Ir al contenido


Foto
- - - - -

Santboià - Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
60 respuestas en este tema

#41 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 03:00

el partit del sabadell compta per les sancions. Per tant, Paco Vázquez el tindrem al camp d'esports diumenge que ve (si vol l'Emili)

#42 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 03:04

el partit del sabadell compta per les sancions. Per tant, Paco Vázquez el tindrem al camp d'esports diumenge que ve (si vol l'Emili)


No si us plau el paco no!! :evil:

#43 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 03:33

Bona tarda, acabo de dinar, després d´ arribar de Sant Boi, us diré que ara només comentaré el partit i després comentaré uns fets que han passat al camp (que no estadi del Santboià).

Bàsicament us puc dir que vinc indignat, avui ens han robat, el vestidor al final del partit estava molt tocat (ja us explicaré perquè ho sé), això sí, el grup té una idea molt clara i us ho dic amb les paraules textuals “facin el que facin, no podran amb nosaltres, ho superarem tot, no podran amb nosaltres”.

Avui era el primer partit en directe, que veia a l equip aquesta temporada, quan he vist l´ alineació he pensat que un altre cop defensius, però la veritat és que avui l´ equip ha donat un recital de joc en la primera part, hem tingut el partit controlat en tot moment, molt concentrats en defensa i obrint joc a les bandes en atac.

Hem fet tres Pals i un gol, apart de dues o tres ocasions més, dominant el partit durant tota la primera part, el Santboià no feia res, anava a remolc tota l´ estona ,us dic que hem jugat a l´ atac i sabent a que jugàvem .L´ Asier l´ he vist una mica lent, però ha treballat força, de fet ha portat als seus centrals de cul i un d´ ells el num. 10 hauria d´ haver sigut expulsat per doble amonestació, però li han perdonat la segona en una jugada absurda on ha fet un penal clarissim al fer caure l´ Asier agafant-lo per la cintura en una desmarcada.

La falta que ha comportat el gol, també hauria d´haver comportat la targeta vermella del jugador del Santboià, perque era l´ últim home , del Lleida cal destacar a Rayo, Xavi, Colorado, Jaume i Jerson també.

Al començar la segona part (min. 5) ens hem quedat amb 10 i jo encara no sé per quina raó, i a partir d´ aqui hem tingut un recital de xiulet, tot era contra el Lleida, ha sigut una cosa increïble, de jutjat de guardia , tot i així, l´equip ha seguit bé el primer quart,tenint un parell d´arribades, després el Santboià s´ ha estirat i ha tingut un parell de xuts llunyants i un parell d´ ocasions, que un Edu molt segur durant tot el partit ha aturat. El Lleida cada vegada s´aculava més,tot i així ha tingut alguna ocasió més, però el desgast físic era evident, hi així ha arribat l´empat.

L´arbitre ha continuat desquiciant als jugadors blaus amb les seves decisions i s´ha acabat el partit.

En definitiva, bona imatge donada per l´equip i una nova demostració (almenys per a mi), de que van a per nosaltres. Avui hem merescut guanyar i de carrer, puc dir que estic molt orgullòs del meu equip.

#44 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 03:38

La veritat m'agradarie saber don treus la informacio aquesta, del vestuari, gracies per el resum. Pero es expulsio o no lo de colorado? :?:

#45 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 03:51

Ara obro un post.

Per a mi l´expulsió és injusta, el jugador del Santboià ha caigut quan corria radera del defensor,però desde la meva posició crec que ha fet teatre, i si hi ha hagut algun contacte (que repeteixo jo no he vist), com a molt groga, perque ja teniem la pilota controlada.

Tota la grada s´ha quedat flipant quant ha tret la vermella directa.

#46 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 07:05

Quina merda de resultat, s'ha de dir.

#47 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 08:30

Hem sumat un punt fora de casa i em aconseguit marcar el primer gol lluny de la Terra Ferma. Aquesta és la realitat. No tot és dolent.

La categoria és igualadíssima i, arbitratges a part, el Lleida té molt futbol per ensenyar i tart o d'hora surtirà... Estic tranquil en aquest aspecte. Pel que he vist fins ara, el Lleida no està on es mereix.

Tot i així, gràcies a la victòria de l'Orihuela CF sobre el CE L'Hospitalet, estem fora de les zones més xungues. En zona perillosa, això sí...

Penso que els rivals teòricament superiors s'ens donen més bé i segur que aquets dos partits seguits que tenim a casa contra rivals d'entitat, ens deixaran bon gust de boca.

FORÇA LLEIDA.

#48 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 08:35

No tot és dolent.

La categoria és igualadíssima i, arbitratges a part, el Lleida té molt futbol per ensenyar i tart o d'hora surtirà... Estic tranquil en aquest aspecte. Pel que he vist fins ara, el Lleida no està on es mereix.

FORÇA LLEIDA.


Avui hem jugat una primera part bonisima,hem donat un recital.

Vaig veure pel 33 el partit que va jugar el Sant Andreu a Sant Boi, i et dic que hem jugat molt millor que ells,i això que ells van guanyar també.

Si no hi ha l´expulsió, marxem amb un 0 a 2, o 0 a 3 ,clar.

#49 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 09:04

ai, per cert, m'he oblidat de penjar la crònica.
el cabron del santboià diu algunes coses que em quedo amb un "eh, perdona?" al estil que ens hem quedat satisfets, després del ball a la primera part i la nova expulsió...

en fi xD

http://lajornada.cat/?p=3461

#50 beep

beep

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 926 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 11:53

Resum dels partits dels equips catalans, també surt la jugada de l' expulsió de Colorado.



#51 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2010 - 01:39

ai, per cert, m'he oblidat de penjar la crònica.
el cabron del santboià diu algunes coses que em quedo amb un "eh, perdona?" al estil que ens hem quedat satisfets, després del ball a la primera part i la nova expulsió...

en fi xD

http://lajornada.cat/?p=3461


Home esta bé tirar cap a casa, però aquest noi em sembla que es passa una mica-

#52 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2010 - 01:40

Resum dels partits dels equips catalans, també surt la jugada de l' expulsió de Colorado.


Com la veieu?

#53 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 octubre 2010 - 08:48

Buf... Jo segueixo pensant que és molt "heavy" una vermella directa pel que es veu al vídeo. A més el jugador del Santboià sap com exagerar-ho.

Segons he llegit a Segre, el club recorrerà aquesta expulsió. Ben fet!

En les pàgines corresponents a la crònica també es fan ressó de l'episodi de la trompeta i l'error dels Mossos.

#54 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 18 octubre 2010 - 10:00

Resum dels partits dels equips catalans, també surt la jugada de l' expulsió de Colorado.


Com la veieu?


Que si ens han d'expulsar jugadors per això que juguin amb els braços lligats al cos... No m'ha semblat ni falta com aquell qui diu.

#55 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2010 - 10:52

Però quina M*RDA d'expulsió és aquesta????? 8O 8O 8O 8O 8O

Evidentment que tothom es queda flipant al veure la roja!

#56 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2010 - 11:45

Doncs ja us puc dir que a la tele sembla més que al camp, ara la tele agafa un plà frontal i nosaltres ho veiem d´esquena, però s´inventa l ´expulsió.

#57 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2010 - 12:11

Segons he llegit a Segre, el club recorrerà aquesta expulsió. Ben fet!

En les pàgines corresponents a la crònica també es fan ressó de l'episodi de la trompeta i l'error dels Mossos.



Quina merda, a l´edició digital això no surt.

El que em quedo content és que almenys hi ha periodistes professionals que reafirmen les meves manifestacions, tant del partit com dels fets lamentables dels que em van fer protagonista involuntari, sino podia semblar que maquillava una realitat al meu gust.

Crec que després d´això, la meva credibiltat es deu mantindre.

#58 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 octubre 2010 - 12:34

A l'edició impresa també hi ha una foto on surts.

#59 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2010 - 03:01

A l'edició impresa també hi ha una foto on surts.


He aconseguit un exemplar del segre, m´ha costat,però el tinc, la foto és just després de parlar amb els jugadors lleidatans que em deien "¿Pero dónde vas?".

Excel.lent informació del redactor

#60 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2010 - 05:08

mare meva... si això és vermella... pancarta al camp d'esports ja




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos