Ir al contenido


Foto
- - - - -

Insults al Camp D'Esports


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
110 respuestas en este tema

#101 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2011 - 08:04

PD: Es sap quan sortira el plà de viabilitat?


Jo vaig llegir, que ja el tenia casi apunt!

#102 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2011 - 09:40

També haig de dir, que sembla que el tema econòmic està millor gestionat, no sé si és pels administradors o per la nova directiva,i que la feina amb els sponsors va ser bona.

Que una cosa no treu l´altre, i potser, seria millor, seguir amb això a un altre post, el tema, es desvia molt del original,crec.

#103 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 abril 2011 - 09:52

Que una cosa no treu l´altre, i potser, seria millor, seguir amb això a un altre post, el tema, es desvia molt del original,crec.


Sí que es desvia, sí, massa i tot...

#104 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2011 - 01:33

]

Nakor tornes a pixar fora de test. En serio que tu segueixes l'actualitat del club? Llegeixes els diaris? Escoltes la ràdio? No et fas encara una composició de situació a data d'avui?

T'ho juro xato, és que em sembla que vius en una realitat paral·lela. Tu saps que el teu estimat club està a punt de desaparèixer perque la presidenta, la gestió de la qual defenses, no ha mogut un dit per fer el pla de viabilitat? No et fa pensar aixó...

Ei, no tinc cap problema amb la directiva ni la presidenta sempre que mirin per la supervivència de l'entitat. Però em toca molt quan veig el Lleida moribund i un pasotisme tan brutal per part dels dirigents que sembla clarament premeditat. Analitza l'evolució de les decissions del consell d'ençà principis de juliol fins avui. Osti, és que el tema canta molt!!
A nivell empresarial se li en diu: echar el cierre.

Ah xato! I un darrer consell: comprat sabó i rentat la llengua.


Conec molt bè la situació. M' equivocat en algo dis-mu perquè tinc que tindre els pantalons ben molls...
Però ara et pregunto es culpa de l' actual directiva? Es coherent que aquella directiva que teniem van marxar al basquet i en 3 mesos el Lleida Basquet tingui un deficit de 1,6 milions?. Es coherent que vingui una noia de Barcelona i fiqui 24-26 milions per a que el club no desaparegui cuan es cosa de l' anterior junta? Es coherent que em contestis un i un altre cop dient que la situació es dolenta al mes de abril?

Prefereixo comprar un taps per les orelles que hi ha cadascun per aqui...


T'ho dic: Mu!
Una altra abraçada!


Felicitats linia vermella... veiem que t'has quedat sense arguments... deixa de buscar-li tantes potes al gat, ja que si no vols entendre el que diu en Nakor es que no arrives a més...

#105 LaDelgadaLineaRoja

LaDelgadaLineaRoja

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2011 - 02:37

]

Nakor tornes a pixar fora de test. En serio que tu segueixes l'actualitat del club? Llegeixes els diaris? Escoltes la ràdio? No et fas encara una composició de situació a data d'avui?

T'ho juro xato, és que em sembla que vius en una realitat paral·lela. Tu saps que el teu estimat club està a punt de desaparèixer perque la presidenta, la gestió de la qual defenses, no ha mogut un dit per fer el pla de viabilitat? No et fa pensar aixó...

Ei, no tinc cap problema amb la directiva ni la presidenta sempre que mirin per la supervivència de l'entitat. Però em toca molt quan veig el Lleida moribund i un pasotisme tan brutal per part dels dirigents que sembla clarament premeditat. Analitza l'evolució de les decissions del consell d'ençà principis de juliol fins avui. Osti, és que el tema canta molt!!
A nivell empresarial se li en diu: echar el cierre.

Ah xato! I un darrer consell: comprat sabó i rentat la llengua.


Conec molt bè la situació. M' equivocat en algo dis-mu perquè tinc que tindre els pantalons ben molls...
Però ara et pregunto es culpa de l' actual directiva? Es coherent que aquella directiva que teniem van marxar al basquet i en 3 mesos el Lleida Basquet tingui un deficit de 1,6 milions?. Es coherent que vingui una noia de Barcelona i fiqui 24-26 milions per a que el club no desaparegui cuan es cosa de l' anterior junta? Es coherent que em contestis un i un altre cop dient que la situació es dolenta al mes de abril?

Prefereixo comprar un taps per les orelles que hi ha cadascun per aqui...


T'ho dic: Mu!
Una altra abraçada!


Felicitats linia vermella... veiem que t'has quedat sense arguments... deixa de buscar-li tantes potes al gat, ja que si no vols entendre el que diu en Nakor es que no arrives a més...


Vinga un altre que salta a l'escenari! Ja, ja, ja! Visca el corporativisme!! Què no sabeu defensar-vos solets?

Nano, insisteixo, a l'igual que li he comentat als teus amics, no cal insultar...demostra molta molta pobresa.

#106 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2011 - 02:42

]

Nakor tornes a pixar fora de test. En serio que tu segueixes l'actualitat del club? Llegeixes els diaris? Escoltes la ràdio? No et fas encara una composició de situació a data d'avui?

T'ho juro xato, és que em sembla que vius en una realitat paral·lela. Tu saps que el teu estimat club està a punt de desaparèixer perque la presidenta, la gestió de la qual defenses, no ha mogut un dit per fer el pla de viabilitat? No et fa pensar aixó...

Ei, no tinc cap problema amb la directiva ni la presidenta sempre que mirin per la supervivència de l'entitat. Però em toca molt quan veig el Lleida moribund i un pasotisme tan brutal per part dels dirigents que sembla clarament premeditat. Analitza l'evolució de les decissions del consell d'ençà principis de juliol fins avui. Osti, és que el tema canta molt!!
A nivell empresarial se li en diu: echar el cierre.

Ah xato! I un darrer consell: comprat sabó i rentat la llengua.


Conec molt bè la situació. M' equivocat en algo dis-mu perquè tinc que tindre els pantalons ben molls...
Però ara et pregunto es culpa de l' actual directiva? Es coherent que aquella directiva que teniem van marxar al basquet i en 3 mesos el Lleida Basquet tingui un deficit de 1,6 milions?. Es coherent que vingui una noia de Barcelona i fiqui 24-26 milions per a que el club no desaparegui cuan es cosa de l' anterior junta? Es coherent que em contestis un i un altre cop dient que la situació es dolenta al mes de abril?

Prefereixo comprar un taps per les orelles que hi ha cadascun per aqui...


T'ho dic: Mu!
Una altra abraçada!


Felicitats linia vermella... veiem que t'has quedat sense arguments... deixa de buscar-li tantes potes al gat, ja que si no vols entendre el que diu en Nakor es que no arrives a més...


Ho sento però +1

#107 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2011 - 03:29

Algun moderador que tanqui el post sisplau, perque això ja fa dies que a perdut el nord.

#108 Mariano Azcona

Mariano Azcona

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2011 - 06:24

LaDelgadaLineaRoja, perdona'ls que no saben el que fan... Són uns p.... genis del metallenguatge. I sense adonar-se'n!
Doritos, t'animo a que segueixis llançant interrogants que són veritats incisives com a punyals... No se n'adonen!
I a tots els que penseu diferent, us animo a seguir igual!

Per desgràcia, sempre hi haurà INTOLERANTS que no acceptaran les vostres opinions, com tampoc acceptaran ni apreciaran les paraules o pensaments d'un alcalde escollit democràticament, o l'atreviment i la il·lusió d'una dona-àrbitre en un món tant masclista com el futbol... Comença a cansar tanta intolerància en aquest foro i al Camp d'Esports.
Un consell a la canalla: sigueu més respectuosos i escolteu a la gent gran. Us queda molt per veure i molts errors dels que aprendre.

Tots estimem el Lleida per igual. Ni més ni menys. Però alguns, per edat, ho fem des de fa moltíssim més. I hem vist mooooolt més al Camp d'Esports. I us asseguro que lo que es veu enguany a tots els nivells, exceptuant curiosament el que es veu esportivament al terreny de joc, fa autèntica VERGONYA. Visca el Lleida!!!

#109 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2011 - 07:21

INTOLERANTS que no acceptaran les vostres opinions, com tampoc acceptaran ni apreciaran les paraules o pensaments d'un alcalde escollit democràticament,


En això discrepo, l´alcalde parlava com alcalde i no com a persona, o ciutadà del carrer,i no podia dir el que va dir, i encara que ho digués,el més greu en aquell cas, van ser les actuacions que es van derivar a posteriori, sota el meu punt de vista, va tenir lloc un abús de poder, i no cal remoure més el tema en qüestió.

Totes les opinions raonades són constructives,les coses vistes desde diversos prismes, són millors, no existeix un pensament únic en res,i menys en futbol, que regni el sentit comú, encara que ja sabem que és el menys comú dels sentits.

Força Lleida !! ,i ara a aprofitar, l´ensopegada del Badalona, esperem que no sigui el darrer resultat, en aquesta jornada, que ens beneficii.

#110 toni_lleidata

toni_lleidata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 abril 2011 - 07:29

INTOLERANTS que no acceptaran les vostres opinions, com tampoc acceptaran ni apreciaran les paraules o pensaments d'un alcalde escollit democràticament,


En això discrepo, l´alcalde parlava com alcalde i no com a persona, o ciutadà del carrer,i no podia dir el que va dir, i encara que ho digués,el més greu en aquell cas, van ser les actuacions que es van derivar a posteriori, sota el meu punt de vista, va tenir lloc un abús de poder, i no cal remoure més el tema en qüestió.

Totes les opinions raonades són constructives,les coses vistes desde diversos prismes, són millors, no existeix un pensament únic en res,i menys en futbol, que regni el sentit comú, encara que ja sabem que és el menys comú dels sentits.

Força Lleida !! ,i ara a aprofitar, l´ensopegada del Badalona, esperem que no sigui el darrer resultat, en aquesta jornada, que ens beneficii.

+1
Jo crec que aquest post s'hauria de tancar ja perquè se'ns a anat de les mans. Ara toca pensar en el importantissim partit de demà.

#111 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 abril 2011 - 08:34

...doncs tanco el post.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos