrà caràcter retroactiu.

#130 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 19 mayo 2011 - 10:30

JO NO estic d'acord amb el RoD, no es poden pagar als jugadors els deutes de l'any passat mentres estem en Llei Concursal...la mateixa llei ho proibeix, o sigui que trobaria injust que ens baixessin a 3a....per altra part, el fet de acollir-nos a la Llei Concursal, es un ejercici de responsabilitat, perquè d'aquesta manera tots el deutors cobraran una part del seu deute...mentre que si no t'hi acolleixes i plegues directament, alli queda el pufo i no cobra ningú. Aqui tothom cobrarà, tard però cobrarà alguna cosa...i els jugadors de l'any passat cobraran fins al 80% dels 500.000 E. que se'ls hi deu...es a dir 400.000 E. em semblaria molt injust baixar per aquest motiu.


Doncs ja hem diras d'on sortirà el 80% de 500.000€ si la unitat productiva s'acava venent per 60 o 70.000 € ...

i ja m'explicaras també quin percentatge cobraran els creditors dels altres 27 o 28 milions que es deuen, amb una mica de sort podran comprar-se una bossa de pipes ...

No ens enganyem, si el Lleida ens degués peles a qualsevol de nosaltres veuriem molt complicat cobrar res ...


Els jugadors rebràn diners del FOGASA, Fons de Garantia Salarial


Per tant no sortiran de les arques del Lleida ...


es de supossar que no en la seva totalitat...

#131 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 10:46

Aquests tres adeministradors concursals han fet més pel Lleida en un any que molta gentussa en els últims 10

#132 haivan

haivan

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 11:07

Aquests tres adeministradors concursals han fet més pel Lleida en un any que molta gentussa en els últims 10


Estic d'acord amb tu

#133 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 11:47

no oblidem que s'han de vendre tots els actius i d'alli també es treuran diners....jo dic el que van dir els administradors, que tothom, tothom cobrarà i que s'intentarà que perdin els menys diners posibles, però que tothom cobrarà un tant per cent mes o menys alt en funcio del deute que tinguin

#134 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 11:54

actius? Quins actius te el club???

Es poden recuperar 10 milions de actius per pagar la meitat del que es deu?

Ho dubto molt.

Una cosa es que els jugadors puguin cobrar la majoria del que s'els deu i m'assembla perfecte i evidentment han de ser els primers a cobrar, per que si això s'aguanta es gràcies a ells.

Son molts calers tot plegat i sincerament ja no el lleida, però es una autèntica aberració que els clubs de futbol deguin prop de 650 milions a hisenda que al final acabem pagant tots amb els nostres impostos.

Crec que el futbol tal i com el coneixem avui en dia no pot seguir així durant molt de temps.

#135 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 12:32

Ara que les coses anaven bé! donant oportunitats a la base resultats imillorables..
Pasa tot aixo, quin estiu ens espera sense saber que pasara la espera es fara llarga.
Pel que fa el nom si no es pot mantenir ue lleida m'agradaria lleida unió esportiva

Aixo sí sempre amb el lleida sigui a 2B o a 3a

#136 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 12:52

FOGASA pagara el deute en totalitat? no crec nomes pagara una certa part, ja que el lleida segurament fa una ERE (expediente de regulación de empleo).

#137 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 02:28

FOGASA pagara el deute en totalitat? no crec nomes pagara una certa part, ja que el lleida segurament fa una ERE (expediente de regulación de empleo).


Fogasa sol pot pagar una part del que sel's hi deu als jugadors, no se quant era, pero crec que era 150 dies per any treballat, pero no se si aquí, hi te gaire a veure aquest límit.

#138 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 05:51

FOGASA pagara el deute en totalitat? no crec nomes pagara una certa part, ja que el lleida segurament fa una ERE (expediente de regulación de empleo).


Fogasa sol pot pagar una part del que sel's hi deu als jugadors, no se quant era, pero crec que era 150 dies per any treballat, pero no se si aquí, hi te gaire a veure aquest límit.


150 dies per any treballat??? Quina barbaritat. Ho dic perquè cuan et despedeixen sense cap motiu son 40 dies per any treballat... Imagina't 150 per any treballat... xD

Cobres el 1/3 part del que et deuen.

Per exemple: Els jugadors del Rayo han cobrat 3 mesos de 10... per FOGASA.

#139 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 06:58

Al ser una SAE no sé si serà igual i amb tants treballadors que té serà diferent, però jo vaig treballar en una empresa amb menys de 5 treballadors que es va acollir al FOGASA i nomès assegurava el 40% de l'import de indemnització per acomiadament.

#140 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 mayo 2011 - 07:05

esque al ser SAD i al ser un club nose com anira la cosa dels pagaments per FOGASA pero amb una S.A. o una S.L. crec que son 20 dies,.. tot i que no nestic molt segur! esperem que cobrin el maxim possible s'ho mereixen!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos