Ir al contenido


Foto
- - - - -

I Miki al Nastic


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
46 respuestas en este tema

#1 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 julio 2010 - 07:56

Posted Image

#2 foster

foster

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 julio 2010 - 08:01

ha fitxat ya? si s'en va akest, patirem

#3 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 julio 2010 - 08:52

MOLTES GRÀCIES PER TOT I MOLTA SORT!!!

#4 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 julio 2010 - 12:36

Ara Miki... una baixa per el mig del camp... i quina baixa.

#5 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 julio 2010 - 12:27

La falta de Miki es trobarà moltissim en falta, quin jugadoràs que tenia el Lleida. Tard o d'hora havia de marxar a un club de superior categoria, lamentablement, i ell ha decidit que ara era el seu torn.

Gràcies per tot Miki!!!!

#6 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 julio 2010 - 08:49

Miki és una baixa molt difícil de cobrir però em sabria més greu que marxés Ruben. Que s'en sap d'ell? Encara hi ha opcions de comptar-hi?

#7 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 julio 2010 - 03:03

Miki és una baixa molt difícil de cobrir però em sabria més greu que marxés Ruben. Que s'en sap d'ell? Encara hi ha opcions de comptar-hi?


Lennon, Rubén está pendent de renovar

#8 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 julio 2010 - 04:07

Ostiiiiiiiiiiiiii... aquest sí que sap greu.

#9 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 octubre 2010 - 07:11

El Nàstic avui (02.10.2010) ha tornat a perdre (0-2 contra el Xérez). Ja van 4 derrotes seguides...

Miki no ha jugat pràcticament gens en tot el que portem de temporada. Diria que per a Luís César, no compta per a res...






P.d.- En canvi, l'exblau, Dorado ho juga tot amb el Betis. Els "verd-i-blancs" estan imparables cap a Primera.

#10 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 02 octubre 2010 - 07:14

El Nàstic avui (02.10.2010) ha tornat a perdre (0-2 contra el Xérez). Ja van 4 derrotes seguides...

Miki no ha jugat pràcticament gens en tot el que portem de temporada. Diria que per a Luís César, no compta per a res...


Diria que avui estava lesionat, tot i això quan el convoquen nomès està a la banqueta, si tot segueix igual, es podria intentar repescar-lo a l'hivern.

#11 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 octubre 2010 - 10:09

El Nàstic avui (02.10.2010) ha tornat a perdre (0-2 contra el Xérez). Ja van 4 derrotes seguides...

Miki no ha jugat pràcticament gens en tot el que portem de temporada. Diria que per a Luís César, no compta per a res...






P.d.- En canvi, l'exblau, Dorado ho juga tot amb el Betis. Els "verd-i-blancs" estan imparables cap a Primera.


Miki tindrà la sort que Luis Cesar durarà poc al Nastic.

Gran Dorado!

#12 xavi28

xavi28

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2010 - 12:24

Que no torni mes , va marxar al nastic pues bona sort i fins mai. Amés vist lo vist els jugadors actuals aporten molt mes que el que ens va donar miki. Amí m'agrada cent mil vegades mes colorado que miqui.Miqui va tirar cuatre millons de faltes a la barrera, colorado amb 5 partits n'ha enviat un parell al pal i amés tira els cornes perfectament. Miqui ni regalat¡

#13 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 03 octubre 2010 - 12:42

Sens dubte es vosté tot un gran expert en futbol :lol:

#14 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 octubre 2010 - 12:56

Que no torni mes , va marxar al nastic pues bona sort i fins mai. Amés vist lo vist els jugadors actuals aporten molt mes que el que ens va donar miki. Amí m'agrada cent mil vegades mes colorado que miqui.Miqui va tirar cuatre millons de faltes a la barrera, colorado amb 5 partits n'ha enviat un parell al pal i amés tira els cornes perfectament. Miqui ni regalat¡


No et diré que Colorado no ho està fent molt bé i està suplint Miki amb nota, però que diguis que Miki ni regalat, pensa-t'ho...

#15 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 03 octubre 2010 - 01:06

Que no torni mes , va marxar al nastic pues bona sort i fins mai. Amés vist lo vist els jugadors actuals aporten molt mes que el que ens va donar miki. Amí m'agrada cent mil vegades mes colorado que miqui.Miqui va tirar cuatre millons de faltes a la barrera, colorado amb 5 partits n'ha enviat un parell al pal i amés tira els cornes perfectament. Miqui ni regalat¡



Valorar a un jugador (que és mig organitzador), i comparar-lo amb el seu substitut, pel número de faltes que va tirar a la barrera, et desacredita bastant. Igual que valorar a Colorado per 3-4 partits que el deus haver vist. Crec que ets bastant poc objectiu.

Per mi, Miki va ser el pulmó del Lleida, i personalment el trobaré molt a faltar. Colorado el veig vàlid, però prefereixo veure'l uns quants partits més per valorar-lo com cal. De moment, sé que Miki, per com pressionava al rival i per com creava joc, serà una baixa sensible. No he vist en Colorado la mateixa intensitat, encara.

#16 xavi28

xavi28

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 57 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2010 - 06:07

Sobrevalorat estava miqui , pel meu punt de vista. El fet de comparar el numero de faltes es només alguna de les dades objectives que tinc per elvorar una comparació amb tants pocs partit. Es un fet objectiu, no una valoració subjectiva meva. Les estadistiques de falta de miqui son flagrants, parlen per si soles. Segurament colorado no sigui el mig centre organitzador com miqui, pero el que es evident esque miqui estava sobrevalorat. La realitat demostra que no te lloc a segona divisió a, ja que no va ni convocat. Pertant es un gran jugador per la segona divisió b, però la segona divisió a li queda molt gran.

#17 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 octubre 2010 - 06:48

L'entrenador del Nastic es un paquet...
Miki té calitat sobrada per jugar a 2aA. Si vingues al mercat hivernal seria un reforç de luxe.

#18 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 04 octubre 2010 - 06:58

Sobrevalorat estava miqui , pel meu punt de vista. El fet de comparar el numero de faltes es només alguna de les dades objectives que tinc per elvorar una comparació amb tants pocs partit. Es un fet objectiu, no una valoració subjectiva meva. Les estadistiques de falta de miqui son flagrants, parlen per si soles. Segurament colorado no sigui el mig centre organitzador com miqui, pero el que es evident esque miqui estava sobrevalorat. La realitat demostra que no te lloc a segona divisió a, ja que no va ni convocat. Pertant es un gran jugador per la segona divisió b, però la segona divisió a li queda molt gran.


Quins són els teus motius per dir que estava sobrevalorat? Per mi no és tant evident. I tu la única justificació que segueixes donant són les faltes.

#19 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 04 octubre 2010 - 07:10

Sobrevalorat estava miqui , pel meu punt de vista. El fet de comparar el numero de faltes es només alguna de les dades objectives que tinc per elvorar una comparació amb tants pocs partit. Es un fet objectiu, no una valoració subjectiva meva. Les estadistiques de falta de miqui son flagrants, parlen per si soles. Segurament colorado no sigui el mig centre organitzador com miqui, pero el que es evident esque miqui estava sobrevalorat. La realitat demostra que no te lloc a segona divisió a, ja que no va ni convocat. Pertant es un gran jugador per la segona divisió b, però la segona divisió a li queda molt gran.


Quins són els teus motius per dir que estava sobrevalorat? Per mi no és tant evident. I tu la única justificació que segueixes donant són les faltes.


T'apoio :wink:

#20 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 octubre 2010 - 09:32

Sobrevalorat estava miqui , pel meu punt de vista. El fet de comparar el numero de faltes es només alguna de les dades objectives que tinc per elvorar una comparació amb tants pocs partit. Es un fet objectiu, no una valoració subjectiva meva. Les estadistiques de falta de miqui son flagrants, parlen per si soles. Segurament colorado no sigui el mig centre organitzador com miqui, pero el que es evident esque miqui estava sobrevalorat. La realitat demostra que no te lloc a segona divisió a, ja que no va ni convocat. Pertant es un gran jugador per la segona divisió b, però la segona divisió a li queda molt gran.

A part de les faltes, que n'hi han moltes, diga'm quina merda fumes, ja que jo també la vull xD




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos