Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sp.Mahones vs Lleida (Bintaufa, diumenge 12.00 h)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
95 respuestas en este tema

#81 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 04:40

HO DIRE CLAR EMILI FORA YA!!! <font color=red>que</font> VAGI AL BALAGUER QUE ES LA CATEGORIA QUE LI PERTOCA!! Sempre juguem el mateix joc, el pitjor de la categoria ultradefensiu i mes defensiu!!


Jo també crec que s'he li queda gran la 2-b e l'Emili...

#82 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 04:47

Nois, hagi pau!! No crec pas que ser crítics amb els plantejaments del nostre tècnic sigui anar en contra del Lleida. Ben al contrari!! Si som crítics amb els plantejaments de l'Emili (ojo el que dic, estic en contra dels seus plantejaments tàctics, no hem fico en la seva valua per a gestionar un vestidor) es perque volem veure al Lleida fent quelcom més que la pena en camps rivals. Es pot guanyar o perdre, però s'ha de acabar el partit amb la sensació de que, almenys, l'has disputat!!!

Quan un surt a buscar el 0-0 desde l'inici, davant d'un gol en contra, costa moltíssim reaccionar. Entenc també que, amb lo que tenim, no podem anar a "tumba abierta" a fora de casa, però sembla que no siguem capaços de creure'ns que podem anar a guanyar els partits coi!!!

#83 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 04:51

Nois, hagi pau!! No crec pas que ser crítics amb els plantejaments del nostre tècnic sigui anar en contra del Lleida. Ben al contrari!! Si som crítics amb els plantejaments de l'Emili (ojo el que dic, estic en contra dels seus plantejaments tàctics, no hem fico en la seva valua per a gestionar un vestidor) es perque volem veure al Lleida fent quelcom més que la pena en camps rivals. Es pot guanyar o perdre, però s'ha de acabar el partit amb la sensació de que, almenys, l'has disputat!!!

Quan un surt a buscar el 0-0 desde l'inici, davant d'un gol en contra, costa moltíssim reaccionar. Entenc també que, amb lo que tenim, no podem anar a "tumba abierta" a fora de casa, però sembla que no siguem capaços de creure'ns que podem anar a guanyar els partits coi!!!


Totalment d'acord.

#84 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 05:03

Partits com el d'avui i el del camp del Santboià, no podem ni empatar ni perdre, i menys si estem per davant al marcador i llançem el partit amb expulsions i canvis ultra-defensius.

Estic MOLT PREOCUPAT.



Tens raó,però només puc dir una cosa : "UNITAT"

Ens hi juguem massa,ens juguem desapareixer,és hora de remar tots a la vegada i intentar ajudar a l´equip per treure la temporada endavant.


Torno a dir el mateix que diumenge, necessitem UNITAT.

Llegiu amb el cap fred els comentaris afegits, i veureu, que ens estem confrontant els uns amb els altres.

Hi ha una cosa clara, TOTS els que estem aquí, ens estimem la U.E.Lleida, desde el primer a l últim, i TOTS, desitjem veure el club el més alt possible.

TOTS sabem que si baixem, el club desapareix, i TOTS volem que això NO passi mai.

Així que UNITAT, el més important és estar units, ciutat, club, plantilla, socis, afició i seguidors d´arreu, per tal de que el club es salvi aquesta temporada, es puguin pagar els sous atrassats de l´any passat i amb molt esforç salvar la llei concursal.

Ara bé, hem de ser realistes,tenim un bon equip,però jove,jo crec que necessitem dos anys per pujar de categoria, i una vegada a 2A, fer un projecte a llarg plaç, amb el cap molt fred,sense aventures econòmiques per mantenir-nos allí.

Els anys daurats del club , lamentablement ja han passat, hem de posar els peus a terra i pensar, que actualment tenim més a perdre que a guanyar, perque tenim limitacions econòmiques i deures amb la federació que es volen cobrar (els arbitratges per la llei concursal).

Del tema Emili, ja sabeu la meva opinió, estic amb ell,crec en la seva feina, i crec sobretot, que la seva labor l´any passat, en les condicions en la que ho va fer, va ser inmillorable.

Juguem defensius,com tots els equips de la categoria a fora de casa (Badalona un vendaval ofensiu?,no, un equip molt ben treballat tàcticament i sense errors individuals) Denia?,no fotem,tots juguem igual,sino mirem els partits que ha fet el Sant Andreu com a visitant a Sant Boi o Alzira (en obert per TV3).

Torno a dir, Mané el tenim als altars,que és el lloc on li correspon,però com jugava? sempre és la mateixa cantarella, unim-nos i lluitem pel Lleida, és un sentiment massa maco com per deixar-lo perdre, i sobretot, siguem conscients, de que tenim 4 o 5 punts menys per decisions dels despatxos, i que cada punt a nosaltres ens costa el doble que als demés.

#85 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 05:44

Escoda: +1 :wink:

#86 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 09 noviembre 2010 - 08:11

Jo crec que qui vulgui aviar a l'Emili Vicente que tregui la cartera, li pagui el finiquito i contracti a un altre entrenador.

El jutge encara ha de decidir si el Lleida té la capacitat d'eixugar la totalitat del deute en els pròxims anys. Si ara paguéssim el sou de 2 entrenadors li deixarem ben clar al jutge que no és possible eixugar el deute i haurà de liquidar el club.

Deu ni do amb els plantejaments a fora de casa de l'Emili. Cagat és poc. Però crec que ens ensortirem.

Força Lleida companys!

#87 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 09:11

Estic totalment d´acord amb rrj, l´Emili està fent molt bona feina, ja ho vaig comentar al xat i ho comento ara, la feina és bona , com a molt, es por parlar de jugar molt a la defensiva, però com dic sempre, com jugava Mané?Ens va anar malament?.


Penso igual que tu..

#88 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 10:37

Estic totalment d´acord amb rrj, l´Emili està fent molt bona feina, ja ho vaig comentar al xat i ho comento ara, la feina és bona , com a molt, es por parlar de jugar molt a la defensiva, però com dic sempre, com jugava Mané?Ens va anar malament?.


Penso igual que tu..


8O 8O 8O 8O

com podeu compara aquell amb el Mane. Esteu boixos! Mourinho juga tambè a la contra tambè el fiquem al sac. Hiddink aprofita el fisic dels seus jugadors per matarlos a la 2ona part. Cullons mireu la trajectoria feu el favor... No us costa res.

#89 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 11:33

El que no es poden comparar són les plantilles i les circumstàncies de cadascú.

A Mané també se´l criticava i el temps l´ha posat allà on es mereixia la seva tasca a Lleida.El temps posa a tothom al seu lloc, i la distància i el record,fa valorar més allò que s´aconsegueix en el present.

Pregunteu a Vitoria ara per Mané i ja veureu el que us diuen ,en canvi al seu moment el van fotre al carrer.

També us dic,que no entenc certs comentaris que feu al Rubio, una persona que ha donat molt pel club ,i que, a no ser que jo desconegui quelcom, tampoc ho va fer tan malament, sabent l´equip que tenia.

I comparar el Mourinho amb el Hidink,deu ser una ironia,perque no s´asemblen en res.

#90 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 11:58

]

Estic totalment d´acord amb rrj, l´Emili està fent molt bona feina, ja ho vaig comentar al xat i ho comento ara, la feina és bona , com a molt, es por parlar de jugar molt a la defensiva, però com dic sempre, com jugava Mané?Ens va anar malament?.


Penso igual que tu..


8O 8O 8O 8O

com podeu compara aquell amb el Mane. Esteu boixos! Mourinho juga tambè a la contra tambè el fiquem al sac. Hiddink aprofita el fisic dels seus jugadors per matarlos a la 2ona part. Cullons mireu la trajectoria feu el favor... No us costa res.



Mané va fer baixar al club a la segona B el seu primer any...amb un equip pèssim i fet per Koldo aguirre... no se'l criticava ni se'l xiulava res...

#91 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 noviembre 2010 - 12:46

Desconec quina era la situació econòmica del club en aquella època (suposo que delicada, com ho ha estat sempre, però nosé si hi havia algun perill de desaparició com hi ha ara). Degut a la meva edat no puc comparar aquell Lleida amb l'actual. El que sí puc fer és opinar de l'actual.

Per primera vegada tinc un sentiment de por bastant gran per lo que li pot passar al Lleida en tots els nivells.

Tots sabem que si baixem de categoria estem acabats. Per tant, encara que estiguem jugant amb un equip format per 24 coixos, ara menys que mai no podem "tontejar" amb el descens com ho hem fet en altres ocasions. L'any passat ens vam salvar per una segona volta de molt mèrit, i no crec que soni la campana dues vegades seguides.

Tot això s'agreuja quan veig un equip bipolar. Uns partits els juga amb moltes ganes i molta energia, i d'altres es passen pel camp a veure què passa i surten escaldats.

No culpo als jugadors de tot això, sinó a la persona que els dirigeix. Bipolar va ser la primera temporada, bipolar va ser la segona, però... i la tercera? En podem sortir molt escaldats. I no em fa res veure jugar al Lleida al camp de l'Sporting Mahonés amb 7 defenses defensant un 0-1 i jugant-nos-hi LA VIDA, però senyors, si acabem palmant 3-1, tenim un problema.

Finalment, he vist per aqui com comparaven Emili Vicente amb Mourinho. Simplement m'ha fet molta gràcia, perquè alguns només relacionen les paraules Emili i Mourinho = defensius. Per sort, el món del futbol és molt més que tot això, i aquestes altres coses són les que fan que Mourinho guanyi unes quantes Champions i Emili Vicente lluiti per no baixar a Tercera.

#92 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 noviembre 2010 - 09:46

Estic totalment d´acord amb rrj, l´Emili està fent molt bona feina, ja ho vaig comentar al xat i ho comento ara, la feina és bona , com a molt, es por parlar de jugar molt a la defensiva, però com dic sempre, com jugava Mané?Ens va anar malament?.



tenia entes que la feina ben feta es demostra amb els resultats. una derrota es un mal resultat, dos punts de merda en sis partits fora de casa fa pena...... s'estan fent les coses be? ens esta anant malament?

....no comparis al Mane amb l'Emili....

També us dic,que no entenc certs comentaris que feu al Rubio, una persona que ha donat molt pel club ,i que, a no ser que jo desconegui quelcom, tampoc ho va fer tan malament, sabent l´equip que tenia.

I comparar el Mourinho amb el Hidink,deu ser una ironia,perque no s´asemblen en res.


8O 8O 8O , que va aportar rubio al club fent d'entrenador??

flipo.......... :? 8O :?


+1 balafiero, si palmem d'aquesta manera tenim un problema.

#93 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 noviembre 2010 - 10:05

Tot això s'agreuja quan veig un equip bipolar. Uns partits els juga amb moltes ganes i molta energia, i d'altres es passen pel camp a veure què passa i surten escaldats.

No culpo als jugadors de tot això, sinó a la persona que els dirigeix. Bipolar va ser la primera temporada, bipolar va ser la segona, però... i la tercera? En podem sortir molt escaldats. I no em fa res veure jugar al Lleida al camp de l'Sporting Mahonés amb 7 defenses defensant un 0-1 i jugant-nos-hi LA VIDA, però senyors, si acabem palmant 3-1, tenim un problema.


M'ha fet molta gràcia que facis servir "bipolar" per les temporades de l'Emili Vicente, perquè jo també ho penso.

Fixeu-vos que les dues temporades abans d'arribar al Lleida, amb el Balaguer, dues primeres voltes per oblidar, i dues segones voltes de mèrit. I la temporada passada, primera volta de descens matemàtic. Segona volta de campionat, i amb terribles problemes econòmics inclosos.

No sé si és casualitat, pel seu mètode de treball, o pel que sigui. Però sembla que l'Emili té una capacitat especial per fer reaccionar les plantilles. La llàstima és que no ho sàpigui fer a l'octubre...

I d'altra banda, penso que no és el mateix jugar defensiu que acumular gent a darrere. Comparar Mourinho amb Emili? quina bestiesa... No té res a veure un equip que quan perd la pilota es replega ràpidament que amb un que presenta 5 defenses i 2 pivots i juga a esperar.

Com va dir algú, el primer defensa és el davanter centre. És a dir, que quan ataques tens 11 tíos que ataquen i quan defenses tens 11 tíos que defensen. El que canvia és on comences a defensar: en camp contrari, com el Barça; a línia de mitjos, com el Madrid, o a 5 metres de la teva àrea, com el Lleida?

#94 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 noviembre 2010 - 12:33

M'ha fet molta gràcia que facis servir "bipolar" per les temporades de l'Emili Vicente, perquè jo també ho penso.

Fixeu-vos que les dues temporades abans d'arribar al Lleida, amb el Balaguer, dues primeres voltes per oblidar, i dues segones voltes de mèrit. I la temporada passada, primera volta de descens matemàtic. Segona volta de campionat, i amb terribles problemes econòmics inclosos.

No sé si és casualitat, pel seu mètode de treball, o pel que sigui. Però sembla que l'Emili té una capacitat especial per fer reaccionar les plantilles. La llàstima és que no ho sàpigui fer a l'octubre...

I d'altra banda, penso que no és el mateix jugar defensiu que acumular gent a darrere. Comparar Mourinho amb Emili? quina bestiesa... No té res a veure un equip que quan perd la pilota es replega ràpidament que amb un que presenta 5 defenses i 2 pivots i juga a esperar.

Com va dir algú, el primer defensa és el davanter centre. És a dir, que quan ataques tens 11 tíos que ataquen i quan defenses tens 11 tíos que defensen. El que canvia és on comences a defensar: en camp contrari, com el Barça; a línia de mitjos, com el Madrid, o a 5 metres de la teva àrea, com el Lleida?


Això es lo que volgut fer entendre cuan ells han comparat l' Emili amb el Manè... Es una bestiesa com compara amb Hiddink o Mourinho amb Emili.

Es com diu ben bè diu Balafiero en aquells temps l' economia del club no ere tan delicada com la d' ara... Però es pot veure rapidament qui es un bon entrenador i qui no. I el temps ha demostrat que Manè esta capacitat per conduir cuasevol equip de Primera Divisió.

#95 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 noviembre 2010 - 02:05

No vull polemitzar amb ningú,només dóno la meva humil opinió.

Per mi, hi ha dos maneres de plantejar un equip:

1. Fitxes un entrenador amb un plantejament de joc i fas una plantilla per desenvolupar-lo.

2.Amb la plantilla que tens,fitxes un entrenador que tingui un sistema adient als jugadors,o bé fitxes un entrenador que s´adapti al que té i sàpiga treure el millo suc, dels jugadors amb els que disposa.

Així doncs, tens dues maneres de muntar una plantilla, i un fet que diferencia els equips, els calers disponibles.

Quan jo dic que Emili Vicente i Rubio han donat bon resultat, em baso en la relació resultats-plantilles.

M´agradaria veure alguns entrenadors que nombreu en equips de segona fila,i a veure que fan.Per altre part, dintre d´una temporada hi ha una planificació física i de càrregues de treball, que a la llarga comporten , també, el moment òptim i màxim de rendiment en uns moments determinats, potser és per això, la diferència de resultats de la primera a la segona volta.

Cadascú té les seves opinions, jo respecto les vostres, però us demano una mica més de reflexió, una mica mica més de cap i una mica menys de cor.

A mi m´encantaria tornar a viure una nit al Camp Nou com la de l´any 93, no renuncio a tornar-la a tenir, però s´ha de ser realista.

#96 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 noviembre 2010 - 02:42

Son 3 anys que porta ja. L' any pasat va fer una temporada nefasta salvant el seu projecte a la segona volta. Els entrenadors han tingut que guanyarse la seva reputació com Lotina, Mane, Victor Muñoz, Guardiola, Schuster, Caparros, etc. Alguns començen impulsats perquè han sigut jugadors. Altres com Lotina (se la va guanyar fent una fantastica temporada amb el Numancia 2ona B a Primera o fins i tot Mane aqui al Lleida o al Alaves). Però tots ells van començar a 3era-2ona Divisió. Tots ells han fet un 1er o 2on any esplendit i ple de glories. Emili ha anat a pitjor.

L' any pasat, ara aquest any. Cuant més temps tenim que reflexiona? Perquè jo ho tinc clar.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos