Ir al contenido


Foto
- - - - -

I Miki al Nastic


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
46 respuestas en este tema

#41 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 junio 2011 - 08:50

d'algun potent de 2ªB.


No consideres al Lleida un equip potent? xDDD

Està clar que no.


Doncs molt malament RoD, així no anem enlloc!!

#42 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2011 - 09:25

A mes pensem que un jugador que aquest any a cobrat 2000 E., en costa al club 4000, som una SAd i hem de pagar IRPF I SS..si any passat vam poder pagar 2000 e a algun jugador, ara sense la càrrega de hisenda, podrem arribar als 3000 i a 2b això es molt, jo crec que farem un bon equip amb gent de casa i 3o4 tios de qualitat.

#43 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2011 - 11:20

Sobre lo del Miki, a mi era un tio que m'encantava. Un organitzador-cervell que fa una bona pressió és una combinació que es veu poques vegades. Quan va marxar vaig dir que el trobaríem molt a faltar. Si tornès, seria una notícia fantàstica.

I sobre les possibilitats del Lleida l'any vinent, tinc els meus dubtes. En primer lloc, hauriem de ser un equip fort perquè estarem sense deute i com molt bé han dit per aquí dalt, amb els sous avalats. És a dir, podràs anar-li a un jugador i dir-li: "aquí vostè cobrarà cada més 100% segur". I això pesa molt en una categoria on els endarreriments són el pa de cada dia.

A més, conservem l'equip tècnic, tenim un dels millors camps de 2aB i Lleida està ben connectada amb transports (amb l'AVE pots anar a on et doni la gana d'Espanya en poques hores).

Però també tenim coses negatives: un projecte que acaba de nàixer i que començarà a treballar tard, marxaran els jugadors més bons i trigarem en tenir la plantilla al complet.

No ho sé, penso que les primeres jornades seran molt més decisives que mai, però que tenim una bona oportunitat.

#44 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 junio 2011 - 12:00

No crec que fem tard. Encara hi ha gent que juga el play-off...les plantilles estan per fer i es que encara estem al juny. A mes, segur que tots els grups ja estan amb contactes amb jugadors per si guanyen....sobretot el grup d'Almacelles que son tots exjugadors i estan molt ficats en aquest món. En aquest sentit, jo estic tranquil...a més a partir de demà ja podem començar a fitxar.

#45 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 junio 2011 - 02:29

Tots aquests avantatges que dieu estan molt bé si no fos perquè encara no tenim club. Ara mateix el club antic s'ha liquidat i el nou encara no ha nascut, ni sabem qui el regirà. Mentrestant la resta d'equips ja està fitxant.

Fins que el club no es formi i es comenci a parlar de renovacions i fitxatges no podem intuir res. Això és llençar les campanes al vol sense tenir ni idea de per on aniran els tiros.

#46 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 junio 2011 - 03:44

l'any 1 d'emili al Lleida recordo fer una pretemporada farcida de juvenils perque a l'Stage del Lleida no hi havien ni la meitat de la plantilla fitxada.. i això en ple més d'Agost!!! Com s'ha dit, encara hi han play off pel mig i gent mig de vacances, fins ben entrat el juliol mai és sap la cara definitiva d'un equip, no crec que anem tan tard si com és diu, demà, ja adjudiquen el nou propietàri.

#47 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 julio 2011 - 10:54

Doncs continuarà a Segona A ja que l'ha fitxat l'Alcoyano...

http://www.diarioinf...ic/1148036.html




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos