Ir al contenido


Foto
- - - - -

Desplaçament a Sant Andreu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#41 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 abril 2009 - 07:36

Les entrades es possible que finalment siguin a 5 euros, ja que el club Andreuenc vol fer una bona entrada. Aqui pasem de el dia del Sabadell, on la nostra visita va ser jornada economica pel club i van fer pagar tot cristo, a anar a Sant Andreu i que ens facin preus populars.

#42 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 22 abril 2009 - 08:14

Les entrades es possible que finalment siguin a 5 euros, ja que el club Andreuenc vol fer una bona entrada. Aqui pasem de el dia del Sabadell, on la nostra visita va ser jornada economica pel club i van fer pagar tot cristo, a anar a Sant Andreu i que ens facin preus populars.


Si guanyem aquesta jornada el proxim diumenge tocaria a Gavà amb jornada economica :roll:

#43 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 23 abril 2009 - 04:11

Jo i un amic segurament vindrem peró en el bus que feu no, ja que ningu té pasta i ens quedariam a Barcelona tota la setmana, llavors pagar 10 euros no val la pena, i per això barejem la opció de anar-hi el mateix dia amb tren, el que surt a la 13:20, el que passa ske arribem a Sants a les 16:28, llavors si algu em pogués dir si de Sants fins a Fabra i Puig hi ha mitja hora o més...

algu més s'apuntaria ha venir amb el tren?


Si al final aneu amb tren hem podries dir quin agafes, preu i hora? Mes que res perque nosaltres no sabem ni horaris ni res.

#44 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 abril 2009 - 08:22

Jo i un amic segurament vindrem peró en el bus que feu no, ja que ningu té pasta i ens quedariam a Barcelona tota la setmana, llavors pagar 10 euros no val la pena, i per això barejem la opció de anar-hi el mateix dia amb tren, el que surt a la 13:20, el que passa ske arribem a Sants a les 16:28, llavors si algu em pogués dir si de Sants fins a Fabra i Puig hi ha mitja hora o més...

algu més s'apuntaria ha venir amb el tren?


Si al final aneu amb tren hem podries dir quin agafes, preu i hora? Mes que res perque nosaltres no sabem ni horaris ni res.


pues agafariam el tren que surt des de Borgues Blanques a les 13:20... si l'agafes a Lleida pues suposo que serà un quart d'hora abans, no t'ho puc assegurar! Peró ara estem barallant la opció d'anar el dissabte al vespre cap alli, sortir de festa x barna i anar al dinar de Diumenge, una de dos!

ja em diras algo!

#45 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 abril 2009 - 08:29

Jo i un amic segurament vindrem peró en el bus que feu no, ja que ningu té pasta i ens quedariam a Barcelona tota la setmana, llavors pagar 10 euros no val la pena, i per això barejem la opció de anar-hi el mateix dia amb tren, el que surt a la 13:20, el que passa ske arribem a Sants a les 16:28, llavors si algu em pogués dir si de Sants fins a Fabra i Puig hi ha mitja hora o més...

algu més s'apuntaria ha venir amb el tren?


Si al final aneu amb tren hem podries dir quin agafes, preu i hora? Mes que res perque nosaltres no sabem ni horaris ni res.


pues agafariam el tren que surt des de Borgues Blanques a les 13:20... si l'agafes a Lleida pues suposo que serà un quart d'hora abans, no t'ho puc assegurar! Peró ara estem barallant la opció d'anar el dissabte al vespre cap alli, sortir de festa x barna i anar al dinar de Diumenge, una de dos!

ja em diras algo!


ja et dic jo que si agafes el regional no arribes al partit ni de casualitat xD

#46 EsclatDeLaGrada

EsclatDeLaGrada

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 839 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 abril 2009 - 09:13

aixo es una **** merda ia molta gen q es fotra i no podra anar kom per exemple jo :(

#47 Miaka

Miaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 abril 2009 - 09:23

Jo i un amic segurament vindrem peró en el bus que feu no, ja que ningu té pasta i ens quedariam a Barcelona tota la setmana, llavors pagar 10 euros no val la pena, i per això barejem la opció de anar-hi el mateix dia amb tren, el que surt a la 13:20, el que passa ske arribem a Sants a les 16:28, llavors si algu em pogués dir si de Sants fins a Fabra i Puig hi ha mitja hora o més...

algu més s'apuntaria ha venir amb el tren?


Si al final aneu amb tren hem podries dir quin agafes, preu i hora? Mes que res perque nosaltres no sabem ni horaris ni res.


pues agafariam el tren que surt des de Borgues Blanques a les 13:20... si l'agafes a Lleida pues suposo que serà un quart d'hora abans, no t'ho puc assegurar! Peró ara estem barallant la opció d'anar el dissabte al vespre cap alli, sortir de festa x barna i anar al dinar de Diumenge, una de dos!

ja em diras algo!


ja et dic jo que si agafes el regional no arribes al partit ni de casualitat xD


millor aneu-hi el dia abans, sortiu i lieula una mica

#48 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 abril 2009 - 09:28

jo ja baixo dissabte que paso d'anar amb preses diumenge o tenir que matinar xD

#49 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 abril 2009 - 10:54

companys, finalment vindré a veure el Lleida.
Però jo ja baixo dissabte a barna per veure el Godó.

Així que a veure com quedem per anar a dinar, suposo que vindré amb el company fondarella973 també. Ja anireu informant.

VISCA EL LLEIDA

#50 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 24 abril 2009 - 07:04

Gent algú agafara el tren per tornar?

Si es així quin?

Per cert un avant amb el carnet jove quan et costa, ho sabeu?

Merci

#51 Miaka

Miaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 abril 2009 - 08:15

Gent algú agafara el tren per tornar?

Si es així quin?

Per cert un avant amb el carnet jove quan et costa, ho sabeu?

Merci


L'avant amb el carnet jove val uns 16 euros xo jo no he de tornar

#52 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 24 abril 2009 - 08:27

Al final vaig amb bus, però gracies de totes formes.

Ens veiem allí.

#53 Miaka

Miaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 abril 2009 - 07:35

Els que anem directament desde barna, heu quedat a alguna hora abans del partit i a on?

#54 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 26 abril 2009 - 10:05

estacio fabra i puig (o com se digo) a les 12.30. el que nose es si sera a dalt o per baix... xD




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos