Ir al contenido


Foto
- - - - -

Previa Lleida-Sabadell


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
46 respuestas en este tema

#1 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 07:06

Encara amb el regust tan dolç del partit d´ahir , començem a parlar del partit contra el Sabadell, el partit es jugara el dissabte a les 12:30 del migdia en directe per TV3.

-Ja haurem recuperat a Mikel Alvaro
-El Sabadell ve de guanyar al camp del Oriola

#2 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 07:09

Com ja he dit en un altre post, serà un partidàs. Tots 2 equips venim de guanyar a fora i serà un partidàs el de dissabte que vé.

#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 07:48

el Villarreal ha perdut 3 a 0, i si el Lleida guanye el disabte al Camp d'Esports, anirem primers :!:

s'espera una afluencia generosa de public per disabte a les 12:30 contra el Sabadell


VISCA LA U.E. LLEIDAAAAAA :!:

#4 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 08:27

Com ja he dit en un altre post, serà un partidàs. Tots 2 equips venim de guanyar a fora i serà un partidàs el de dissabte que vé.


Sincerament crec que el sabadell sortirà a especular i a defensar, i el Lleida doncs a guanyar, aixi que prevec un partit de domini del Lleida pero amb 0-0 o 1-1

#5 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 08:42

Jo tinc confiança amb l'equip i no se perquè pero tinc la sensació que hi haurà golejada.

Encara que jo amb el 1-0 ja estic content :D

#6 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 08:44

Jo només dic que he escoltat comentaris dels jugadors del Sabadell per Radio Sabadell, i han dit que venen a Lleida amb la mateixa mentalitat que han anat a Orihuela. Osigui que ojo eh! Per això dic que serà 1 partidàs.

#7 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 08:47

Amb tots els respectes però l'Orihuela al seu camp només ha guanyat 1 partit amb el gavà i a perdut contra Badalona, Alzira i ara Sabadell.

No es per treure merits, però jo tinc confiança i ningú m'he la treurà

#8 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 08:52

Si jo també tinc confiança, perque el Lleida està fent les coses molt bé i m'està agradant força. Pero el Sabadell també el veig 1 equip perillós tot i la derrota de la jornada passada al seu camp contra l'Ontinyent, que això li pot passar a qualsevol equip. Clar que si! Jo confío en que guanyem. I el públic que no pari de cridar i que es demostri que no només animen els del Sabadell i que a Lleida també s'anima molt.

#9 vid

vid

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.463 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 08:58

Partit trampa dels que fan mal.

Venim d treure 4 punts patint a les segones parts com ningú.

I el Sabadell té molt bon equip. Firmo l'empat

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 09:22

Jo l'unic que demano es que tots junts cridem un P-UTA tv3 que el sentiguin fins a barcelona. Horari criminal el que ens impossen desde l'imperi. I el Sabadell, doncs un partit mes.. crec que ja hem demostrat que no ens te que fer por ningu.

#11 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 09:30

Si no m'equivoco, serà el 1er partit on es possi en marxa la grada jovè al gol
sud, on van dir que es colocarien tots els jugadores de la basa i amb els seus
pares, encara que amb l'horari del partit, dubto molt que hi hagui molta base ja que en aquelles hores tenen partits..

#12 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 12 octubre 2008 - 09:32

Serà un partit esplèndit al que no penso faltar.

#13 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 octubre 2008 - 10:02

La veritat és que a mi del Sabadell, el que em fa més por és Joel. ja que és lleidatà, i els lleidatans sempre fan mal quan juguen al Camp d'Esports. Pero confío en el meu equip i amb l'afició que animi sense parar.

#14 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 14 octubre 2008 - 11:41

Alguna pancarteta contra TV3 estaria bé el dia del Lleida-Sabadell.

I parlant de Lleida-Sabadell, en recordo un de memorable a la dècada dels 90 (pel començament) que potser va ser el robatori més gran perpetrat al Camp d'Esports. M'en recordo que l'àrbitre es deia Queralte Simón i ens va fer de tot. I amb la complicitat dels locutors de TV3.

Al següent partit a casa es va omplir tot de pancartes de "FORA TV3", us recordeu?

#15 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 15 octubre 2008 - 09:52

Alguna pancarteta contra TV3 estaria bé el dia del Lleida-Sabadell.

I parlant de Lleida-Sabadell, en recordo un de memorable a la dècada dels 90 (pel començament) que potser va ser el robatori més gran perpetrat al Camp d'Esports. M'en recordo que l'àrbitre es deia Queralte Simón i ens va fer de tot. I amb la complicitat dels locutors de TV3.

Al següent partit a casa es va omplir tot de pancartes de "FORA TV3", us recordeu?


Jo també recordo aquest partit, pero va ser al camp del Sabadell. L'arbitre Queralte Simón va expulsar dos o tres jugadors del Lleida entre ells Bernal que estava a la banqueta i Mauro Ravnic (es va tenir que posar de portar Gonzalo hem sembla), va expulsar a Mané, va concedir un gol "fantasma" al Sabadell...... Era la temporada de l'ascens a primera.

Jo no podré anar al partit perque tinc una boda d'aquelles a les que has de anar si o si. Me fa una il.lusió tremenda anar a aquesta boda!!!*

* Nota del director: noti's que el forero la veu de torres ha volgut mostrar una ironia immensa en aquesta oració.

#16 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 03:03

Aquet any disfruto realment veien al lleida! Em de seguir aixi

#17 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 05:26

Un gran històric del fútbol català visita el Camp d'Esports. Jo no sabia fins avui que el Sabadell l'any 1969 va jugar la Copa de Feries (actualment Copa de la UEFA) contra el Brujes.

#18 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 16 octubre 2008 - 07:51

Jo l'unic que demano es que tots junts cridem un P-UTA tv3 que el sentiguin fins a barcelona. Horari criminal el que ens impossen desde l'imperi. I el Sabadell, doncs un partit mes.. crec que ja hem demostrat que no ens te que fer por ningu.








estic amb tu,tenim que cridar tots ben fort isi cal tots amb mocadors inclosos.
perque podre ser un partidas i per culpa de P-U-T-A TV3
no sera el mateix. de totes formes yo estare a primera fila amb el meu lleida.
al loro TV3 que a lleida no et volem.


visca el lleida

#19 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 08:54

Alguna pancarteta contra TV3 estaria bé el dia del Lleida-Sabadell.

El mateix eh pensat jo, i si pot ser penjar-les als corners de lateral baixos, que alli tv3 te que enfocar per ous.

#20 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 16 octubre 2008 - 10:01

Sisplau, algu em resol els meus dubtes respecte a TV3?? es que amb aquest tema vai una mica coix.


A vere, ens queixem perque TV3 ve a retransmitir el nostre partit a les 12 i 30 ok, estic d'acrod, pero la meva pregunta es la seguent: i si el club del nostre equip diu, ens la bufe si ens televisen o no els de TV3 i nosaltres jugarem el partit a les 6:30 =ment i punt.

o es que aixo que dic no es pot fer perque TV3 te dret a decidir l'hora d'un partit mitjançan algun contracte??

I si es am contracte, no entenc perque el firmen els del Lleida ja que priva de llibertat d'horaris al nostre equip.

P.D: realment els de TV3 creuen que el partit tindra mes audiencia retransmetent-lo pel mati que per la tarda¿?¿?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos