Ir al contenido


Foto
- - - - -

Desplaçament a Sant Andreu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#1 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 abril 2009 - 01:54

Molt bones gentola !

Ja esta aqui el super-desplaçament al Narcis Sala de Sant Andreu! al qual anirem els 8 o 9 de sempre i algun despistat mes que s'haura perdut de cami al Corte Ingles.

I per a que aixo no succeeixi i poguem ser una mica mes de gent, doncs, estaria be saber qui baixa, i quedar una estona abans del partit per posarnos tots en una zona enlloc de que aneu alguns a tribuna o lateral a menjar pipes, ja que en un partit tan important aixo hauria de ser delicte.


Doncs aixo, aneu dient si vindreu, si enganyareu a gent per a que vingui, si us sembla be kedar tots abans del partit i tota la pesca.

Salut i Força Lleida, i me cagon la puta, que ja toca guanyar a un gran de la categoria !

#2 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 20 abril 2009 - 02:26

No es fara cap bus ni s'intentara?

Si es monta bus nosaltres seriam uns 4.

#3 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 abril 2009 - 02:31

No es fara cap bus ni s'intentara?

Si es monta bus nosaltres seriam uns 4.

Dil-si al club i posa aqui la seva resposta va.. que vull riure!
Jo, com es habitual en els desplaçaments de Catalunya, alli hi seré. En el meu cas em quedare a barna i anire cap a Sant Andreu pel mati a fer ambientillo. Salut!

#4 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 20 abril 2009 - 02:38

Jo faré l'habitual desplaçament en metro de quan juguem per Barcelona. Si juguem a les 12 tocarà matinar, no ens podem permetre haver de fer només una birra i corrents com a Badalona...

Estaria bé poder muntar alguna cosa des de Lleida, en un partit que ens la juguem tant hauríem de demostrar que realment volem el playoff. Però dubto que el club estigui gaire per la labor i, a més, que se n'enteri la suficient gent com per poder omlir un bus durant la setmana. De tota manera, estaria bé enviar un correu al club, tot sigui intentar-ho (si pot ser que l'envii algú que l'hagi d'agafar després, que demanar el bus i que qui el demani no s'apunt fa bastant lleig).

#5 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2009 - 03:34

Pero el partit a quina hora és? A les 12:00 del migdia o a les 17:00 de la tarda? Si és a les 12:00 del migdia, no podré anar. Espero que sigui a les 17:00 de la tarda. M'agradaría anar a aquest partit.

#6 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 20 abril 2009 - 05:12

Seria interessant saber el preu de les entrades...

#7 totelleida

totelleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 24 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2009 - 05:54

A mi me gustaria mucho ir a sant andreu aver el lleida pero si el club no pone ningun autocar me kdare en casa escuchandolo por la radio...ya q io n tengo medio de transporte... en fin q espero q el club diga algo!!

si ponen autocar iriamos unos 3 o 4 masss!!


amos lleidaa!

#8 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 abril 2009 - 06:22

A mi me gustaria mucho ir a sant andreu aver el lleida pero si el club no pone ningun autocar me kdare en casa escuchandolo por la radio...ya q io n tengo medio de transporte... en fin q espero q el club diga algo!!

si ponen autocar iriamos unos 3 o 4 masss!!


amos lleidaa!


el que es podria fer, es quedar tots a Renfe a tal hora i pillar un mateix tren tots...

#9 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 20 abril 2009 - 06:38

No crec que costi gaire intentar ni que sigui un minibus. Jo tinc colegues que despres del partit d'ahir vindrien.


I sino si algú sap horaris i preus de tren i tota la troca que digui.

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 abril 2009 - 06:43

hi han avants a les 8 i a les 12, pero be, molaria mes montar un bus, seria mes barat i millor per a tots.

Pero ja sabem que als senyors del club els importem una merda l'aficio del Lleida.

#11 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 abril 2009 - 07:59

[quote name='"Ilerdense"']Seria interessant saber el preu de les entrades...[/quote


Jo ho he preguntat en el forum de futbol plus en el post del Sant Andreu i m'han dit que val entre 8 i 10 Euros. Que enrollat el meu jefe. Com algú digui que és car, és per matar'lo.

#12 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 20 abril 2009 - 11:06

quan juguen?

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 abril 2009 - 11:29

quan juguen?


Teoricament diumenge a les 5 pero.... diumenge a les 5 el debi xarnego entre l' Àpañó i el Betih, i si el fan en obert doncs, ja sabem que Tv3 el fara en directe, i llavors potser que el Sant Andreu - Lleida el posin al migdia, o que el grabin a les 5 de la tarda i el fotin en diferit a les 4 de la matinada.

#14 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 abril 2009 - 10:29

Que majos aquests de TV3.. pel tema bus, l'ùnic que es pot fer es contactar amb el Dante, un noi de gimenells que te una empresa de busos i que ja ens va portar a uns quants a Badalona, i aviam que es pot fer, per que per aquests partit si que hi hauria demanda, segur. Skatasuna, si pots contactar amb ell.. I despres anunciar-ho directament al diari i que la gent ho pagui al mateix bus. Si hi veieu alguna altra possibilitat... amb el club practicament no hi conteu.

#15 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 abril 2009 - 10:47

jo depenent de la hora en que juguin vindria, espero que no es jugui al migdia, ja que llavors no cal que conteu amb mi!


Som-hi gent, hi ha d'haver un desplaçament massiu cap a Sant Andreu!

#16 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 21 abril 2009 - 11:20

I tema de les entrades, el club tampoc en tindra?

#17 barrufets_Lleida

barrufets_Lleida

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 abril 2009 - 11:57

Bones gent! jo tambe anire al partit segurament amb 1 o dues persones mes, pero hi anirem directament des de barcelona. Podriem dir alguna hora per quedar a fora del camp per asseurens tots a la mateixa zona. si el partit es a les 5 doncs a les 4 o 4 i mitja..

#18 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 abril 2009 - 12:14

Bones gent! jo tambe anire al partit segurament amb 1 o dues persones mes, pero hi anirem directament des de barcelona. Podriem dir alguna hora per quedar a fora del camp per asseurens tots a la mateixa zona. si el partit es a les 5 doncs a les 4 o 4 i mitja..


A mesura que es sapigui l'horari concret, ja direm una hora per quedar, pero estaria be quedar per dinar la major gent possible i foternos unes birres i tal, i entrar contents al camp xD

#19 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 21 abril 2009 - 12:19

Segons diuen sera a les 17:00h

#20 som-hi lleida

som-hi lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 211 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 abril 2009 - 02:51

realment és una mica penós que la directiva encara no hagi plantejat un autocar o dos per anar a veure el parit mes important de l´any... es per flipar.....tant dificil es¿¿

Jo de totes maneres, hi aniré segur pel meu compte.....




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos