Ir al contenido


Foto
- - - - -

I Miki al Nastic


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
46 respuestas en este tema

#21 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2010 - 11:01

A mi el Miki m´agrada com juga ,i crec que no s´esta fent justicia amb ell a Tarragona.

De tota manera a l´entrenador li queda un TN i segur que tindrà més minuts, a més a més, si no recordo malament, em sembla que va estar lesionat a la pretemporada i això el fa començar amb desaventatge.

Crec que és un jugador de 2A i que encara pot crèixer més com a futbolista,així ho espero, dir també que Colorado és de lo milloret d´aquest any, ell i Rayo.

#22 xavi28

xavi28

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 octubre 2010 - 06:46

Shunsuke_Nakamura:
"
A part de les faltes, que n'hi han moltes, diga'm quina merda fumes, ja que jo també la vull xD"

Company la veritat esque ni fumo, ni he fumat mai, que tu ho puguis fer no vol dir que tothom o faci.

LleidaAlCor:
"Quins són els teus motius per dir que estava sobrevalorat? Per mi no és tant evident. I tu la única justificació que segueixes donant són les faltes."

Digam quina es la teva justificació per dir el contrari?

#23 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 06 octubre 2010 - 12:33

Shunsuke_Nakamura:
"
A part de les faltes, que n'hi han moltes, diga'm quina merda fumes, ja que jo també la vull xD"

Company la veritat esque ni fumo, ni he fumat mai, que tu ho puguis fer no vol dir que tothom o faci.

LleidaAlCor:
"Quins són els teus motius per dir que estava sobrevalorat? Per mi no és tant evident. I tu la única justificació que segueixes donant són les faltes."

Digam quina es la teva justificació per dir el contrari?



En més de 3 intervencions, has estat incapaç de dir-me perque no vols Miki ni regalat, a part de que no tirava bé les faltes, un argument de pes, si senyor. Necessites els meus arguments per tenir una opinió i rebatre'm? La pregunta que t'he fet era ben clara, i no saps ni respondre!

Ja et vaig contestar a la teva pregunta en la meva primera intervenció en aquest post, a veure si estàs atent. A part de que va ser el pulmó del Lleida, pressionant com el que més la sortida de la pilota de l'equip rival amb moltíssima intensitat, era un cervell ideal pel Lleida. Distribuïa la pilota com ningú i donava molt de joc als companys. I repeteixo, Colorado té molta qualitat, però de moment no li he vist aquesta intensitat en la pressió al rival. I dic, de moment. El que passa que la feina de Miki molts cops era fosca i no la sabem valorar.

Si et veus capaç de dir-me perque no vols a Miki ni regalat i perque estava sobrevalorat, endavant, per quart cop, t'estem esperant!

Admiro la teva capacitat per afirmar que Miki no té lloc a la Segona A, justificant-ho amb que no va ni convocat. Davant tals arguments, ho reconec, no et puc rebatre!

#24 EFAC_Hooligans

EFAC_Hooligans

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 554 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 octubre 2010 - 01:04

Si miki s'agues kedat al lleida...tindriam un ekipas per la kategoria!! Ekip per pujar sens dubte...
La meua humil opinio...

#25 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 octubre 2010 - 01:22

Miki Massana no pinta pas malament per arribar a ser el nou cervell d'aquest Lleida. De totes maneres, si d'aquí al mercat d'hivern Miki no juga al Nàstic, potser es podria intentar una cessió... Penso que seria la "cirereta del pastís".

Estic d'acord amb que un jugador com ell ens ajudaria a donar un bon salt qualitatiu a la plantilla que ja hi ha.

FORÇA LLEIDA!

#26 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 octubre 2010 - 02:52

Jo potser no sabre valorar la feina que va fer Miki però per mi tambè era un jugador sobrevalorat,crec que es un jugador de 2b notable pero a 2a no te lloc

#27 [Nakor]

[Nakor]

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.269 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 octubre 2010 - 11:49

Sobrevalorat estava miqui , pel meu punt de vista. El fet de comparar el numero de faltes es només alguna de les dades objectives que tinc per elvorar una comparació amb tants pocs partit. Es un fet objectiu, no una valoració subjectiva meva. Les estadistiques de falta de miqui son flagrants, parlen per si soles. Segurament colorado no sigui el mig centre organitzador com miqui, pero el que es evident esque miqui estava sobrevalorat. La realitat demostra que no te lloc a segona divisió a, ja que no va ni convocat. Pertant es un gran jugador per la segona divisió b, però la segona divisió a li queda molt gran.


Quins són els teus motius per dir que estava sobrevalorat? Per mi no és tant evident. I tu la única justificació que segueixes donant són les faltes.


T'apoio :wink:


Es cert, per molts pals que foti l' estadistica es la mateixa.

Quins temps aquells on una falta era gol segur amb Tevenet o Manolo Perez... Com s' anyoren :cry:

#28 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 18 junio 2011 - 03:19

Doncs ja l'han futut fora del Nàstic.

#29 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 18 junio 2011 - 03:25

Doncs ja l'han futut fora del Nàstic.


Doncs si, podria ser interessant intentar recuperar-lo, sobretot si finalment marxa Colorado al Sabadell.

#30 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 18 junio 2011 - 05:59

No crec que el seu sou estigui a la nostra alçada.

#31 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 junio 2011 - 07:22

Important reforç si es pogues fer la operació, però crec que és molt dificil que no trobi un equip de 2A

#32 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 junio 2011 - 03:34

Senyors, recordeu que ja estem amb deute 0...... costarà canviar el xip, però ara, teoricament, no tindriam que tindre tants patiments pels sous dels jugadors...

#33 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 21 junio 2011 - 03:57

Senyors, recordeu que ja estem amb deute 0...... costarà canviar el xip, però ara, teoricament, no tindriam que tindre tants patiments pels sous dels jugadors...


Deute 0 aixó es correcte, però la línia de l'austeritat no la podem perdre ja que si ho fem, en poc temps tornarem a estar com estavam!!

#34 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 junio 2011 - 06:22

Senyors, recordeu que ja estem amb deute 0...... costarà canviar el xip, però ara, teoricament, no tindriam que tindre tants patiments pels sous dels jugadors...

Hem de tornar al xip de pagar per sobre de les nostres possibilitats? Lo que hi ha ara no son sous baixos, son sous que podem pagar, i tot i això em sembla que hem acabat la temporada en negatiu.

Jo crec que hem de continuar amb la linea que portem i jugar allà on la massa social + patrocinadors ens deixi arribar.

#35 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 junio 2011 - 09:32

No estic dient que és tornin a pagar sou com el seu dia a Tevenet, Keko... l'únic que estic dient és que si abans, amb el deute de 28 kilos que teniam, podiam pagar la fitxa d'un Alex Colorado (per mi millor que el Miki) no crec que tinguesam que tindre problemes per pagar a un Miki...aquí és on volia arribar jo.

#36 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 21 junio 2011 - 10:44

No se el que cobrarà però suposo que tindrà una fitxa bastant més alta que la del Colorado.
Ho veig difícil, segur que té bones ofertes, si no és d'algun equip fluix de 2ªA en sirà d'algun potent de 2ªB.

#37 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 junio 2011 - 11:05

d'algun potent de 2ªB.


No consideres al Lleida un equip potent? xDDD

#38 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 junio 2011 - 01:42

d'algun potent de 2ªB.


No consideres al Lleida un equip potent? xDDD

Està clar que no.

#39 som-hi

som-hi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2011 - 07:30

Doncs crec que en la situació que començarà aquesta temporada, el Lleida pot ser dels equips més potents de la 2ªB, m'explico.
En principi conto que segueix l'entrenador i el cos tècnic que ens ha fet estar fins lúltima setmana amb opcions de playoff
També conto que un gran nombre de jugadors estan més per renovar que no per marxar
Quan vagin a fitxar a jugadors, els hi poden oferir estar en un club que lany passat es va quedar a 1 partit del playoff, amb un grup humà espectacular i amb unes condicions econòmiques que estan avalades per un banc (és un requisit del concurs) pel que segur al 100% que el que els hi diguin, ho cobraran i al dia.
Els jugadors que fitxin saben que d'aquest club, cada any surten jugadors que se'n van a 2ªA.

De veritat creieu que hi ha gaires equips que puguin ofertar aixo??

#40 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 22 junio 2011 - 07:52

Doncs crec que en la situació que començarà aquesta temporada, el Lleida pot ser dels equips més potents de la 2ªB, m'explico.
En principi conto que segueix l'entrenador i el cos tècnic que ens ha fet estar fins lúltima setmana amb opcions de playoff
També conto que un gran nombre de jugadors estan més per renovar que no per marxar
Quan vagin a fitxar a jugadors, els hi poden oferir estar en un club que lany passat es va quedar a 1 partit del playoff, amb un grup humà espectacular i amb unes condicions econòmiques que estan avalades per un banc (és un requisit del concurs) pel que segur al 100% que el que els hi diguin, ho cobraran i al dia.
Els jugadors que fitxin saben que d'aquest club, cada any surten jugadors que se'n van a 2ªA.

De veritat creieu que hi ha gaires equips que puguin ofertar aixo??


estic molt d'acord amb tú, es el que penso jo, a mes a mes la masa social es superior a la mitja, el camp i les instalacions el mateix,....




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos