Ir al contenido


Foto
- - - - -

Previa Lleida-Sabadell


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
46 respuestas en este tema

#21 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 10:04

Sisplau, algu em resol els meus dubtes respecte a TV3?? es que amb aquest tema vai una mica coix.


A vere, ens queixem perque TV3 ve a retransmitir el nostre partit a les 12 i 30 ok, estic d'acrod, pero la meva pregunta es la seguent: i si el club del nostre equip diu, ens la bufe si ens televisen o no els de TV3 i nosaltres jugarem el partit a les 6:30 =ment i punt.

o es que aixo que dic no es pot fer perque TV3 te dret a decidir l'hora d'un partit mitjançan algun contracte??

si es am contracte, no entenc perque el firmen perque priva de llibertat d'horaris a la nostra U.E. Lleida

TV3 i tots els clubs de 2na B (menys el Sant Andreu, que son els mes inteligents de tots) firmen un contracte amb el qual, els clubs reben una certa suma de diners a canvi de que TV3 tingui els seus drets televisius, i si tv3 diu que juguem a les 12 de la nit, doncs ens hem de fotre...

#22 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 10:07

espero que aquesta quantitat determinada en el contracte, valgui la pena i compensi jugar a les 12 i 30 :lol:


gràcies ilerlleida

#23 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 octubre 2008 - 10:30

Crec que el Sant Andreu també va firmar el contracte, però allà no especificava l'hora. Cap equip es podia pensar que això arribaria a passar.

El que passa és que el Sant Andreu ara que li han dit s'ha plantat i ha dit a TV3 que se'n vagin a prendre pel allà on es posen els supositoris.

#24 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2008 - 04:26

Aquests del Sabadell van de sobrats!!! Sinó llegiu els comentaris del seu foro.!


http://www.cesabadel...0.msg211576#new

A veure si demà guanyem i els hi baixem els fums!!!!!!! :twisted: :twisted:

#25 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 17 octubre 2008 - 05:28

Es normal, jo ni que el Lleida anes ultim i jugues contra el 1er diria que guanyariam i a poder ser de pallissa.

PD: Ho sento pero guanyarem naltres.

#26 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2008 - 07:49

Demà tindré el cor dividit. Sóc de Sabadell i del Sabadell pero mitja vida i gran part del meu futur perteneix a Lleida hi ha més simpatitzo amb la Unió Esportiva.

Només demano que sigui un bon partit de futbol, que es demostri que tots dos equips no haurien d'estar diambulant per aquesta categoria, i q la categoria que els pertoca als 2 és com a mínim la 2ª A.
Només cal recordar que entre els dos equips sumen 63 anys a la divisió de plata del futbol espanyol i 16 temporades a la màxima categoria, casi res.

A veure que tal va el partit, us mentiria si no us digués que si tinc q triar un dels dos equips optaria ara mateix pel meu Sabadell, però també reconec q en cas de derrota no seria una derrota amb regust ja que tmb seria un luxe veure seguir al Lleida en segona posició o fins i tot líder.

En fi.... q guanyi el millor!!

#27 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 17 octubre 2008 - 07:53

Demà tindré el cor dividit. Sóc de Sabadell i del Sabadell pero mitja vida i gran part del meu futur perteneix a Lleida hi ha més simpatitzo amb la Unió Esportiva.

Només demano que sigui un bon partit de futbol, que es demostri que tots dos equips no haurien d'estar diambulant per aquesta categoria, i q la categoria que els pertoca als 2 és com a mínim la 2ª A.
Només cal recordar que entre els dos equips sumen 63 anys a la divisió de plata del futbol espanyol i 16 temporades a la màxima categoria, casi res.

A veure que tal va el partit, us mentiria si no us digués que si tinc q triar un dels dos equips optaria ara mateix pel meu Sabadell, però també reconec q en cas de derrota no seria una derrota amb regust ja que tmb seria un luxe veure seguir al Lleida en segona posició o fins i tot líder.

En fi.... q guanyi el millor!!



Moltes gràcies pels teus comentaris Ferni! Gent com tú del Sabadell tan bona, n'hi ha poca. Si tothom fos com tú, em cauría millor el Sabadell.


Per cert Ferni.


VISCA EL PALLARS SOBIRÀ!!!!!!!!! :D :D :D

#28 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 17 octubre 2008 - 08:55

Aquests del Sabadell van de sobrats!!! Sinó llegiu els comentaris del seu foro.!


http://www.cesabadel...0.msg211576#new

A veure si demà guanyem i els hi baixem els fums!!!!!!! :twisted: :twisted:


.. bueno home....!!!
.. tampoc es per tant. també he lleguit comentaris molt assenyats, es lo normal i lo bonic, ells pensen que guanyarà el Sabadell i nosaltres el Lleida.. :wink:

Per cert, no puc entendre com van deixar marxar a Miki..... segur que hi ha una raó ben clara peró si algú ho sap i em vol fer cinc cèntims.....

#29 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 17 octubre 2008 - 09:22

Lo del forum del Sabadell es normal, si algú que no és del Lleida entra al post de les porres dels partits tb pensarà que som uns prepotents? :P

#30 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 17 octubre 2008 - 09:29

Tothom escombra cap a casa seua, només faltaria... Més encara si fas porres sense jugar-t'hi pasta...

Tot i que jo he posat a la porra que demà perdem (desitjo de tot cor que guanyem però alguna cosa em diu que demà ens fotran un "toque" d'aquells que et fan posar els peus a terra...) espero haver-me de menjar amb patates aquell 0-1 que vaig posar...

VISCA LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA.

#31 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 17 octubre 2008 - 09:46

Jo fos ells també vindria confiat de guanyar. I sent nosaltres, evidentment estic convençut que podem treure els 3 punts, només faltaria.

I el que fa el Lleida és una "Grada de Base", no una "Grada Jove". La diferència entre els dos conceptes és molt gran.

Puta TV3 i Puta Policia

#32 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 18 octubre 2008 - 10:21

Sisplau, algu em resol els meus dubtes respecte a TV3?? es que amb aquest tema vai una mica coix.


A vere, ens queixem perque TV3 ve a retransmitir el nostre partit a les 12 i 30 ok, estic d'acrod, pero la meva pregunta es la seguent: i si el club del nostre equip diu, ens la bufe si ens televisen o no els de TV3 i nosaltres jugarem el partit a les 6:30 =ment i punt.

o es que aixo que dic no es pot fer perque TV3 te dret a decidir l'hora d'un partit mitjançan algun contracte??

I si es am contracte, no entenc perque el firmen els del Lleida ja que priva de llibertat d'horaris al nostre equip.

P.D: realment els de TV3 creuen que el partit tindra mes audiencia retransmetent-lo pel mati que per la tarda¿?¿?





penso que es perque el lleida fa molts anys va firmar un contracte amb TV3,en que TV3 li adelantave una serie de diners a canvide que la televisìò tenie el dret de donar els partits del lleida que vulgues el dia i l'hora que TV3 vulges.
es per aixo que la directiva actual no por fer res(pero l'aficiò si podem)
cuan el lleida va firmar aquet contracte va ser perque en aquell moment aquesta serie de diners queva donar TV3 venie bè pel club.
en cuan l'audiencia trinda menys perque uns treballaran i els altres aprofitaran per anar al mercadillo.




visca el lleida

#33 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 18 octubre 2008 - 10:24

Sisplau, algu em resol els meus dubtes respecte a TV3?? es que amb aquest tema vai una mica coix.


A vere, ens queixem perque TV3 ve a retransmitir el nostre partit a les 12 i 30 ok, estic d'acrod, pero la meva pregunta es la seguent: i si el club del nostre equip diu, ens la bufe si ens televisen o no els de TV3 i nosaltres jugarem el partit a les 6:30 =ment i punt.

o es que aixo que dic no es pot fer perque TV3 te dret a decidir l'hora d'un partit mitjançan algun contracte??

I si es am contracte, no entenc perque el firmen els del Lleida ja que priva de llibertat d'horaris al nostre equip.

P.D: realment els de TV3 creuen que el partit tindra mes audiencia retransmetent-lo pel mati que per la tarda¿?¿?





penso que es perque el lleida fa molts anys va firmar un contracte amb TV3,en que TV3 li adelantave una serie de diners a canvide que la televisìò tenie el dret de donar els partits del lleida que vulgues el dia i l'hora que TV3 vulges.
es per aixo que la directiva actual no por fer res(pero l'aficiò si podem)
cuan el lleida va firmar aquet contracte va ser perque en aquell moment aquesta serie de diners queva donar TV3 venie bè pel club.
en cuan l'audiencia trinda menys perque uns treballaran i els altres aprofitaran per anar al mercadillo.




visca el lleida

#34 Blavenc

Blavenc

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 213 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2008 - 10:32

U.E LLEIDA 2 - 1 SABADELL

#35 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 18 octubre 2008 - 02:10

Algú pot explicar els desagradables incidents que han tingut lloc abans del partit en un bar de les voranies del Camp d'Esportis?

#36 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 18 octubre 2008 - 02:16

Algú pot explicar els desagradables incidents que han tingut lloc abans del partit en un bar de les voranies del Camp d'Esportis?


Es veu que uns 20 nazis del Sabadell s'han acostat pel Camp d'esports en busca de brega i han causat desperfectes al bar Gerva's i al cotxe del arbitre (al acabar el partit m'he alegrat de que li rebentessin la lluna del cotxe, per imbècil) i suposo que també per buscar bulla amb la gent de les penyes de gol nord.

#37 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2008 - 03:47

Han estat els famosos Hooligans Vallés? Doncs vaja tela!!! Segur que és per la venjança de lo de la bandera aquella del Sabadell que es va robar la última jornada de lliga.

#38 ultra_rudo

ultra_rudo

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 14 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 octubre 2008 - 03:59

por la radio han dicho ke eran loa juligans cagalles

#39 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 octubre 2008 - 06:24

Bueno al final repartiment de punts no està malament.
Al final vaig poder veure tota la segna part, partit força igualat, potser amb més mereixement d'endur-se els 3 punts per al Lleida, bueno, jo com a arlequinat el valoro molt bo el puntet al Camp d'Esports, i d fet pel Lleida tampoc considero que sigui un mal resultat, això sí, si es vol estar a dalt s'han de guanyar punts a casa no es poden cedir tants empats.

Sobre els incidents desconeixo el q va passar, tot just ara he vist el que es diu pel fòrum del CES i per aquí, el q em fa gracia és això de 20 nazis,sembla que tinguem exercits organitzats a Sabadell, en fi.... no crec q costi tan dir 20 impresentables, o 20 gamberros de Sabadell, però dir que eren 20 nazis em sembla bastant rebuscat tot plegat, està clar q ara li diuen nazi a tot personatge que du cabell curt i fot l'animal pels puestos.

#40 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2008 - 12:13

Sobre els incidents desconeixo el q va passar, tot just ara he vist el que es diu pel fòrum del CES i per aquí, el q em fa gracia és això de 20 nazis,sembla que tinguem exercits organitzats a Sabadell, en fi.... no crec q costi tan dir 20 impresentables, o 20 gamberros de Sabadell, però dir que eren 20 nazis em sembla bastant rebuscat tot plegat, està clar q ara li diuen nazi a tot personatge que du cabell curt i fot l'animal pels puestos.

Home.... com t'ho diria.... diriam que si et ve una persona i et fa la salutació romana, i et destroça un bar entre altres estètiques i actituds.... donen bastants indicis de la seva ideologia.... dic jo!! Potser sols volien cridar un taxi.. pero be.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos