Ir al contenido


Foto
- - - - -

Sp.Mahones vs Lleida (Bintaufa, diumenge 12.00 h)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
95 respuestas en este tema

#41 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 03:37

Estic molt cabrejat amb el plantejament de l'Emili i com no ha sabut manejar el partit. Molt cabrejat

Cheik no és mal jugador, en serio. Lluita molt i sap utilitzar el seu metre 90. El veurem jugar cada cop més si l'Asier segueix empanat.

La crònica del partit aquí. Se'm nota cabrejat

http://lajornada.cat...reaccionar-3-1/

#42 BlueIce

BlueIce

    Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 97 mensajes
  • 2 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 03:51

Com pot ser que un equip amb 7 defenses et fassin 3 gols en 45 minuts!!!!

Es imcompresible, que un equip local perden 0-1, 10 jugadors, cambiant al inerior per un defensa (Fullana per un central), i Emili es cagui al fer el canvi de Rayo per David Gimenez!!! Us imagineu la cara de tonto que se li haura quedat al pobre David???? I la moral que li haura donat al equip contrari.

Segur que hi ha equips millors que nosatltres, que hi hagui "mono negra" amb els arbrits...... Pero no regalem punts COLLONS!!!!! :evil:

#43 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 03:56

Que ningú es vulgui enganyar, avui l'Emili ha sortit a pel 0-0, bé com sempre, i hem tingut sort que a l'única ocasió de la primera part hem conseguit marcar, però el dit, el 0-0 era l'objectiu...

#44 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 05:03

El partit tonto de la temporada que ens cabreja a tots però que serveix com a punt d'inflecció...

#45 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 noviembre 2010 - 05:19

Estic molt decebut, però hem de seguir endavant!!

#46 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 06:48

el que diu que no en te ni idea cheik i que el fique nervios no en te ni idea simplement que cheik te diferent joc i es masa bona persona i comparteix masa la pilota avere si els dolents seràn altres i no cal que tot sigui culpa de cheik.
Crec que es un gran jugador i es mereix jugar mes minuts perque a part crec que es el mes educat i el que no proteste per res, i es preucupa per lequip en canvi amb alguns altres no els importa que l'equip perdi els i dona tot igual.

Tu què fumes nen? xD

1r de tot, què més dona si és bona persona, si es preocupa per l'equip, que no protesti res... és dolent i punt, no té més :S; Si, té força, té velocitat, però res més xD


PD: Respecte al partit: Falta més cagades per sentar a Eduardo i que jugui palau de titular? Què coi necessita Emili? perdre 5-0? com va això? No entenc res :S


Eduardo deu fer les alineacions juntament amb jaume i dani marin...

#47 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 07:13

El partit tonto de la temporada que ens cabreja a tots però que serveix com a punt d'inflecció...

Partit tonto? Home, jo aqui discrepo, no és el primer :S Vaja, puc recordar així de bones a primeres amb el cas de Sant Boi, per no parlar del partit del Dènia a casa..

#48 vaxblue

vaxblue

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 80 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 07:35

Que se'n vagi l'Emili, senyors!!!!!!
És vergonyós veure que el nostre equip fora de casa no val RES, fem un plantejament d'equip més que petit i això no pot ser. Me cansa veure que només juguem 19 partits a la lliga, perque els de fora no es poden comptar. I quan juguem a casa qualsevol equip se'n pixa a sobre, com el Dènia.
Ningú li fa un toc al senyor entrenador i cada 14 dies pasa el mateix.
Em fa pena i vergonya que fora de casa el nostre Lleida jugui amb 5 o 6 defenses i equips petits se'ns mengin. Ens han remuntat un munt de partits!!!!!
Jo, personalment, paso una mala tarde quan juguem fora i què és el que veig? Un conformisme alarmant que es repeteix cada setmana i, ho sento, no ho puc tolerar!!!!

Ho sento si algú es sent ofés, però és el que penso i sento ara mateix. Crec que tenim millors jugadors del que reflecteix la classificació i, sincerament, els plantejaments i les alineacions que fa el Sr. Vicente no m'agraden des de fa anys.Tot i això continuaré animant aquets jugasors. VISCA EL LLEIDA, SEMPRE LLEIDA.

#49 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 08:09

Tenim sort que els que estan per sota nostre també son dolents de collons :oops:

Per cert, algú sap les expulsions que portem? Perquè crec que tenim una mitja d'una per partit.. :evil:

#50 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 08:32

Que torni Rubio ja!!!!!

#51 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 09:33

Tenim sort que els que estan per sota nostre també son dolents de collons :oops:

Per cert, algú sap les expulsions que portem? Perquè crec que tenim una mitja d'una per partit.. :evil:


10 si no em falla la memoria! crec recordar que es lo que han dit a ONA FM

#52 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 noviembre 2010 - 11:35

sí, ja en van 10. És increible.

#53 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 12:39

Que torni Rubio ja!!!!!


....entre la teva ironia llegeixo una petita falta d'arguments...

#54 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 09:35

Com pot ser que un equip amb 7 defenses et fassin 3 gols en 45 minuts!!!!


Pues perquè entregues el camp al rival, així que ho poden anar provant! Primer per una banda, després per l'altra, ara pel centre... al fina, algú falla i et trobes dins l'àrea petita.

D'altra banda, la línea defensiva del Lleida fa dies que fa aigües. En cada partit hi ha un parell de situacions que em poso les mans al cap per un fora de joc pèssimament tirat, un marcatge que no saps si és en zona o a l'home, un passe horitzontal que no va enlloc...

En resum, que NO SERVEIX DE RES ACUMULAR GENT DARRERE, el que cal es treballar els automatismes. Defensen millor 4 ben organitzats que no un grapat de gent topant els uns contra els altres.

Ja n'hi ha prou! comencem a plantejar els partits amb CAP o haurem de tornar a menjar-nos els torrons en descens???!!!

#55 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 10:24

a la mañana

Posted Image

#56 BlueIce

BlueIce

    Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 97 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 01:13

Senyors mireu que escriu un diari digital de Menorca (Menorca.info):
"Con 0-1 se llegó al descanso y en la reanudación el Sporting aprovechó la renuncia de los ilerdenses a buscar la portería de Moso para dar la vuelta al marcador."
Convidem als equips a remontar-nos, aixo ho veuen els periodistes, els entrenadors, i els jugadors rivals. I es una pena per que a estones es veu que la toquen una mica be.
Podem ser mes bons o mes dolents pero que suin sang els rivals per guanyar-nos, no els hi fiquem facil, si us plau :cry:

#57 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 06:51

El partit tonto de la temporada que ens cabreja a tots però que serveix com a punt d'inflecció...


Porto esperant el punt d'inflexió des de la promoció perduda contra l'Sporting...i espera que encara podem caure més baix

#58 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 07:06

Que se'n vagi l'Emili, senyors!!!!!!
És vergonyós veure que el nostre equip fora de casa no val RES, fem un plantejament d'equip més que petit i això no pot ser. Me cansa veure que només juguem 19 partits a la lliga, perque els de fora no es poden comptar. I quan juguem a casa qualsevol equip se'n pixa a sobre, com el Dènia.
Ningú li fa un toc al senyor entrenador i cada 14 dies pasa el mateix.
Em fa pena i vergonya que fora de casa el nostre Lleida jugui amb 5 o 6 defenses i equips petits se'ns mengin. Ens han remuntat un munt de partits!!!!!
Jo, personalment, paso una mala tarde quan juguem fora i què és el que veig? Un conformisme alarmant que es repeteix cada setmana i, ho sento, no ho puc tolerar!!!!


Doncs sí, el senyor Emili pot ser molt bona persona, gran cuiner, expert en papiroflèxia o mestre absolut d'astronomia, però estem parlant de futbol, senyors, i d'això no en té ni idea.

Per mantindre l'equip del seu poble a regiona preferent, potser és vàlid, però no per a una entitat esportiva pressumptament sèria.

No només a fora som la riota de la categoria fora de casa, a camps que ni als meus pitjors malsons he somiat que arribariem a jugar (ens guanyaria la secció femenina del club escacs República Bananera o l'associació de veterans de la guerra de Korea) sinó que al nostre temple ja no ens fem respectar.

Quan vaig escoltar el canvi (Rayo-efímer Paco Vàzquez) vaig tancar la ràdio perquè ja sabia com acabaria el tema (digue'm pitoniso).


Però l'insult al futbol continua al Camp D'Esports...que fa un equip de futbol jugant amb Dupi i Jaume al mateix 11??, és com jugar amb 9 (i amb el porter que tenim, amb vuit). Convidem a que ens sodomitzin equips que en veure el nostre estadi haurien de sortir petonejant la gespa (...perdó, la sorra) i desmaiar-se de lo que s'ha viscut aquí...però ens guanyen pobles que no surten ni al mapa.

En resum; no es pot viure del passat, de lo que hem sigut (tampoc gaire) ni de rendes, però no entenc aquesta actitud de conformisme de la directiva aguantant aquest entrenador. No tenim orgull?? s estem jugant l'existència com a entitat, però sembla que això no conta...
Potser els lleidatans del segle XXII tornaran a veure la unió esportiva a segona.

Paro ja, que cada cop estic més calent.

PD: Asier Eizaguirre no val per practicar el futbol, sóc jo sol o algú mes pensa com Emili??

#59 vaxblue

vaxblue

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 80 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 07:24

Asier no val res perque és un robinson crusoe, igual que altres davanters que han jugat aquí que amb un punta i dos al mig del camp que només fan que destruir joc i no hi ha ningú que conecti la defensa amb la davantera i els extrems, és molt dificil que un davanter estigui 90 minuts baixant pilotes i anant a l'espai per les pilotades que li llencin des del darrere.

Necessitem un mig campista que agafi la pilota entre els centrals i la porti al mig del camp i la mogui.

#60 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 08 noviembre 2010 - 07:35

Necessitem un mig campista que agafi la pilota entre els centrals i la porti al mig del camp i la mogui.


Aquest ja el tenim, i ja t'asseguro que és Álex Colorado, l'únic que aqui juga a tot arreu menys a la seva posició natural, que els hi preguntin als del Orihuela el que feia aquest senyor l'any passat amb la mitja temporada que va estar allí, o mireu algún video que té per internet on es veu com la toca i la distribueix, en canvi aquí juga molt enrera o empegat a la banda.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos