Ir al contenido


Foto
- - - - -

Santboià - Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
60 respuestas en este tema

#21 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 octubre 2010 - 10:32

15 euracos més el gasoil i un possible esmorzar a mig camí, mmmm... Surt per un bon "pico" l'excursioneta a San Boi...


Ara ja saps perque no pago el carnet de soci jo, un dia dinar de gorra a casa la tieta vale,però cada quinze dies, potser em faria pesat.


Però segur que no et fots enlloc uns caragols com els que et deus fotre de tant en tant a ca ta tieta, eh? jejeje... :wink:


Si jo t´expliquès........

#22 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 14 octubre 2010 - 11:20

15 euracos més el gasoil i un possible esmorzar a mig camí, mmmm... Surt per un bon "pico" l'excursioneta a San Boi...


Ara ja saps perque no pago el carnet de soci jo, un dia dinar de gorra a casa la tieta vale,però cada quinze dies, potser em faria pesat.


No és per ficar-me on no em demanen però recordo foreros d'aquí de Madrid i d'Almeria que son socis sense poder anar mai o casi mai a cap partit.

Tot i que no fa falta ser soci per a ser seguidor del Lleida no està mal recolzar el club econòmicament sempre que es pugui.

Son 50 cèntims al dia només 8)

#23 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 octubre 2010 - 12:06

15 euracos més el gasoil i un possible esmorzar a mig camí, mmmm... Surt per un bon "pico" l'excursioneta a San Boi...


Ara ja saps perque no pago el carnet de soci jo, un dia dinar de gorra a casa la tieta vale,però cada quinze dies, potser em faria pesat.


No és per ficar-me on no em demanen però recordo foreros d'aquí de Madrid i d'Almeria que son socis sense poder anar mai o casi mai a cap partit.

Tot i que no fa falta ser soci per a ser seguidor del Lleida no està mal recolzar el club econòmicament sempre que es pugui.

Son 50 cèntims al dia només 8)


A més del carnet de soci s´ha de sumar el desplaçament de cada partit, per això en una ocasió em vaig posar en contacte amb el club per si hi havia alguna mena de carnet de simpatitzant, precisament per ajudar al club (el Nastic el té), i la resposta ja us la podeu imaginar.

En aquestes condicions cadascun fa el que pot ...

#24 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 14 octubre 2010 - 12:10

15 euracos més el gasoil i un possible esmorzar a mig camí, mmmm... Surt per un bon "pico" l'excursioneta a San Boi...


Ara ja saps perque no pago el carnet de soci jo, un dia dinar de gorra a casa la tieta vale,però cada quinze dies, potser em faria pesat.


No és per ficar-me on no em demanen però recordo foreros d'aquí de Madrid i d'Almeria que son socis sense poder anar mai o casi mai a cap partit.

Tot i que no fa falta ser soci per a ser seguidor del Lleida no està mal recolzar el club econòmicament sempre que es pugui.

Son 50 cèntims al dia només 8)


A més del carnet de soci s´ha de sumar el desplaçament de cada partit, per això en una ocasió em vaig posar en contacte amb el club per si hi havia alguna mena de carnet de simpatitzant, precisament per ajudar al club (el Nastic el té), i la resposta ja us la podeu imaginar.

En aquestes condicions cadascun fa el que pot ...


La veritat és que si, podrien fer això del carnet de simpatitzant. I que és pogués fer per internet.

A mi em sembla una idea molt bona que de ben segur aportaria diners al club.

#25 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 14 octubre 2010 - 02:19

Doncs amb el tema d'entrades som una mica justets, ho dic perquè equips com el Sant Andreu i la Grama van fer amb el Santboià el que vam fer nosaltres contra el mateix Sant Andreu, per 10 euros aqui i 10 euros allí.

En definitiva, nosaltres anem allí per 15 euros i ells vindran aqui per 12 euros (lateral i gol) o 8 euros menors de 21, però clar, tot s'ha de dir que els 15 d'allí són a tribuna i aqui tribuna val 20, però penso que no podem comparar els estadis.

#26 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 octubre 2010 - 10:33

15 euracos més el gasoil i un possible esmorzar a mig camí, mmmm... Surt per un bon "pico" l'excursioneta a San Boi...


Ara ja saps perque no pago el carnet de soci jo, un dia dinar de gorra a casa la tieta vale,però cada quinze dies, potser em faria pesat.


No és per ficar-me on no em demanen però recordo foreros d'aquí de Madrid i d'Almeria que son socis sense poder anar mai o casi mai a cap partit.

Tot i que no fa falta ser soci per a ser seguidor del Lleida no està mal recolzar el club econòmicament sempre que es pugui.

Son 50 cèntims al dia només 8)


+1 Totalment d'acord amb tu :wink:

#27 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 15 octubre 2010 - 08:31

El Lleida té futbol de sobres per aconseguir endur-se els tres del Joan Baptista Milà...


SOM-HI LLEIDA!!!

#28 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 01:24

L'entrenador del Lleida Emili Vicente ja ha confeccionat la llista de jugadors convocats per al partit d'aquest diumenge al camp del Santboià. Els setze futbolistes que es desplacen cap a terres barcelonines són:

Eduardo, Palau, Jerson, Pau, Gallego, Gabernet, Dupi, Miki Massana, Jaume, Álex Colorado, Xavi Jiménez, Rayo, Cheikh, Asier, Jesús Imaz i Salat.

Es queden a Lleida els lesionats Joao Moreira, Héctor Miguel i David Giménez; els sancionats Paco Vázquez i Dani Marín; i Domi i Dani Pujol, que jugaran amb el filial i el juvenil, respectivament.

http://www.unioespor...a.net/node/1005

#29 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 01:27

Aposto per aquesta alineació, sobretot perquè Domi jugarà amb el filial.

Eduardo
Gallego/Gabernet - Jerson - Dupi - Pau
Massana - Delgado
X.Jimenez - Colorado - Rayo
Asier

#30 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 01:49

Dema, podem endurnos els 3 punts!!

#31 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 02:50

Demà crec que tenim una oportunitat d´or per estrenar-nos a domicili, i fins hi tot , sortir a jugar amb 2 puntes, a veure si l´Emili, decideix sortir amb el Cheik i l´Asier, així segur que els podem sorpendre, m´agradaria que fos valent per una vegada, i anar a buscar el partit desde el començament.

Encara que sé que és bastant díficil que l´Emili canvii el plantejament, en fi, amb Mané també jugavem a amarrar i no va anar tant malament, esperem guanyar demà, siguiamb la tàctica que sigui.

#32 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2010 - 11:50

No l'he escrit jo, però penjo la prèvia igualment. El prisma és Santboià, però està bé. Esperem que a la crònica parlin bé de nosaltres jeje http://lajornada.cat/?p=3291

#33 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 09:02

Bé nois, jo ja tiro cap a Sant Boi, espero tornar a casa content, si no guanyem avui, no veig on fer-ho.

FORÇA LLEIDA!!!!

#34 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 01:01

1-1. Rayo marca el 0-1 i Colorado expulsat amb vermella directa... Estic segur que amb 11 sobre el camp el Lleida hagués tornat a casa amb els 3 punts.

Lo dels arbitratges al Lleida ja comença a ser preocupant de veritat... No he vist la jugada però vermella directa amb 0-1 ha hagut de ser mooooolt forta la cosa. Repeteixo, parlo sense haber vist la jugada.

FORÇA LLEIDA!

#35 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 01:40

Doncs jo no estic content, hem pogut sentenciar el partit i al final ens l'han clavat, jo no dono per bó el punt d'avui, ja que al camp del Santboià teniam que guanyar, ja que és un rival directe, i ara venen dos partits molt dificils al Camp d'Esports on tenim que sumar almenys 4 punts.

PD: I el tema d'expulsions és força preocupant, 8 expulsions en nou partits. :roll:

#36 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 01:50

LA 2A B ÉS UNA PUTAMERDA!!!

Passen els anys i no aconseguixo assimilar-la... D'acord en que és molt igualada, el futbol brilla per la seua absència (i això que el Lleida és dels molt pocs que tracten bé la pilota) i un despiste et fot dos punts a pendre pel cul però, s'haurà de mirar bé aquest registre d'expulsions que portem i mirar a quí més l'han "perseguit" amb aquest afany i d'aquesta manera tan descarda.

Ja tinc una edad... però encara confio molt en poder fugir d'aquesta "pocilga" de categoria. Desitjo molt tornar a veure al Lleida en una categoria digna. No ens mereixem això que estem vivint.

Vaya dos setmanetes que portem... Tan de bo d'aquí dos setmanes pugui veure les coses d'una altra manera. Orihuela i Badalona marcaran la nostra trajectòria. Ja que no s'ens donen bé els rivals directes, esperem que els "grans" ens deixin demostrar el bon futbol que tenim.

FORÇA LLEIDA.

#37 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 02:20

Empat injust a Sant Boi

El Lleida ha deixat escapar dos punts a Sant Boi, després d'empatar (1-1) un partit que tenia molt ben encarrilat i en el que havia estat clarament superior al seu rival. El Santboià ha aconseguit el gol de l'empat al minut 79 quan els blaus ja jugaven amb un home menys per una nova expulsió amb vermella directa, en aquest cas, d'Álex Colorado.

La primera part ha estat un monòleg dels lleidatans, que han marcat el ritme del partit, han portat el control del joc i han disposat de nombroses, i clares, ocasions de gol. Gabernet ha tingut el 0-1 al minut 21 amb una rematada que s'ha estavellat al pal. Poc després, ha estat Gallego qui ha pogut avançar al Lleida amb un xut a boca de canó que ha aturat Rafa Leva. Finalment, ha estat Rayo qui ha fet justícia marcant el 0-1, al minut 38, en un llançament de falta directe. Els blaus, que podien haver marxat al descans tranquil·lament amb un 0-3 al seu favor, s'han hagut de conformar amb retirar-se als vestidors amb l'avantatge mínim i aquesta circumstància, a la postre, ha estat la que ha impedit que el Lleida tornés de Sant Boi amb els tres punts.

A la represa, el partit ha donat un petit gir amb la rigurosa expulsió d'Álex Colorado, per donar un cop de colze a un rival. Tot i jugar amb un menys, el Lleida ha seguit dominant el partit sense problemes i, fins i tot, ha disposat d'alguna opció per sentenciar. Però no ho ha fet i en una jugada aïllada, i quan semblava que el 0-1 seria el marcador definitiu, el Santboià ha empatat el partit amb una rematada de Peque a la frontal de l'àrea al minut 79.

L'empat deixa al Lleida a la zona mitja-baixa de la taula. Ara, els d'Emili Vicente afronten dos partits consecutius a casa contra dos dels equips més potents de la categoria: el líder Orihuela i el Badalona.

http://www.unioespor...a.net/node/1007

#38 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 02:33

Colorado podrà complir el partit de sanció el dimecres amb el partit de Copa RFEF, no? O voleu dir que li caurà més d'un partit?

#39 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 02:47

No e vist la jugada pero depen com sigo, recordeu a CR7 per un codazo dos partits, espero que sol sigui el de copa

#40 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 17 octubre 2010 - 02:54

Tenint en compte que és un cop de colze lo més segur és que també es perdi el partit contra l'Orihuela.

Els hi haurien de lligar els braços a l'esquena perquè això ja és trist.
Estem perdent una mà de punts impressionant amb tants minuts jugant en inferioritat numèrica.

Desprès plorarem pels punts deixats en el camí.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos