Ir al contenido


Foto
- - - - -

el lleida a punt de desapareixer


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
205 respuestas en este tema

#101 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 07:42

De la noticia d'avui al Segre, no em fa patir gaire. Jo de moment i pel que he vist, tot el que han dit els administradors s'ha copmlert. A més, com diuen, hi ha jurisprudencia amb el Terrassa, pel que el que no farà un jutge és anar en contra una decisió que un company va pendre fa un/dos anys en una situació igual.
A més a més, també diu que hi ha errors de forma de com presentar el document. Em dóna més la sensació que la Federació ho ha enviat per a que ningú li pugui dir que no ha "intentat" fer fora al Lleida o descendir-lo.

No res, tot això és una cortina de fum.

#102 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 18 mayo 2011 - 07:48

El que està clar es que ens tenen ganes.

Casos com Logroñes, burgos,malaga, et cetc que sense ser el mateix em sembla que la federació no ha actuat d'aquesta forma.... ja veurem



Visca el Lleida.

#103 bluehool

bluehool

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 11:09

LLEIDA- La asesoría jurídica de la RFEF envió un escrito a la UE Lleida en el que hace constar que habiéndose enterado que el club ha entrado en fase de liquidación, procederá a incluir a otro equipo, en sustitución del Lleida, en la Segunda B. Se ha iniciado la guerra, pero la batalla legal puede ser larga ya que los adminsitradores concursales ya anticiparon que los trámites podrían durar hasta un año.

Por otro lado, los jugadores dieron ayer por terminada su permanencia en la entidad y tras haberse reunido previamente con los administradores concursales y asegurarse que cobrarán hasta el último céntimo antes del 30 de junio, inciaron las vacaciones

http://www.mundodepo...4156341077.html

#104 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 12:53

cada dia més desconcertant, no entenc res! ara aquest del villar ens vol robar tambe?? :?

no passaran,no passaran!

#105 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 04:00

http://www.segre.com...rs-ho-rebutgen/

#106 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 04:20

Venga ja!!! Aquestos de la federació son uns oportunistes que no saben ni de que parlen!! :evil:
Ja m'han emprenyat per tot el que queda de dia :evil:

#107 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 mayo 2011 - 04:59

Com a aficionat de la UE Lleida defenso els interessos del nostre club, i pels nostres interessos la millor solució possible és que el nou club es quedi a Lleida i que continuem jugant a 2ªB.

Però com a aficionat al futbol en general, tot això em sembla una farsa i un atemptat a l'esperit i els valors de l'esport.
En la meva opinió tot aquell equip que al finalitzar la temporada no pot pagar als seus jugadors ha de baixar de categoria, si o si.
I tot aquell equip que decideix desaparèixer perquè no pot fer front als seus deutes ha de començar des de la última categoria existent, passant la seva plaça a l'equip que s'ho ha guanyat a la gespa (res de vendes de places, ni històries rares).

Resumint, la posició de la RFEF em sembla lògica i encertada, tot i que no la desitjo.

#108 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 05:00

Com a aficionat de la UE Lleida defenso els interessos del nostre club, i pels nostres interessos la millor solució possible és que el nou club es quedi a Lleida i que continuem jugant a 2ªB.

Però com a aficionat al futbol en general, tot això em sembla una farsa i un atemptat a l'esperit i els valors de l'esport.
En la meva opinió tot aquell equip que al finalitzar la temporada no pot pagar als seus jugadors ha de baixar de categoria, si o si.
I tot aquell equip que decideix desaparèixer perquè no pot fer front als seus deutes ha de començar des de la última categoria existent, passant la seva plaça a l'equip que s'ho ha guanyat a la gespa (res de vendes de places, ni històries rares).

Resumint, la posició de la RFEF em sembla lògica i encertada, tot i que no la desitjo.


No puc estar més d'acord amb tu.

#109 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 05:12

De moment la llei ens protegeix, a finals d'any això canviarà i la federació tindrà més poder en aquest casos pero ara mateix no ens poden baixar de categoria. La llei per damunt sempre

#110 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 05:14

Pues jo no estic d'acord, encara no hem desaparegut i la federació se'ns a tirat a sobre com a taurons... i al damunt no han fet les coses be.

#111 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 05:28

Posted Image

#112 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 05:34

Com a aficionat de la UE Lleida defenso els interessos del nostre club, i pels nostres interessos la millor solució possible és que el nou club es quedi a Lleida i que continuem jugant a 2ªB.

Però com a aficionat al futbol en general, tot això em sembla una farsa i un atemptat a l'esperit i els valors de l'esport.
En la meva opinió tot aquell equip que al finalitzar la temporada no pot pagar als seus jugadors ha de baixar de categoria, si o si.
I tot aquell equip que decideix desaparèixer perquè no pot fer front als seus deutes ha de començar des de la última categoria existent, passant la seva plaça a l'equip que s'ho ha guanyat a la gespa (res de vendes de places, ni històries rares).

Resumint, la posició de la RFEF em sembla lògica i encertada, tot i que no la desitjo.


Totalment d'acord RoD. Ens ha de saber greu, perquè és el Lleida i tal... però que coi, si al final ens mantenim a Segona B, estariem cometent un greu atemptat contra l'esport i contra aquells equips de tercera que s'hagin guanyat la plaça de de la UE Lleida en el camp i no en els despatxos.
I només pensar que els qui ens han fotut en tot aquest marron ja no formen part de la institució, em fa tanta rabia...

#113 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 05:53

Com a aficionat de la UE Lleida defenso els interessos del nostre club, i pels nostres interessos la millor solució possible és que el nou club es quedi a Lleida i que continuem jugant a 2ªB.

Però com a aficionat al futbol en general, tot això em sembla una farsa i un atemptat a l'esperit i els valors de l'esport.
En la meva opinió tot aquell equip que al finalitzar la temporada no pot pagar als seus jugadors ha de baixar de categoria, si o si.
I tot aquell equip que decideix desaparèixer perquè no pot fer front als seus deutes ha de començar des de la última categoria existent, passant la seva plaça a l'equip que s'ho ha guanyat a la gespa (res de vendes de places, ni històries rares).

Resumint, la posició de la RFEF em sembla lògica i encertada, tot i que no la desitjo.


Jo també estic totalment d'acord amb el que comentes. Una cosa no treu l'altra i jo també penso que si els 28 milions d'euros de deute desapareixen i es segueix competint s'estarà cometent una injustícia amb algun altre equip i amb el futbol en general ja que el futur lleida competiria amb ventatja sobre la resta de clubs.

Tot i això també m'agradaria dir que tan de bo la plaça es quedi a Lleida i el club surti endavant i tornem a veure futbol de 2ª Divisió al Camp d'esports.

#114 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 06:20

VILLARATO, VILLARATO !!!!!!

#115 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 06:43

VILLARATO, VILLARATO !!!!!!


mai millor dit, aquest home cada dia hem fa mes rabia!

#116 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 18 mayo 2011 - 06:57

estic d'acord amb vosaltres pero si tan legals volem ser que comensin pels de primera divisio i que vaigin vaixan que nia mols que tampoc estan gaire net (o nos asfonsem tots o ningu )





visca el lleida

#117 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 07:00

Jo no ho acabo de entendre, perque dieu que estariem cometent una injusticia? No hem lluitat prou la plaça que estem ocupant o que? No ens la regalat ningu eh! Els jugadors han suat prou i han patit prou per aconseguir-la.

Jo d'injusticia nomes vec que la federació fa el que li dona la gana i amb qui li dona la gana! res mes :evil:

#118 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 mayo 2011 - 07:08

Estic d'acord amb el RoD, però el problema no és només nostre. ja vaig dir en un altre post que això, per molt que diguin els administradors, em sembla una "trampa legal". I la injustícia està en què sí, ens ho hem guanyat al camp, però a base de gastar (ara o en un altre oment) els diners que no teníem.

I el debat que es planteja aquí és interessant... recordem que a Segona A els dos primers classificats (un matemàticament a Primera i l'altre virtualment) estan en concurs de creditors, hi ha molts equips amb pagaments atrassats... És això competir amb igualtat contra aquells que sí controlen el seu deute?

En aquest cas, tot i que desitjo en contrari, considero que la raó (almenys ètica, veurem si legal) està de costat de la RFEF. No oblidem que, passi el que passi, la culpa no l'hem de buscar en Villar, sinó molt més a prop.

#119 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 07:40

Totalment d´acord amb tu GTS la culpa, no és de Villar, sinó dels gestors del club en les darreres temporades, però no podem obviar que només tenen la barra d´anar contra els menuts, si de debó vulguessin ser curosos, es carregarien al 95% dels clubs professionals,i et diré més, ens en deuen una, qui recorda la lliga de 22? El Celta i el Sevilla, amb dos ciutats al carrer,i el Lleida per quina raó no va tenir cap opció de jugar-la?

#120 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 mayo 2011 - 08:48

llavors, jugariem a 3a?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos