Ir al contenido


Foto
- - - - -

Tema arbits


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
93 respuestas en este tema

#1 xavi28

xavi28

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 septiembre 2010 - 01:24

Des d'aquí obro un nou post en referència al tema arbitral. Quant al principi de temporada el lleida era condemnat a descendre de categoria per impagaments, i finalment no es va podruir el descens deportiu , imaginava que alguna consequència podria tenir tot plegat. Estic totalment segur que l'associació de jugadors esta presionant d'alguna manera o d'altra per aconseguir que el lleida baixi administrativament o deportivament. L'arbitratge de ahir es mes que sospitós, tot i que segurament vist el resum de tv3 diria que els jugadors del lleida no haurien de protestar tant ja que la protesta no du a cap lloc. Espero i desitxo pel be de l'equip que no sigui una tònica constant a la resta de partits i que només sigui un fet aïllat l'arbitratge de ahir. Des de aquí faig una crida a que si continuen aquest tipus de arbitrages tan sospitosos , insto a l'afecció a esperar als arbits com es feia fa uns anys al acavar el partit, no per crear violencia sino per fer notar que no estem dacord amb l'actuació arbitral. Es veritat que son tots molt dolents els arbits, i en especial els de segona b peró actuacions tan lamentables com les d'ahir no es poden repetir mes.

#2 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 23 septiembre 2010 - 03:07

Posted Image

#3 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 septiembre 2010 - 03:30

Resum? :lol:

Pues tot pot ser però segurament no sigui veritat. Arbitratges dolents els tenim sempre (des del prisma propi clar) però tothom pensa lo mateix i això és impossible.

S'ha de ser una mica objectiu i veure que el partit d'ahir el vam perdre merescudament i que totes les targetes van ser justes, potser rigoroses, però dins del reglament. I algunes d'elles per tontos, no té cap altra definició.

Aquí lo que falte és una mica més d'ambició per part de l'Emili i una mica més de cap per part dels jugadors quan s'enfunden la samarreta de la UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA, en majúscules i amb negreta.

PD: Toxo 2 a la subpole.

#4 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 septiembre 2010 - 03:33

Lo dels arbitres és una batalla perduda, no cal malgastar ni lletres ni temps...

#5 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 septiembre 2010 - 05:14

Lo dels arbitres és una batalla perduda, no cal malgastar ni lletres ni temps...

+1

#6 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 23 septiembre 2010 - 07:23

Lo dels arbitres és una batalla perduda, no cal malgastar ni lletres ni temps...


Tot el que no sigui Barça i Madrit els àrbitres estan per donar-nos pel cul generalment.

#7 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 septiembre 2010 - 09:24

Resum? :lol:

Pues tot pot ser però segurament no sigui veritat. Arbitratges dolents els tenim sempre (des del prisma propi clar) però tothom pensa lo mateix i això és impossible.

S'ha de ser una mica objectiu i veure que el partit d'ahir el vam perdre merescudament i que totes les targetes van ser justes, potser rigoroses, però dins del reglament. I algunes d'elles per tontos, no té cap altra definició.

Aquí lo que falte és una mica més d'ambició per part de l'Emili i una mica més de cap per part dels jugadors quan s'enfunden la samarreta de la UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA, en majúscules i amb negreta.

PD: Toxo 2 a la subpole.


Els arbitres a 2na-b són DOLENTISSIMS. aixó ja fa anys que ho veiem..
Però estic d'acord amb tu, lo que falte es ambició per part del mister i més ganes dels jugadors!

#8 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 septiembre 2010 - 09:38

He vist per TV la expulsió de rayo...... i em sembla increible...

#9 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 septiembre 2010 - 09:39

He vist per TV la expulsió de rayo...... i em sembla increible...


En quin sentit? En el sentit que l'àrbit ha sigut rigurós, en el sentit que Rayo ha sigut molt "llest" o les dos? :lol:

#10 xavi28

xavi28

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 septiembre 2010 - 09:40

Jo no parlava només del partit de ahir, era una reflexió oberta a la temporada. Dolents ho son tots aixó esta clar, i jo no justifico la derrota de ahir. Però el fet que continuem a segona b sense el beneplacid de l'afe algun tipus de contraprestació ens portara i sinó temps al temps.
Per cert que cony es aquest toxo???

#11 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 23 septiembre 2010 - 09:58

He vist per TV la expulsió de rayo...... i em sembla increible...


En quin sentit? En el sentit que l'àrbit ha sigut rigurós, en el sentit que Rayo ha sigut molt "llest" o les dos? :lol:


L'àrbit no ha estat rigorós, ha estat gilipolles. Com es podia pensar que Rayo volia perdre temps perdent el seu equip 1-0? Això és d'àrbitre imbècil.
Rayo segurament ni se'n va enterar que havien pitat el fora de joc.

#12 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 septiembre 2010 - 10:05

He vist per TV la expulsió de rayo...... i em sembla increible...


En quin sentit? En el sentit que l'àrbit ha sigut rigurós, en el sentit que Rayo ha sigut molt "llest" o les dos? :lol:


L'àrbit no ha estat rigorós, ha estat *****. Com es podia pensar que Rayo volia perdre temps perdent el seu equip 1-0? Això és d'àrbitre imbècil.
Rayo segurament ni se'n va enterar que havien pitat el fora de joc.


El reglament diu que si l'àrbit ha pitat no pots continuar la jugada i molt menos desplaçar la pilota lluny. Si ho fas per perdre temps o per ràbia o perquè et dona la gana no té cap rellevància.
En Rayo va deixar al seu equip en calçotets amb aquesta acció tant infantil.

#13 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 septiembre 2010 - 10:20

He vist per TV la expulsió de rayo...... i em sembla increible...


En quin sentit? En el sentit que l'àrbit ha sigut rigurós, en el sentit que Rayo ha sigut molt "llest" o les dos? :lol:


L'àrbit no ha estat rigorós, ha estat *****. Com es podia pensar que Rayo volia perdre temps perdent el seu equip 1-0? Això és d'àrbitre imbècil.
Rayo segurament ni se'n va enterar que havien pitat el fora de joc.


El reglament diu que si l'àrbit ha pitat no pots continuar la jugada i molt menos desplaçar la pilota lluny. Si ho fas per perdre temps o per ràbia o perquè et dona la gana no té cap rellevància.
En Rayo va deixar al seu equip en calçotets amb aquesta acció tant infantil.


no se si has vist la jugada per TV, i a mi em sembla que la jugada va ser molt mes rapida del que va explicar el Laso en la retransmissió del partit...per mi molt injust..

#14 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 septiembre 2010 - 10:26

He vist per TV la expulsió de rayo...... i em sembla increible...


En quin sentit? En el sentit que l'àrbit ha sigut rigurós, en el sentit que Rayo ha sigut molt "llest" o les dos? :lol:


L'àrbit no ha estat rigorós, ha estat *****. Com es podia pensar que Rayo volia perdre temps perdent el seu equip 1-0? Això és d'àrbitre imbècil.
Rayo segurament ni se'n va enterar que havien pitat el fora de joc.


El reglament diu que si l'àrbit ha pitat no pots continuar la jugada i molt menos desplaçar la pilota lluny. Si ho fas per perdre temps o per ràbia o perquè et dona la gana no té cap rellevància.
En Rayo va deixar al seu equip en calçotets amb aquesta acció tant infantil.


no se si has vist la jugada per TV, i a mi em sembla que la jugada va ser molt mes rapida del que va explicar el Laso en la retransmissió del partit...per mi molt injust..


No l'he vist així que puc estar molt equivocat però no se... una mica de cap.

#15 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 septiembre 2010 - 07:09

Torno a dir que a mi em dóna la sensació que el Rayo no se'n va enterar del fora de joc. Cetament la jugada va ser molt ràpida.

#16 Alc

Alc

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 6 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2010 - 11:32

Tenim un equip de merda, al primer contratemps ja no saben per on anar. Aquest any si no es fiquen amb plan duros no farem res, jolin

#17 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 24 septiembre 2010 - 11:52

Tenim un equip de merda, al primer contratemps ja no saben per on anar. Aquest any si no es fiquen amb plan duros no farem res, jolin


El problema no es que tinguem un equip de merda. El problema real és que l'afició, molta gent que es diu afició, ÉS UNA MERDA :evil:

Tenim un gran equip. Gent jove, nova i amb moltes ganes i coratge. Lluitadors. Que més voleu.

Va ser el primer contratemps ? Jo crec que no. Si ja portem unes quantes grogues i a més ens fan fora (crec que molt injustament) a un jugador clau a les acaballes de la primera part i a la segona part continuem lluitant, però amb un menys i tot i així tenim les nostres oportunitats, però l'equip contrari (eren 14) no ens deixa no podem fer gran cosa.

Considero increible que a aquestes alçades es questioni a l'Emili i als jugadors. Queda tota la lliga per endavant i els resultats no són dolents. Potser creiam que estariem tota la temporada en llocs de play off ? :roll:

Torno a dir el mateix que vaig dir tornant d'Ontinyent: A LA MERDA. I ho dic perquè un cop acabat el partit vaig veure plorar a jugadors, vaig escoltar les explicacions dels entrenadors, dels nostres jugadors, dels de l'Ontinyent.

Sabeu la feinada que ara té l'Emili a recuperar anímicament a la plantilla ?
Sabeu que l'Emili no és el primer cop que ha de recuperar anímicament a la plantilla i ho ha fet molt bé ?

Qualsevol de nosaltres si haguessim viscut el que han viscut els jugadors aquest estiu, les injusticies d'algun partit i alguna que altra cosa ja haguessim tirat la tovallola i l'unic que sabem fer es criticar-los.

Collons quina afició més bona que som els seguidors de la UE Lleida.

#18 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2010 - 01:41

Independentment de la jugada del Rayo, al meu entendre aquest any pinten bastos.

Efectivament la jugada mestre de la directiva ens sortirà cara, nosaltres som el Lleida,un equip històric,però que juga a 2ona B, no ens tenen cap respecte i serem cap de turc, i sino temps al temps, tandebó m´ equivoqui, però crec que patirem més d´un i més de dos escàndols arbitrals aquest any.

Aniran a per nosaltres a sac, en el món del futbol tot està manipulat i corrumput, mireu el cas del Mallorca d´aquest estiu, els altres clubs no tenen deutes?no us enrecordeu de la lliga de 22? Per quina raó no la va jugar el Lleida,s´hi havia baixat aquella temporada?, doncs perque no tenim força, ni per nombre de població ni de seguidors, ni tampoc força als despatxos de Madrid com al seu dia tenia el Cádiz amb el Retamero de president..

No recordeu els arbitratges que vam patir l´any de primera? i els que va tenir l´At. Madrid? (inclòs el del Camp d´Esports), o els que va tenir recentment l´ATH Bilbao?, com van robar al St. Andreu l´any passat i com van fer jugar una última eliminatòria d´ascens a dos equips catalans.

Més val que ens unim tots i recolzem al màxim a l´equip perque ens va la subsistència de l´entitat, i creieu-me que aniran per nosaltres.

#19 Piparata

Piparata

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.423 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 septiembre 2010 - 02:02

Juntament amb l' Alzira som l' únic equip que encara no ha marcat fora de casa. Potser si juguem més ofensius alguns errors propis no significarien derrotes...

#20 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 24 septiembre 2010 - 03:41

Aver el lleida va perdre perque el emili es una cagat... deu meu surt amb 5 defenses!!!! i despres el Paco es lentissim!! buen oen general tota la defensa es lenta de velocitat, i ya veureu com ens faran molts gols agafan-nos la esquena...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos