Ir al contenido


Foto
- - - - -

Santboià - Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
60 respuestas en este tema

#1 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 octubre 2010 - 08:17

A quina hora serà el partit? Algú té la intenció d'anar al camp de la novetat de la categoría? Jo si es juga per la tarda, potser vaig. En teoría, és el primer camp que anem a jugar a fora que ha de ser més fàcil que els que hem jugat fins ara. Osigui que a veure si us animeu a anar i podem veure per fí la primera victòria a fora. Que ja toca!

#2 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 10 octubre 2010 - 08:35

El Santobià ha jugat 3 dels 4 partits a casa al migdia, no sé que faran amb aquest. Jo suposo que hi aniré, si la ressaca ho permet.

#3 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 10 octubre 2010 - 08:47

Diria que serà diumenge a les 12h.

#4 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 octubre 2010 - 10:23

Diria que serà diumenge a les 12h.




Espero que hi hagi sort i el partit sigui en diumenge a les 17:00 hores com el d'ahir contra l'Orihuela. Si és a les 12:00 hores, no podré anar perque a aquella hora estic treballant. Pero segur que serà a les 12:00 hores. :cry:

#5 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 octubre 2010 - 01:56

El Santboià a casa no ha fet gran cosa...
Nosaltres a fora tampoc estem per fer festes...

Per poder, es pot guanyar. Però ells també necessiten punts, i de perdre ens fotriem en descens directe... pinta difícil

#6 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 octubre 2010 - 10:09

Imagino que serà al migdia,és l´horari habitual, encara que no ho sé, aquest any estic engrescat amb l´equip i ens hi juguem molt, practicament el futur del club.

És un partit que em queda aprop, hi aniré,crec que és un camp on hem de treure quelcom de positiu,espero guanyar, de fet jo no he vist mai perdre el Lleida en directe,espero que segueixi la ratxa.

Diumenge a guanyar a Sant Boi,tal com va la clasificació, és un partit de sis punts.

#7 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 12 octubre 2010 - 03:50

A Sant Boi diuen que el partit ha estat anunciat pel diumenge al matí.

Nosaltres tenim baixes importants pel diumenge, però ells també.

Tenen al seu director de joc, Heredia, sancionat. I jugadors com Monty i Pedrito lesionats, i si per si no fos prou altres jugadors com Blas Vílchez i el defensa Fran Erencia són dubte.

Tenim que aprofitar tots aquests factors per guanyar, són l'equip més golejat amb 18 gols i tenen baixes importants tant a la defensa, mig del camp i a l'atac.

#8 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 13 octubre 2010 - 09:20

ÉS HORA DE GUANYAR FORA DE CASA.

Sense Dani Marin ni Vázquez la meua "aposta" en defensa és la formada per:
Gallego-Pau-Jerson-Domi

FORÇA LLEIDA!!!

#9 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2010 - 02:05

El gabernet ja esta apunt encara que ,no esta per els 90 minuts ja que be de una lesió!

#10 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2010 - 03:55

Es un partit molt important on ens hem d'emportar es molt important emportar-se els 3 punts. Seria la primera victòria fora i donaria molta moral a l'equip.

#11 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2010 - 08:32

En el diari, aquesta setmana tinc "festa", ja que jo només escric quan hi ha el lleida a casa o fora quan juguen contra un de fora de catalunya.

Penjaré la crònica que faci el company del santboià, però no espereu que us parlin massa del lleida. És lo que té.

Per la resta, realment es pot guanyar. Cal jugar com juguem a casa. Prefereixo perdre donant la cara que com hem perdut més d'un partit aquesta temporada...

#12 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2010 - 08:43

Prefereixo perdre donant la cara que com hem perdut més d'un partit aquesta temporada...


Totalment d´acord amb tu, si es perd donant una imatge valenta, mala llet però si es perd jugant cagats, a sobre se´t queda la cara de tonto.

Crec que és un bon camp per jugar una mica més ofensius i guanyar

#13 lleidalcor

lleidalcor

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2010 - 09:23

no tinc temps yoo tinc danar a currar :cry: i am les ganes k tenia de seguir el lleida,tots els dies...

#14 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 13 octubre 2010 - 09:23

Se sap ja l'hora del partit?

Jo hi volia anar. És un desplaçament factible. A més, diumenge, tinc festa. Tot dependrà del "poder d'atracció" de la 2a edició de la fira Cervisia Lleida. L'any passat va estar prou bé...

#15 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 octubre 2010 - 09:25

Se sap ja l'hora del partit?


Serà a les 12 del diumenge.

#16 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 octubre 2010 - 09:50

Quan val l'entrada al camp del Santboià??? Algú ho sap???

#17 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 octubre 2010 - 10:11

Quan val l'entrada al camp del Santboià??? Algú ho sap???


Acabo de trucar al Santboià i el partit és diumenge a les 12, les entrades valen 15 euros i 10 per jubilats, els menors de 16 anys segons m´han dit no paguen.

Diumenge seré allà, si al final la directiva nostre consegueix descontes pels seguidors del Lleida feu-m´ho saber.

Crec que només hi ha una graderia, el que hi vagi que digui on es pot colocar per veure si podem fer una sona blava.

#18 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 octubre 2010 - 10:22

15 euracos més el gasoil i un possible esmorzar a mig camí, mmmm... Surt per un bon "pico" l'excursioneta a San Boi...

#19 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 octubre 2010 - 10:26

15 euracos més el gasoil i un possible esmorzar a mig camí, mmmm... Surt per un bon "pico" l'excursioneta a San Boi...


Ara ja saps perque no pago el carnet de soci jo, un dia dinar de gorra a casa la tieta vale,però cada quinze dies, potser em faria pesat.

#20 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 octubre 2010 - 10:29

15 euracos més el gasoil i un possible esmorzar a mig camí, mmmm... Surt per un bon "pico" l'excursioneta a San Boi...


Ara ja saps perque no pago el carnet de soci jo, un dia dinar de gorra a casa la tieta vale,però cada quinze dies, potser em faria pesat.


Però segur que no et fots enlloc uns caragols com els que et deus fotre de tant en tant a ca ta tieta, eh? jejeje... :wink:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos