Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sp.Mahones vs Lleida (Bintaufa, diumenge 12.00 h)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
95 respuestas en este tema

#61 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 07:47


Necessitem un mig campista que agafi la pilota entre els centrals i la porti al mig del camp i la mogui.


Aquest ja el tenim, i ja t'asseguro que és Álex Colorado, l'únic que aqui juga a tot arreu menys a la seva posició natural, que els hi preguntin als del Orihuela el que feia aquest senyor l'any passat amb la mitja temporada que va estar allí, o mireu algún video que té per internet on es veu com la toca i la distribueix, en canvi aquí juga molt enrera o empegat a la banda.


Sí, sí, tenim aquesta "virtut" de destrossar jugador que passa per aquí.

#62 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 07:59

El partit tonto de la temporada que ens cabreja a tots però que serveix com a punt d'inflecció...


Porto esperant el punt d'inflexió des de la promoció perduda contra l'Sporting...i espera que encara podem caure més baix



mmmmm... des de la promoció del Sporting??? deus de pensar que em de jugar cada any l'UEFA?

#63 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 08:19

El partit tonto de la temporada que ens cabreja a tots però que serveix com a punt d'inflecció...


Porto esperant el punt d'inflexió des de la promoció perduda contra l'Sporting...i espera que encara podem caure més baix



mmmmm... des de la promoció del Sporting??? deus de pensar que em de jugar cada any l'UEFA?


Només penso en que s'hauria d'haver canviat l'organigrama esportiu, la política de fitxatges, haver aprofitat que el vent ens venia de cara econòmicament i haver donat un pas endavant respecte lo que voliem ser o no...
...la UEFA no m'atreu, prefereixo la Champions.

#64 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 08:47

despres de veure el resum... Palau titular ja!

#65 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 10:40

Que torni Rubio ja!!!!!


....entre la teva ironia llegeixo una petita falta d'arguments...


No et preocupis: crec que jo et donaré arguments suficients (toma totxo). :evil:

Continuo molt emprenyat pels comentaris que es fan en aquest foro, la majoria sense cap argument sòlid i canviat d’opinió a la més mínima. És increïble l’afició que té Lo Lleida.

He llegit per aquí que on s’ha vist fer el canvi Rayo – David Giménez i es parla de cara de tonto del David, moral al equip contrari, ... Jo diria que el canvi va ser: surt Rayo i entra Paco Vázquez. David Giménez, en aquest canvi no hi era. Perquè va sortir Rayo ? Es va ressentir de la seva lesió i ara ‘només’ estarà unes altres tres setmanetes de baixa. Perfecte. Pregunta: era justificat el canvi ?

En David Giménez va entrar per l’altre Giménez, Xavi. Em sembla un bon canvi. Res a dir.

La historia de sempre: Emili dimissió. Estic d’acord amb l’AsRoC. Que torni un entrenador d’alguna de les etapes anteriors. Algú sap, sabem, la feina que fa Emili Vicente i el seu equip amb la plantilla ? Algú s’imagina el difícil que deu ser recuperar uns jugadors després de viure el que esta vivint Lo Lleida ? Ho està fent des de que és entrenador de Lo Lleida i em sembla que ho fa molt bé.

Tenim problemes de pagament, tenim problemes d’expulsions, moltes molt rigoroses, tenim problemes de lesions i tenim una plantilla justa (en efectius). De tots els partits que s’han jugat fins aquesta última jornada segurament algú pot dir que no han lluitat prou, però no creieu que ja fa tres temporades que no se si jugar jugaran bé o no, però lluitar ho fan. Tenim un equip lluitador i amb ganes i a més amb tocs de qualitat.

Que algú m’expliqui perquè contra el Sant Andreu, Orihuela, Castellón, etc. érem tant bons i ara som tant dolents.

Oblidem fàcilment. Fa poc Eduardo era el salvador i ara demanem la substitució. Emili era el millor entrenador i ja fa temps (cada temporada) es demana la seva dimissió.

Quina ***** d’afició som que no som ni capaços d’animar al nostre equip a mort. Sempre critiquem. Sempre fem mal. Sempre ajudem al cós tècnic a recuperar als jugadors, si algun entra en aquest foro i llegeix el que s’escriu.

Ara em vull permetre donar la meva opinió cruel i sincera. Em considero capacitat per fer-ho. He vist gairebé tots els partits de Lo Lleida i he vist reaccions de jugadors, cós tècnic, metges, xofer bus i tot el personal que acompanya l’equip: aneu (anem) tots a pastar fang.
:evil: :x

#66 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 10:56

Per cert:

Rayo 3 setmanes de baixa
Jerson 2 setmanes de baixa
Massana 1 partit de baixa

I continuem sumant :evil:

#67 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 11:40

En la meva opinio a l'Emili se li keda gran el Lleida... No podem na a TOTS els partits fora de casa a buscar l'empat a 0. El Lleida hauria d'aspirar a més que aixo. No ens acompanyen les lesions, pero tampoc tenim tan mal ekip.

En fi, al principi de temporada pensava k les coses anirien diferent...pero visto lo visto...a patir

#68 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 12:24

En la meva opinio a l'Emili se li keda gran el Lleida... No podem na a TOTS els partits fora de casa a buscar l'empat a 0. El Lleida hauria d'aspirar a més que aixo. No ens acompanyen les lesions, pero tampoc tenim tan mal ekip.

En fi, al principi de temporada pensava <font color=red>que</font> les coses anirien diferent...pero visto lo visto...a patir

Aspirar a més? Home,l'equip és el que és eh? Tampoc tenim equip per gaires coses :S

#69 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 12:25

IDEM rrj. Res a afegit.

Tots a pastar fang que és el que ens mereixem, sempre veient la part negativa enlloc de buscar la positiva.

Recordo la gent del forum que quan es va parlar de retallada de pressupost (fa 2 anys), de equip lluitador, d'estar per salvar la categoria, TOTHOM deia que estaria al costat de l'equip sempre i quan ho deixessin tot dins el camp. SOU TOTS UNA COLLA DE MENTIDERS!

#70 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 12:34

Que algú m’expliqui perquè contra el Sant Andreu, Orihuela, Castellón, etc. érem tant bons i ara som tant dolents.


Perquè equips que venen a tancar-se i esperen matar a la contra acaben escaldats. Tots tres van esperar l' oportunitat i van caure com nosaltres vam caure davant Mahones, Santboia, At. Balears... Partits que en teoria eren assequibles al principi de temporada...

Som uns merdes per voldré un entrenador més ofensiu, som uns merdes perquè ens queixem de perdre un partit (que tal i com va començar el tindríem que haver golejat).

Prou!!! Sempre la mateixa historia "Que si els diners, Que si el Barça es porta tota la massa social..." Comencem a mira amb uns altres ulls... Si volem ser grans no podem seguir amb aquest plantejament tant conformista... No tingueu por, som un equip d' historia... AIXEQUEU EL CAP!!!

#71 BlueIce

BlueIce

    Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 97 mensajes
  • 2 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 12:54

Responet a rrj, sense anim de discusiò, vull aclarir i donar l´opiniò:

Primer de tot dir que ja vaig escriure aqui, que l´arribada de Rayo al partit era molt justeta i havia perill de recaure i, per desgracia, no em vaig equivocar.

Segon, jo vaig estar seguint el partit, i vaig entendre que el canvi era Rayo (lesionat) per David Gimenez, mentres esperaven que l´arbit l´autoritzes van expulsar a Miki, i Emili va fer sentar a David Gimenez i va treure a Paco Vazquez.

Aixo son fets, ara vull dir:

Calia tenir a dos migcentres ultradefensius, contra un equip que tot i perdre canvia a un davanter per un central a ran de una expulsiò?????

Els partits s´han llegir a mesura que passen les coses, no tens per que conservar el teu dibuix els 90 minuts del partit, jo crec que no va estar encertat en algunes decisions, pero no estic d´arcord amb dimissiò, al igual sempre he dit que ha estones es veu bon futbol i quan les lesions ens deixin i els arbrits afluixin, podem tenir una temporada tranquila.

Tots tenim dret a emprenyar-nos quan el nostre equip perd, malament si no fos aixi.
Gracies, i VISCA LO LLEIDA, per aixo estem tots aqui!!!!!!

#72 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 01:50

una cosa es estar al costat del equip i l'altra es no poder criticar quan les coses s'estan fent malament. Jo ja se quin equip hi ha i que hi ha partits que no s'hi pot fer mes... pero si tu veus que amb els jugadors que hi ha es pot fer alguna cosa tampoc podem dir res? hem de marxar cada partit contents perque per culpa de certs canvis s'ha perdut el partit?

Soc del lleida a mort i sempre estic al costat del equip, pero si un dia s'ha de criticar seré el primer ha fer-ho i si ho faig es perque veig que les coses es poden fer millor.

#73 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 02:37

Que torni Rubio ja!!!!!


....entre la teva ironia llegeixo una petita falta d'arguments...


No et preocupis: crec que jo et donaré arguments suficients (toma totxo). :evil:

Continuo molt emprenyat pels comentaris que es fan en aquest foro, la majoria sense cap argument sòlid i canviat d’opinió a la més mínima. És increïble l’afició que té Lo Lleida.

He llegit per aquí que on s’ha vist fer el canvi Rayo – David Giménez i es parla de cara de tonto del David, moral al equip contrari, ... Jo diria que el canvi va ser: surt Rayo i entra Paco Vázquez. David Giménez, en aquest canvi no hi era. Perquè va sortir Rayo ? Es va ressentir de la seva lesió i ara ‘només’ estarà unes altres tres setmanetes de baixa. Perfecte. Pregunta: era justificat el canvi ?

En David Giménez va entrar per l’altre Giménez, Xavi. Em sembla un bon canvi. Res a dir.

La historia de sempre: Emili dimissió. Estic d’acord amb l’AsRoC. Que torni un entrenador d’alguna de les etapes anteriors. Algú sap, sabem, la feina que fa Emili Vicente i el seu equip amb la plantilla ? Algú s’imagina el difícil que deu ser recuperar uns jugadors després de viure el que esta vivint Lo Lleida ? Ho està fent des de que és entrenador de Lo Lleida i em sembla que ho fa molt bé.

Tenim problemes de pagament, tenim problemes d’expulsions, moltes molt rigoroses, tenim problemes de lesions i tenim una plantilla justa (en efectius). De tots els partits que s’han jugat fins aquesta última jornada segurament algú pot dir que no han lluitat prou, però no creieu que ja fa tres temporades que no se si jugar jugaran bé o no, però lluitar ho fan. Tenim un equip lluitador i amb ganes i a més amb tocs de qualitat.

Que algú m’expliqui perquè contra el Sant Andreu, Orihuela, Castellón, etc. érem tant bons i ara som tant dolents.

Oblidem fàcilment. Fa poc Eduardo era el salvador i ara demanem la substitució. Emili era el millor entrenador i ja fa temps (cada temporada) es demana la seva dimissió.

Quina ***** d’afició som que no som ni capaços d’animar al nostre equip a mort. Sempre critiquem. Sempre fem mal. Sempre ajudem al cós tècnic a recuperar als jugadors, si algun entra en aquest foro i llegeix el que s’escriu.

Ara em vull permetre donar la meva opinió cruel i sincera. Em considero capacitat per fer-ho. He vist gairebé tots els partits de Lo Lleida i he vist reaccions de jugadors, cós tècnic, metges, xofer bus i tot el personal que acompanya l’equip: aneu (anem) tots a pastar fang.
:evil: :x



Crec que parles desde un punt de vista molt poc objectiu perque coneixes a l'Emili i a l'equip tècnic personalment. Però com deia un altre usuari aquí no es jutja la persona sinó l'entrenador, i com entrenador crec que els seus plantejaments ultradefensius ens estan fent perdre una bona mà de punts. Les plantilla que tenim no es dolenta, hi ha bons jugadors però crec que l'Emili no els sap gestionar, té vaques sagrades que els fa jugar sempre en depriment de jugadors joves i del planter que segur que ho farien molt millor. Exemples: Delgado, Dani Marin, Eduardo, etc...
De veritat algú creu que aquesta plantilla nomes està capacitada per obtenir 2 de 18 punts fora de casa? Per mi hi ha dos grans culpables: Arbits i Emili.

#74 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 02:39

Estic totalment d´acord amb rrj, l´Emili està fent molt bona feina, ja ho vaig comentar al xat i ho comento ara, la feina és bona , com a molt, es por parlar de jugar molt a la defensiva, però com dic sempre, com jugava Mané?Ens va anar malament?.

#75 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 03:51

IDEM rrj. Res a afegit.

Tots a pastar fang que és el que ens mereixem, sempre veient la part negativa enlloc de buscar la positiva.

Recordo la gent del forum que quan es va parlar de retallada de pressupost (fa 2 anys), de equip lluitador, d'estar per salvar la categoria, TOTHOM deia que estaria al costat de l'equip sempre i quan ho deixessin tot dins el camp. SOU TOTS UNA COLLA DE MENTIDERS!


Fots pena, molta pena... Insultan a la gent que vol nou aires...

Et penses que per demanar el cap del tecnic ja som pitjor aficionats que tú o que cuasevol que defensi a Emili? Tu et pots conforma amb la 2ona Divisió B, tu pots dir que si baixem a 3era Divisió no pasa res. Jo vull pujar, desitjo pujar a 2ona Divisió. I si tinc que talla el cap d' Emili o fare això i el que calgui. Per mi nomes ets 1 dels tants lleidatans que volen que el Lleida desapareixi. Pot ser tu no ho demanes directament. Però si no pujem... els comptes no surten. La millor manera de sanejar el club es pujan de categories (Televisio, quinieles, patrocinadors...).

Bè encara segueixen nombrant-nos "Mentiders"??? A ja tu, jo vull millors resultats, vull finalitza la lliga al menys estan ocupant 1 plaça entre els 6 millors. Pot ser demanar a un equip tant just de jugadors els play off es massa, directiva nova, jugadors que marxen... Però al menys tindre una plaça aquella copa del rey que fins no et trobes amb un equip de primera no tens cap benefici.

#76 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 04:12

HO DIRE CLAR EMILI FORA YA!!! K VAGI AL BALAGUER QUE ES LA CATEGORIA QUE LI PERTOCA!! Sempre juguem el mateix joc, el pitjor de la categoria ultradefensiu i mes defensiu!!

#77 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 04:29

Nakor, abans dopinar, torna't a llegir el que he escrit.

No he insultat a ningu, ni als que volen aires nous, ni als que no, sino dic que són uns mentiders tots aquells que abans deien una cosa i ara en diuen una altra (xaqueteros o diga'ls-hi com vulguis).

Segon punt, jo no vull pujar a 2ª, jo vull jugar la Champions!!! pero cada cosa al seu moment i el que no pot ser, no pot ser. Vull poder ser el més ràpid d'una cursa amb un Seat Ibiza, però segur que no ho aconseguiré. Amb això no vull dir que sigui culpa de la plantilla i que l'Emili no s'equivoqui, però és normal, tots els equivoquem, jugadors, entrenadors, aficionats, premsa,...

En pitjor situació estavem l'any passat i tots demanant que l'Emili marxés, i com es va acabar la lliga? ningú recorda la segona volta? que va passar llavors que l'Emili era més ofensiu, va canviar el plantejament?? Res de res, tot era igual, l'únic que TREBALLANT, es va aconseguir canviar la dinàmica.

I lo de la Copa del Rei, personalment i com a opinió, crec que no és el nostre objectiu per a res, primer aconseguim els punts per salvar-nos i després ja veurem que.

I per últim, que ho he vist ara repassant el que has escrit, t'asseguro que no vull el descens a 3ª, bàsicament perquè des del meu punt de vista, si baixem el club desapareix.

#78 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 04:37

Per cert:

Rayo 3 setmanes de baixa
Jerson 2 setmanes de baixa
Massana 1 partit de baixa

I continuem sumant :evil:


Rayo 3 semanes.... Bff......

#79 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 04:38

som-hi, esta clar que la segona volta de la temporada passada va ser molt bona i aixo no es pot discutir. pero sembla que tornem a caure en els errors de la temporada passada i que no haguem apres res. I si som capaços de fer una segona volta molt bona tambe som capaços de fer una bona primera volta.

L'any passat a la primera volta va haver-hi jugadors que no estaven en un bon nivell físic pero seguien jugant i aquest any pasa el mateix. Inclus jugadors que a la segona volta se'ls va canviar de posició (cas de xavi Jimenez) van rendir molt més i aquest any tornem a ficar jugadors fora de la seva posicio...

#80 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 noviembre 2010 - 04:39

Nakor, abans dopinar, torna't a llegir el que he escrit.

No he insultat a ningu, ni als que volen aires nous, ni als que no, sino dic que són uns mentiders tots aquells que abans deien una cosa i ara en diuen una altra (xaqueteros o diga'ls-hi com vulguis).

Segon punt, jo no vull pujar a 2ª, jo vull jugar la Champions!!! pero cada cosa al seu moment i el que no pot ser, no pot ser. Vull poder ser el més ràpid d'una cursa amb un Seat Ibiza, però segur que no ho aconseguiré. Amb això no vull dir que sigui culpa de la plantilla i que l'Emili no s'equivoqui, però és normal, tots els equivoquem, jugadors, entrenadors, aficionats, premsa,...

En pitjor situació estavem l'any passat i tots demanant que l'Emili marxés, i com es va acabar la lliga? ningú recorda la segona volta? que va passar llavors que l'Emili era més ofensiu, va canviar el plantejament?? Res de res, tot era igual, l'únic que TREBALLANT, es va aconseguir canviar la dinàmica.

I lo de la Copa del Rei, personalment i com a opinió, crec que no és el nostre objectiu per a res, primer aconseguim els punts per salvar-nos i després ja veurem que.

I per últim, que ho he vist ara repassant el que has escrit, t'asseguro que no vull el descens a 3ª, bàsicament perquè des del meu punt de vista, si baixem el club desapareix.


SOU TOTS UNA COLLA DE MENTIDERS. Tots els demes usuaris que han postejat aquest post no diuen res de deixar el Lleida ni re de re. Tu has questionat el sentiment d' una persona o grup. Es un insult com cuasevol altre.

Esta clar que si amb el Seat Ibiza no pots guanyar, el primer que faras es canviar peçes... I si, la primera peça es el motor "l' entrenador".
L' Emili fa bastant que s' equivoca, bastant. No ve d' ara. Es un entrenador que li falten collons. I si ficar 7 defenses es una equivocació i amb el 1-2 treure Asier per Cheikh es un altra... AQUEST TIO ES DEU EN LES EQUIVOCACIONS.

L' any pasat es va ficar ell solet en aquell situació, va salvar la seva profesionalitat no el Lleida. Si un home en la primera volta aconsegueix 11 punts... Es que ha planificat bastant malament la temporada. Així que de salvador poc per no dir gens.

Veus! llegeix el que has escrit "PRIMER LA SALVACIÓ" com pretens defendre a un home que no et dona ni la seguretat de mantenir-nos... SI US PLAU!!!

Exacte, si baixem adeu. Aqui et dono la raò.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos