Ir al contenido


Foto
- - - - -

el lleida a punt de desapareixer


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
205 respuestas en este tema

#81 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2011 - 11:38

sincerament no entenc res, necesitem saber més coses i no sabem res el que diguin a les teles,radios,diaris,..no en podem fer massa cas, son uns grans manipuladors, jo fins que no sapiga coses reals no hem crec res!


Quanta rao amb aixo!

#82 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 mayo 2011 - 11:51

No tinc paraules,només tinc un buit al pit desde mitja tarda, a mi personalment aquesta senyoreta em va dir que no patís,que el Lleida es salvava segur, avui ja no es salva,desapareix,l´he vist al TN de passada dient que potser canvia el nom i ja està,per aquí diuen a tercera o a regional,jo no sé que passarà,però aquí hi ha gent molt trista i uns mal parits amb les butxaques plenes,tinc ganes d´anar diumenge al camp per despedir-me d´allò que m´estimo ,que segueixo amb passió i que uns impresentables han matat.

Ës una llàstima,hem passat de la il.lussió del ascens al desencís per la desparició,no em puc imaginar com deuen estar els jugadors, imagino que com la majoria estic destrossat.

#83 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 09:11

Bon día; ahir la nit a casa meva estavem fets una merda ,totalments esfonsats , però aquest matí si agafes el segre , sembla que la situació està controlada, no? sembla que la continuitat esportiva està garantida i que fins i tot potser es conserva el nom , tal com va fer el Terrasa l´any passat. Les declaracions d´Annbel i de l´alcalde també van pel mateix camí.. en fi tot plegat és un bon follón.. però tot sembla que sigui un pla que estava ben instrumentat per Tatxo, Annabel, Ros, i aqui si que ens podem sentir enganyats com a socis

això si, si llegeixes La Manyana d´avui ,la noticia de l´amic Laso es ben diferent i ens dona per morts

esperem que la cosa acabi el mes be possible siusplau....

#84 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 04 mayo 2011 - 09:24

http://www.segre.com...-en-liquidacio/

El Lleida entra en liquidació

El termini per presentar la proposta de conveni amb els creditors i el pla de viabilitat va expirar ahir sense que el jutge rebés la documentació

La UE Lleida SAD entrarà d'aquí a poc en procés de liquidació al no haver presentat el club una proposta de conveni amb els creditors i un pla de viabilitat dins del termini que expirava ahir a les 15.00 hores, com havia fixat el jutge Eduardo Enrech, que tutela el procés concursal en què està immersa l'entitat des de l'estiu passat. No obstant, l'equip continuarà competint en la categoria en què acabi aquesta temporada, ja que dins del procés es preveu la venda de la plaça esportiva però sense que surti de la ciutat, de manera que hi continuarà havent futbol al Camp d'Esports. La UE Lleida, fundada el 1939, passarà a ser una altra entitat i deixarà de ser SAE, situació juridico-administrativa que ostentava des del 27 de juny del 1992.

El que va passar ahir va ser una sorpresa relativa. Totes les parts implicades (jutge, administradors concursals i la presidenta, Anabel Junyent) eren conscients que era altament improbable que es presentés el pla de viabilitat, malgrat que havia promès que s'encarregaria de fer-lo l'anterior màxim accionista Tatxo Benet, perquè fer-lo l'últim dia no és una cosa gens habitual.

Avui serà quan es confirmi que no s'han presentat els informes requerits, per una qüestió de procediment jurídic. Serà llavors quan, segons ha pogut saber aquest diari, els administradors concursals sol·licitaran per escrit al jutge la liquidació de la societat però sense que cessi l'activitat esportiva. Ho faran sense esperar al 9 de juny, que va ser la data fixada pel jutge per celebrar la Junta de Creditors en cas que hi hagués proposta de conveni, perquè la intenció de tothom és que, almenys, continuï l'activitat esportiva al Camp d'Esports.

Quan el jutge aprovi la sol·licitud, els administradors hauran d'elaborar un pla de liquidació i s'hi inclourà la venda de la unitat productiva, és a dir, la plaça esportiva, al millor postor. Hi haurà un plec de condicions, entre aquestes l'exigència de garanties de solvència econòmica i que l'equip no se'n vagi de Lleida per als interessats a comprar l'equip.


http://www.segre.com...-camp-desports/

"El futbol continuarà i la pilota correrà al Camp d'Esports"
Junyent admet que sabien "que això podia passar"

Anabel Junyent va manifestar ahir en declaracions a aquest diari que tot i que era una cosa que sabien "que podia passar", que la societat entrés en liquidació, el futbol continuarà i la pilota continuarà corrent al Camp d'Esports.

Junyent, que va conversar ahir amb el jutge poc abans de l'hora en què expirava el termini, va voler llançar un missatge optimista als socis i aficionats. "No es tancarà la barraca. Una societat nova adquirirà els drets esportius i fins i tot pot passar que federativament no canviï el nom pels precedents que hi ha", en referència al Terrassa que va liquidar la SAE però continua anomenant-se Terrassa Futbol Club.

Junyent, que es va postular clarament per continuar al capdavant del club malgrat que s'obrirà una subhasta per adquirir la plaça esportiva, va dir que el seu objectiu és "continuar fent una gestió coherent com fins ara des del punt de vista econòmic i esportiu. Jo sóc la màxima responsable del vaixell i hi continuaré al capdavant. Els jugadors són conscients de la situació i tinc una confiança cega en ells que ascendiran", va assegurar.

La liquidació implicarà la suspensió de funcions com a presidenta de Junyent però aquesta continuarà sent la cara visible de l'entitat en el que queda de temporada. Es donarà la paradoxa, per exemple, que els administradors ara hauran de convocar junta general d'accionistes perquè en tindran la potestat patrimonial però serà Junyent la que presideixi l'acte i la llotja en els partits.

#85 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 11:54

Segons he llegit a Diari Segre, ara mateix estem en un "limbo" i el que passi amb el club està envoltat d'un mar de dubtes...


FORÇA LLEIDA!!!

#86 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:02

Jo lo que vull es que si el Lleida es queda a segona segona b on sigui que no estigui aquesta presidenta, que sigui algú de la terra qui portí al club sol demano això.

#87 marc_91

marc_91

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 12:37

iavors si pujem a segona A el equip podra jugar a segona A o ancara que pujem tindrem de vendre la plaça que tan ens a costat aconseguir i jugar a tercera divisio o regional??

#88 Guest_orioljazz_*

Guest_orioljazz_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 02:16

Vui aclarar una cosa que tambe es algo semblan que va pasar amb el Figueres ells van despareixe com a club i van començar desde tercera amb unaltre nom, van conservar el escut amb una diferencia que era u.s. figueres crec amb els mateixos colors i escut i mira ara l'any que be jugaran a primera catalana segur, penso que al cambiar el nom es pot tornar a recupera o que perque ells ara es tornen a dir U.E. Figueres. no Es necesari cambia el escut i els colors, si pases a dirse Lleida UE seria el mateix escut, soc partidari de començar de 0 amb el mateix club UE lleida desde 4 catalana perque ara cambie tot, aixi no aurie deuda ja i a la llarga se tornaria arriba a 2 b, pero seguiriem sent U.E. Lleida no magrada la idea de vendre la plaça, com saveu a Lleida ja un club que es diu F.C. Lleida qe nomes te base, que pasa si el fc lleida agafes aixo?

#89 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 02:31

Vui aclarar una cosa que tambe es algo semblan que va pasar amb el Figueres ells van despareixe com a club i van començar desde tercera amb unaltre nom, van conservar el escut amb una diferencia que era u.s. figueres crec amb els mateixos colors i escut i mira ara l'any que be jugaran a primera catalana segur, penso que al cambiar el nom es pot tornar a recupera o que perque ells ara es tornen a dir U.E. Figueres. no Es necesari cambia el escut i els colors, si pases a dirse Lleida UE seria el mateix escut, soc partidari de començar de 0 amb el mateix club UE lleida desde 4 catalana perque ara cambie tot, aixi no aurie deuda ja i a la llarga se tornaria arriba a 2 b, pero seguiriem sent U.E. Lleida no magrada la idea de vendre la plaça, com saveu a Lleida ja un club que es diu F.C. Lleida qe nomes te base, que pasa si el fc lleida agafes aixo?



Lo del F.C. Lleida son 4 pares rebotats que van formar un club.

#90 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 02:50

Hi ha massa notícies creuades, i ja començo a tenir el cap com un bombo. A veure.

1) el club està en concurs de creditors, fet que el va salvar de baixar a tercera divisió.

2) com que no s'han complert les condicions (presentar el pla de viabilitat), el club entra en liquidació.

3) la Sra. Junyent, per tant, ja no és presidenta del Lleida i no pot dir ni pío de res. Els administradors ocupen les seues funcions per acabar la temporada.

4) Quan comenci la liquidació, es vendran tots els béns del club, incloent la plaça a segona B, al millor postor.

5) L'alcalde diu que hi haurà un concurs públic, amb un plec de condicions, per vendre "el club" i que no marxi de la ciutat.

6) La Sra. Junyent diu que no ens preocupem, que tot això estava previst i que l'any vinent hi haurà fútbol professional a Lleida.

Tot això seria un resum del que ha passat no? Pues bé. Tinc alguns dubtes:

1er: Què té a dir la Paeria sobre la plaça del Lleida? Si no n'és propietaria? i si ho és, no hauria de ser responsable subsidiària? Penso, per tant, que l'Ajuntament té ben poc a dir en aquest cas.

2on: La Sra. Junyent no pot parlar perquè no és presidenta del Lleida. De fet, segons es va saber fa cosa d'un més, formalment no ho ha estat mai.

3er: Us recordeu de la AFE? Aquells que ens volien fundir al començament de temporada? A l'igual permeten rifar-se el concurs de creditors i que tothom se'n vagi content cap a casa, com si res haguès passat.

4art: Sabeu qui són la Seguretat Social i Hisenda Pública? D'estes sangoneres no s'escapa ningú. I menys havent-hi un concurs pel mig. I menys com ara, que necessiten treure pasta d'on sigui.

5é: A part de les SS i els HP (curioses i apropiades sigles, tot sigui dit), el Lleida deu 14.000.000€ a altres. Gent que ha prestat serveis al Lleida i que no els cobrarà mai més. Si és un banc, que es foti, però... i si és un que li va fer la pàgina web, o un altre que li va fer la infografia, o un altre que treballava tallant la gespa? Què passa amb aquests? A més a més, gairebé tots els futbolistes que l'any passat estaven aquí són creditors. No creieu que deuen estar una mica enfadats per saber que finalment no veuran un duro?

A mi tot això em fa pudor de fiambre. Pel que veig, s'està plantejant com una mena de plebiscit entre els que diuen que volen quedar-se a segona B amb un altre nom i els que volen mantenir el nom, però a regional. I a mi em sembla que, ni Lleida UE a Segona B, ni UE Lleida a quarta regional. Estem a punt de seguir els passos del Figueres.

#91 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 03:08

Totalment d'acord la putada es per la gent treballadora que no veuran un duro mai mes i a sobre moltes son empreses de Lleida.

#92 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 04 mayo 2011 - 05:04

Hi ha massa notícies creuades, i ja començo a tenir el cap com un bombo. A veure.

1) el club està en concurs de creditors, fet que el va salvar de baixar a tercera divisió.

2) com que no s'han complert les condicions (presentar el pla de viabilitat), el club entra en liquidació.

3) la Sra. Junyent, per tant, ja no és presidenta del Lleida i no pot dir ni pío de res. Els administradors ocupen les seues funcions per acabar la temporada.

4) Quan comenci la liquidació, es vendran tots els béns del club, incloent la plaça a segona B, al millor postor.

5) L'alcalde diu que hi haurà un concurs públic, amb un plec de condicions, per vendre "el club" i que no marxi de la ciutat.

6) La Sra. Junyent diu que no ens preocupem, que tot això estava previst i que l'any vinent hi haurà fútbol professional a Lleida.

Tot això seria un resum del que ha passat no? Pues bé. Tinc alguns dubtes:

1er: Què té a dir la Paeria sobre la plaça del Lleida? Si no n'és propietaria? i si ho és, no hauria de ser responsable subsidiària? Penso, per tant, que l'Ajuntament té ben poc a dir en aquest cas.

2on: La Sra. Junyent no pot parlar perquè no és presidenta del Lleida. De fet, segons es va saber fa cosa d'un més, formalment no ho ha estat mai.

3er: Us recordeu de la AFE? Aquells que ens volien fundir al començament de temporada? A l'igual permeten rifar-se el concurs de creditors i que tothom se'n vagi content cap a casa, com si res haguès passat.

4art: Sabeu qui són la Seguretat Social i Hisenda Pública? D'estes sangoneres no s'escapa ningú. I menys havent-hi un concurs pel mig. I menys com ara, que necessiten treure pasta d'on sigui.

5é: A part de les SS i els HP (curioses i apropiades sigles, tot sigui dit), el Lleida deu 14.000.000€ a altres. Gent que ha prestat serveis al Lleida i que no els cobrarà mai més. Si és un banc, que es foti, però... i si és un que li va fer la pàgina web, o un altre que li va fer la infografia, o un altre que treballava tallant la gespa? Què passa amb aquests? A més a més, gairebé tots els futbolistes que l'any passat estaven aquí són creditors. No creieu que deuen estar una mica enfadats per saber que finalment no veuran un duro?

A mi tot això em fa pudor de fiambre. Pel que veig, s'està plantejant com una mena de plebiscit entre els que diuen que volen quedar-se a segona B amb un altre nom i els que volen mantenir el nom, però a regional. I a mi em sembla que, ni Lleida UE a Segona B, ni UE Lleida a quarta regional. Estem a punt de seguir els passos del Figueres.



Penso igual que tu!!

Envia-ho als diaris i que se'n faci ressò. A veure i la gent no es deixa enganyar!

#93 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 08:18

Els que no es mereixen això són els jugadors, el cos tècnic i la afició (nosaltres), els directius ens han enganyat completament durant tot el malaït any... :evil:

#94 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 08:22

jo avui he parlat amb en Jordi Cortés i m'ha dit que estava tranquil perquè canviariem de nom i ja està, pero ja no e si veure'l com a persona corrent o com a treballador del club que diu només el que li deixen dir

#95 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 mayo 2011 - 09:51

Resumint: Per culpa d'uns imbècils 72 anys d'història a la basura... :x :x :evil: :evil: :cry: :cry: :roll: :? :x :evil:

#96 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 4 topics

Escrito 05 mayo 2011 - 10:36

El que he entès jo fins ara:

1.- El club (o millor dit la SAD) entra en liquidació.
2.- Els Administradors concursals agafen el mando de l'entitat.
3.- Els Administradors preparen el procés de liquidació i a l'hora, la subhasta de la Unitat Productiva (plaça a 2a B o a 2a A si ascendim...). Els Administradors també lluiten per nodrir de calers aquesta operació intentant aconseguir calers pendents dels drets de la Ciutat Esportiva i subvencions pendents de cobro de les intitucions per la situció d'embargament que hi havia al club.
4.- El club serà subhastat al finals de juny amb la condició que l'entitat segueixi a la ciutat.

En principi, liquidant la SAD, s'en van els deutes i "neix" un club nou... La veritat és que no ho veig massa clar però això que explico és el que he entès jo...

FORÇA LLEIDA.

#97 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2011 - 06:12

El que he entès jo fins ara:

1.- El club (o millor dit la SAD) entra en liquidació.
2.- Els Administradors concursals agafen el mando de l'entitat.
3.- Els Administradors preparen el procés de liquidació i a l'hora, la subhasta de la Unitat Productiva (plaça a 2a B o a 2a A si ascendim...). Els Administradors també lluiten per nodrir de calers aquesta operació intentant aconseguir calers pendents dels drets de la Ciutat Esportiva i subvencions pendents de cobro de les intitucions per la situció d'embargament que hi havia al club.
4.- El club serà subhastat al finals de juny amb la condició que l'entitat segueixi a la ciutat.

En principi, liquidant la SAD, s'en van els deutes i "neix" un club nou... La veritat és que no ho veig massa clar però això que explico és el que he entès jo...

FORÇA LLEIDA.


Si i ara algu pot comprar el club!

#98 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 mayo 2011 - 06:06

Els administradors del Lleida reben trucades de persones interessades en la subhasta del club


Si la UE Lleida SAE va ser un club prou atractiu perquè Anabel Junyent acordés amb Tatxo Benet fer-se'n càrrec, la UE Lleida, amb la SAE ja en procés de liquidació i, per tant, convertida en un club sense deutes, despertarà sens dubte l'interès de diversos pretendents, que licitaran per aconseguir la seua unitat productiva, és a dir, la plaça esportiva que ocupa actualment a Segona B o, si acaba ascendint, a Segona A.

Així ho esperen els administradors concursals, que ja han rebut diverses trucades de persones o grups interessant-se per fer-se càrrec del Lleida. L'administració concursal va sol·licitar ahir al jutge l'obertura del procés de liquidació, encara que també li va entregar un escrit perquè autoritzi la participació de l'equip en la Lliga i, si arribés el cas, en la fase d'ascens, ja que consideren que això garanteix que es pugui obtindre el preu més alt possible de la venda de la unitat productiva (UP), mentre garanteix els llocs de treball.

Una vegada que el jutge dicti la interlocutòria de liquidació, els administradors tindran un termini de 15 dies per presentar el pla de liquidació i el plec de condicions per vendre la UP, que es faria pel procediment d'una subhasta.

Àngel Miró, un dels tres administradors, junt amb Xavier Carrera i Miquel Àngel Alonso, va explicar que "estic convençut que a la subhasta hi anirà gent. Són uns quants els que ens han trucat avui interessant-s'hi.

L'encara actual presidenta, Anabel Junyent, que serà suspesa de les seues funcions en el moment en què es dicti la interlocutòria, ja ha mostrat el seu interès per licitar, igual que algun grup d'empresaris lleidatans.

La subhasta és una de les accions amb què l'administració concursal espera aconseguir recursos econòmics amb què poder fer front als deutes contrets per la SAE amb els seus creditors, o almenys a la part d'aquestes que sigui possible.

Miró va assenyalar: "Lluitarem perquè els creditors surtin el més ben parats possible. Una vegada iniciada la liquidació recuperarem tots els diners que puguem per pagar els creditors", que rebran els diners en funció de si el deute té la qualificació de privilegiat, com els jugadors, o ordinari. Els últims amb drets a cobrar són els que tenen deute subordinat, com és el cas de Tatxo Benet.
Obtenció de diners

Els administradors intentaran aconseguir diners dels drets que té el club respecte a la ciutat esportiva de Torre-serona (de 15 milions d'euros, únicament n'havia cobrat 5), de les subvencions públiques pendents de cobrament (sobre 500.000 euros) i de clients que en deuen uns 100.000 més.


http://www.segre.com...mb-pretendents/

#99 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 mayo 2011 - 02:34

http://www.elpais.co...16elpcat_17/Tes

La crisis económica acaba de engullir a la UE Lleida, el equipo de fútbol más representativo de la provincia, en situación de concurso de acreedores desde julio pasado. Ha sido un final anunciado por la mala gestión y por las deudas acumuladas en la última década, cifradas en 28 millones de euros. La puntilla a los 72 años de historia se la acaba de dar un juez al decretar la subasta del club, a raíz de que la actual directiva no haya presentado ningún plan de viabilidad. El precio de salida será de 67.300 euros. El proceso es irreversible, aunque la interlocutoria judicial ha autorizado la actividad del club hasta final de temporada, en la que ha militado en Segunda B. El equipo la cerró ayer con un empate a cero en el campo de L'Hospitalet, con lo que se esfumaron las opciones de jugar la liguilla de ascenso.

La noticia en otros webs
•webs en español
•en otros idiomas
Tras la presentación al juez del plan de liquidación de la entidad, se abre un plazo de entre 15 y 20 días para que los interesados puedan realizar ofertas por la entidad en subasta, que incluye la plaza en Segunda B, los jugadores y el fútbol base.

La situación no invita al optimismo, pero el pliego de condiciones aún puede dejar una puerta abierta para que la esencia del Lleida no se pierda. Las personas que acudan a la subasta tendrán que comprometerse a dar continuidad al proyecto deportivo, a mantener el equipo en la ciudad, a aportar un aval económico que cubra como mínimo los gastos de una temporada y a aportar patrocinadores. El mejor postor se hará cargo del club sin cargas económicas y el dinero que se obtenga de la subasta servirá para liquidar deudas con los acreedores. Más de la mitad de la deuda es con la Agencia Tributaria y la Seguridad Social.

Este proceso de liquidación se inició a raíz de que la directiva, encabezada por la joven empresaria y ex futbolista del Barça y el Sabadell Anabel Junyent, no presentara en el plazo convenido un acuerdo con los acreedores y un plan de viabilidad. Junyent, que ha cesado en sus funciones y ha sido sustituida por los administradores concursales, ha manifestado públicamente su voluntad de acudir a la subasta para adquirir el paquete licitado. "Hace días que mi equipo está trabajando en una propuesta", ha explicado Junyent.

El alcalde de Lleida, el socialista Àngel Ros, ha mostrado su preocupación por el futuro del Lleida y ha garantizado que el Consistorio seguirá cediendo el uso de las instalaciones deportivas a los nuevos propietarios, a los que garantiza también las ayudas municipales acordadas, que este año son de 200.000 euros, la tercera parte de años anteriores debido a la crisis.

Junyent, que adquirió hace un año las acciones del anterior mandatario, Tatxo Benet, se vio obligada nada más llegar al club a presentar un concurso de acreedores (antigua suspensión de pagos) ante la insostenible situación de una entidad abandonada por los patrocinadores y la afición.

El origen de la crisis del Lleida es el mismo que llevó a la desaparición de otros clubes de solera del fútbol español que osaron vivir por encima de sus posibilidades, aprobando presupuestos irreales y pagando fichas millonarias. En el caso del Lleida, su purgatorio llegó tras el último ascenso a Primera División, en 1993. Su gloria fue efímera y al año siguiente volvió a las catacumbas del fútbol español, donde quiso comportarse como un club rico sin serlo. Lo único que consiguió fue acumular las deudas que ahora lo han llevan a desaparecer.

Desde que el empresario del sector audiovisual Tatxo Benet se convirtió en máximo accionista del Lleida, en abril de 1998, la trayectoria del club ha sido convulsa y escandalosa en muchos aspectos. Llegó con la aureola de salvador, pero sus operaciones de ingeniería financiera no solo no reflotaron la situación económica y deportiva del club, sino que la agravaron hasta la ruina. Benet dejó el Lleida con una mancha negra: el fiasco de la ciudad deportiva de Torre-serona, un proyecto anunciado a bombo y platillo en 2006 como la solución definitiva a todos los males del Lleida. El objetivo era dotar a la entidad de un patrimonio propio y conseguir importantes ingresos con la construcción de un complejo residencial de 669 viviendas.

De aquel proyecto solo ha quedado un inmenso lío, en el que han desaparecido 3,5 millones de euros, que los administradores concursales no son capaces de esclarecer


PD:Em quedo amb moltes coses del que surt a el pais pero aquet paragraf ultim dels 3'5 millons d'euros són els que s'hauran enbuxacat!

Sisplau que vingui algu que no ens utilitzi com an estat fent tota aquesta "xusma"que no és mereixen altre nom

#100 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes

Escrito 18 mayo 2011 - 07:12

Avui han dit a la radio que la federació es vol quedar la plaça del Lleida de 2aB. Es veu que els serveis jurídics de la FEF ja han contactat amb el Lleida, mentres que els administradors diuen que estan amparats per la Llei, i que això no pasarà.

La noticia: "Villar vol prendre la plaça al Lleida i els gestors ho rebutgen"

http://www.segre.com...rs-ho-rebutgen/




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos