Ir al contenido


Foto
- - - - -

Tema arbits


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
93 respuestas en este tema

#41 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 01:07

Una altra expulsió... Cada vegada sembla més clar que els arbitres ens volen a 3a.

La setmana que ve se'ls hi ha de fer pressió maxima als arbits, aixo no pot seguir així.


Tu ho has dit, PRESSIÓ ALS ARBITRES!
A molts camps els arbitres piten més pel que diu la grada que pel que veuen ells. Si al camp els pressionessam una mica més, a lo millor no ens anirien tant en contra..

#42 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 02:55

Crec que per al proxim partit a casa estarie molt b, encontes de insulta tant al equip rival ficarnos mes amb el arbit, una mcia de presio no els i anirie malament i que veguin, que si ells puten al lleida els lleida els "contraatacara".

#43 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 03:03

Crec que per al proxim partit a casa estarie molt b, encontes de insulta tant al equip rival ficarnos mes amb el arbit, una mcia de presio no els i anirie malament i que veguin, que si ells puten al lleida els lleida els "contraatacara".


Estic d'acord la setmana que ve ens em de centrar en els arbits.

#44 mister

mister

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 03:42

Nanos això dels arbits no es normal, ja no perque siguin bons o dolents, això ve de mes a dalt. La Presi va desafia a la federació amb el concurs, doncs aqui tenim la resposta en 4 o 5, partits no ho recordo exactament, 7 expulsats. Tant violents som? Jo crec que això es de récord. Els arbits sempre han estat dolents, però fins al punt d'arribar aquests extrems...?

#45 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 03:46

Bé, com ja heu pogut llegir , he vist el partit en directe, ha sigut un escàndol.

Els jugadors estaven molt cremats, ara, són conscients de que van a per ells, saben que lluitaran contra això tota la temporada.

He parlat amb part de la plantilla i part del personal del club i ho tenen claríssim,jo els deia que ens volen a tercera, i ells tenen clar que s´ha de lluitar contra això, els he vist tocats però amb collons per treure tot això endavant.

El pitjor és la impotència que sents veient el partit i com un senyor es pot carregar un espectacle, i dic espectacle perque avui el Lleida ha donat una lliçó de futbol en la primera part.

Fins hi tot la gent de Sant Boi et deia que jugavem molt bé i que tenim molt bon equip,però hi ha coses que no es poden controlar, és hora de demanar RESPECTE, desde la grada i desde els despatxos.

#46 mister

mister

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 48 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 03:49

Una pancarteta diumenge que ve demanat respecte no estara malament. Que ens deixin fer i viure tranquils

#47 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 03:52

Una pancarteta diumenge que ve demanat respecte no estara malament. Que ens deixin fer i viure tranquils


Bona idea, crec que es podria fer, no estaria gens malament!

#48 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 04:01

Si, i Qui fa la pancarta?

per mi es molt bona idea.

#49 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 08:16

Una pancarteta diumenge que ve demanat respecte no estara malament. Que ens deixin fer i viure tranquils


RECOLZAMENT ABSOLUT A AQUESTA INICIATIVA. Si decidiu fer un "pot comú" per pagar-la, m'agradaria col·laborar-hi. Com més gent hi participi, menys tocaria pagar per persona.

No tinc ni idea del que pot costar una lona amb la paraula "RESPECTE" ben grossa.

A 5 euros per cap...

#50 carpin

carpin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 589 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 08:18

Una pancarteta diumenge que ve demanat respecte no estara malament. Que ens deixin fer i viure tranquils


Estic amb tu

#51 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 08:20

Ara i més que mai

SOM EL LLEIDA I MEREIXEM RESPECTE

FORÇA LLEIDA !!!!

#52 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 08:23

Haver pero qui podrie fer la pancarta?

#53 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 08:38

A Alcoletge hi ha una empresa que es diu "SIGNUMretols" on en fan. Estan anunciats al Camp d'Esports i fa uns anys hi vaig treballar. Llavors eren ells els qui s'encarregaven de montar les valles publicitàries del camp, no sé si encara en són els encarregats.

Mentre hi vaig treballar (finals de 2005), en vaig fer vàries de pancartes reivindicatives per a "manis" relacionades amb l'agricultura. També vaig anar vàries vegades al Camp d'Esports a posar publicitat. La que "penja" de les torretes (tot i que a hores d'ara ja ha canviat d'anunciant) dels focos, n'és una, per exemple...

#54 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 08:43

Companys, con sabeu els qui haveu llegit la meva presentació, no visc a Lleida, i no acostumo a anar al Camp d´Esports,per això no em puc comprometre a fer-la,però no cal tampoc que sigui una pancarta de champions, amb un llençol i una mica de pintura ja es fa el cas.

Què penseu???

O sinó, una mocadorada just abans de començar el partit!!!!

#55 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 08:49

Penso que també hi ha altres opcions com podria ser anar una estona abans al camp per ficar pressió ja a l'escalfament o també estar al radera del linier durant bona part del partit.

M'enrecordo fa dos anys al camp del Sant Andreu, quan hi vam anar van fer motissima pressió a la tripleta arbitral ja que els ultimament els havien robat i els hi va donar efecte, i ens van guanyar 3 a 2.

#56 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 09:04

Jo la veritat que amb un amic feie temps que tenie pensat ficarnos a la banda de general, a correr al cnato del linier amb una bubucela de aquelles fen la sonar al canto de la seva orella... Crec que vist el mal tracte que estem reven aurem de posaru en practica abans del pensat

#57 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 09:28

Jo la veritat que amb un amic feie temps que tenie pensat ficarnos a la banda de general, a correr al cnato del linier amb una bubucela de aquelles fen la sonar al canto de la seva orella... Crec que vist el mal tracte que estem reven aurem de posaru en practica abans del pensat


Això? :lol: :lol: :lol:

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/v_ijpIvQQiI?fs=1&hl=es_ES"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/v_ijpIvQQiI?fs=1&hl=es_ES" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

#58 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 09:32

Jojo las clavat me referia exactament amb aixo!! jajaja algun dia s'hauria de fer...

#59 lajornada

lajornada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 480 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 09:41

per culpa del condenat video ara estic mirant a fons la seccio de lo que el ojo no ve... són boníssims xD

#60 xavi28

xavi28

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2010 - 10:13

Ostia company quin gran video¡¡¡¡¡ Diumenge tots a la banda a correr seguint el linier.........




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos