Ir al contenido


Foto
- - - - -

Insults al Camp D'Esports


  • Este tema esta bloqueado Este tema esta bloqueado
110 respuestas en este tema

#1 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 12:33

M'he quedat parat quan he vist aquesta notícia al marca:
http://www.marca.com...88&t=1301182277

#2 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 27 marzo 2011 - 01:33

Marca n'ha fet una notícia d'una anèctoda!!! El pa de cada dia, vaja.

#3 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 marzo 2011 - 02:27

És el Marca, tampoc es pot demanar massa a la premsa rosa espanyola.
Jo ja he donat la meva opinió sobre el tema al fil del partit.

#4 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 08:39

Com si fòssim els únics que tampoc és per tant!!!!!!!

#5 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 10:15

Bé, jo trobo igual de patètic insultar a un àrbrit, porter, delegat de camp, etc sigui home o dona. Aleshores, la notícia no hauria de ser aquesta. La notícia hauria de ser que a cada partit s'insulta als àrbrits, etc, en gairebé tots els camps de futbol. Però m'agradaria que a Lleida fos diferent, però ho veig difícil.. ;)

#6 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 10:50

més donar suport a l'equip i menys insultar si us plau!!!

#7 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 11:33

més donar suport a l'equip i menys insultar si us plau!!!

Completament dacord amb tu

#8 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 27 marzo 2011 - 12:00

Això pot suposar algun tipus de sanció al club?

#9 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 12:49

Això pot suposar algun tipus de sanció al club?


Si.

#10 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 01:04

deu ni do el marca, això és més que anecdòtic. I son cantics que fem cada partit hi hagi la linier o no... el càntic de enseña las tetas i el de a esa ruba/morena nos la vamos a follar es mític i s'ha cantat al camp cada partit durant temporades i mai ha passat res.

el que em fa gracia esque si ets un tio se't pot dir de tot i si ets negre o tens un parell de tetes ya ets un discriminador, quina societat més hipocrita.

#11 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 01:09

Anem a pams, als arbitres sel´s insulta cada dia a cada camp, després es pot fer amb més elegància o menys, aquets càntics no els trobo gaire bé, la veritat, jo hagués començat amb un vete,vete ,vete a fregar, a fregar , a fregar!!, i ja està.

Per un altre banda, agraïria al Marca, que quan sonessin els crits de polaco el que no bote, també ho denunciessin,les dones poden tenir la pell molt fina,els catalans, també.

#12 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 03:26

hem sembla que la gent es molt falsa, qui mai hagi insultat un arbit,un linier o un jugador rival que ho digui perque el meu cas sempre que algo no hem sembla be li dic el que hem passi pel cap, hi no trobo una falta d'educació sino que aixo es el futbol, ara tindrem que pagar la ue lleida els insults, auva home, quant a d'altres camps se senten cantics de muerete muerete i no els hi passa res i el lleida si? indignan!

#13 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 03:36

perdó, potser ho he agreujat massa, ademés, ara mirant-me els comentaris que hi ha al marca responent a en marquitos(...) veig que encara que no sigui correcte aixó passa a tots els camps i no per ser un club inferior s'ens hauria de sancionar (no ho he volgut en cap moment) si al calderon insulten a cristiano i a marcelo.

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 07:23

deu ni do el marca, això és més que anecdòtic. I son cantics que fem cada partit hi hagi la linier o no... el càntic de enseña las tetas i el de a esa ruba/morena nos la vamos a follar es mític i s'ha cantat al camp cada partit durant temporades i mai ha passat res.

el que em fa gracia esque si ets un tio se't pot dir de tot i si ets negre o tens un parell de tetes ya ets un discriminador, quina societat més hipocrita.


Totalmen d'acord, qui no vulgui pols que no vagi a l'era, i si ets arbitre i no vols que t'insultin, doncs dedica't a una altra cosa.

#15 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 08:47

Nois, crec que això ja desvaria. Jo trobo que els crits sòn sexistes i intolerants. M'explico. A un arbitre se li diu treu la polla o guanyes més fent d'arbitre que de gigolo??? Perquè a una linier si??? Insultar-la? Per bé o per mal, en el món de l'esport això ja és el pa de cada dia i aquí si que puc fer meva que "qui no vulgui pols que no vagi a l'era", com s'ha dit per aquí. Però no crec que el fet de ser dona es tingui que mereixer uns crits per la seva condició. En el tema de la gent de color, el mateix. És "pot" insultar, però insulteu com si fos una persona normal, un arbitre, linier o jugador sense tindre en compte la seva condició. I em sorpren que per aquí hi hagi gent que justifiqui o tregui importancia a aquests actes quan està en una assamblea de joves que precisament busca, entre altres coses, la igualtat de la dona en la societat. Al camp d'esports estem fent de l'insult una manera d'animar, i no crec que sigui la millor manera d'alentar els nostres jugadors, pero en fi, cadascu és lliure de fer el que vulgui.

#16 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 marzo 2011 - 09:02

Lo que ha passat és desigualtat cap als homes, que patint lo mateix que les dones no es veu reflexat a cap acta ni notícia.
En aquest cas els insults han constat en acta única i exclusivament perquè és una dona i la igualtat és tractar als dos sexes per igual. És a dir, posar-ho sempre o no posar-ho mai.
Lo contrari és demagògia.

En la resta opino igual que tu, lo seu és animar sense insultar a l'àrbit o al rival. S'ha d'animar als nostres.

#17 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 09:17

Lo que ha passat és desigualtat cap als homes, que patint lo mateix que les dones no es veu reflexat a cap acta ni notícia.
En aquest cas els insults han constat en acta única i exclusivament perquè és una dona i la igualtat és tractar als dos sexes per igual. És a dir, posar-ho sempre o no posar-ho mai.
Lo contrari és demagògia.

En la resta opino igual que tu, lo seu és animar sense insultar a l'àrbit o al rival. S'ha d'animar als nostres.

La igualtat està en dir fill de puta si és home i filla de puta si és dona. La dona sempre a estat molt discriminada i, desgraciadament, a dia d'avui també és aixì i actes com aquests ens demostren que ens queda molt per evolucionar. Jo no estic dient que la gent que va proferir els cantics tingues la intencio de fer cap insult amb significat sexista, estic convençudisim que simplement volien insultar d'una manera "original i que fes riure els presents", però crec que no van estar gaire encertats. No trobo ni ètic ni tolerant cap insult o ofensa per la seva condició de raça o genere.

#18 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 marzo 2011 - 09:33

A mi em sembla igual de greu dir-li "ensenya'm les mamelles" a una dona que dirli "maricó de merda" a un home.
La diferència? Que lo 1r consta en acta i surt als diaris i lo 2n passa cada cap de setmana i ningú li dona la més mínima importància.
D'això jo en dic desigualtat.

Però bueno, que és igual, tampoc en treure'm res de bo d'això.

#19 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 09:42

Es molt dificil ser arbit mai queda content amb cap equip, per aixo as de saber on et fiques abans de voler arbitrar!

#20 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 marzo 2011 - 09:57

A mi em sembla igual de greu dir-li "ensenya'm les mamelles" a una dona que dirli "maricó de merda" a un home.
La diferència? Que lo 1r consta en acta i surt als diaris i lo 2n passa cada cap de setmana i ningú li dona la més mínima importància.
D'això jo en dic desigualtat.

Però bueno, que és igual, tampoc en treure'm res de bo d'això.

Ep!! En això estem totalment d'acord!! Ja dic, ni per discriminació racial, sexista ni orientació sexual...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos