Ir al contenido


Foto
- - - - -

Tema arbits


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
93 respuestas en este tema

#81 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2010 - 10:32

Si la cosa va bé potser es té resso als motjanss de comunicació!


A lajornada hi haurà ressò... ja t'ho dic jo si n'hi haurà (cara maquiavèlica).
Tinc els pebrots que m'exploten ja

#82 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 octubre 2010 - 10:34

Si la cosa va bé potser es té resso als motjanss de comunicació!


A lajornada hi haurà ressò... ja t'ho dic jo si n'hi haurà (cara maquiavèlica).
Tinc els pebrots que m'exploten ja


Hi haurà resso si fem alguna cosa...

#83 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 19 octubre 2010 - 10:36

Ho publico aquí per última vegada xke la gent que obri ara el post u vegui més fàcilment...

Molta gent té ganes de desfogar-se i expressar que n'estem farts de la conspiració arbitral deguda a la llei cocursal.... Però si voleu fer algo, hem d'orgnaitzar-nos una mica !!
He vis dos bones iniciatives:

- Panyolada a l'arbit (podriem entre 4 o 5 repartir tovallons de paper a les entrades de Gol Nord i Tribuna a qui no en tingui i difondre-ho pel facebok. Per cert si agafeu coca us donaran tovallons tme, però millor que ens fikem uns quans a informar a l'entrada). Si la cosa va bé potser es té resso als motjanss de comunicació!
- Fer una pancarta amb un llençol i esprai.

Per fer alguna d'aquestes iniciatives (o les dos) podríem quedar una hora abans del partit al bar Gol Sud (per exemple) i fer la feina. Per la pancarta necessitarem o una tela o un paper bastant gròs. Algú pot quedar una hora abans per fer la pancarta?? Algú te esprai? Algu te la tela o el paper??
Si vec que hi ha gent que vol fer-ho jo portar-e 4 o 5 rollos de paper de cuina per repartir-los a l'entrada i informar als socis. Si la gent no respon i no som ni 4, pos u deixem estar...

Salut

#84 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 octubre 2010 - 08:55

A Álex Colorado li ha caigut un partit. Això vol dir que no ho han considerat agresió. Podrà complir el partit de sanció aquesta nit (20-10-2010) contra el CE Sabadell.

Paco Vázquez, també complirà en el mateix partit el que li queda de sanció.

Emili podrà comptar amb ells dos per a rebre al líder el proper diumenge.



En quant a lo de la protesta arbitral, tot em sembla bé però amb matisos. Un llençol i esprai implica fer una feina digna i no arriesgar-se a que no es pugui llegir a 5 metros... Al tanto. Lo dels mocadors a Tribuna pot resultar perque la gent hi està més "atapeida" però a general, la gent hi estem més dispersos... No sé que dir-vos...

#85 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2010 - 02:53

li arriba a caure més d'un partit i em cabrejo de valent

#86 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 octubre 2010 - 03:40

Avui també he llegit (a l'edició impresa del diari La Mañana) que a Badalona també estan ben cremadets amb el tema arbitral.

Resulta que amb el que portem de Lliga, els hi han pitat 3 penals en contra i els han deixat en inferioritat en altres 3 partits.

Considero el tema arbitral una guerra perduda. Lo de les iniciatives en plan protesta mai està de més però anem-no fent a la idea que l'assumpte no millorarà!



FORÇA LLEIDA!!!

#87 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2010 - 04:53

Ho publico aquí per última vegada xke la gent que obri ara el post u vegui més fàcilment...

Molta gent té ganes de desfogar-se i expressar que n'estem farts de la conspiració arbitral deguda a la llei cocursal.... Però si voleu fer algo, hem d'orgnaitzar-nos una mica !!
He vis dos bones iniciatives:

- Panyolada a l'arbit (podriem entre 4 o 5 repartir tovallons de paper a les entrades de Gol Nord i Tribuna a qui no en tingui i difondre-ho pel facebok. Per cert si agafeu coca us donaran tovallons tme, però millor que ens fikem uns quans a informar a l'entrada). Si la cosa va bé potser es té resso als motjanss de comunicació!
- Fer una pancarta amb un llençol i esprai.

Per fer alguna d'aquestes iniciatives (o les dos) podríem quedar una hora abans del partit al bar Gol Sud (per exemple) i fer la feina. Per la pancarta necessitarem o una tela o un paper bastant gròs. Algú pot quedar una hora abans per fer la pancarta?? Algú te esprai? Algu te la tela o el paper??
Si vec que hi ha gent que vol fer-ho jo portar-e 4 o 5 rollos de paper de cuina per repartir-los a l'entrada i informar als socis. Si la gent no respon i no som ni 4, pos u deixem estar...

Salut


Jo estic amb tu. Per allà a les 11 intentaré estar al camp, allí ens trobem :wink:

#88 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 octubre 2010 - 08:08

Jo no crec que pugui vindre, però us animo amb la iniciativa. Només us recomanaria que sigueu el més educats possible. Com diu Lennon, contra els àrbits, la batalla està perduda.

Vull dir que el missatge no sigui del rollo "arbit, fill de p***, com ens pitis malament et linxem" sinó "prou injustícies" o "mereixem respecte", coses així de pidolaire pringat... ja m'enteneu. Insultant un àrbit lo que treurem serà més aviat pitjor per naltros.

Apa, salut!

#89 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 21 octubre 2010 - 09:39

Ho publico aquí per última vegada xke la gent que obri ara el post u vegui més fàcilment...

Molta gent té ganes de desfogar-se i expressar que n'estem farts de la conspiració arbitral deguda a la llei cocursal.... Però si voleu fer algo, hem d'orgnaitzar-nos una mica !!
He vis dos bones iniciatives:

- Panyolada a l'arbit (podriem entre 4 o 5 repartir tovallons de paper a les entrades de Gol Nord i Tribuna a qui no en tingui i difondre-ho pel facebok. Per cert si agafeu coca us donaran tovallons tme, però millor que ens fikem uns quans a informar a l'entrada). Si la cosa va bé potser es té resso als motjanss de comunicació!
- Fer una pancarta amb un llençol i esprai.

Per fer alguna d'aquestes iniciatives (o les dos) podríem quedar una hora abans del partit al bar Gol Sud (per exemple) i fer la feina. Per la pancarta necessitarem o una tela o un paper bastant gròs. Algú pot quedar una hora abans per fer la pancarta?? Algú te esprai? Algu te la tela o el paper??
Si vec que hi ha gent que vol fer-ho jo portar-e 4 o 5 rollos de paper de cuina per repartir-los a l'entrada i informar als socis. Si la gent no respon i no som ni 4, pos u deixem estar...

Salut


Jo estic amb tu. Per allà a les 11 intentaré estar al camp, allí ens trobem :wink:



Home abans de quedar a les 11 hauriem de veure qui porta el material...
Jo si puc demà a la tarda me passaré a la un ia pillar paer de pancartes...

#90 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 octubre 2010 - 01:05

Un bot de pintura en esprai, a qualsevol ferreteria (ferreteria ramon soler, tot i més tot i més) pot costar sobre 5 euros, demà si puc n'hi pillo 1 o 2 aqui al poble i ja passarem comptes. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#91 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 21 octubre 2010 - 01:11

Un bot de pintura en esprai, a qualsevol ferreteria (ferreteria ramon soler, tot i més tot i més) pot costar sobre 5 euros, demà si puc n'hi pillo 1 o 2 aqui al poble i ja passarem comptes. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Aspera boig... ke tinc un colega del SEPC que sempre està fotent pancartes i mos surtirie gratis (suposo) !! Si pilles la pintura, tens alguna brocha i paper o tela sobre el qual pintar?

#92 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 octubre 2010 - 01:20

Un bot de pintura en esprai, a qualsevol ferreteria (ferreteria ramon soler, tot i més tot i més) pot costar sobre 5 euros, demà si puc n'hi pillo 1 o 2 aqui al poble i ja passarem comptes. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Aspera boig... <font color=red>que</font> tinc un colega del SEPC que sempre està fotent pancartes i mos surtirie gratis (suposo) !! Si pilles la pintura, tens alguna brocha i paper o tela sobre el qual pintar?


Doncs no. Tu disme si el teu company del sepc (no se el que es) podrà i si no pot fer-t'ho gratis ja pillo un potet petit de pintura i una brocha, pero de tela no en tinc!

#93 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 24 octubre 2010 - 09:40

Tot i la victoria d'avui i l'expulsió de dos jugadors visitants, l'àrbit d'avui també era MOLT DOLENT, aquest partit el juguem fora i estic segur que no guanyem.

Per cert, he vist la gent molt cremada amb els arbits i cridant a la mínima.

#94 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 marzo 2011 - 08:30

Sé que alguns dieu que no podem fer res contra els arbitrillos aquestos, i és veritat, però vull expressar la ràbia que tinc contra aquestes "persones". No vull ni parlar dels àrbits ni menos dels líniers...

Tot dit.

Penseu el mateix que jo?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos