Ir al contenido


Foto
- - - - -

Desplaçament a Sant Andreu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#21 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 abril 2009 - 04:41

Bones gent! jo tambe anire al partit segurament amb 1 o dues persones mes, pero hi anirem directament des de barcelona. Podriem dir alguna hora per quedar a fora del camp per asseurens tots a la mateixa zona. si el partit es a les 5 doncs a les 4 o 4 i mitja..


Si és a les 17.00 millor quedar cap a les 12 i fe runa bona prèvia.

#22 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 21 abril 2009 - 05:12

El millor seria intentar un minibus ja que crec que almenys l'enplenariam.

#23 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 abril 2009 - 05:20

realment és una mica penós que la directiva encara no hagi plantejat un autocar o dos per anar a veure el parit mes important de l´any... es per flipar.....tant dificil es¿¿

Jo de totes maneres, hi aniré segur pel meu compte.....



Aixo es el que ens preguntem tots xDDDDD tant dificil es intentar fer un bus? si es fa, doncs collonut, i sino, doncs mira, mala sort, pero com a minim que no quedi !

Jo també m'estic montant el viatge pel meu compte, vist lo vist, o faig aixo, o me quedo sense anar al partit.

Si definitivament es a les 5, com diu el company GTS estarie be quedar a les 12 o la 1 del migida en algun lloc, per nar calentant, menjar algo i comensar a fotre soroll.

#24 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 21 abril 2009 - 07:04

jo no tinc ni fava de com arribar a sant andreu, aixi que si voleu fer una pre-quedada pel centre de barcelona a mi m'aniria de conya! xD

#25 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 21 abril 2009 - 08:00

La parada de metro més propera és Fabra i Puig em sembla, el millor seria quedar allí a l'hora que diguem i després anar tots cap al camp.

#26 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 abril 2009 - 10:44

Jo arribaré just a la hora o 5 o 10 minuts tard Espero que us trobi.

#27 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 abril 2009 - 10:55

Jo arribaré just a la hora o 5 o 10 minuts tard Espero que us trobi.


de trobar-nos ens trobes fijo, no pasem desapercebuts precisament als estadis de fora xd

#28 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 abril 2009 - 11:02

Jo arribaré just a la hora o 5 o 10 minuts tard Espero que us trobi.

Si, es fàcil de trobar-nos, som els que anem quatribarrats.

#29 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 abril 2009 - 11:10

Jo arribaré just a la hora o 5 o 10 minuts tard Espero que us trobi.

Si, es fàcil de trobar-nos, som els que anem quatribarrats.



T'agrada eh la samarreta del Sant Andreu!!!!!!!!! :lol: La veritat és que està guapa. Ja em passejaré per tot el camp a veure si us trobo. :lol: :lol: :lol:

#30 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 21 abril 2009 - 11:11

Tenim que posar-nos tots junts perquè sino no es pot fer ni animació ni res. Perquè al Mini Estadi havia gent a un gol altra a l'altre, gent a tribuna, lateral, etc...

#31 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 abril 2009 - 11:26

Jo potser també aniré al camp, així que si hi vaig ja us passaré a saludar.

Quina putada... tindré un dubte existencial entre l'equip del meu barri i el Lleida ( però us reconec que sóc una mica més del Lleida jeje ).

Salut!!!

#32 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 abril 2009 - 12:16

Jo i un amic segurament vindrem peró en el bus que feu no, ja que ningu té pasta i ens quedariam a Barcelona tota la setmana, llavors pagar 10 euros no val la pena, i per això barejem la opció de anar-hi el mateix dia amb tren, el que surt a la 13:20, el que passa ske arribem a Sants a les 16:28, llavors si algu em pogués dir si de Sants fins a Fabra i Puig hi ha mitja hora o més...

algu més s'apuntaria ha venir amb el tren?

#33 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.306 mensajes
  • 4 topics

Escrito 22 abril 2009 - 12:44

Hauries d'anar fins a plaça espanya amb la linia verda i despres fer trasbordo i agafar la roja fins a fabra i puig. despres nomes has de caminar un km. en linia recta... jeje diria que hi ha mes de mitja hora...

#34 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 abril 2009 - 12:55

Jo i un amic segurament vindrem peró en el bus que feu no, ja que ningu té pasta i ens quedariam a Barcelona tota la setmana, llavors pagar 10 euros no val la pena, i per això barejem la opció de anar-hi el mateix dia amb tren, el que surt a la 13:20, el que passa ske arribem a Sants a les 16:28, llavors si algu em pogués dir si de Sants fins a Fabra i Puig hi ha mitja hora o més...

algu més s'apuntaria ha venir amb el tren?


i xq no baixeu de mati, i kedem alli per dinar com farem molts i aixi nem tots cap al Narcis Sala liantla una mica

#35 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 22 abril 2009 - 01:19

Doncs si no es fes el bus, m'agradaria saber el tren que agafeu i preus ja que sino no sabem on tenim que anar.

Tot i això es te que fer el bus! ni que sigui un mini.

#36 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 abril 2009 - 03:18

Doncs si no es fes el bus, m'agradaria saber el tren que agafeu i preus ja que sino no sabem on tenim que anar.

Tot i això es te que fer el bus! ni que sigui un mini.


Podeu fer cotxes, entreu al altre post, hi ha gent que esta disposada a posar el seu i repartir gastos de gasolina i tal, i la veritat, es que sortira molt mes barat anar en cotxes que en minibus.

#37 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 22 abril 2009 - 06:18

Algú sap si el club te entrades pels seguidors?


PD: Sabeu si el Sant Andreu te alguna modalitat especial pels joves en les entrades o si els menors de 16 entren gratis o alguna cosa per l'estil?

#38 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 abril 2009 - 06:46

Algú sap si el club te entrades pels seguidors?



:lol: El club? Si, home si :lol:

La directiva lo unic que fa amb els desplaçaments es intentar que no es facin, com per a donar-nos entrades :roll:

#39 Miaka

Miaka

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 abril 2009 - 06:46

Si definitivament es a les 5, com diu el company GTS estarie be quedar a les 12 o la 1 del migida en algun lloc, per nar calentant, menjar algo i comensar a fotre soroll.


I que us semblerie quedar sobre la 1 per exemple a plaça catalunya, per alli a zurich, mes centric impossible i com que ja hi ha la linia roja alli mateix.

#40 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 abril 2009 - 07:22

Jo i un amic segurament vindrem peró en el bus que feu no, ja que ningu té pasta i ens quedariam a Barcelona tota la setmana, llavors pagar 10 euros no val la pena, i per això barejem la opció de anar-hi el mateix dia amb tren, el que surt a la 13:20, el que passa ske arribem a Sants a les 16:28, llavors si algu em pogués dir si de Sants fins a Fabra i Puig hi ha mitja hora o més...

algu més s'apuntaria ha venir amb el tren?


i xq no baixeu de mati, i kedem alli per dinar com farem molts i aixi nem tots cap al Narcis Sala liantla una mica


pues perque estarem a Lleida, llavors el tren que surt abans de les 13 20 es a les 7 del mati, i tan aviat como que no! nose, el tema cotxes no ho he mirat..




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos