Ir al contenido


Foto
- - - - -

Insults al Camp D'Esports


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
110 respuestas en este tema

#21 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 27 marzo 2011 - 10:01

A mi em sembla igual de greu dir-li "ensenya'm les mamelles" a una dona que dirli "maricó de merda" a un home.
La diferència? Que lo 1r consta en acta i surt als diaris i lo 2n passa cada cap de setmana i ningú li dona la més mínima importància.
D'això jo en dic desigualtat.

Però bueno, que és igual, tampoc en treure'm res de bo d'això.

Ep!! En això estem totalment d'acord!! Ja dic, ni per discriminació racial, sexista ni orientació sexual...


Llavors, justifiques insultar algú per portar el cabell llarg, o ser calb o ser gordo ???
Jo repeteixo dient que nomé she escoltat i cantat lo de "enseña las tetas" i no ho considero un insult agressiu, crec que hi ha més conya que res. Els altres dos inults si que són ofensius però jo no els he escoltat pk s'han cantat ?

#22 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 12:16

A mi em sembla igual de greu dir-li "ensenya'm les mamelles" a una dona que dirli "maricó de merda" a un home.
La diferència? Que lo 1r consta en acta i surt als diaris i lo 2n passa cada cap de setmana i ningú li dona la més mínima importància.
D'això jo en dic desigualtat.

Però bueno, que és igual, tampoc en treure'm res de bo d'això.

Ep!! En això estem totalment d'acord!! Ja dic, ni per discriminació racial, sexista ni orientació sexual...


Llavors, justifiques insultar algú per portar el cabell llarg, o ser calb o ser gordo ???
Jo repeteixo dient que nomé she escoltat i cantat lo de "enseña las tetas" i no ho considero un insult agressiu, crec que hi ha més conya que res. Els altres dos inults si que són ofensius però jo no els he escoltat <font color=red>perque</font> s'han cantat ?

No ho justifico, però simplement que aquestes persones no reben el tracte discriminatori social al que estan exposats dia rere dia els altres 3 col-lectius que he mencionat. Son temes que els que no hi estem identificats ens pot arribar a costar entendre, però quan dia rere dia et van discriminant per un fet com aquest... crec que és un tema molt més sensible del que ens pensem... pero en fi, cadascu en lo seu. Lo que me fot és que anem de afició "progre".. i molts cops ens contradiem. Fa temps recordo que els city boys varen treure una bandera gay al seu fons.. teoricament nosaltres som antifeixistes, o molts van d'aquest pal... igual que els city.. i nosaltres utilitzem la paraula "maricon" per ofendre...

#23 bluehool

bluehool

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 142 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 08:48

en fi... anècdota sense importància. Ara toca pensar amb el Benidorn!

#24 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 11:13

La qüestió crec jo, es que sempre s'insulta a qui sigui a la mínima, no es te tolerància, no hi ha respecte. I acaba sent normal si desde petit es creix sense s'haver que es el respecte per l'altra persona, indiferentment de quina raça, sexe o ideologia es tingui.

I no estic d'acord en que son cantics per fer el tonto i per fer riure a la gent, ja que en el moment que s'ofèn a l'altra persona es trenca el respecte.

Sincerament, quan sento aquest tipus de cantics al camp, us ben asseguro que a mi no em fan ni mica de gracia, i com jo, hi ha mes gent.


INTENTEM ANIMAR A L'EQUIP I DEIXAR ELS INSULTS D'UNA VEGADA PER TOTES.

#25 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 01:33

Quina pell mes fina i que politicament correctes sou tots xD Jo insulto i no em considero pas mala persona, ni racista, ni sexista ans al contrari.

Us escandalitzeu per tot! Exagerats!

#26 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 01:59

Aquesta dona el que vol es publicitat gratis, afany de protagonisme també en diuen,

Son 2 càntics que fa més de 5 anys que cantem a tot arreu, fins i tot a noies que venen amb nosaltres al camp i no ho deixarem de fer, ni discriminació ni sexisme ni tonteries.

Aquesta linier vol arribar a dalt de tot en l'arbitratge fent victimisme de la seva condició de dona en un món d'homes, fent d'un càntic alegre i normal una agressió personal.

I si algú no va estar al camp, que no parli perque la crònica del marca és totalment desproporcionada

#27 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 02:02

Quina pell mes fina i que politicament correctes sou tots xD Jo insulto i no em considero pas mala persona, ni racista, ni sexista ans al contrari.

Us escandalitzeu per tot! Exagerats!

Vergonya que diguis això, puguis subscriure un "ensenya las tetas" o "a esa linier nos la vamos a follar" i desprès puguis anar tranquilament a una manifestació a la paeria per la igualtat de la dona. Alguns teniu els valors morals molt distorcionats.

#28 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 02:17

Quina pell mes fina i que politicament correctes sou tots xD Jo insulto i no em considero pas mala persona, ni racista, ni sexista ans al contrari.

Us escandalitzeu per tot! Exagerats!

Vergonya que diguis això, puguis subscriure un "ensenya las tetas" o "a esa linier nos la vamos a follar" i desprès puguis anar tranquilament a una manifestació a la paeria per la igualtat de la dona. Alguns teniu els valors morals molt distorcionats.


Tio estas pixant fora de test, ves a fumar ganja al riu amb els jipis, tu temps enrera també l'has cantada. El distorsionat ets tu.

#29 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 02:53

Deixem de dir si se va agredir verbalment o no a la linier per que es canta cada partit, deixem-nos de criticar i com es diu per a qui mes animar al equip i menys insultar pues jo cada partit veig animar als mateixos tots els que critiqueu els insults comenceu animar mes al nostre equip i no se sentiran crits malsonants..

#30 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 05:56

A vegades penso que el futbol va cap un camí que em sembla personalment llunyà a la meua cultura futbolera... quina tonteria per una simple i grollera anècdota...una tonteria com les que es repeteixen cada diumenge a tots els camps del món mundial... que una notícia així surti al marca, hi ha hagí foreros que es queixen i que surti en un acta d'un arbitre en un partit proferssional demostra que el futbol ja no és lo que era...

#31 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 28 marzo 2011 - 06:35

A vegades penso que el futbol va cap un camí que em sembla personalment llunyà a la meua cultura futbolera... quina tonteria per una simple i grollera anècdota...una tonteria com les que es repeteixen cada diumenge a tots els camps del món mundial... que una notícia així surti al marca, hi ha hagí foreros que es queixen i que surti en un acta d'un arbitre en un partit proferssional demostra que el futbol ja no és lo que era...


+1

#32 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 08:53

El futbol es un negoci ara per ara.

#33 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 09:20

Quina pell mes fina i que politicament correctes sou tots xD Jo insulto i no em considero pas mala persona, ni racista, ni sexista ans al contrari.

Us escandalitzeu per tot! Exagerats!

Vergonya que diguis això, puguis subscriure un "ensenya las tetas" o "a esa linier nos la vamos a follar" i desprès puguis anar tranquilament a una manifestació a la paeria per la igualtat de la dona. Alguns teniu els valors morals molt distorcionats.


Tio estas pixant fora de test, ves a fumar ganja al riu amb els jipis, tu temps enrera també l'has cantada. El distorsionat ets tu.

Jo simplement dono la meva opinió, res més, com tu la teva. Jo cantat algo així? Ho dubto. Però que ja dic, cadascú és lliure per actuar de la manera que vulgui, no sere jo qui dongui ara classes de moral. i ep! una cosa, jo també considero que tan lo del acta com lo del Marca és totalment desproporcionat, simplement dono la meva opinió sobre aquests càntics.

#34 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 10:34

Quin gran Lleida vam veure dissabte eh! :twisted:

#35 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 marzo 2011 - 10:37

Quin gran Lleida vam veure dissabte eh! :twisted:


Gran de veritat,quins golarros!!!!!!!!!

#36 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 marzo 2011 - 06:17

Fins i tot a Punto Radio n'han parlat...

http://www.puntoradi...n.php?id=25585#

#37 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 marzo 2011 - 09:28

Fins i tot a Punto Radio n'han parlat...

http://www.puntoradi...n.php?id=25585#

Aquest paio de la ràdio és un flipat

#38 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 marzo 2011 - 11:04

Aquesta linier vol arribar a dalt de tot en l'arbitratge fent victimisme de la seva condició de dona en un món d'homes, fent d'un càntic alegre i normal una agressió personal.

Ostia, si d'això en dius un càntic alegre i normal, vaya tela!!! Podrà ser o no racista, sexista,... però el que segur que NO és, és un càntic alegre i normal. No és normal insultar a la gent i faltar al respecte, t'ho miris com t'ho miris.

I si creieu que animar a l'equip passar per insultar a l'àrbitre/línier per ser dona o a l'equip rival per no ser un equip català/per estar en descens/... crec que aneu molt equivocats.

Segons el meu punt de vista, us seria més profitós (a vosaltres i a l'equip) que animéssiu als nostres jugadors enlloc de perdre el temps amb "càntics alegres i normals"

#39 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 marzo 2011 - 12:25

Aqui es diu coses de tots els equips que jo sapiga..
Sabadell, Santboià,Badalona.. etc!
I no cal dir lo que an de fer o no penso jo, ja que cada partit son al gol nord animan al nostre equip. I una molt bona animació.

No tirem més merda..

#40 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 29 marzo 2011 - 04:28

en fi... anècdota sense importància. Ara toca pensar amb el Benidorn!




Quan vegui's la multa econòmica que li caurà al club, aviam si encara et sembla una anècdota sense importància.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos