Ir al contenido


Foto
- - - - -

Previa Lleida-Sabadell


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
46 respuestas en este tema

#41 Ferni

Ferni

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 280 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2008 - 07:24


Sobre els incidents desconeixo el q va passar, tot just ara he vist el que es diu pel fòrum del CES i per aquí, el q em fa gracia és això de 20 nazis,sembla que tinguem exercits organitzats a Sabadell, en fi.... no crec q costi tan dir 20 impresentables, o 20 gamberros de Sabadell, però dir que eren 20 nazis em sembla bastant rebuscat tot plegat, està clar q ara li diuen nazi a tot personatge que du cabell curt i fot l'animal pels puestos.

Home.... com t'ho diria.... diriam que si et ve una persona i et fa la salutació romana, i et destroça un bar entre altres estètiques i actituds.... donen bastants indicis de la seva ideologia.... dic jo!! Potser sols volien cridar un taxi.. pero be.


A q estaveu vosaltres al bar? Això no ho sabia, pero al final ells van anar al partit o només van anar a Lleida a destroçar un bar?

#42 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 octubre 2008 - 07:34

Sisplau, algu em resol els meus dubtes respecte a TV3?? es que amb aquest tema vai una mica coix.


A vere, ens queixem perque TV3 ve a retransmitir el nostre partit a les 12 i 30 ok, estic d'acrod, pero la meva pregunta es la seguent: i si el club del nostre equip diu, ens la bufe si ens televisen o no els de TV3 i nosaltres jugarem el partit a les 6:30 =ment i punt.

o es que aixo que dic no es pot fer perque TV3 te dret a decidir l'hora d'un partit mitjançan algun contracte??

si es am contracte, no entenc perque el firmen perque priva de llibertat d'horaris a la nostra U.E. Lleida

TV3 i tots els clubs de 2na B (menys el Sant Andreu, que son els mes inteligents de tots) firmen un contracte amb el qual, els clubs reben una certa suma de diners a canvi de que TV3 tingui els seus drets televisius, i si tv3 diu que juguem a les 12 de la nit, doncs ens hem de fotre...


Els del Sant Andreu no van firmar aquest contracte, perquè la temporada passada estaven a Tercera i no els afectava.

TV3 pot ttelevisar els partits de Segona B a partir 12.00h del dissabte fins diumenge nit.

#43 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 20 octubre 2008 - 09:41


Sobre els incidents desconeixo el q va passar, tot just ara he vist el que es diu pel fòrum del CES i per aquí, el q em fa gracia és això de 20 nazis,sembla que tinguem exercits organitzats a Sabadell, en fi.... no crec q costi tan dir 20 impresentables, o 20 gamberros de Sabadell, però dir que eren 20 nazis em sembla bastant rebuscat tot plegat, està clar q ara li diuen nazi a tot personatge que du cabell curt i fot l'animal pels puestos.

Home.... com t'ho diria.... diriam que si et ve una persona i et fa la salutació romana, i et destroça un bar entre altres estètiques i actituds.... donen bastants indicis de la seva ideologia.... dic jo!! Potser sols volien cridar un taxi.. pero be.


A q estaveu vosaltres al bar? Això no ho sabia, pero al final ells van anar al partit o només van anar a Lleida a destroçar un bar?


Jo no se a que van venir a Lleida.. pero..
El resultat es que van trencar els vidres d´un bar, van deixar un ferit i no van veure el partit.

#44 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 octubre 2008 - 06:18

Doncs siguin o no HHVV els que van fer aquests incidents, no està bé. Pero m'enrecordo que tothom es pensava que havien sigut els Ilergetes els que van robar la bandera del Sabadell i resulta que eren uns desconeguts que no havien anat mai al camp. Per això dic. Potser no han sigut els HHVV.

#45 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 octubre 2008 - 08:45

Doncs siguin o no HHVV els que van fer aquests incidents, no està bé. Pero m'enrecordo que tothom es pensava que havien sigut els Ilergetes els que van robar la bandera del Sabadell i resulta que eren uns desconeguts que no havien anat mai al camp. Per això dic. Potser no han sigut els HHVV.



home.... les salutacions feixistes son mes propies de grups com HHVV que de individus aliens a qualsevol grup, aixi que, em decanto un 99'9 % a que van ser HHVV o gent molt proxima a ells.

#46 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 octubre 2008 - 09:31

Llegeiu això. A veure que en penseu els Ilergetes i la gent del Lleida que no és Ilergeta.

http://www.cesabadel...p?topic=16174.0

#47 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 octubre 2008 - 11:01

El bar habitual de reunió dels Ilergetes? No parlis del que no saps, Ferni.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos